Venäläisten Teboil (Lukoil)repii mainoksellaan hermoja. Kuka saatanan aivokääpiö muka jää halailemaan venäläisen oligarkkiporukan bensapumppua?
Venäläisten Teboil repii hermoja
26
<50
Vastaukset
Teboil on boikotissa ollut jo pitkään, koska sen omistajat ovat putinin kavereita
- auttava
Idiootti palstapelle "autoilija" arton poikoteilla ei ole mitään merkitystä.
- Notfuelteboil
Niin mullakin. En tankkaa Teboililla kuin viimeisessä hädässä.
Putinin panssareihin ei rahaa työnnetä!Vaikka ei olisi mitään pois putinilta en silti tankkaa putinin bensaa teboililla en pysähdy edes kuselle vaan ajan seuraavalle misssä joun kahvit tai syön. Esim. Shell helmisimpukat on hyviä
- turbulenssia
Pakoputkeen jyystäjät tykkäävät pussailla hanaa!!!
- halvalla
Käytän halpaa Teboilia. Surkeat natokiima-apinat ostakoon kalliilla muualta!
- Nesteessä
Ostan usein tebikalta. Se on naapurissa, ja siellä on kelpo autovuokraamo. Sinällään olen boikotin kannalla mutta jos se ei estä edes Rosatomin voimalan tilaamista...
Toisaalta, ei noi jenkkiasemat ole paljon mukavampia. Suosikkiasemani on Neste.- MyösST1
Ai niin, itse asiassa, toinen suosikkiasemani on ST1 koska ne tuntuu oikeasti satsaavan uusiutuvaan, ekologiseen ja uuteen, tai ainakin teeskentelevät uskottavasti.
- antiPutinoil
Neste tekee bensansa pääosin itäöljystä. ABC hankkii enimmäkseen norjalaisilta.
- OktaanitRulettaa
Niin kauan kun trustivapaassa bensassa on enemmän oktaaneita kuin muissa niin tankkaan siellä.
- Pate21332
Mitähän jenkkiasemia Suomessa muka toimii? Jet lopetti jo vuosia sitten.
- llehS
Shell
- suomalainensaattaaolla
Energiayhtiö Shell myy Suomen ja Ruotsin liiketoimintansa lukuun ottamatta ilmailu- ja nestekaasuliiketoimintoja Mika Anttosen omistamalle Keele Oy:lle. Kauppahinta on 640 miljoonaa dollaria (463 miljoonaa euroa).
Sekä huoltamo- että raskaan kaluston verkostot jatkavat toimintaansa Shell-brändin alla. Anttosen omistama Keele on myös energiayhtiö St1 Holding Oy:n enemmistöosakas.
Kauppaan kuuluvat Shellin huoltamoliiketoiminta, noin 340 huoltamoa Ruotsissa ja noin 225 Suomessa sekä raskaan kaluston polttoaineverkostot
Kauppaan kuuluvat myös Shellin 87 000 barrelia päivässä tuottava Göteborgin jalostamo, Shellin bulk fuel -liiketoiminta molemmissa maissa sekä Shellin merenkulun tuotteisiin liittyvä liiketoiminta Ruotsissa. jne.... - 20Plus2
llehS kirjoitti:
Shell
Shell on hollantilais-brittiläinen yhtiö. Pääkonttori on Haagissa, Hollannissa.
- Kummolanpallit
Kuule älä hermostu.... se on venäättällä normi hommoo..... siellä ne halii puttiinin peräpäätäkin, siis ei yläpäätä. Oleppa sie rauhasa eit me pierrä mokoman assian takia.... ei omamma Nestekää niin Valion tasoinen ole.... Tuottajavetoisia himmeitä virkamis järjestöjä.... TOSITORVIA !! Asiakkaitaan halveksivia ahneita ryöst......... ei met pierrä, only smell.
- kitsas
Älä tuhlaa pisteitä. Loppuvat kesken.
- paskahousujen
TB ei tarvi paskahousujen ostoja!
- vatunvenäjä
Sinähän se paskahousu olet, venäjäkiimavajakki. TB:n voitot valuvat ulkomaille, ryssille. Minä suosin kotimaisia, varsinkin ST1:a, joka on innovatiivinen energiayhtiö. ST1 työllistää muutenkin enemmän suomalaisia kuin TB.
- kimassasi
vatunvenäjä kirjoitti:
Sinähän se paskahousu olet, venäjäkiimavajakki. TB:n voitot valuvat ulkomaille, ryssille. Minä suosin kotimaisia, varsinkin ST1:a, joka on innovatiivinen energiayhtiö. ST1 työllistää muutenkin enemmän suomalaisia kuin TB.
Osta natovajakki mistä lystäät. Minä ostan halvinta. On alla uusi kiree koneinen auto!
- oletvenäjäkiimavajakki
kimassasi kirjoitti:
Osta natovajakki mistä lystäät. Minä ostan halvinta. On alla uusi kiree koneinen auto!
Allasi on kälyinen Lada. Minä suosin kotimaista enkä kannata Nato-jäsenyyttä. Enkä nuole iivanan persettä niin kuin sinä, venäjäkiimavajakki..
- pahaon
oletvenäjäkiimavajakki kirjoitti:
Allasi on kälyinen Lada. Minä suosin kotimaista enkä kannata Nato-jäsenyyttä. Enkä nuole iivanan persettä niin kuin sinä, venäjäkiimavajakki..
Olet sairas harhoinesi. Onko sinulla edes fillaria,nuija?
- eiTBlle
TB:n bensat sopii vain Ladaan ja Volgaan. Länsiautoissa käyttäkää aina oikeata bentsiiniä.
- tarkkanäköinen
TB nykyin teboil alkuaan Virolainen sittemmin Saksalainen. Sodan loputtua sotakorvauksena luovutettiin Neuvostoliitolle. Samoin kun Ahvenanmaalla oleva Venäläisten omistama 10 hehtaarin rantatontti josta viimevuonna Putin eroitti itselleen huvilatontin , tämäkin maa-alue oli saksalaisen suvun omaisuutta . Kaikki Suomassa ollut Saksalais omaisuus siirtyi Ryssien sotasaaliiksi Suomessa on tänäpäivänäkin kartanoita ja helvetin suuria maa-alueita jotka Ryssä sotasaalina RYÖSTI . SAK :n jäsenkortilla teboilista saa alennusta . MUTTA TÄMÄ JÄRJESTELMÄ ON SELKÄRANGATTOMIA VASUREITA VARTEN. Olen miettinyt onko sivalla ja teboilla sama mainostoimisto käytössä. Sivassa ämmä vääntää kurkkuja poikki ja teboilissa bensanostaja pussailee bensapumppua HYI HELVETTi
- 9876543210
Kyllä mainos ärsyttää
- EiTB
Juuri niin. Suositaan suomalaisia firmoja ja työllistetään näin parhaiten suomalaisia. TB:n voitot valuvat iivanoille.
- ShellST1ABCTeboil
Neste oililla kova TB:n mollauskampanja käynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37339700Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1148236Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315890Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214368Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623805Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523477Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743051- 322798
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182381Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!172229