Viime vuoden joulukuun 3. pvä Ok-Loordi ja luki kävivät keskustelun, jonka ylläpito on sittemmin poistanut (http://keskustelu.suomi24.fi/node/11897660).
Viestissä Ok-Loordi kertoi sijoittavansa Ixonos -nimiseen pörssiyhtiöön ja luki oli sitä mieltä, että ei kannata. Tarkoitus oli vuoden päästä katsoa, kumpi oli oikeassa, että kannattiko: Loordi vai luki. Ixonoksen hinta oli tuolloin 0,12 e/kpl.
Nyt näyttäisi sille, että luki on voittamassa tämän vedon. Ixonoksen hinta on tällä hetkellä 0,055 e/kpl, eli kurssin pitäisi nousta puolessa vuodessa 180%, jotta Ok-Loordi olisi edes omillaan.
Nyt näyttää sille, että voidaan jo alkaa onnitella lukia.
Ok-Loordi vs luki, Ixonos-kaupat
21
125
Vastaukset
- kt-pankkitallettaja
Nyt sitten kysymään wtf ixonos ? Jokin Sataman tyyppinen jonka osakkeita porukat jonotti kädessään muovikassillinen markkaseteleitä?
En tuota keskustelua tiedä, mutta tuo voi hyvinkin olla talvivaaraan verrattavissa oleva lotto-osake.
Lotto-osakkeen idea ei ole, että ne nousisivat varmasti tai edes todennäköisesti. Niihin sijoitettaessa lasketaan voitto-olettamaa. Esimerkiksi Talvivaarasta aikoinaan puhuttaessa ja sanoessani, että harkitsen tuohon sijoittamista, tiesin sen kurssin romahtavan noin 90% todennäköisyydellä ja konkurssin olevan edessä. Jäljellä oli kuitenin tuo 10% todennäköisyys toiseen lopputulemaan, joka olisi sitten johtanut helposti kurssin kymemnkertaistumiseen. Harkinnan päätteeksi päätin olla sijoittamatta omaisuuttani tuohon ja jälkikäteen päätös oli tietysti oikea, mutta tätä ei tuolloin voinut tietää.
Luki ei oikein ymmärrä tällaista sijoittamista. Hän on perusköyhä ihminen, jolle jokainen sijoitus on mallia kaikki tai ei mitään. Lotto-osakkeilla haetaan EV -kohteita, joista toki suurin osa saattaa jäädä rutkasti tappiolle. Tilanne siis eroaa merkittävästi perinteisestä, pitkäaikaisesta vakavaraisiin yrityksiin sijoittamisesta.- luki_
No siehän sälli oot kun muiden puolesta vastailet.
Minä annan nyt ihan samalla mitalla takaisin,sinä olit niin hihkuit tässä menneinä vuosina kumppaneittes kanssa talvivaarasta ja Pekka Perästä,minä yritin kovinkin tälläkin palsta hyvää hyvyytttöni kertoa ettei sinne kannata laittaa lantin lanttia,no sinä kirjoitit sijoittneessi päämärkänä ja lissää olit ostamassa.
Siinä vaiheessa minä pidin sinua ihan .......ja ...Kuinka kävi käytännössä sijoittajille?
Hyvin huonosti,monella meni varoja paljon kuin kankkulan kaivoon,ihmiset uskoo liian herkästi kaikkea pikavoittojen toivossa.
Katos kun sen tiesi mutta sinä et sinä vaan vänkytit täällä,niin kuin yleisestikkin sinä vänkytät,olithan sinä reppana sijoittamassa koku vuosi sitten kiinteistöön nimeltä kesämökki 400km-500km päähän kotoa pohjoista kohti,ja kerroit olevan niin mukaavaa ajaa perjaintaina ja ruuhkasssa tuo matka mökille ja takaisin sunnuntaiksi.
Voi vit-tu sanon minä ja the rat oli laitamassa 100000-200000euroa kesämökkiin.
Silloin niitä porukat arvosti vielä täälläkin,minä varoitin ja kerroin että koita hyvä ihminen tajuta ettei kesämökit ole nouseva trendi enään suomessa vaan ne jää useimmilla kohta käsiin,sinäkin olit velkaa ottamassa tuohon mökkiin ja mitkä matkat 2000km kuukaudessa että saa sen lauantai edes olla mökillä raatamassa.
Kuinka kävi?kesämökit eivät tee kaupaansa nyt eikä tulevaisuudessa nouseviin hintoihin,ne laskevia ja ken niihin löi rahansa on tulevaisuudessa mahdollisesti ihmeissään kun ei ole ostajaa kun mökki pitäisi realisoida rahaksi.
Kaikki nämä on nähty selkeästi,nytkin on tilanne suomessa vanhojen omakotitalojen kanssa niin ettei ne mene kaupaksi ,myyntiajat ovat liian pitkiä,hinnat ei juuri nouse vaan laskee maakunissa,elämää on muuallakin kuin tampereen alapuolella.
Kiinteistöt kuten reippaan 80km idässä helsingistä vaikka lapinjärvi jonne toinen suhari tällä palstalla oli lyömässä hulluja summia taloon,KYSEESSÄ ON OK-lOORDI ,tämä oli tekemässä lapinjärvellä tiliä vaikka minä enkelien kielillä kerroin hyvinkin tarkkaan tiedot mitä sielä voi saada ja mitä sielä pyydetään piilomyyneissä olevista kohteista,LOORDI luuli saavansa 500000e myydessä talosta sielä.
Voi kissan posket tätä the rat:ttia ja ok-Loordia.
Kummatkin on todellisuudessa kavereita jotka eivät ole tehneet koko 2000 luvulla kauppaa ostaneet ja myyneet niin sitten vielä yritetään täällä kertoilla fiktioita.
Todellisuus on pahasti hämärtynyt noilla,aloituksessa väitetään minun ottaneen kantaan yleensäkin juuri osakkeisiin,kun minä en ole ottanut kantaa kuin talvivaaraan ja nokiaan josta varoitin kaikkia menemästä lankaan.
Osake kauppa on samaa peliä tuolaisille jannuille kun laittaisi varat roskapönttöön. luki_ kirjoitti:
Minä annan nyt ihan samalla mitalla takaisin,sinä olit niin hihkuit tässä menneinä vuosina kumppaneittes kanssa talvivaarasta ja Pekka Perästä,minä yritin kovinkin tälläkin palsta hyvää hyvyytttöni kertoa ettei sinne kannata laittaa lantin lanttia,no sinä kirjoitit sijoittneessi päämärkänä ja lissää olit ostamassa.
Siinä vaiheessa minä pidin sinua ihan .......ja ...Kuinka kävi käytännössä sijoittajille?
Hyvin huonosti,monella meni varoja paljon kuin kankkulan kaivoon,ihmiset uskoo liian herkästi kaikkea pikavoittojen toivossa.
Katos kun sen tiesi mutta sinä et sinä vaan vänkytit täällä,niin kuin yleisestikkin sinä vänkytät,olithan sinä reppana sijoittamassa koku vuosi sitten kiinteistöön nimeltä kesämökki 400km-500km päähän kotoa pohjoista kohti,ja kerroit olevan niin mukaavaa ajaa perjaintaina ja ruuhkasssa tuo matka mökille ja takaisin sunnuntaiksi.
Silloin niitä porukat arvosti vielä täälläkin,minä varoitin ja kerroin että koita hyvä ihminen tajuta ettei kesämökit ole nouseva trendi enään suomessa vaan ne jää useimmilla kohta käsiin,sinäkin olit velkaa ottamassa tuohon mökkiin ja mitkä matkat 2000km kuukaudessa että saa sen lauantai edes olla mökillä raatamassa.
Kuinka kävi?kesämökit eivät tee kaupaansa nyt eikä tulevaisuudessa nouseviin hintoihin,ne laskevia ja ken niihin löi rahansa on tulevaisuudessa mahdollisesti ihmeissään kun ei ole ostajaa kun mökki pitäisi realisoida rahaksi.
Kaikki nämä on nähty selkeästi,nytkin on tilanne suomessa vanhojen omakotitalojen kanssa niin ettei ne mene kaupaksi ,myyntiajat ovat liian pitkiä,hinnat ei juuri nouse vaan laskee maakunissa,elämää on muuallakin kuin tampereen alapuolella.
Kiinteistöt kuten reippaan 80km idässä helsingistä vaikka lapinjärvi jonne toinen suhari tällä palstalla oli lyömässä hulluja summia taloon,KYSEESSÄ ON OK-lOORDI ,tämä oli tekemässä lapinjärvellä tiliä vaikka minä enkelien kielillä kerroin hyvinkin tarkkaan tiedot mitä sielä voi saada ja mitä sielä pyydetään piilomyyneissä olevista kohteista,LOORDI luuli saavansa 500000e myydessä talosta sielä.
Kummatkin on todellisuudessa kavereita jotka eivät ole tehneet koko 2000 luvulla kauppaa ostaneet ja myyneet niin sitten vielä yritetään täällä kertoilla fiktioita.
Todellisuus on pahasti hämärtynyt noilla,aloituksessa väitetään minun ottaneen kantaan yleensäkin juuri osakkeisiin,kun minä en ole ottanut kantaa kuin talvivaaraan ja nokiaan josta varoitin kaikkia menemästä lankaan.
Osake kauppa on samaa peliä tuolaisille jannuille kun laittaisi varat roskapönttöön.En tiedä kehen olet minua sekoittanut, mutta minä en ole ikinä sijoittanut mitään Talvivaaraan. Harkitsin, mutta päätin olla sijoittamatta. Syyt on kerrottu aiemmassa viestissä, mutta on toki tiedossa, ettet kykene noin pitkää kirjoitelmaa lukemaan... Yritä kuitenkin, voisit vaikka oppia jotakin.
Mökkini olisi muuten ollut itärajan tuntumassa. Ruuhkassa en yleensä aja, vaan ajoitan pidemmät matkani sen ulkopuolelle. Tosin, koko ruuhkasuomi olisi voinut vetäistä moottoritietä pitkin, että se siitä ruuhkasta. Hyvä auto kun on, niin mikäs sitä on ajellessa? Harkinnan jälkeen tuokin jäi tekemättä (sinä ilmeisesti ostat aina kaiken mitä milloinkin haluat? Kuulut kenties "rahaa harkittuihin menoihin" -mainoksen kohderyhmään?) Ai niin, se kesämökki tontti oli noin 40 000 euroa. Sataseen se olisi noussut, kun olisi pistänyt siihen uuden hirsimökin lisäksi. Halpaa kuin makkara. Sitä nyt ei kyllä oltaisi ostettu sijoituskohteeksi, joten siinä mielessä turhaa tuo meuhkaaminen niiden arvostamisesta. Ja halvan kun ostaa, ei paljon arvo voi laskeakaan.
> elämää on muuallakin kuin tampereen alapuolella.
Eipä juurikaan. Tampereen alapuolella sijaitsee varmaan 70% suomalaisista ja 95% elämästä (elämää on enemmän kun ihmiset keskittyvät).
> Kummatkin on todellisuudessa kavereita jotka eivät ole tehneet
> koko 2000 luvulla kauppaa ostaneet ja myyneet niin sitten vielä
> yritetään täällä kertoilla fiktioita.
Minä olen tällä vuosituhannella myynyt pari kertaa ja ostanut samoin. Oman kämpän. Tämän lisäksi pari muutakin kämppää tullut myytyä (ei välitettyä kuitenkaan, mieti sitä pienessä päässäsi). Tämä on kuitenkin merkityksetöntä. Vaikka olisi sata kertaa kauppaa tehnyt, ei siitä saisi kunnon tilastoa aikaiseksi. Sitä varten meillä on esim. Tilastokeskus. Sieltä sitä faktaa löytyy, jos jaksaa kaivella.
> Osake kauppa on samaa peliä tuolaisille jannuille kun
> laittaisi varat roskapönttöön.
Osakekaupoista minä ainakin tunnun tietävän huomattavasti enemmän kuin sinä. Ehkä siitä kertoo sekin, että taas tuli viime vuoden verotukseen muutama voitollinen kauppa kirjattua.
Olet hieman surullinen tapaus. Millaistakohan tuollainen erikoislapsen elämä on?- luki_
TheRat kirjoitti:
En tiedä kehen olet minua sekoittanut, mutta minä en ole ikinä sijoittanut mitään Talvivaaraan. Harkitsin, mutta päätin olla sijoittamatta. Syyt on kerrottu aiemmassa viestissä, mutta on toki tiedossa, ettet kykene noin pitkää kirjoitelmaa lukemaan... Yritä kuitenkin, voisit vaikka oppia jotakin.
Mökkini olisi muuten ollut itärajan tuntumassa. Ruuhkassa en yleensä aja, vaan ajoitan pidemmät matkani sen ulkopuolelle. Tosin, koko ruuhkasuomi olisi voinut vetäistä moottoritietä pitkin, että se siitä ruuhkasta. Hyvä auto kun on, niin mikäs sitä on ajellessa? Harkinnan jälkeen tuokin jäi tekemättä (sinä ilmeisesti ostat aina kaiken mitä milloinkin haluat? Kuulut kenties "rahaa harkittuihin menoihin" -mainoksen kohderyhmään?) Ai niin, se kesämökki tontti oli noin 40 000 euroa. Sataseen se olisi noussut, kun olisi pistänyt siihen uuden hirsimökin lisäksi. Halpaa kuin makkara. Sitä nyt ei kyllä oltaisi ostettu sijoituskohteeksi, joten siinä mielessä turhaa tuo meuhkaaminen niiden arvostamisesta. Ja halvan kun ostaa, ei paljon arvo voi laskeakaan.
> elämää on muuallakin kuin tampereen alapuolella.
Eipä juurikaan. Tampereen alapuolella sijaitsee varmaan 70% suomalaisista ja 95% elämästä (elämää on enemmän kun ihmiset keskittyvät).
> Kummatkin on todellisuudessa kavereita jotka eivät ole tehneet
> koko 2000 luvulla kauppaa ostaneet ja myyneet niin sitten vielä
> yritetään täällä kertoilla fiktioita.
Minä olen tällä vuosituhannella myynyt pari kertaa ja ostanut samoin. Oman kämpän. Tämän lisäksi pari muutakin kämppää tullut myytyä (ei välitettyä kuitenkaan, mieti sitä pienessä päässäsi). Tämä on kuitenkin merkityksetöntä. Vaikka olisi sata kertaa kauppaa tehnyt, ei siitä saisi kunnon tilastoa aikaiseksi. Sitä varten meillä on esim. Tilastokeskus. Sieltä sitä faktaa löytyy, jos jaksaa kaivella.
> Osake kauppa on samaa peliä tuolaisille jannuille kun
> laittaisi varat roskapönttöön.
Osakekaupoista minä ainakin tunnun tietävän huomattavasti enemmän kuin sinä. Ehkä siitä kertoo sekin, että taas tuli viime vuoden verotukseen muutama voitollinen kauppa kirjattua.
Olet hieman surullinen tapaus. Millaistakohan tuollainen erikoislapsen elämä on?Siis että 40000euroa? ja sinä kirjoitit tuomoisen hinnan kuin 100000e-200000euroa maksava kesämökki.
Ja että moottori tietä kaus pitkälle itäsuomeen 400km-500km suunta.
Nyt kun et tullut ostaneeksi kohdetta joka todellisuudessa olisi maksanut 40000 euroa niin keroppa ja valista meitä palstalaisia mitä sillä summalla olisit saanut? ja mistä paikkakunnalta,tässä et menetä mitään koska et ostanut.
Toivon että olet rehellinen ja kerrot nyt mistä oli tuolloin kysymys ja miltä paikkakunnalta,saadaan faktat esille.
Kukaan terve ei nimittäin laita kesämökkiin samalta katsomalta tuota 60000 euroa samantien,ja kun skaala oli sinulla jo 200000euroon saakka tuolloin. - terve.ihminen
luki_ kirjoitti:
Siis että 40000euroa? ja sinä kirjoitit tuomoisen hinnan kuin 100000e-200000euroa maksava kesämökki.
Nyt kun et tullut ostaneeksi kohdetta joka todellisuudessa olisi maksanut 40000 euroa niin keroppa ja valista meitä palstalaisia mitä sillä summalla olisit saanut? ja mistä paikkakunnalta,tässä et menetä mitään koska et ostanut.
Toivon että olet rehellinen ja kerrot nyt mistä oli tuolloin kysymys ja miltä paikkakunnalta,saadaan faktat esille.
Kukaan terve ei nimittäin laita kesämökkiin samalta katsomalta tuota 60000 euroa samantien,ja kun skaala oli sinulla jo 200000euroon saakka tuolloin.Kuulepas lukihärvä kukaan terve ihminen ei keksi juttuja, että ostaa omakotitalon ja myy sen eteenpäin kuukaudessa tai kahdessa kolmin- tai nelinkertaisella hinnalla. Eli sä oot valehtelija.
luki_ kirjoitti:
Siis että 40000euroa? ja sinä kirjoitit tuomoisen hinnan kuin 100000e-200000euroa maksava kesämökki.
Kukaan terve ei nimittäin laita kesämökkiin samalta katsomalta tuota 60000 euroa samantien,ja kun skaala oli sinulla jo 200000euroon saakka tuolloin.Kaiva se viesti, jossa tuosta kerroin. Taitaa olla reilusti päälle viisi vuotta tuosta kuitenkin, että ihan tarkkaan en välttämättä muista mistä juuri silloin on ollut kyse.
Näin kuitenkin:
Mökki tontti: ~40 000
Uusi huvila: ~60 000
Muuta: maun mukaan. Alle 100 000 euroa kuinktein.
Pari satasta ei ole vielä kovin paljoa kunnon mökistä.- Ok----Loordi
luki_ kirjoitti:
Osake kauppa on samaa peliä tuolaisille jannuille kun laittaisi varat roskapönttöön.Kuules nyt Luki, Loordi on ostanut v. 2009 OK-talon, joka oli ostettaessa 4 vuotta vanha ja on edelleen kuin uusi, nyt siis 11v. talolla ikää on, ja talo on virheetön. Tietenkään Loordi ei myy tätä taloa, koska tarvitsee sitä itse. Talo sijaitsee suurehkossa etelä-suomalaisessa kaupungissa n. tunnin ja vartin päässä Helsingin keskustasta. Lisäksi Loordi on ostanut kahdesta suurehkosta etelä-suomalaisesta kaupungista sijoitusasunnot, pienen kaksion ja pienen yksiön. Niissä Loordilla on vuokralaiset, jotka saavat KELA:lta rahaa vuokraan ja maksavat sitten KELA:lta saamansa rahat Loordille kuukausittain.
Kolme kauppaa siis Loordi on tehnyt vuosina 2009 - 2014. Yhtään ei oloe Loordi myynyt, eikä nyt toistaiseksi ainakaan myy, omaa taloaan Loordi ei myy ainakaan.
Loordi vain yritti kertoa Lukille että omalla rannalla oleva OK-talo on paljon arvokkaampi kuin kuivalla maalla oleva talo. Uusi OK-talo omalla rannalla maksaa n. 500.000 euroa keskimäärin Suomessa, esim. Savonlinnassa n. 700.000 - 800.000 euroa ja Lappeenrannassa n. 600.000 euroa. Näitä on aika harvoin myynnissä. Lapinjärvi on hyvin lähellä Helsinkiä, Keski-Euroopan mittakaavassa se on Helsingin lähiöaluetta. Siksi Lapinjärveltä uudehko OK-talo järvenrannalla omalla tontilla ja omalla rannalla on tulevaisuudessa arvokas, etenkin jos pääkaupunkiseudun metropolialue leviää Lapinjärvelle saakka jolloin se on jo pääkaupunkiseutua.
Luumäelläkin OK-talo omalla rannalla omalla tontilla maksaa 800.000 euroa, tosin tontti on todella iso, katso vaikka myynti-ilmoituksia. - luki_
No miten se muisti pätkii nyt?
Muistit hinnan ja aiheen ja itäsuomen vielä,mutta et vaan muista aikaa.
Mutta sen muistit kyllä "Pari satasta ei ole vielä kovin paljoa kunnon mökistä. "
Kerrotko nyt jos saattusit muistamaan sen paikkakunnan niin tiedetään tässä palstalasiten kanssa myös tilanteesi ettei tarvii tulevaisuudessa jossitella ja olla muistamaton.
Se että minä kaivan sinulle valmiiksi omia kirjoituksiasi niin alkaa olla hieman paksua,kaivappas nyt itse niin nähdään faktat,tuosta on aikaa arviolta 2012-2013 ehkä mielummin 2013. luki_ kirjoitti:
No miten se muisti pätkii nyt?
Muistit hinnan ja aiheen ja itäsuomen vielä,mutta et vaan muista aikaa.
Mutta sen muistit kyllä "Pari satasta ei ole vielä kovin paljoa kunnon mökistä. "
Kerrotko nyt jos saattusit muistamaan sen paikkakunnan niin tiedetään tässä palstalasiten kanssa myös tilanteesi ettei tarvii tulevaisuudessa jossitella ja olla muistamaton.
Se että minä kaivan sinulle valmiiksi omia kirjoituksiasi niin alkaa olla hieman paksua,kaivappas nyt itse niin nähdään faktat,tuosta on aikaa arviolta 2012-2013 ehkä mielummin 2013.Se joka esittää väitteen, on velvollinen kaivamaan todisteet. Sinä väitit, sinä kaivat todisteet. Tai sitten voit olla hiljaa.
Toivon kiihkeästi jälkimmäistä. Palstan taso nousisi huimasti.- luki_
Nythän tilanne on se ,että sinä se väitit tuolloin 100000e-200000 iskeväsi 400-500km päähän helsingin kieppeiltä.
No minä pidin sinua tuolloin jo ihan hulluna viikonloppu matkailijaksi.
Joten tehtävä jää nyt sinulle,minä en etsi 3-4 vuoden takaisia sinun vastauksia,sinun ne pitää tehdä itse.
Eli todista se muille toisin kuin minä olen sen nyt antanut muistin varaisesti muille taas tietoon.
Niitä kilometrejä olisikin kuussa liki 4000km joten minä voin sanoa sinulle suoraan taas niin kuin sanoin silloinkin että höpömies sinä ooot,voit todistaa vain faktalla minulle asioiden olevan toisin.
Nyt se nähdään mikä sinä olet miehiäs ,löytyykö sinulla faktaa.
Minun muisti kun ei paljoa pätki mutta sinun se näyttää pätkivän ihan liikaa jo. luki_ kirjoitti:
Nythän tilanne on se ,että sinä se väitit tuolloin 100000e-200000 iskeväsi 400-500km päähän helsingin kieppeiltä.
No minä pidin sinua tuolloin jo ihan hulluna viikonloppu matkailijaksi.
Joten tehtävä jää nyt sinulle,minä en etsi 3-4 vuoden takaisia sinun vastauksia,sinun ne pitää tehdä itse.
Eli todista se muille toisin kuin minä olen sen nyt antanut muistin varaisesti muille taas tietoon.
Niitä kilometrejä olisikin kuussa liki 4000km joten minä voin sanoa sinulle suoraan taas niin kuin sanoin silloinkin että höpömies sinä ooot,voit todistaa vain faktalla minulle asioiden olevan toisin.
Nyt se nähdään mikä sinä olet miehiäs ,löytyykö sinulla faktaa.
Minun muisti kun ei paljoa pätki mutta sinun se näyttää pätkivän ihan liikaa jo.Siis mitä minun pitää todistaa? Että olen sanonut jotain, mitä sinä väität minun sanoneen? On sinullakin kuvitelmat. Jos haluat rakennella olkiukkojasi, älä odota minulta apuja.
- luki_
Menit puihin sitten.Sanoillesi ei ole sinulla antaa mitään linkkiä.
Katoppa kun voisimme katsoa kuinka tarinasi eteni,se summa oli todellisuudessa 150000-200000euroa.
Ja matkat ei tuntunut täällä netissä miltään,onko sinulla edes käsitystä koko kuviosta?
Matkoihin menisi lähes kymmenen tuntia yhtenä viikon loppuna,sunnuntaina paluuliikenteessä olisit jo itkua tuhertelemassa,välissä pitäs nukkua sielä mökillä ja raataa mutta miten kerkiäisit?
Monen kymmenen tuhanen euron korjaus kustannukset ja lauantaina pitäs tehdä ,sunnuntai menee jo ajamiseen.
Ajaisit kuukaudessa 40 tuntia pelkkiä matkoja...jooo o.
Lasketaan taas sinulle toistamiseen vuosimatkat noin suurin piirtein niin kuin laskin silloinkin sinulle nuo.
eli 4000km kuukaudessa olisi vuodessa 48000km muut omat ajot päälle.Joo o.
Sinulla ei ole käsitystä mistään todellisuudesta,vuonna 2008 kerroit ajaneesi autolla yhteensä 300000km elämäsi aikana.
Tajuatko sinä se olisi kuudessa vuodessa ajettu tuo 300000km minkä sinä olit elämäsi aikana edes ajanut.
Huh huh ,katoppa kun Lukilla se muisti paranee yllättävävästi kun joskus saavun muistemaan tänne,mutta sinä et edes muista niin kuin kirjoititkin ylempänä.
Juttusi oli tuolloin niin naurettava ettei sitä kukaan edes uskonut täällä,ja kun sinä yrität reppana luikerella sanoistasi niin Lukilla on pitkä muisti.
Et kykene muistamaan edes tuota aikaa. luki_ kirjoitti:
Menit puihin sitten.Sanoillesi ei ole sinulla antaa mitään linkkiä.
Katoppa kun voisimme katsoa kuinka tarinasi eteni,se summa oli todellisuudessa 150000-200000euroa.
Ja matkat ei tuntunut täällä netissä miltään,onko sinulla edes käsitystä koko kuviosta?
Matkoihin menisi lähes kymmenen tuntia yhtenä viikon loppuna,sunnuntaina paluuliikenteessä olisit jo itkua tuhertelemassa,välissä pitäs nukkua sielä mökillä ja raataa mutta miten kerkiäisit?
Monen kymmenen tuhanen euron korjaus kustannukset ja lauantaina pitäs tehdä ,sunnuntai menee jo ajamiseen.
Ajaisit kuukaudessa 40 tuntia pelkkiä matkoja...jooo o.
Lasketaan taas sinulle toistamiseen vuosimatkat noin suurin piirtein niin kuin laskin silloinkin sinulle nuo.
eli 4000km kuukaudessa olisi vuodessa 48000km muut omat ajot päälle.Joo o.
Sinulla ei ole käsitystä mistään todellisuudesta,vuonna 2008 kerroit ajaneesi autolla yhteensä 300000km elämäsi aikana.
Tajuatko sinä se olisi kuudessa vuodessa ajettu tuo 300000km minkä sinä olit elämäsi aikana edes ajanut.
Huh huh ,katoppa kun Lukilla se muisti paranee yllättävävästi kun joskus saavun muistemaan tänne,mutta sinä et edes muista niin kuin kirjoititkin ylempänä.
Juttusi oli tuolloin niin naurettava ettei sitä kukaan edes uskonut täällä,ja kun sinä yrität reppana luikerella sanoistasi niin Lukilla on pitkä muisti.
Et kykene muistamaan edes tuota aikaa.Sinä väitit jotain, sinä todistat. Tämä on ihan perusjuttuja.
- luki_
No niin ja todennäköisesti kielät tämänkin kertomukseni.
No kumminkin minulla on näyttöä nettimaailmasta laittaa sinun kaikki kilometrit näkyviin ja palauttaa maan pinnalle.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/5724088/ylinopeuden-hinta
Tuollakin on maininta ehkä siis ehkä. luki_ kirjoitti:
No kumminkin minulla on näyttöä nettimaailmasta laittaa sinun kaikki kilometrit näkyviin ja palauttaa maan pinnalle.
Tuollakin on maininta ehkä siis ehkä.Minun kaikki kilometrit [sic.]... Kahdeksan vuotta sitten.
Ja kieltämättä: "ehkä". Sinä kenties osaat sanoa kilometrilleen, kuinka paljon elämäsi aikana on ajoa kertynyt. Minä en osaa. Voin arvioida sitä vain keskimääräisen vuosikertymän mukaan, joka menee siis asteikolla "noin".
Tuon jälkeen muuten tullut *noin* 30 x 8 megametriä lisää. Jätän sinulle kotitehtäväksi arvioida paljonko se tekee yhteensä.luki_ kirjoitti:
Tuollakin on maininta ehkä siis ehkä.Miten tuo muuten liittyy tähän keskusteluun? Ai, ei mitenkään... Mutta onneksi olkoon, löysit yhden viestini. Niitä on enemmänkin. Jatka etsimistä.
- Ok----Loordi
Ixonoksen kurssi on noussut ja Loordi osti sitä vähän aikoinaan 0,07€ hintaan. Näillä senttiosakkeilla pelataan "upporikas tai rutiköyhä"-linjalla. Kone, Sampo, Orion, Kesko, Elisa, Storaenso yms. taas vakaa varma osinkotuotto ja pitkän aikavälin varma arvonnousu
- luki_
Yritetään vähän aikaista tilanetta ja muisteloja,the ratin juttu voi olla jopa 2012.Mutta lukekaa nämä nyt niin ehkä alkaa muisti pikku hiljaa palailla pätkittäin.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11237434/ok-loordille-rantatontti-etsitty-ja-on-mista-valita-
Koittappas the rat etsiä omasi kirjoitus sieltä ,minä suomi 24 palstasta nykyisin enemmälti välitä etsiä,on mennyt niin huonoon suuntaan.Vaikea etsiä kirjoitusta, jota todennäköisesti ole olemassakaan (se, jossa väitin ostavani 200 000 euroa maksavan mökin 400 kilometriä Helsingistä pohjoiseen). :)
- terve.ihminen
TheRat kirjoitti:
Vaikea etsiä kirjoitusta, jota todennäköisesti ole olemassakaan (se, jossa väitin ostavani 200 000 euroa maksavan mökin 400 kilometriä Helsingistä pohjoiseen). :)
Lukihärvä keksii näitä juttujaan. Se on vähän kuin Trumpin ukko tuolla mantereen toisella puolella, joka elää ihan omassa kuplassaan ja jonka puheista yli puolet on valetta. Paitsi vaan että lukihärvä on lisäksi rahaton reppana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291703Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101786- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2657- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65588- 65523