Kirjotin jokin aika sitten että miten jumala voisi auttaa, kun edellinen asukas täälä kämpässämme oli aiheuttanut reijän seinään ja se piilotettiin metallikalenterilla...kunnes mieheni kittasi sen alueen niin ettei sitä saanut piiloon.
Rukoilin hädissäni kun kaikki -koko elämä ja koti oli sen takia pilalla. En minä missään läävässä tahdo asua.
Nyt yllättäen me saatiin 1200 euroa rahaa, ja me saadaan kaakeliin ja siihen pirun seinään uusi maali ja tapetti.
Halleluja...älkää vaan kukaan tulko sanomaan että tää on sattumaa... !!1
Tuli mieleen tästä asunnosta se kun mä olin aluksi monta vuotta hirveen epävarma kaikkien tyylien kanssa. Tykkäsin jostain ja sit se vaihtui: tykkäsin jostain erityylisestä yhtä paljon.
Sain nimmari pehmopapalta erään uskovaisen muusikon kotisivut josta löytyi hänen vaivalla tekemänsä sisustuspuotilinkkikokoelma, ja ne kaikki edusti tiettyä tyylisuuntaa.
Löysin itseni ja siitä lähtien sisustus on ollut mielipuuhaani. Siitä voitte päätellä miten kauhistunut olin siitä kittiepisodista.
Puhun Miia Jokisesta. Hän on nähnyt TODELLA vaivaa näiden linkkien kokoamisessa.
Kiittäkää häntä puolestani jos tapaatte häntä.
http://miajoki.com/sisulink.htm
Ihanaa! Jumala auttoi...
4
<50
Vastaukset
- alluha
Kinostavaa.
- joo-0
Kauhea itku jostakin reijästä, jonka korjauskulut muutamia kymppejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60909
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 11719
- 8712
- 346698
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661