Haukotus !!

Voi että tätä palstaa.

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KesäKukkii

      No, ei ole pakko olla täällä, vai?

      • KesäKukkii, kevät vielä on,ja minä oon tapojeni orja.


    • LightningStar

      Mitä muuta sinun päivääsi auroraboreallis tänään kuuluu?

      • Töitä vaan.


      • LightningStar

        Niin... ajattelin myös, olisitko halunnut keskustella jostain, olisiko jotain keskustelun aihetta, mitä olisit halunnut viedä eteenpäin? Jos ei ... niin jokin toinen kerta sitten, ihan vapaasti miten parhaimmaksi koet.


      • LightningStar kirjoitti:

        Niin... ajattelin myös, olisitko halunnut keskustella jostain, olisiko jotain keskustelun aihetta, mitä olisit halunnut viedä eteenpäin? Jos ei ... niin jokin toinen kerta sitten, ihan vapaasti miten parhaimmaksi koet.

        Tähän ketjuun on tullut monta homovastaista viestiä. Ne tässä nyt mietityttävät ja tuntuu surullisesta kun vähemmistön edustaja eli uskovainen vainoaa toista vähemmistön edustajaa eli homoseksuaalia.


      • LightningStar

        Usein keskustelun aiheet uskontokeskusteluissa tahtoo olla tiettyjen aihealueiden ympärillä.

        Seksuaalisuus, naisen asema, harhaoppikysymykset ja hengelliset pelot; ovat ehkäpä sellaiset aihetop 3, keskusteluissa yleensäottaen? en nyt tee tuosta mitään "sääntöä", mutta jos jonkinlaista havainnointia pitäisi tehdä... niin.


      • OnpasHassua
        auroraboreallis kirjoitti:

        Tähän ketjuun on tullut monta homovastaista viestiä. Ne tässä nyt mietityttävät ja tuntuu surullisesta kun vähemmistön edustaja eli uskovainen vainoaa toista vähemmistön edustajaa eli homoseksuaalia.

        Kyse on aidosta kristillisyydestä ja siitä mitä Raamattu opettaa. Itse olet tullut kristilliseen keskusteluketjuun. Teitkö väärän valinnan vahingossa vai tahallaan?


      • OnpasHassua kirjoitti:

        Kyse on aidosta kristillisyydestä ja siitä mitä Raamattu opettaa. Itse olet tullut kristilliseen keskusteluketjuun. Teitkö väärän valinnan vahingossa vai tahallaan?

        Sinä teet erään tyypillisen virheen. Argumentaatiovirheen nimeltä "ei kunnon skottilainen"...
        Se ei tee sinun asiaasi yhtään sen enempää oikeutetummaksi kun vetoat siihen että ei kunnon kristitty.
        Samalla tulet tuominneeksi kaikki ns liberaalikristityt helvettiin, vaikka sinulla ei ole valtuuksia siihen.

        "Itse olet tullut kristilliseen keskusteluketjuun. Teitkö väärän valinnan vahingossa vai tahallaan?"

        Tämä sattuu olemaan minun ketjuni eikä kyse ole mistään vääristä valinnoista vaan mielipide-eroista.


      • OnpasHassua
        auroraboreallis kirjoitti:

        Sinä teet erään tyypillisen virheen. Argumentaatiovirheen nimeltä "ei kunnon skottilainen"...
        Se ei tee sinun asiaasi yhtään sen enempää oikeutetummaksi kun vetoat siihen että ei kunnon kristitty.
        Samalla tulet tuominneeksi kaikki ns liberaalikristityt helvettiin, vaikka sinulla ei ole valtuuksia siihen.

        "Itse olet tullut kristilliseen keskusteluketjuun. Teitkö väärän valinnan vahingossa vai tahallaan?"

        Tämä sattuu olemaan minun ketjuni eikä kyse ole mistään vääristä valinnoista vaan mielipide-eroista.

        Liberaalikristillisyys ei ole Raamatun kristillisyyttä. Jos haluat tutustua kristillisyyteen, niin rukoile Jumalalta, Jeesuksen nimessä, että tulisit uskoon näin ensi alkuun. Jumala päättää rukouksesi pohjalta, että miten ohjailee sinua sitten eteenpäin.


      • OnpasHassua kirjoitti:

        Liberaalikristillisyys ei ole Raamatun kristillisyyttä. Jos haluat tutustua kristillisyyteen, niin rukoile Jumalalta, Jeesuksen nimessä, että tulisit uskoon näin ensi alkuun. Jumala päättää rukouksesi pohjalta, että miten ohjailee sinua sitten eteenpäin.

        Minä toivon että jokaisella on kuolemanjälkeinen elämä. Teidän oppinne mukaan se on jumalan tahto.
        Minun toivomukseni e i tee kuitenkaan asiasta totta.


      • ffdafasdf
        OnpasHassua kirjoitti:

        Kyse on aidosta kristillisyydestä ja siitä mitä Raamattu opettaa. Itse olet tullut kristilliseen keskusteluketjuun. Teitkö väärän valinnan vahingossa vai tahallaan?

        älä valehtele tuoko solvaaminen ja herjaaminen toisten tuomitseminen on aitoa kristillisyyttä!!!


      • OnpasHassua
        ffdafasdf kirjoitti:

        älä valehtele tuoko solvaaminen ja herjaaminen toisten tuomitseminen on aitoa kristillisyyttä!!!

        Kyse on Raamatun ilmoituksesta ja ei siis minun mielipiteestäni. Jokainen tekee itse valinnan, että palveleeko Jumalaa vai paholaista.
        Jumala on laatinut Raamatun asiasisällön, en minä.


    • OnpasHassuakin

      Minusta täällä on erikoista, koska nyt tosiaan huomasin, että homot pomottavat kristillistä keskustelua. Onneksi olen jo ajat sitten eronnut luterilaisesta kirkosta. Ja onneksi Suomessa on vielä aidosti kristillisiä kirkkoja ja yhteisöjä olemassa.
      Mielenkiintoista seurata, että miten Jumala toimii luterilaisen kirkon suhteen. Sehän ei ole enää kristillinen. Raamatun mukaan Jumala sanoo, että rankaisu on Hänen. Siis aidon kristityn ei tarvitse tehdä sitä.
      Kyllä on tosiaankin hassuakin - homot muka määrää, että mitä Jumala saa pitää syntinä.

      • Sitä rankaisua ei vain tule. Ja se kertoo sen että sinä puhut omiasi -et ole jumalan asialla kostonhimossasi.


      • OnpasHassuakin
        auroraboreallis kirjoitti:

        Sitä rankaisua ei vain tule. Ja se kertoo sen että sinä puhut omiasi -et ole jumalan asialla kostonhimossasi.

        Raamattu tuo asian selkeästi esille. Kyse ei ole minun mielipiteestäni.
        Vanhasta Testamentista voit lukea kuinka Jumala toteuttaa rangaistuksensa. Pitää vain toivoa, että Jumala säästäisi aidot kristityt rangaistukselta. Jumalan lahjaa sinällään on, että aidosti kristittyjä on noussut nyt hallitukseen. Tapahtukoon jatkossakin vain Hänen tahtonsa, jotta Suomi säästyisi pahalta.


      • OnpasHassuakin kirjoitti:

        Raamattu tuo asian selkeästi esille. Kyse ei ole minun mielipiteestäni.
        Vanhasta Testamentista voit lukea kuinka Jumala toteuttaa rangaistuksensa. Pitää vain toivoa, että Jumala säästäisi aidot kristityt rangaistukselta. Jumalan lahjaa sinällään on, että aidosti kristittyjä on noussut nyt hallitukseen. Tapahtukoon jatkossakin vain Hänen tahtonsa, jotta Suomi säästyisi pahalta.

        Vanhasta testamentista voi todella lukea miten jumala murhaa.

        Mutta se on vanhaa aikaa se.

        Nyt puhaltavat uudet tuulet eikä mitään rankaisua ole näkyvissä tulevaisuuteen.


      • OnpasHassua
        auroraboreallis kirjoitti:

        Vanhasta testamentista voi todella lukea miten jumala murhaa.

        Mutta se on vanhaa aikaa se.

        Nyt puhaltavat uudet tuulet eikä mitään rankaisua ole näkyvissä tulevaisuuteen.

        Niin ... sinulta puuttuu Pyhä Henki ja se tulee ilmi siinä, että tulkitset Vanhaa Testamenttia väärin.
        Jumala on kaikkivaltias ja tekee sen mikä on tarpeellista, jotta Hänen suunnitelmansa toteutuu. Yksityinen ihminen hyväksyy tai hylkää Hänen suunnitelmansa. Mistään "uusista tuulista" ei ole kyse vaan Hänen suunnitelmansa toteutumisesta. Hän sanoo, että kaikki ovat kutsutut ja harvat ovat valitut.
        Käytit sanaa "murhaa". Niin ... Hän tietää ihmisen elämisen pituuden. Ja sen myöskin Hän sanoo, että Häntä tulee pelätä.


      • OnpasHassua kirjoitti:

        Niin ... sinulta puuttuu Pyhä Henki ja se tulee ilmi siinä, että tulkitset Vanhaa Testamenttia väärin.
        Jumala on kaikkivaltias ja tekee sen mikä on tarpeellista, jotta Hänen suunnitelmansa toteutuu. Yksityinen ihminen hyväksyy tai hylkää Hänen suunnitelmansa. Mistään "uusista tuulista" ei ole kyse vaan Hänen suunnitelmansa toteutumisesta. Hän sanoo, että kaikki ovat kutsutut ja harvat ovat valitut.
        Käytit sanaa "murhaa". Niin ... Hän tietää ihmisen elämisen pituuden. Ja sen myöskin Hän sanoo, että Häntä tulee pelätä.

        Minä en pelkää. En myöskään usko että sairas fantasiasi jostain rangaistuksesta toteutuu.


      • OnpasHassua
        auroraboreallis kirjoitti:

        Minä en pelkää. En myöskään usko että sairas fantasiasi jostain rangaistuksesta toteutuu.

        Jumala odottaa, että ihminen myös pelkää Häntä. Rangaistusasia on Raamatusta löydettävissä - se ei ole siis minun mielipiteeni.


    • Tottuuson

      Homoudesta voi päästä Jeesuksen avulla eroon ja eheytyä. Nythän se menee just näin että homot määrää mikä on syntiä sen suhteen.

      • OnpasHassuakin

        Luulen myös, että kyseessä on psyykkinen vinksahdus. Sen vuoksi uskon myöskin tuohon mahdollisuuteen eheytyä.
        Pikarukoilin, että Jumalan tahto tapahtuu Suomen homojen suhteen. Kyllä Jumala ja Jeesus tietävät mitä pitää tehdä tässä asiassa. Heidän pyhyytensä ja kaikkivaltuutensa ei millään muotoa näistä h......a häiriinny.


      • OnpasHassuakin kirjoitti:

        Luulen myös, että kyseessä on psyykkinen vinksahdus. Sen vuoksi uskon myöskin tuohon mahdollisuuteen eheytyä.
        Pikarukoilin, että Jumalan tahto tapahtuu Suomen homojen suhteen. Kyllä Jumala ja Jeesus tietävät mitä pitää tehdä tässä asiassa. Heidän pyhyytensä ja kaikkivaltuutensa ei millään muotoa näistä h......a häiriinny.

        Se, onko homo homo geeniensä takia vai onko hän homo ympäristön vuoksi tai onko se niinkuin sanot psyykkistä ei ole oleellista.
        Hän on homo ja sillä selvä.
        Se on vaikeaa ellei mahdotonta siitä toeta heteroksi.
        Monet, itseasiassa miltei jokainen homo, jonka tunnen on aluksi koettanut elää naisen kanssa, muuttumasta siitä mihinkään.
        Taipumus on vienyt voiton.

        Raamattu puhuu fariseuksista jotka kasaavat raskaita taakkoja muiden kannettavaksi mutta itse he eivät halua niihin kajota.


      • OnpasHassuakin
        auroraboreallis kirjoitti:

        Se, onko homo homo geeniensä takia vai onko hän homo ympäristön vuoksi tai onko se niinkuin sanot psyykkistä ei ole oleellista.
        Hän on homo ja sillä selvä.
        Se on vaikeaa ellei mahdotonta siitä toeta heteroksi.
        Monet, itseasiassa miltei jokainen homo, jonka tunnen on aluksi koettanut elää naisen kanssa, muuttumasta siitä mihinkään.
        Taipumus on vienyt voiton.

        Raamattu puhuu fariseuksista jotka kasaavat raskaita taakkoja muiden kannettavaksi mutta itse he eivät halua niihin kajota.

        Rukoilin Jeesuksen nimessä sinun pelastusta.
        Sinä itse valitset, että haluatko olla Jumalan vai paholaisen palvelija. Olet mielestäni selvästi suvaitsevaisuus -harhaopin vallassa.
        Jumala määrittää sen, että mikä on synti. Sinä et voi kumota Jumalan pyhyyttä ja kaikkitietäväisyyttä.


      • OnpasHassuakin kirjoitti:

        Rukoilin Jeesuksen nimessä sinun pelastusta.
        Sinä itse valitset, että haluatko olla Jumalan vai paholaisen palvelija. Olet mielestäni selvästi suvaitsevaisuus -harhaopin vallassa.
        Jumala määrittää sen, että mikä on synti. Sinä et voi kumota Jumalan pyhyyttä ja kaikkitietäväisyyttä.

        Jumala on luonut ne homot. Jotka ei voi taipumukselleen yhtään mitään. Ja näin on tarkoitus.


      • nimi.merkki1
        auroraboreallis kirjoitti:

        Jumala on luonut ne homot. Jotka ei voi taipumukselleen yhtään mitään. Ja näin on tarkoitus.

        Nyt on borreali punkki päässyt jo aivoihisi, mikäli väität Jumalan luoneen homot, lue mitä Raamattu asiasta on ilmoittaa:

        Room.1: 22- 32 http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Room.1.html


      • nimi.merkki1 kirjoitti:

        Nyt on borreali punkki päässyt jo aivoihisi, mikäli väität Jumalan luoneen homot, lue mitä Raamattu asiasta on ilmoittaa:

        Room.1: 22- 32 http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Room.1.html

        Leikitään nyt sun mieliksi että raamattu on jumalan sanaa, mitä se ei ole koska se on ihmisten kirjoittama kirja.
        Mikäli siis jumala on sitä mieltä että homous on väärin niin sitten minä olen eri mieltä jumalan kanssa. Ei se sen kummempaa ole.
        Enkä ole missään suvaitsevaisuus harhassa kuten joku äsken väitti vaan olenpahan käyttänyt vain aivojani koska sellaiset on minulle annettu.

        Mikäli jumala vihaa minua sen takia että minusta kaikkinainen sortaminen on väärin ja laittaa minut helvettiin niin siinä on jälleen yksi syy olla palvomatta häntä - moista sadistia.

        Oikestihan uskon että jumalasta on mahdoton tietää yhtään mitään. Mikään ihmisten kirjoittama ja luotu kirjakaan ei siinä auta.


      • OnpasHassua
        auroraboreallis kirjoitti:

        Jumala on luonut ne homot. Jotka ei voi taipumukselleen yhtään mitään. Ja näin on tarkoitus.

        Jumala haluaa sinunkin pelastuvan. Se on varmaa. Itse teet kuitenkin päätöksen asiassa.
        Jos Jumala ei hyväksy homoutta, niin millä perusteella luulet, että homous olisi Hänen tarkoituksensa? Hänellä on hyvä tarkoitus ihmisiä kohtaan. Paholaisella on paha tarkoitus ihmisiä kohtaan.
        Aito kristitty hyväksyy, että Jumala on oikeassa.


      • OnpasHassua kirjoitti:

        Jumala haluaa sinunkin pelastuvan. Se on varmaa. Itse teet kuitenkin päätöksen asiassa.
        Jos Jumala ei hyväksy homoutta, niin millä perusteella luulet, että homous olisi Hänen tarkoituksensa? Hänellä on hyvä tarkoitus ihmisiä kohtaan. Paholaisella on paha tarkoitus ihmisiä kohtaan.
        Aito kristitty hyväksyy, että Jumala on oikeassa.

        "Aito kristitty hyväksyy, että jumala on oikeassa."

        Taas tuo sama argumentaatiovirhe called ei kunnon skottilainen...

        Ja jumala on luonut homotkin, sille sinä et voi mitään.


      • OnpasHassua
        auroraboreallis kirjoitti:

        "Aito kristitty hyväksyy, että jumala on oikeassa."

        Taas tuo sama argumentaatiovirhe called ei kunnon skottilainen...

        Ja jumala on luonut homotkin, sille sinä et voi mitään.

        Jumala tuntee jokaisen ihmisen ja haluaa, että ihminen elää Jumalan tahdon mukaista elämää, koska se on kaikin puolin tervettä ihmiselle. Jumala korostaa toistuvasti, ettei saa tehdä syntiä.
        Ihminen valitsee itse homouden - uusintana - ihminen itse valitsee homouden. Se on paholaisen aikaansaannista. Vai oletko niin röyhkeä, että laitat sen Jumalan syyksi?


      • OnpasHassua kirjoitti:

        Jumala tuntee jokaisen ihmisen ja haluaa, että ihminen elää Jumalan tahdon mukaista elämää, koska se on kaikin puolin tervettä ihmiselle. Jumala korostaa toistuvasti, ettei saa tehdä syntiä.
        Ihminen valitsee itse homouden - uusintana - ihminen itse valitsee homouden. Se on paholaisen aikaansaannista. Vai oletko niin röyhkeä, että laitat sen Jumalan syyksi?

        Miten niin röyhkeä?


      • FDSFADFA
        nimi.merkki1 kirjoitti:

        Nyt on borreali punkki päässyt jo aivoihisi, mikäli väität Jumalan luoneen homot, lue mitä Raamattu asiasta on ilmoittaa:

        Room.1: 22- 32 http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Room.1.html

        nim onpashassua SINÄ SENKUNVAAN TOISTELET TUOTA SAMAA LEVYÄ!!!!
        HALUATKO SILLÄ JULKISUUTTA VAI OLETKO TOSIAAN NOIN TYHMÄ ETTET TIPPAAKAAN HALUA MUITA YMMÄRTÄÄ, IHMINEN EI VALITSE MITÄÄN VAAN HÄN SAA NE OMINAISUUDET MITKÄ HÄNELLÄ OLI SYNTYMÄÅSSÄÄN.. SINÄKÖ TÄÄLLÄ TUOMITSET IHMISET JOTKA OVAT SYNTYNEET VASENKÄTISENÄ, SOKEANA, RAMPANA TAI IHONVÄRILTÄÄN MUSTANA.
        JA KEHTAAT SIIHEN VIELÄ HAKEA RAAMATTUA, TAJUATKO MITEN ILJETTÄVÄ OTUS OLET!!!


      • fasdfasdfa
        OnpasHassua kirjoitti:

        Jumala haluaa sinunkin pelastuvan. Se on varmaa. Itse teet kuitenkin päätöksen asiassa.
        Jos Jumala ei hyväksy homoutta, niin millä perusteella luulet, että homous olisi Hänen tarkoituksensa? Hänellä on hyvä tarkoitus ihmisiä kohtaan. Paholaisella on paha tarkoitus ihmisiä kohtaan.
        Aito kristitty hyväksyy, että Jumala on oikeassa.

        Sinä et millään tavalla aito kristitty ole, suhtaudut ylimalkaisesti ihmisiin ja olet heti valmis tuomitsemaan häpee!!!


      • OnpasHassua
        fasdfasdfa kirjoitti:

        Sinä et millään tavalla aito kristitty ole, suhtaudut ylimalkaisesti ihmisiin ja olet heti valmis tuomitsemaan häpee!!!

        Lue Raamattua, niin huomaat, että kirjoitan vain sitä mitä siellä sisällöllisesti sanotaan tästä synnistä.
        Jos et hyväksy Raamatun synti -käsitettä, niin älä kutsu itseäsi kristityksi.
        Muista, että Jumala ei luovu kunniastaan. Totuus pysyy ikuisesti.


    • pimeyskasvaa

      auroora se painuu yhä syvemmälle pimeään usvaan.

      ihan kuin Sana senkin kertoo monella tavalla ja monessa kohdassa.

      • Ai lukeeks siellä musta jotain? Ihan nimellä?


      • OnpasHassua
        auroraboreallis kirjoitti:

        Ai lukeeks siellä musta jotain? Ihan nimellä?

        Niin, muka esiinnyt kristittynä ja et ymmärrä esim. Raamatun vakavaa varoitusta synnistä ja sen seuraamuksista.
        Jumalan tahdon mukaista on, että ihminen uskaltaa tunnustaa omat syntinsä ja sen myötä pyrkii Jumalan tahdon mukaiseen elämään.


      • OnpasHassua kirjoitti:

        Niin, muka esiinnyt kristittynä ja et ymmärrä esim. Raamatun vakavaa varoitusta synnistä ja sen seuraamuksista.
        Jumalan tahdon mukaista on, että ihminen uskaltaa tunnustaa omat syntinsä ja sen myötä pyrkii Jumalan tahdon mukaiseen elämään.

        Mitä se sinulle on se jumalan tahdon mukainen elämä? Srekö että vähemmistöön kuuluvana uskovaisena vainoat toista marginaaliryhmää homoja?

        Siltä se näyttää, vaikka raamatussa käsketään tekemään aivan toisin.


      • OnoasHassua
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mitä se sinulle on se jumalan tahdon mukainen elämä? Srekö että vähemmistöön kuuluvana uskovaisena vainoat toista marginaaliryhmää homoja?

        Siltä se näyttää, vaikka raamatussa käsketään tekemään aivan toisin.

        Raamattu ohjaa terveeseen elämään. Kun / jos tulet aidosti kristityksi, niin ymmärrät sen Raamatun ilmoituksesta.
        Minä keskustelen Raamattuun liittyvistä asioista. En keskustele sinun psyykkisistä reagtioistasi.


      • OnoasHassua kirjoitti:

        Raamattu ohjaa terveeseen elämään. Kun / jos tulet aidosti kristityksi, niin ymmärrät sen Raamatun ilmoituksesta.
        Minä keskustelen Raamattuun liittyvistä asioista. En keskustele sinun psyykkisistä reagtioistasi.

        Raamatusta löytyy sekä liberaalille että konservatiiville omaa kantaa tukevia paikkoja.


      • fdasfasf

        ja sinä olet vielä syvemmällä mätäaivo!!


      • fadsfasdf
        OnpasHassua kirjoitti:

        Niin, muka esiinnyt kristittynä ja et ymmärrä esim. Raamatun vakavaa varoitusta synnistä ja sen seuraamuksista.
        Jumalan tahdon mukaista on, että ihminen uskaltaa tunnustaa omat syntinsä ja sen myötä pyrkii Jumalan tahdon mukaiseen elämään.

        sinua se erityisesti koskee tuo syntien tunnustaminen sillä perhanan syntinen ääliö olet!!!!


      • OnpasHassua
        fadsfasdf kirjoitti:

        sinua se erityisesti koskee tuo syntien tunnustaminen sillä perhanan syntinen ääliö olet!!!!

        Osaan pyytää syntejäni anteeksi Jumalalta. Syntien huomaaminen itsessä on prosessi parenpaan. Sen saa lahjaksi Häneltä omaan elämään.
        Kokeile sinäkin sitä vaikka salaa, jos et sitä uskalla muutoin tehdä. Sehän saattaisi liberaalikristityistä vaikuttaa omituiselta - muka, että olisi syntinen.


      • OnpasHassua
        auroraboreallis kirjoitti:

        Raamatusta löytyy sekä liberaalille että konservatiiville omaa kantaa tukevia paikkoja.

        Jotenkin, jostakin syystä ... rukoilin, että löydät totuuden. Se on Jumalan tahto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe