Muistakaa että voittomahdollisuus eurojackpotissa

eurohuijaus

On 1:95 miljoonaan.

Veikkaus muuten huijaa, 90miljoonan piti mennä alemmille voittoluokille. Yhtä äkkiäkö ne vaihtoi sääntöjä?

Ei kannata pelata. Älkää pelatko kenoakaan.

21

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10-14

Eikä pitänyt. Ainoastaan 90 miljoonaa ylittävä osuus siirretään alemmille voittoluokille.
      Olen hämärästi muistavinani, että eurojackpotin alkuvaiheissa olisi ollut tuollainen "x viikon jälkeen päävoitto siirtyy alemmille voittoluokille"; siinä taisi olla kyse siitä, että voittorahastoon ei vielä ollut kertynyt tarpeeksi rahaa kestämään maksimipotin maksua, joten potin kasvua rajoitettiin.

• UusiTapaNyt

Nykyään 90 miljoonan ylittävä potin kasvu jaetaan alemmille luokille. Eli viime kierroksella 5 1 tuloksella sai 4 miljoonaa. Ensi viikolla vieläkin enemmän

• idioottien.hommaa

Eurojaskan pelaaminen on idiotismin huippu. Kuka on niin saatanan tyhmä että maksaa 2 euroa riviltä pelistä, jossa voittaminen on käytännössä mahdottomuus? Suomilotossa taas on niin surkeat voittoluokat, että sen pelaaminen on myös idiotismia.

• efweqfewqf

Ainakin se Espoolainen joka voitti yli 60 miljoonaa lienee tyytyväinen. Taidat vaan olla kateellinen.

• 10-14

Mitä muuta saisi 2 eurolla? Ei juuri mitään. Nämä pelit ovat halpaa viihdettä.
        Minun panostukseni on 3,80 euroa/vko eli yksi rivi jokaisessa lottopelissä. Vuodessa siis himpan vajaa 200€. Sillä rahalla minulla on kolme mahdollisuutta viikossa vapautua työelämästä lopullisesti ja ennen kaikkea mahdollisuus haaveilla siitä.
        Mihin sinun mielestäsi olisi järkevämpää nuo rahat pistää? Ei kannata tarjoilla mitään osakesijoittamista tai pitkävetoa, ei niistä tuolla rahamäärällä ja ennenkaikkea olemattomalla vaivannäöllä saisi mitään merkityksellistä.

• 10-14
        10-14 kirjoitti:

Minun panostukseni on 3,80 euroa/vko eli yksi rivi jokaisessa lottopelissä. Vuodessa siis himpan vajaa 200€. Sillä rahalla minulla on kolme mahdollisuutta viikossa vapautua työelämästä lopullisesti ja ennen kaikkea mahdollisuus haaveilla siitä.
        Mihin sinun mielestäsi olisi järkevämpää nuo rahat pistää? Ei kannata tarjoilla mitään osakesijoittamista tai pitkävetoa, ei niistä tuolla rahamäärällä ja ennenkaikkea olemattomalla vaivannäöllä saisi mitään merkityksellistä.

Juu ja niin muuten, todellinen panostushan ei ole edes sitä kahtasataa, koska aina välillä jotain voittojakin tippuu. Nopea vilkaisu pelitilille sanoo, että n. 130 euroa on ollut nettopanostus tästä vuoden taaksepäin laskien. Odotan edelleen mielenkiinnolla näkemystä, mihin ne rahat muka olisi fiksumpaa sijoittaa?

• käytännöllistä

Kuka on niin tyhmä että väittää että voittaminen on käytännössä mahdottomuus ?
        Kuten todettu, mahdollisuudet päävoittoon ovat pienet, mutta kahden euron panoksella ne ovat olemassa;)

• lahjoitus
        10-14 kirjoitti:

Juu ja niin muuten, todellinen panostushan ei ole edes sitä kahtasataa, koska aina välillä jotain voittojakin tippuu. Nopea vilkaisu pelitilille sanoo, että n. 130 euroa on ollut nettopanostus tästä vuoden taaksepäin laskien. Odotan edelleen mielenkiinnolla näkemystä, mihin ne rahat muka olisi fiksumpaa sijoittaa?

Jos pelaat 200e vuodessa ja voitat n. 130e, ei se ole sijoittamista vaan tyhmyyttä.

• 10-14
        lahjoitus kirjoitti:

Jos pelaat 200e vuodessa ja voitat n. 130e, ei se ole sijoittamista vaan tyhmyyttä.

200 euroa vuodessa ei ole mikään sijoitus ylipäätään, se on hiluja.

Kuvitellaanpa, että sen rahan olisikin joka vuosi sijoittanut niin, että saisi 10% vuotuisen nettotuoton inflaatiota huomioonottamatta (eli bruttotuoton pitäisi olla n. 14%; ei mahdotonta mutta hieman haasteellista etenkin huomioiden summan pienuus) ja korkotuotot olisi myös sijoittanut samalla tavoin. Pieni excel-harjoitus kertoo, että 20 vuoden kuluttua olisi kasassa vain vajaat 13 000 euroa. Ilman sitä mahdollisuuttakaan saada joskus isompi voitto. Sitäpaitsi nettosijoituksenihan on vain 130 (se summa ei siis ollut tuotto vaan nettosijoitus), jolloin 20 vuodessa kertyisi vielä surkeammat hiukan päälle 8000 euroa.

Toisin sanoen: lottoamisella on viihdearvoa, jota tuolla sijoitustoiminnalla ei olisi. Minun nähdäkseni lottoaminen on tuolle rahalle järkevämpi käyttötapa. Hyvin pienituloisellekin. Se on sitten eri asia, että jos se pienituloinen tai vaikka keskituloinen pelaakin 2000 eurolla vuodessa, alkaa järkevyys kyseenalaistua.

(Sitten pieni disclaimer: minun osakesijoitukseni ovat viimeisen kahden vuoden aikajänteellä tuottaneet nettotuottona n. 53% eli yli 27% per vuosi. Mutta sellaista ei todellakaan voi pitää todennäköisenä tuottotasona, minulla on vain yksinkertaisesti käynyt älytön mäihä, Nokian MS-kaupat muunmuassa täräyttivät minulle pitkälti yli sadan prosentin voiton.)

• onlyinyourdreamspal

Ja sitten heräsit, laskit kissan ulos, kävit kusella ja menit takaisin nukkumaan:))))))

• OleHiljaaJosEtTiedä
        onlyinyourdreamspal kirjoitti:

Ja sitten heräsit, laskit kissan ulos, kävit kusella ja menit takaisin nukkumaan:))))))

Mihinkähän tuo oli tarkoitettu? Jos viittasit 10-14:n mainintaan Nokia-kaupoista, niin moni muukin veti samanlaisen potin, jopa isommankin. Kas kun Nokia kynti pari vuotta sitten lähellä 2,5 euroa ja nyt on lähellä kuutta.

• heh_heeeee
        efweqfewqf kirjoitti:

Ainakin se Espoolainen joka voitti yli 60 miljoonaa lienee tyytyväinen. Taidat vaan olla kateellinen.

Kyllähän sen JOSKUS aina JOKU voittaa, mutta ei se vaikuta mitenkään siihen että mahdollisuudet ovat edelleen olemattomat, idiootti!

• hjkjkjh
        heh_heeeee kirjoitti:

Kyllähän sen JOSKUS aina JOKU voittaa, mutta ei se vaikuta mitenkään siihen että mahdollisuudet ovat edelleen olemattomat, idiootti!

Niin, ja silloin JOSKUS se JOKU voit olla sinä, eikä maksa käytännössä mitään, joten se on erittäinkin hyvä diili.

• funktioX
        10-14 kirjoitti:

2e/pv, eli 14e viikossa tekee karkeasti säästöön laitetuna pyöreät 740e vuodessa. Mitäs sillä saa, jos lottopelin palautus prosentti on luokka 30%, eli 0,60e/pv ja 4e/vko.... ja 210e/vuosi, eli häviät yli 500e

Mutta toisaalta, eräs isoon porukkalottoon osallistunut ja voittanut sanoi sen osuvasti, että kohtuullisella pelaamisella voi myös voittaa. Lotossa se on 1/15milj. ja Eurossa 1/95milj. Mutta niinkuin ennen 90 000 000 potin arvontaa sanotiin, niin miljoonavoiton saamiseen eurossa ei tarvittu kuin 1/5,5 milj. riviä joka on kolmasosa lautailoton päävoitosta.

Tietenkin nämä luvut nyt muuttuvat, kun se Tsekki vai kaiken jo toisenkerran.

• 10-14
        funktioX kirjoitti:

2e/pv, eli 14e viikossa tekee karkeasti säästöön laitetuna pyöreät 740e vuodessa. Mitäs sillä saa, jos lottopelin palautus prosentti on luokka 30%, eli 0,60e/pv ja 4e/vko.... ja 210e/vuosi, eli häviät yli 500e

Mutta toisaalta, eräs isoon porukkalottoon osallistunut ja voittanut sanoi sen osuvasti, että kohtuullisella pelaamisella voi myös voittaa. Lotossa se on 1/15milj. ja Eurossa 1/95milj. Mutta niinkuin ennen 90 000 000 potin arvontaa sanotiin, niin miljoonavoiton saamiseen eurossa ei tarvittu kuin 1/5,5 milj. riviä joka on kolmasosa lautailoton päävoitosta.

Tietenkin nämä luvut nyt muuttuvat, kun se Tsekki vai kaiken jo toisenkerran.

Piti oikein tarkistaa, etten ollut itse tehnyt jossain kirjoitusvirhettä. En ollut. Keksit omasta päästäsi tuon 2€/pv. Eurojackpot-panostukseni on 2€ per VIIKKO.

• E.T

AIVAN NIIN ON

• voi_saada_jos_saa

Nyt kun peli on saatu 90 000 000e tasoon, niin 5 1 tuloksella voi saada osuuden jonka arvo voi olla luokkaa 20 000 000e ja sen saaminen on todennäköisempää kuin loton päävoiton ja 5-oikein tuloksellakin voi saada jo miljoonan.... Siis voi saada, jos jako-osuudet on luokkaa 1-3..... miettikääs sitä. Ainoa asia on se, että peliin pitää laittaa enemmän 1-2 riviä

• veronmmaksaja

rahat menevät urheilulle ja kultturille. tai siis pieni osa mikä jää veikkauksen raskaan organisaation jälkeen.minun tapani maksaa veroja. yritän sitten jättää maksamatta niitä veroja jotka menevät sellaisiin asioihin joita en halua esim eulle.

• dsasfsdffd

Tässäkin yksi hyvä syy pelata.

• E.T

Kyllä se kannata jos voittaa sen päävoiton että sillai

• eikuolata

Kyllä se 1> 2€ rivi kannattaa laittaa oli voittoosuus mikä tahansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1691
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1372
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      972
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe