Kauanko kestää tulos faceliftissä, eli alakasvokohotuksessa.
Jotkut väittävät 2-5 vuotta ja jotkus väittävät 10 vuotta.
Kokemuksia kertokaa, kiitos paljon.
Kasvojen kohotus Facelift tuloksen kesto
18
1519
Vastaukset
- wsjdfk
Tuloksen kesto on yksilöllistä. Sitä ei voi tietää varmuudella etukäteen.
- duduu
Tulos riippuu syntymässä saaduiata geeneistäsi ja omista elämäntavoista. Jos vetää tupakkaa ja alkoa niin tulos katoaa nopeasti,..
- Mietteliäs_Mimmi
Joku kirurgi sanoi, että jos on hyvin hoikat kasvot, niin ei voi edes tehdä faceliftiä ja jos tekee, niin tulos ei pysy kauan. En oikein käsitä tätä, sillä Hollywoodissa useimmat faceliftiin päätyneet ovat hoikkakasvoisia.
Mitä olette siis mieltä väitteestä? - hehkua
Varmaan johtuu paljon siitäkin, minkä ikäinen henkilö on kyseessä. Luulen, että mitä vanhempi henkilö on, sitä varmemmin kirurgi jättää tekemättä pelkän faceliftin ilman rasvansiirtoa. Pelkällä faceliftillä lopputulos saattaa helposti näyttää liian luisevalta, etkä varmaan olisi itsekään tyytyväinen tulokseen....
- Mietteliäs_Mimmi
Siis tarkoitat, että tekee pelkän faceliftin, eikä rasvansiirtoa ollenkaan. Hassusti vähän kirjoitit, mutta ei se mitään, kiva kun kerroit - asia tuli selväksi kuitenkin.
- hehkua
Tarkoitin sitä, että asiantunteva kirurgi ei välttämättä tee pelkkää faceliftiä, koska lopputulos voi olla "luiseva" ja skalpeeratun näköinen :( Parempi lopputulos tulee, jos samalla siirretään kasvoihin hieman rasvaa...
- Mietteliäs_Mimmi
Jeps, kiitos "hehkua". Varmaan olet oikeassa, että lopputulos on parempi, jos samalla siirretään kasvoihin rasvaa - ei tietty kaikille tarvi, mutta esim. jos on hyvin hoikat kasvot.
- huikauheaa
Joillakin onkin sitten faceliftingin jälkeen kamalat palloposket..kun on reippaasti siirretty rasvaa tai poski-implantit..luonnollisuus kaukana.
- Mietteliäs_Mimmi
Löytyisikö ketään, jolla faceliftin (alakasvokohotuksen) tulos olisi kestänyt hyvänä esim. 5-7 vuotta?
Jos löytyy, niin kerrotko, oletko hoikka, normaali tai vähän pulskempi ja onko sinulla terveet elämäntavat.
Itselläni on pysynyt paino suunnilleen samoissa lukemissa - alle 50 kg koko aikuisikäni. Syön terveellisesti, en polta, en käytä alkoholia. Lenkkeilen.
Onkohan juokseminen pahaksi siten, että faceliftin tulos kestäisi vähemmän aikaa? Juostessa kun posket heiluu ylös alas, kuten hyppiessäkin.- somaksi
Minulle ei ole tehty faceliftia,vain yläluomien kohotus. Siitä on nyt jo 26 vuotta, tehtiin kun olin nuori. Kirurgi sanoi, että tulos säilyy noin viisi vuotta. Mutta tulos on säilynyt tähän päivään asti!
Olen nyt kiinnostunut keskikasvojen kohotuksesta ja luen näitä ketjuja kiinnostuneena. Olisi ihana löytää todella pätevä kirurgi.
Minulla on myös aika hoikat kasvot, mutta ikävät nasolabiaalijuonteet vanhentavat todella paljon. Niistä pitäisi päästä eroon. - kyseleppä
somaksi kirjoitti:
Minulle ei ole tehty faceliftia,vain yläluomien kohotus. Siitä on nyt jo 26 vuotta, tehtiin kun olin nuori. Kirurgi sanoi, että tulos säilyy noin viisi vuotta. Mutta tulos on säilynyt tähän päivään asti!
Olen nyt kiinnostunut keskikasvojen kohotuksesta ja luen näitä ketjuja kiinnostuneena. Olisi ihana löytää todella pätevä kirurgi.
Minulla on myös aika hoikat kasvot, mutta ikävät nasolabiaalijuonteet vanhentavat todella paljon. Niistä pitäisi päästä eroon.Menisiköhän nuo nasobaalijuonteet täyteaineella? Kestää kuulemma pari vuotta hyvänä. Oma plast.kirurgini suositteli minulle. Hamstereitahan tällä täyteaineella ei pois saa.
- Aicalisa
Kannattaa valita leikkaava lääkäri huolella, itselleni tehtiin ulkomailla facelift ja tulos näytti hyvälle niin kauan kun oli turvotusta, kun turvotus hävisi, niin hävisi kohotuskin, olen todella harmissani! Meni rahat kankkulan kaivoon...
- annkaarina55
Minulle tehty alakasvoje kohotus ja kaksoiskeuka samalla veks. Kaksi vuotta sitten tehtiin ja tulos edelleen hyvä. Kiinni perimästä ja elämäntavoista miten kauan kestää enkä ole hirveän hoikka, painoindeksi 25. Samaa mieltä, hyvä lääkäri pitää valita, ite kävin Tamperella eikä ole kaduttanut. Toipuminen nopeaa eikä pahoja turvotuksia ollenkaan.
- Jotaintarttistehdä
Jari Hukki teki faceliftin 8 vuotta sitten ja olen ollut Todella tyytyväinen näihin päiviin saakka. Nyt pitäisi saada jotain pientä freessaavaan nassuun. Painan 59kg. ja kasvoni ovat normaalit. Nyt pieni lisärasva poskiin saattaisi tehdä terää.
- espoolainen58v
minulle tehtiin alakasvojen kohotus eiran sairaalassa kuusi vuotta sitten, nyt jo tietääkseni eläkkeelle jäänyt kirurgi antti ryynänen teki leikkauksen, olen ollut erittäin tyytyväinen lopputulokseen,kesto on ollut juuri sitä mitä luvatiin.Nyt kuuden vuoden jälkeen olen ajatellut uusia toimenpiteen(hinta tosin noussut roimasti) ja hyvä kirurgi pitäis löytää! onko vinkkejä?
- espoolainen58v
minulle tehtiin alakasvojen kohotus eiran sairaalassa kuusi vuotta sitten, tietääkseni nyt jo eläkkeelle jäänyt kirurgi Antti Ryynänen teki leikkauksen,olen ollut erittäin tyytyväinen lopputulokseen.nyt kuuden vuoden jälkeen olen ajatellu uusia operation(hinta tosin hirvittää,lähes kaksi kertaa kalliimpaa nyt kuin ed.kerta)ja hyvä kirurgi pitäis löytää pääkaupunki alueelta,vinkkejä ottaisin kiitollisena vastaan.
- Anonyymi
Eikös se kestävyys riipu siitä, mikä on leikkaus tekniikka ?
Eikös Smash lift ole kestäviä ja vaativin tekniikka mutta sitå ei kaikki kururgit osaa. Näin olen käsittänyt kirjotuksista (kesto 10-15v)
Mini lift voi lässähtåå jo vuodessa ..pitääkö paikkansa ?
Kauneus leikkaus, onko arpapeliä ? - Anonyymi
Neljä vuotta faceliftista ja tulos on hyvä edelleen. Botox otsaan kahdesti vuodessa ja joku kevyempi neulaus kerran tai kaks kertaa vuodessa riittää.
Faceliftilla korjattiin hamsteripussit ja ne on edelleen poissa. Ryppyjä tulee kyllä otsaan ja silmien ympärille jos ei käy botoxissa.
Ikää 54, paino 55 kg.
Elämäntavat hyvät, syön ja liikun täsmälleen virallisterveellisten suositusten mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704