Olen ollut mukana eräässä liikuntaharrastuksessa, jossa on myös käynyt eräs erittäin viehättävä tyttö. Olen jutellut hänen kanssaan monta kertaa ja käynyt jopa treenien jälkeen kahvilla. Hän on aina ollut minulle hyvin ystävällinen ja hymyillyt aina kun olemme tavanneet. Kukaan nainen ei ole koskaan ollut minulle yhtä ystävällinen.
Ihastuin häneen ja päätin ottaa hänestä hieman selvää. Kaikki unelmani romahtivat, kun sain Facebookista selville, että hän ei ollutkaan vapaa vaan asuu jonkun paskan kanssa. Olen ollut shokissa. En ole käynyt harrastuksessa sen jälkeen.
Totaalinen pettymys!
38
<50
Vastaukset
- sad.truth
Kaikki miehet tietää tuon tunteen. Ei pitäisi ikinä haaveilla ennen kuin ollut jo muutamilla treffeillä. Viehättävät naiset on aina varattuja.
- ätmel
Tuollaiset naiset seurustelevat aina tatuoidun kriminaaliähkijän kanssa.
- niin.ne.aina
Kyllä, aina. Jos tyyppi ei vielä ole ollut linnassa, niin pian on.
- ainamyöhässä
Noin käy aina. Kivannäköisiä naisia nussii aina joku
- eihittomikälogiikka
Kertokaa nyt mistä tiedätte että sen mies on paska? Siksikö ettei typy ollutkaan vapaa sinulle??? Silloinhan SINÄ olisit se paska jonkun muun ätmin mielestä.
Kyllähän se yleisin paskan määritelmä taitaa tällä palstalla olla mies joka seurustelee jonkun sellaisen naisen kanssa jonka joku palstamies haluaisi itselleen.
Toisaalta jotkut käyttävät myös sellaista määritelmää, että mies on paska mikäli hänellä on tatuointeja (jolloin paskuuden toteaminen on käytännössä helpompaa, kun siihen riittää näköhavainto eikä tarvitse kuulustella kohdetta tai seurata tämän tekemisiä pidempään).- NiinKai
stellaria81 kirjoitti:
Kyllähän se yleisin paskan määritelmä taitaa tällä palstalla olla mies joka seurustelee jonkun sellaisen naisen kanssa jonka joku palstamies haluaisi itselleen.
Toisaalta jotkut käyttävät myös sellaista määritelmää, että mies on paska mikäli hänellä on tatuointeja (jolloin paskuuden toteaminen on käytännössä helpompaa, kun siihen riittää näköhavainto eikä tarvitse kuulustella kohdetta tai seurata tämän tekemisiä pidempään).Joko on Stellulla joku paska jo katottuna ensi kesäksi?
- ätmilogiikka
Mies on paska, jos sillä on nainen. Kunnollinen mies = ätmi joka ei saa naista.
- riippuuseikoista
TasotonSankari kirjoitti:
Ovatko nämä miehet paskoja?
https://www.youtube.com/watch?v=IqngrRBIpkwRiippuu monesta seikasta
Perusongelma on varmasti se, että kun jutellaan mukavia, on yhteinen liikuntaharrastus, ollaan iloisia kun joku kenen kanssa pystyy juttelemaan ja vaikka käymään kahvilla KAVERINA, alkaa heti luulemaan ja tekemään omia johtopäätöksiä.
Useat miehet jostain kumman syystä ihastuu vain kun k-supermarketin kassa sanoo hei. "Laitetaanko pakasteet pieneen pussiin" ja hymy... Oih, se hymyili just mulle...
Tyhmin teko on mennä itse ottamaan selvää, tutustuessa asiat selviää ei leikkien salapoliisia.
Mietitään eri vaihtoehtoja, hänellä on kulissi suhde facebookissa, ei ole vaihtanut statustaan kun ei jaksa selitellä äidilleen / anopilleen tms.
Lopetit harrastuksissa käymisen, ilmeisesti kävit vain sen tytön takia ja teit itse aloitteen olemalla ystävällinen KAVERI.
Entä jos tyttö on sinkku ja esittää julkisesti varattua tai parisuhde on kariutunut / kariutumassa tai jokin muu vaihtoehto, että alkuperäinen "paska" vaihtuisi uuteen? :D
"Kaikki miehet tietää tuon tunteen. Ei pitäisi ikinä haaveilla ennen kuin ollut jo muutamilla treffeillä. Viehättävät naiset on aina varattuja."
Ei kaikki miehet tee tyhmiä johtopäätöksiä muutamasta sananvaihdosta. Ikinä ei pitäisi edes haaveilla tusinatreffien jälkeen. Tietenkin viehättävät naiset on varattuja, ne on hyvin kysyttyjä ja haluttuja.
"Noin käy aina. Kivannäköisiä naisia nussii aina joku"
Jotakin naista nussii aina joku, koko ajan jossakin tuhannet nussii. Se että nussitaanko kivannäköistä naista hänen suostumuksellaan vai ei on eriasia. Sekin vähän riippuu, että nussiiko sitä naista mies vai nainen vyötärodildolla...
"Kertokaa nyt mistä tiedätte että sen mies on paska? Siksikö ettei typy ollutkaan vapaa sinulle??? Silloinhan SINÄ olisit se paska jonkun muun ätmin mielestä."
Ei mistään, hyvin voi olla, että se nainen olikin se paska, tilaisuuden tullen vieraisiin tai sitten se on vain normaali ja kohtelias ihminen joka kohtasi "samanlaisen" toisen.- ryppis
Eihän tuossa tarvitse edes mennä niin pitkälle, että alkaisi miettiä mitään valestatuksia tai kytätä suhteen päättymistä. Toki se voi harmittaa, kun toinen onkin varattu, mutta jos harrastuksesta tykkää ja naisen seurasta tykkää, niin eihän lopettamisessa ole mitään järkeä. Kivoilla ihmisillä on yleensä kivoja tuttuja ja kavereita. Kun itse on aktiivinen ja kerää eri paikoista tuttavuuksia, onkin kasassa yhtäkkiä sosiaalinen piiri, josta on sitten kaikkein todennäköisintä löytää itselleenkin kumppani. Kun usein puhutaan siitä, että harrastuksista ja aktiivisen sosiaalisen elämän kautta löytää seuraa, on kyse yleensä nimenomaan tuollaisesta tapauksesta, ei siitä että menee muutaman kerran tekemään jotain ja heti löytyy suoraan joku jonka kanssa perustaa perheen.
- MATmäärää
Luulitko, että tasosi riittää johonkin kauniiseen naiseen. Älä kuule unta nää. Ne kuuluvat ytmeille.
- noinhansemenee
Näinhän se on, tätä ei tämän palstan miehet ymmärrä. Aloittaja tuskin on komea miljonääri, joten kannattais vaan katsella niitä tavallisen näköisiä naisia.
- funaswtf
Eihän se naisen seurusteleminen välttämättä ole lopullista. Ihmiset muuttavat yhteen ja pois.
- Kilttiatm
Olin tänään salilla ja siellä oli kaksi nättiä nuorta naista. Varmaan alle 20 vuotiaita, sellaisia pikku pyllyisiä hoikkia naisia tiukassa asussa. Ne sitten tuli viereiseen laitteeseen kun olin toisessa ja minä sitten lähdin toiselle puolelle salia samantien. En oikein viitsinyt olla niiden vieressä tekemässä treeniä siinä rintaprässi laitteessa
- niinkävi
Hah, hah mikä beta. Naiset just testaa tolleen puolustaako uros reviiriään, vai pakeneeko mies häntä jalkojen välissä. Oisit saanut pikkupyllyiltä pimppiä ja tisua, jos vain olisit jäänyt reviirillesi.
- ikkunateoria
Kaikki viehättävät naiset on aina varattuja ja silloinkin kun ovat sinkkuja, niin kaksi kuukautta on maksimiaika ennen kuin ovat uudessa suhteessa.
- Eipidäluovuttaa
Naisen parisuhde ei ole este, vaan hidaste
- Äädämi11111111
Sitä ämmää voi nussia salaa. Siinä on vielä lisäkiihotuksena kun tekee siitä paskasta aisurin ja homon, kun se tyhmänä kiltisti nuolee mällit sieltä salaa mällätystä pillusta. Hähä! Paska latkii spermaa kuin paraskin hintti, alkaa vähän naurattaa, kun sitä miettii. Aina kannattaa yrittää päästä salaa nussimaan niitä paskojen naisia, ei siinä mitään hävittävääkään ole.
- 360
Äädämi11111111 kirjoitti:
Sitä ämmää voi nussia salaa. Siinä on vielä lisäkiihotuksena kun tekee siitä paskasta aisurin ja homon, kun se tyhmänä kiltisti nuolee mällit sieltä salaa mällätystä pillusta. Hähä! Paska latkii spermaa kuin paraskin hintti, alkaa vähän naurattaa, kun sitä miettii. Aina kannattaa yrittää päästä salaa nussimaan niitä paskojen naisia, ei siinä mitään hävittävääkään ole.
Tuolla kommentilla sinä ansaitset arvonimen "PASKA".
- Kyrpiintynyt
Ihan oikein sulle, kuupo!
- naisetkuriin
Ap. on uhri. Ei saa pilkata
- 9plus12
naisetkuriin kirjoitti:
Ap. on uhri. Ei saa pilkata
Mikä uhri sellainen on, joka kuvittelee normaalia ystävällisyyttä lupaukseksi seksistä? Opetelkaa normaaliutta, niin ette uhriudu noin helposti.
- lähettäkääselväviesti
9plus12 kirjoitti:
Mikä uhri sellainen on, joka kuvittelee normaalia ystävällisyyttä lupaukseksi seksistä? Opetelkaa normaaliutta, niin ette uhriudu noin helposti.
Kyllä ap. uhri oli. Naisen olisi selvästi pitänyt viestiä miehelle, että on varattu, jotta mies ei olisi kuvitellut turhia
- sushisamantha
lähettäkääselväviesti kirjoitti:
Kyllä ap. uhri oli. Naisen olisi selvästi pitänyt viestiä miehelle, että on varattu, jotta mies ei olisi kuvitellut turhia
Eli naisen olisi pitänyt olla koppava ja osoittaa, ettei kiinnosta pätkääkään? Sitten AP olisi itkenyt täällä, että miten kaikki naiset on ylimielisiä eivätkä osoita ystävällisyyttä.
Ystävällinen voi olla muutenkin ilman, että se tarkoittaa sitä, että on kiinnostunut toisesta parisuhdemielessä. Tai voihan olla, että nainen pitää oikeasti AP:stä, mutta ei nyt tietenkään katsele häntä parisuhdemielessä, koska hänellä on jo parisuhde.
Itse kyllä menisin juttelemaan miehelle jo aikaisemmin ja kyselisin parisuhdestatuksen enkä jäisin viikoiksi tai kuukausiksi epätietoisuuteen. - Pillua_kaikille
sushisamantha kirjoitti:
Eli naisen olisi pitänyt olla koppava ja osoittaa, ettei kiinnosta pätkääkään? Sitten AP olisi itkenyt täällä, että miten kaikki naiset on ylimielisiä eivätkä osoita ystävällisyyttä.
Ystävällinen voi olla muutenkin ilman, että se tarkoittaa sitä, että on kiinnostunut toisesta parisuhdemielessä. Tai voihan olla, että nainen pitää oikeasti AP:stä, mutta ei nyt tietenkään katsele häntä parisuhdemielessä, koska hänellä on jo parisuhde.
Itse kyllä menisin juttelemaan miehelle jo aikaisemmin ja kyselisin parisuhdestatuksen enkä jäisin viikoiksi tai kuukausiksi epätietoisuuteen.Naisen olisi pitänyt antaa pillua. Voi sitä pillua hyväntekeväisyysmielessä antaa myös puutteenalaiselle miehelle, vaikka olisikin antanut jonkun paskan nussia itseään, kunhan kertoo sille AT-miehelle olevansa paskan nussima ja siis pelkkä helpotusreikä, eikä mitään vakavasti otettavaa tyttöystävämateriaalia.
- Naisasialooseri
Tuo nainen ansaitsisi rangaistuksen. Itse rankaisen aina naisia, jotka tuottavat minulle tuollaisia pettymyksiä.
- etoleterve
Olet hullu! Pysy kaukana naisista!
- 5plus9
No ei kai noin sairaalle kukaan nainen erehdykään ystävällinen olemaan. Kai ne nyt sinut ymmärtävät kaukaa kiertää, tai vähintään norsunvittua näyttää.
- älähaaveile
VIttu mikä urpo olet
- xyzxyz
Totaalinen pettymys, kun et itse saanutkaan muutettua statustasi PASKAKSI! Hahhahhaa:D
- paskaonpaska
Miksi ap. olisi paska? Ei hän halunnut seksiä vaan parisuhteen.
- 19pus11
paskaonpaska kirjoitti:
Miksi ap. olisi paska? Ei hän halunnut seksiä vaan parisuhteen.
Palstatotuuksien mukaanhan kaikki miehet joilla on jonkinlainen suhde naiseen ovat "paskoja".
Ap itse kertoi tuon tytön nykyisen poikaystävän olevan "paska" sillä perusteella, että tämä seurustelee tytön kanssa. Olisihan hän ilmanmuuta muuttunut itsekin "paskaksi" jos olisi tytön kanssa parisuhteeseen päässyt. - Tatskaonpaska
19pus11 kirjoitti:
Palstatotuuksien mukaanhan kaikki miehet joilla on jonkinlainen suhde naiseen ovat "paskoja".
Ap itse kertoi tuon tytön nykyisen poikaystävän olevan "paska" sillä perusteella, että tämä seurustelee tytön kanssa. Olisihan hän ilmanmuuta muuttunut itsekin "paskaksi" jos olisi tytön kanssa parisuhteeseen päässyt.Voihan se poikaystävä olla esim. joku tatuoitu paska
- leimatitselläkin
Tatskaonpaska kirjoitti:
Voihan se poikaystävä olla esim. joku tatuoitu paska
Ei tatuoinnit kenestäkään paskaa tee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 908277
- 926405
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586264Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344871- 453321
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573082- 442849
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512806- 492770