Moi,
Olen etsimässä sopivaa välittäjää Saksasta. Siis vaihtoehtoja sellaisille Suomen Maahantuontipalvelut OY yms. kaltaisille ylihinnoitetuille scheisseille.
Löysin luotettavan tuntuisen tuontipalvelun: www.autosaksasta.de
Onko kellään kokemusta? Jos ei, niin vaikuttaako mielestänne luotettavalta?
Kiitos vastaajille.
www.autosaksasta.de // Onko luotettava?
6
182
Vastaukset
- halpaa
on varmasti asiallinen. Tekee ilmaista työtä Hamburin alueella - ei maksua netin mukaan. Eli jostakin ottavat palkkionsa, - provisio kauppahinnasta? Ilmainen työ ei kannata kenellekkään.
- atibingler
Kiitos vastauksesta. Olen ollut yhteydessä ja olen juuri ostamassa autoa hänen välityksellään. Ilmoitan täällä sitten miten kaupat sujui, että onko luotettava.
- syväihmetys
kummastuttaa kans toi; Hamprin alueella , ei maksua..hmmm.....
Koitas itte ostella virtuaalisesti ihmisille autoja esim hesan alueella ilmaiseksi,,,hmmm2 :) - ostamulleauto
no saikko auton vai oliko vaan kyselyä....
- atidingler
Sain kyllä Hampurista mutta en autoa. Muita tuliaisia on löydetty klinikan testeissä ihan tarpeeksi.
- eieurookaan
ja ilmaseks haki sut lentoasemalta ja kattelitte ilmaseks paripäivää autoja ja ilmaseks vei sut takasi kentälle,,, onse palvelua se, onse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821609- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu86932Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 53845
- 61842
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20820- 37768
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54764- 33759