Paras kaupunki taksihommille?

käätaksi

Mikä on paras kaupunki taksihommaa ajatellen? Onko se Helsinki vai Vantaa koska lentokenttä?

30

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu toimijasta. Helsingissä on laivaterminaalit, keskusrautatieasema ja asukkaitakin enemmän (myös takseja). Yö liikennettä huomattavasti enemmän Helsingissä.

      • Eistadiin

        Tukholma


      • eeeeeeeiiiiiii

        Kysymys koski Helsinki vai Vantaa. Urpo!


      • JOUKOP

        EI OLE KOHTA ENÄÄ VANTAA, KUN KEHÄRATA TULEE

        ESPOO SE ON


    • hannukarpot

      oslo,tukholma ja kööpenhamina noin alkuun. vantaa on paras piäkaupunkiseuvulla.

      • Fghkk

        Porvoo


      • tsioaa
        Fghkk kirjoitti:

        Porvoo

        Onko Porvoo Helsingissä vai Vantaalla? Typerä vastaus.


    • Edelleen paras kaupunki taksityöhön on yksilöllistä. Jos on uloshaussa, voi pakeneminen ulkomaille houkutella (velkoja pakoon). Eksoottisissa maissa voi työn nautittavuus kumuloida palkkaa.

    • fdhgj

      stockholm koska homot.

    • Kiitosjanäkemiin

      Vantaa ehdottomasti. Kenttä Lähitaksin toiminta-alue Helsinkiä veivaten.
      Jos taksi-alalle haluttaisiin autoilijoiden ja kuljettajien ansiotasoa parantava rakenteellinen uudistus, niin Helsingin, Vantaan ja Espoon taksiliikenne olisi saatava saman tilausvälitysjärjestelmän alaisuuteen. Lentokenttä saapumisjärjestykseen.
      On jotenkin ekologisestikin sairasta, että tuolla autot suhaa tyhjänä ristiin rastiin, vaikka tilauksia olisi, mutta ei tule autolle, kun on eri firman matolaatikko koetaululla.
      Katsotaan nyt kenestä tulee liikenneministeri, niin nähdään millainen hintalappu tälle pelleilylle on asetettu. Kohta Postin paketti-rakettikin heittää asiakkaan kentälle.

      • poisstadista

        No ei missää tapauksessa pidä yhdistää. Vanukit pysyköön kentällä ja pois Stadista veivaamasta. Säälittävää touhua.


    • Swededrr

      Vantaa tai Espoo. Helsingissä tuplamäärä autoja tarpeeseen nähden.

    • ODDE

      Kilpisjärvi

      • oddeurpo

        Voi vit.. Kysymys koski vantaata vs helsinki. Ei Kilpisjärveä. Luulitko olevasi hauska?


    • dsss

      Maarianhamina Åland

      • Trollimaatti

        Turussa pääsisi kuljettamaan pankkiautomaatttia...Vai onkohan reppanalla osaamista tilata taksi?


      • eiole
        Trollimaatti kirjoitti:

        Turussa pääsisi kuljettamaan pankkiautomaatttia...Vai onkohan reppanalla osaamista tilata taksi?

        Ei sillä ole. Tilais kuitenkin taksin Kujanpäähän...


      • sds11
        eiole kirjoitti:

        Ei sillä ole. Tilais kuitenkin taksin Kujanpäähän...

        Noi paikathan on trollauksia joita ei pidä ottaa tosissaan.


    • LOV-1

      HELSINKI näyttäis olevan paras kaupunki taksihommille ainakin kun katsoo
      Meilahden Sairaalan pihaa jossa makaa lähes kaikki LOHJAN,LOVIISAN,KERAVAN,
      VIHDIN,TAMMISAAREN,PORVOON jotka eivät tunnu viihtyvän omalla
      liikennealueella niin vastaan Helsinki .
      Hae liikenneluvat jostain edellä mainituista Kaupungeista, kun niihin tullaan ELYN
      mukaan myöntämään lisää lupia autopulan takia.
      Ihmettelivät Elyssäkin lisääntynyttä liikennelupien tarvetta kyseisiin kaupunkeihin.
      Ja kun luvat sitten saat siirryt ajamaan Meilahden "tolpalta"mukamas
      varattuja paluukyytejä. Kyseisiin kaupunkeihin saat heti luvan.
      HELSINGIN alueella saat mukavan tuoton taksillesi kun ajelet
      vaan HUT keskuksen kyytejä, täällä ei TAKSITARKASTAJA eikä kukaan
      muukaan häiritse kun kyytien välillä nukut siinä taksissasi sairaalan pihalla
      joka mielyttävällä piippauksella herättää sut keikalle .

    • neteekeejotkaosaa

      lov1 miten sä taas jaksat. kannattaisko miettiä mitä itse voisit tehdä paremmin. toi muiden kyttäily on naurettavaa. ai niin 17 vuotta ajanut 1 kyydin meilahdesta ja vuodesa ajan noin 100 tuhatta.

      • gdsjksal

        Höpö höpö. Siellä Meikussa on pihat turvoksissa junttien takseja.


      • hannukarpot
        gdsjksal kirjoitti:

        Höpö höpö. Siellä Meikussa on pihat turvoksissa junttien takseja.

        miten se teitä liikuttaa jos siellä on joku naantalin tai tohmajärven auto odottamassa omaa paluutaan. tuskin ne sinne on tyhjänä ajaneet.


      • gdsjksal
        hannukarpot kirjoitti:

        miten se teitä liikuttaa jos siellä on joku naantalin tai tohmajärven auto odottamassa omaa paluutaan. tuskin ne sinne on tyhjänä ajaneet.

        Mitäköhän valopää?


    • hyväpaikka

      Rovaniemi takuuvarma työ ,ainakin arkipäivisin.

      • jdjdjdjdj22

        Kysymys koski Vantaata tai Helsinkiä. Älykäs vastaus.


    • Lege4

      LEVI

      • mmmammm

        Ohhoh! En tiennytkään, että Levi on nykyään kaupunki... Idiootti.


      • itiootti

        On se,helsinki on nukkumalähiö.


    • välillälomaa

      kinnostais tietää kuinka moni stadilainen ajaa yli kympin ka.kk. ja lapsien ei tarvitse kusettaa ilman omia asiakkaita aika tiukalla.tarkoitan siis henk koht en autoa.

    • Häpeäisitte käytöstänne! Kateutta, kaunaa ja nimittelyjä. Palkkoja saadaan työstä - ei em touhuilla HYI!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe