alle 70kg voimatasot

galluppi

kerro pituutesi myös.
nykytasots siis
penkki
rive
mave
sjmave
pytyp
hauis (ilman alkuvauhtia)
kyykky
leuat (heilumatta, ihan alas asti)

22

3455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastus

      No niin eli olen tuossa 68kg ja 70kg välillä ja 42 vuotias alle kolmekuukautta treenaillut jonka sisään mahtuu viimeisen kaksi viikkoa kova kuume 39.7 c .Eli treenausta noin kaksi hyvää kuukautta kolmas on nyt palautumista.

      penkki = sain nostettua aika hyvin 80kg.

      rive=ei kokeiltu.

      mave= sain ylös 140kg

      sjmave Ei oikein vielä kokemusta.

      pytyp/ ei tietoa mikä on.Vai onko pysty punnerus jos on niin noin 60kg ilman avitusta.

      hauis (ilman alkuvauhtia)=arviolta ehkä 35kg- 40 kg.

      kyykky=noin 90kg polvien rutistellessa.puhtaasti 80kg.

      leuat (heilumatta, ihan alas asti)=tänään vedin 12 kertaa,ja nuorenpana 15 vuotiaana vedin 26 kertaa.

      • harrastus

        Kokeilin tänään taas ja maastaveto meni 150kg.

        Hauista meneekin helposti 40kg varmaan 45kg menee mutta helposti 40kg.


      • harrastus

        Kolme ja puoli kuukautta treeniä.

        Nyt meni leukaa 15kertaa ja penkiltä nostin 95 mutta ei puhtaasti jouduin nostamaan peffaa penkiltä noston aikana.

        jalkakyykkyä meni helposti 100kg


    • siimaurtfhg

      Joskus treenien alussa kun olin vielä alle 70kg, tarkalleen ottaen 68kg niin tais olla jotain penkki 100kg, kyykky 120kg, mavesta ei tietoa mutta voisin veikata 140kg ja leukoja pari kymmentä

    • paino67

      Painoa tällä hetkellä sellanen 67 kg. Penkkaan pikkusen reilu 180 kg. Habakääntö viime yrittämällä tangolla 40 kg pintaan, kyykky 80 kg, mave n. 110 kg. Olen harrastanut viimeiset vuodet salilla vain kuningaslajia eli PENKKIÄ!

      • harrastus

        Miten saat tuon penkin lähtemään noin koviin rautoihin,aloitin itse vasta kolmisen kuukautta sitten mutta 80kg menee.


      • paino67
        harrastus kirjoitti:

        Miten saat tuon penkin lähtemään noin koviin rautoihin,aloitin itse vasta kolmisen kuukautta sitten mutta 80kg menee.

        Penkki kasvaa penkkaamalla. Piste. 5-6 treeniä viikossa ilman muuta härväämistä. Osa treeneistä lyhyitä sarjoja isoilla painoilla, osa pidempiä pienemmillä. Piste.


      • eskoseni

        penkki on läes tuplat mitä mulla mutta 40kglla kll äteen haukkoja ainakin 12kpl, onpa isoja eroja lihaksissa


    • Jotakin____

      Paino 70kg, pituus 177

      penkki 110-115kg

      rive ?

      mave 170-180kg, 180kg vedetty jokunen kuukausi sitten

      sjmave sarjaa ihan pohjaan 150kg:lla, polvien kohdalle laskettuna 180kg:lla sarjaa. Toistoja 8-10

      pytyp, pystäriä kai tarkoitit? Sarjaa 70kg:lla istuen toistot 8-12

      hauis (ilman alkuvauhtia) Täysin puhtaita 40-45 kg, suoralla tangolla, selkä seinää vasten sarjaa. Toistot 10-15

      kyykky Sarjaa 130-140kg Toistot 6-8

      leuat yli 20 toistoa ilman lisäp.

    • omat_tulokseni_

      Paino 72, ikä 19
      penkki 125 kiloa
      mave 240 kiloa
      kyykky 210 kiloa
      kulmasoutu 10x130
      pystypunnerrus 5x90
      leuat 70kg
      Salia takana 1,5 vuotta.

      • megatrollalert

        Hohhoijaa.


      • mikvittrollii

        Mitä hohhoijaa? Itsellä tulokset suurinpiirtein samat, paitsi että ikä 14 v ja paino 49 kg.


      • peacemuthafuckka

        Niin v#ttu, ite oon 10v. Tulokset vähän paremmat, kerran käyny salilla (max 1 ottamassa).
        Muuten kuunnelli mustaa berberiä ja juonnu es:ää


    • 65170

      65 kiloa painan ja olen 170 pitkä.

      Pieni auto kaatuu katolleen, maasta saan 400, pystypunnerrus on siinä 200 kilon luokkaa ja hauista teen 100 kilolla.
      Farmarikävelyssä on 150 kiloa per käsi.

      • vaviskaajättiläiset

        kirjoita kommentti....se on tässä. heitin maapallon avaruuteen. olen dwarffi.


    • Blueteam

      itse olen pitkänhuiskea ja painoa n. 70kg

      liikennekartio solahtaa perärööriin mukavasti, kun aloitin treeniin vin kartion kärki mahtui

    • eiroinaaikinä

      N.70kg penkki 100kg.veto n.72kg 200kg.pituutta 178cm.olin aika kukkakeppi ja ikää jotai27.v.nyt 85kg ja paikat paskana.pumppailkaa vaan pienillä painoilla.

    • Niskalimassa

      Elopainon ollessa 70kg ei ole montaa kaveria jotka pukkaisivat 100kg penkissä, kyykkäisivät yli 120kg, hauiskääntö 45kg on yleensä aivan maksimi.
      Noihin tuloksiin pitäisi tehdä jo paljon töitä.

      Taitaa ensimmäinen vastaaja puhua totta ja muut värittää palstaa maalaamalla mukavia kuvia.

      • harrastus

        Hei minä kyllä kirjoitin ihan totta,en halua valehdella muille ja itselle uskotella oleansa oleinaan parempi kuin edes olen.

        Nyt olen 70-72kiloinen ja nostin 100kgpenkiltä ,en siis pukannut vaan nostin juuri ja juuri.

        muut linee samoja painoja edelleen kun en oikein uskalla nostaa kun käy niveliin,olen jo harkinnut lopettaa koko touhun,selkä ja kädet kyynärvarret ei kestä,en ehkä pysty enään kehittymään kun ei voi nostaa enään ,eli maku on mennossa koko touhusta.

        43 vuotta on paljon kun aloittaa treenaamisen,terveys ei kestä muutenkin on ollut joku keuhkoissa koko treeniajan kun kuvauksissa näkyi joku olevan,joudun iipale kuvauksiin syyskuussa sekin siis rassaa kun ei ihan saa happea ym...

        Tänään mennään vielä salille mutta helppoa ei ole ,treeniä nyt takana siis alta puolivuotta.

        Kovaa on ollut kun painoa oli aika paljon ennen kuin aloitin edes punttitouhun ,no päivä kerrallaan mutta into on hyytynyt.


      • aloittaja97

        kyllä vähänki harjoitellut 70kgn saa penkiltä 110-130. haukkoja menee muutamia jopa 50kglla. näää on mittasuhteista ja siitäki onko aerobista ja kuin monipuolista harj.


    • turhaväittäämuuta
    • Anonyymi

      65 kg ja
      Penkki 75
      Mave 150
      Kyykky 120-130

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe