Evoluutiosta näinkin

Humanistisesti

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • free-witch

Mainiota matskua, Tuomas on nero :)

Kappaleidensa teksteihin kannattaa ylipäätään tutustua, loistava runoilija.

• oiuytrtyu

Sooooopaaaaaaaaaa!

• älä.kuuntele

Hevi on saatanasta!

• free-witch

"Hevi" ei ole musiikkilaji.

"Saatanaa" ei ole olemassa.

Kommenttisi herättää sääliä. :/

• Kekripukki

Hevi on lyhennys joka marketeissa tarkoitta hedelmä- ja vihannesosastoa.

Minulle on opetettu, että hedelmät ja vihannekset ovat terveellisiä ja niitä pitäisi olla ruokavaliossa, koska niistä saa terveydelle tärkeitä vitamiineja ja elimistölle tärkeitä kuituja.

Mutta nyt uskova kertoo että ne ovatkin saatanasta. Joten ilmeisesti uskovat eivät siis syö hedelmiä ja vihanneksia, koska ne ovat saatanallisia. Ei ihme että uskovat ovat koko ajan niin vihaisia ja tyhmiä, kun kärsivät pahasta vitamiinien ja kuitujen puutoksesta, kaikilla keripukki eikä suolikaan toimi.

http://www.k-kauppiasliitto.fi/ajankohtaista/kauppiasuutiset/k-supermarket-postitalossa-suomen-paras-hevi-osasto

• usko.horjuu

Kyllä siinä kuule usko menee heviosastoon kun ne ei säily. Ostan minä vihanneksia mutta kun kurkusta ehtii syödä kolmessa viikossa vasta pienen palan, niin loput jo pilaantuu. Eikä ole auttanut vaikka olen ostanut välillä luomua, sama juttu. Että ei se johdu torjunta- ja säilöntäaineista kuten väitetään.

En enää osta koko vihanneksia. Punainen liha on hyvää, sitä voi pakastaa ja laittaa tartar-pihvejä ihan jääkaappisulatettuna, iltapalaksi. Kun syö tarpeeksi tukevan iltapalan, niin kylläpä nukuttaa. Hyvä että ehtii iltarukouksen lukea kun jo uinahtaa katselemaan siveitä ja viehättäviä, kristillisiä elämänarvoja ilmentäviä unia.

• älä.kuuntele

"ei musiikkia, kuten Gospel on"
        hah, tuossa vastasit minulle asiaa :D
        Gospel on goottihomojen kotkotusta.

• Reddington

Samoin on pop,blues,valssi,rock,jazz ja mitä näitä on. Ainakin teikäläisten mukaan.

• älä.kuuntele
        älä.kuuntele kirjoitti:

"Gospel on goottihomojen kotkotusta."

Tämä saa olla näkyvissä, mutta minun kommenttini, jossa totesin hevin olevan jympytystä ja epämääräistä rääkymistä, on poistettu sääntöjen vastaisena. Mikähän siinä nyt oli sääntöjen vastaista, tuota mieltä kun olen. Kai nyt musiikista saa olla mitä mieltä tahansa. Vai onko hevarit jotenkin erityissuojelussa täällä.

Moni vakivalittaja on näitä hewarityttöjä, joille on festarin telttakrapulassa joku tullut hieman puhumaan säädyllisestä elämästä ja Jumalan sanasta ja se on ottanut vitu*ttamaan niin maan saatanasti. Avautuvat tänne. Siksikö ei saa sanoa mitään negatiivista hevistä.

• hjördis
        älä.kuuntele kirjoitti:

Tämä saa olla näkyvissä, mutta minun kommenttini, jossa totesin hevin olevan jympytystä ja epämääräistä rääkymistä, on poistettu sääntöjen vastaisena. Mikähän siinä nyt oli sääntöjen vastaista, tuota mieltä kun olen. Kai nyt musiikista saa olla mitä mieltä tahansa. Vai onko hevarit jotenkin erityissuojelussa täällä.

Moni vakivalittaja on näitä hewarityttöjä, joille on festarin telttakrapulassa joku tullut hieman puhumaan säädyllisestä elämästä ja Jumalan sanasta ja se on ottanut vitu*ttamaan niin maan saatanasti. Avautuvat tänne. Siksikö ei saa sanoa mitään negatiivista hevistä.

Johtuu siitä että sinä yksinkertaisesti vain valehtelit. häpeä on sinun.

• sesiitä
        älä.kuuntele kirjoitti:

"Moni vakivalittaja on näitä hewarityttöjä, joille on festarin telttakrapulassa joku tullut hieman puhumaan säädyllisestä elämästä ja Jumalan sanasta"

Toisinsanoen tunkeudut nuorten naisten telttoihin.

• jhgfdsdfghjk
        free-witch kirjoitti:

"Hevi" ei ole musiikkilaji.

"Saatanaa" ei ole olemassa.

Kommenttisi herättää sääliä. :/

Puhut paskaa!

• mjhgfrertyuiop
        Kekripukki kirjoitti:

Hevi on lyhennys joka marketeissa tarkoitta hedelmä- ja vihannesosastoa.

Minulle on opetettu, että hedelmät ja vihannekset ovat terveellisiä ja niitä pitäisi olla ruokavaliossa, koska niistä saa terveydelle tärkeitä vitamiineja ja elimistölle tärkeitä kuituja.

Mutta nyt uskova kertoo että ne ovatkin saatanasta. Joten ilmeisesti uskovat eivät siis syö hedelmiä ja vihanneksia, koska ne ovat saatanallisia. Ei ihme että uskovat ovat koko ajan niin vihaisia ja tyhmiä, kun kärsivät pahasta vitamiinien ja kuitujen puutoksesta, kaikilla keripukki eikä suolikaan toimi.

http://www.k-kauppiasliitto.fi/ajankohtaista/kauppiasuutiset/k-supermarket-postitalossa-suomen-paras-hevi-osasto

Idiootti

• nbgfdsftyui
        älä.kuuntele kirjoitti:

Idiootti

• iiiuu7654
        Reddington kirjoitti:

Samoin on pop,blues,valssi,rock,jazz ja mitä näitä on. Ainakin teikäläisten mukaan.

Hakeudu siitä homo tavastasi jo vihdoin eroon

• nbgvfdfrtyui
        älä.kuuntele kirjoitti:

Et idiootti tajua vaikka se sinulle kerrottaisiin, keskity vaan siihen käteen vetämiseen

• nbgfdsdfryui
        sesiitä kirjoitti:

"Moni vakivalittaja on näitä hewarityttöjä, joille on festarin telttakrapulassa joku tullut hieman puhumaan säädyllisestä elämästä ja Jumalan sanasta"

Toisinsanoen tunkeudut nuorten naisten telttoihin.

paskan puhuja

• drgdrg
        nbgfdsdfryui kirjoitti:

paskan puhuja

Hihut ovat paskanpuhujia vailla oikeata elämää, sinäkin olet täysin arvoton.

• mnbgvfghjkl
        drgdrg kirjoitti:

Hihut ovat paskanpuhujia vailla oikeata elämää, sinäkin olet täysin arvoton.

Mee jojoon, susta ei ooo mihinkään.

• free-witch
        jhgfdsdfghjk kirjoitti:

Puhut paskaa!

Perusteella? ;)

Ei mut hetkinen, turha täällä on kovinkaan monelta odottaa mitään järkevää sanottavaa... :P :D Ei ainakaan siulta.

• älä.kuuntele kirjoitti:

"Siksikö ei saa sanoa mitään negatiivista hevistä."

Saat toki, mutta pidä mielessä että henkilökohtaisilla uskomuksilla ei ole mitään merkitystä tämän(kään) asian suhteen.

Saat uskoa mistä tahansa mitä tahansa, mutta älä kuvittele että samojen henkilökohtaisten uskomusten pitäisi rajoittaa tai velvoittaa ketään muuta olentoa tässä universumissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      276
      4712
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3050
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      45
      2914
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      36
      2882
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      77
      1826
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1684
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      61
      1448
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1302
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      224
      1216
    Aihe