äitiänne, ja muitakin äitejä. Se on tärkeää.
Muistattehan muistaa äitienpäivänä
20
<50
Vastaukset
- Muistetaan
Joidenkin äidit ei ole enää elossa.
Mutta ne joiden on, muistakaa heitä! Samoin muistakaa lastenne äitejä, ja pysykää poissa täältä edes sunnuntaina, vaikka joku muu olisi mielessänne kuin se joka on rinnallanne. - nenäsilmätsuu
On tärkeää.
Äidin kasvot on lapsen ensimmäinen kokonainen maailma. - Rakastaäitiä
Muistan.
Ja jokainen äiti ansaitsee tulla muistetuksi äitienpäivänä.
Lasten kortit ovat monesti niin liikuttavia.- edellinen
Onnii kirjoitti:
Kiitos, kuuntelin :')
Äitini on esimerkillinen ja lämmin ihminen, joka on aina halunnut olla elämässäni läsnä sopivasti ja kannustajana. Hän ansaitsee kiitoksen.
- motherofnature
Olen vanhempieni hylkäämä. En vieläkään tiedä oikeaa lopullista syytä. Tiedän missä he asuvat, ovat. Tunne siitä, että he ovat elossa, joskus sattuu ja paljon. Olen joskus toivonut, että olisin helpompi ymmärtää asia, jos hylkääminen olisi tapahtunut luonnollisen poistuman kautta. Mutta ei. Laitoin silti äidille postia. Isälle laitan marraskuussa. Heiltä en saa postia.
- Ikäväkuulla
Voihan :'(
Vaikea kuvitella mitä käyt läpi tai olet käynyt läpi. Saanko udella onko hylkäys tapahtunut sinun ollessasi ihan vauva vai myöhemmällä iällä. Jokatapauksessa on tärkeää muistaa, että sinussa ei ole mitään vikaa. Tiedä se.
- motherofnature
Silloin, kun nuorena aikuisena sairastuin hyvin vakavasti, se oli kovaa aikaa kaikille. Taistelin yksin, yksi tuttu vain vierellä. Sisarenikin unohtivat yhtyedenoton, eli olen ns. juureton, orpo. Meinasi käydä huonosti silloin, siitä on jo aikaa. Lopputulos: olen elossa, kiitos siitä. Mutta sukua ei enää ole. Vaikka oikeasti on.
motherofnature kirjoitti:
Silloin, kun nuorena aikuisena sairastuin hyvin vakavasti, se oli kovaa aikaa kaikille. Taistelin yksin, yksi tuttu vain vierellä. Sisarenikin unohtivat yhtyedenoton, eli olen ns. juureton, orpo. Meinasi käydä huonosti silloin, siitä on jo aikaa. Lopputulos: olen elossa, kiitos siitä. Mutta sukua ei enää ole. Vaikka oikeasti on.
Perheesi vaikuttaa kyllä todella oudolta, mutta tärkeintä on että olet selvinnyt!
- motherofnature
Miten tuolla tuo yksi aloitukseni....kaikki muuthan pitivät minua outona.
motherofnature kirjoitti:
Miten tuolla tuo yksi aloitukseni....kaikki muuthan pitivät minua outona.
Ai en ole lukenut, kirjoitusten perusteella nyt tuskin voi muodostaa kenestäkään minkäälaista mielipidettä, joten ei kannata välittää.
- TUSKINPAmuistan
äiti on pelkkä riidan haastaja ja ei ole järkeä muistaa häntä.
- Äidille
Ei ehkä liity aiheeseen, mut tuli mieleen yks kerta, kun mun poika sanoi mulle, et ota pois tuo sormus äiti, olisit silloin vapaa. Olin häkeltynyt. Muutenkin kuulen heiltä päivittäin, että rakastavat mua. Se on paras lahja, jonka tiedän.
Niin lasten suusta kuulee joskus parhaimpia aforismeja ja viisauksia.
Tässä on muuten se sormuksesi :
http://karileppanencomics.fi/ringpage.htm- Sehänse
Onnii kirjoitti:
Niin lasten suusta kuulee joskus parhaimpia aforismeja ja viisauksia.
Tässä on muuten se sormuksesi :
http://karileppanencomics.fi/ringpage.htmJep, toi se on :D
- mm_kay
Tietenkin ja itseäni myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563091Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521772- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800