Näitä myrkkyjä äiti syöttää lapselle ,kun haluaa vaientaa lapsen.
Kun isä ja muut ihmiset tulevat lapsen kans toimeen,alkaa äiti joka vihaa lapsen isää
syöttää laselle useampia ns ADHD lääkkeitä. Sitä voi joskus äiti joutua katumaan katkerasti
Näillä myrkyillä äiti tuhoaa lapsen
1
130
Vastaukset
- 19Vmies
Puhut totta. kadun sitä päivää kun alotin lääkityksen, ollut concertaa ja stratteraa adhd:hen. Koen että nämä lääkkeet ovat muuttaneet persoonallisuuttani pysyvästi. Minulle aloitettiin concerta 7 vuotiaana joka lopetettiin kun olin 12vuotias. Sen jälkeen minulle määrättiin 60mg strattera 1kpl aamuisin ja minusta tuli täysin vihannes, lääkäri totesi että poika on kunnossa. ylä asteella minulla ei ollut ystäviä oli vain sosiaalista ahdistusta kokoajan muiden nuorten keskuudessa, mutta opettajat tykkäsi kun olin aina hiljaa tunnilla. Ylä asteen jälkeen lopetin kaikki lääkkeet ja heti mieli lähti virkistymään päin mutta silti koen ahdistusta mm. ruokakaupassa, muiden nuorten läheisyydessä. Haluan vain sanoa että lääkkeillä ei voi korjata ihmistä, olin ennen sosiaalinen nuori aina ulkona kavereiden kanssa, nykyään päivät menee kotona lymyillen ja jos kaverit pyytää ulos yleensä kieltäydyn koska ahdistaa ajatuskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605798- 1155010
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4062967Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961455Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65971
- 29968
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839