Muistattehan muistaa äitienpäivänä

äitiänne, ja muitakin äitejä. Se on tärkeää.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistetaan

Joidenkin äidit ei ole enää elossa.

Mutta ne joiden on, muistakaa heitä! Samoin muistakaa lastenne äitejä, ja pysykää poissa täältä edes sunnuntaina, vaikka joku muu olisi mielessänne kuin se joka on rinnallanne.

• Totta turiset, niille joiden äidit eivät ole elossa, lämmin halaus.

• nenäsilmätsuu

On tärkeää.
      Äidin kasvot on lapsen ensimmäinen kokonainen maailma.

• Rakastaäitiä

Muistan.

Ja jokainen äiti ansaitsee tulla muistetuksi äitienpäivänä.

Lasten kortit ovat monesti niin liikuttavia.

• https://www.youtube.com/watch?v=3rNr0z07eFc

• edellinen
        Onnii kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=3rNr0z07eFc

Kiitos, kuuntelin :')

Äitini on esimerkillinen ja lämmin ihminen, joka on aina halunnut olla elämässäni läsnä sopivasti ja kannustajana. Hän ansaitsee kiitoksen.

• motherofnature

Olen vanhempieni hylkäämä. En vieläkään tiedä oikeaa lopullista syytä. Tiedän missä he asuvat, ovat. Tunne siitä, että he ovat elossa, joskus sattuu ja paljon. Olen joskus toivonut, että olisin helpompi ymmärtää asia, jos hylkääminen olisi tapahtunut luonnollisen poistuman kautta. Mutta ei. Laitoin silti äidille postia. Isälle laitan marraskuussa. Heiltä en saa postia.

• Ikäväkuulla

Voihan :'(

• Vaikea kuvitella mitä käyt läpi tai olet käynyt läpi. Saanko udella onko hylkäys tapahtunut sinun ollessasi ihan vauva vai myöhemmällä iällä. Jokatapauksessa on tärkeää muistaa, että sinussa ei ole mitään vikaa. Tiedä se.

• motherofnature

Silloin, kun nuorena aikuisena sairastuin hyvin vakavasti, se oli kovaa aikaa kaikille. Taistelin yksin, yksi tuttu vain vierellä. Sisarenikin unohtivat yhtyedenoton, eli olen ns. juureton, orpo. Meinasi käydä huonosti silloin, siitä on jo aikaa. Lopputulos: olen elossa, kiitos siitä. Mutta sukua ei enää ole. Vaikka oikeasti on.

• motherofnature kirjoitti:

Silloin, kun nuorena aikuisena sairastuin hyvin vakavasti, se oli kovaa aikaa kaikille. Taistelin yksin, yksi tuttu vain vierellä. Sisarenikin unohtivat yhtyedenoton, eli olen ns. juureton, orpo. Meinasi käydä huonosti silloin, siitä on jo aikaa. Lopputulos: olen elossa, kiitos siitä. Mutta sukua ei enää ole. Vaikka oikeasti on.

Perheesi vaikuttaa kyllä todella oudolta, mutta tärkeintä on että olet selvinnyt!

• motherofnature

Miten tuolla tuo yksi aloitukseni....kaikki muuthan pitivät minua outona.

• motherofnature kirjoitti:

Miten tuolla tuo yksi aloitukseni....kaikki muuthan pitivät minua outona.

Ai en ole lukenut, kirjoitusten perusteella nyt tuskin voi muodostaa kenestäkään minkäälaista mielipidettä, joten ei kannata välittää.

• TUSKINPAmuistan

äiti on pelkkä riidan haastaja ja ei ole järkeä muistaa häntä.

• Miten olisi pieni sovinnon ele? Halaa äitiäsi ja sano rakastan sinua mami.

• Äidille

Ei ehkä liity aiheeseen, mut tuli mieleen yks kerta, kun mun poika sanoi mulle, et ota pois tuo sormus äiti, olisit silloin vapaa. Olin häkeltynyt. Muutenkin kuulen heiltä päivittäin, että rakastavat mua. Se on paras lahja, jonka tiedän.

• mm_kay

Tietenkin ja itseäni myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3091
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2689
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1772
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      802
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      800
    Aihe