Miksi olet sinkku?

Sinkku-mut-en-renttu

Kauanko olet ollut sinkku?

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi-106

Sinkkuna: koko ikäni. Syitä lienee monia, tärkeimmät varmaan liika älykkyys ja nuorena oppimatta jääneet sosiaaliset taidot.

• 1v. 5kk sinkkuna. Alkuperäisenä syynä, että vaimo löysi uuden ja otti eron.

Nykyisenä syynä, että on liian mukavaa olla oman itsensä herra ja paneskella ympäriinsä ja elää väliinjäänyttä poikamiesaikaa.

• ikisinkku.jo

15 vuotta sinkkuna, ei ole löytynyt ketään kiinnostavaa

• huononMunkinMies

useampia vuosia. Alamäki alkoi kun tiet erosi venakon kanssa. On ollut osakemoistajan tytärtä mut sielu ei ollut selvinnyt. Nyt on ikääkin ja pitää yrittää nauratta tyttöjä vanhempaa velttoa makkara masua en huoli ja ei tämän huonommin täällä voi mennä kellään vaikka miten valitatte täällä. Esimerkkinä huonosta mätsäys tuuristani kun venäläinen MUULINMETSÄSTÄJÄKIN laittoi äsken viestin pitempään jatkuneen kirjoittelumme jälkeen et hyvästi XD XD

• Aina.

• sinkkumies39

jotain 18 vuotta.

• ainaihastunutvaan

40

• neitivihreä

Kohta kai jo neljä vuotta. Olen sinkku, koska en koe tarvetta alkaa parisuhteeseen vain siksi että olisi edes joku vaan haluan löytää rinnalleni ihmisen jonka kanssa aidosti haluan olla. Saman henkiset miehet vaan tuntuvat olevan kiven alla ja ne mitä kohdalle on osunut onkin sitten ollut joko jo varattuja tai homoja.

• eilöytynyt

Olen ollut koko aikuisikäni sinkku. Sopivaa naista ei vaan ole löytynyt.

• kauankauan

N. 7vuotta. Olin avoliitossa 10v ja hän löysi toisen naisen, sen jälkeen en ole löytänyt sellaista jonka kanssa olisi hyvä olla, mutta ei se haittaakkaan pahemmin.
      Joskus tietty haaveilee ja toivoo jonkun vielä löytyvän.

• ainayksin78

Olen ollut aina sinkku, koska en todellakaan tiedä naisten iskemisestä mitään. En tiedä, millaisen miehen naisen haluavat, koska tavallinen ja kunnollinen ei näytä kelpaavan.
      Ja koska minua ei kiinnosta kapakat eikä tanssit, en ymmärrä mistä ja miten voisin löytää naisen.
      Ylipäätään ihmettelen sitä, miten kukaan voi löytää ketään....?

• Kiltti-mies-

Ei kelpaa tavis eikä kunnollinen. Renttu kelpaa mutta en osaa olla renttu.Jotkut saa helposti kumppanin ulkonäön perusteella mutta minä en koska mun ulkonäössä ei ole mitään hyvää.

• teejotain

Mikä sulle sitten kelpaa? Käy selvittelemässä ammattilaisen kanssa noita mt-ongelmiasi. Elämäsi menee hukkaan valittaessa. Voisi olla toisinkin. Hoida itsesi kuntoon.

• nääs

kai tv tuotantoa että hyvän näköistä miestä kiertää naiset kuin hai laivaa.veikkaan että hyvillä puhe lahjoilla on paljon suurempi merkitys seuran haussa.

• Yksin.oot.sinä.ihminen

Ensin olin sinkkuna 39 vuotta. Sitten uudestaan tähän mennessä 18 vuotta ja sama näkyy jatkuvan. Ja koska minuakaan ei kiinnosta kapakat eikä tanssit, en ymmärrä mistä ja miten voisin löytää naisen.

• 12x12

Miksei sua kiinnosta paikat joista naisen voi löytää jos sua kiinnostaa löytää nainen?

• 12x12 kirjoitti:

Miksei sua kiinnosta paikat joista naisen voi löytää jos sua kiinnostaa löytää nainen?

Jos kapakat ja tanssit ei kiinnosta, miksi niiden pitäisi kiinnostaa? Ei minuakaan kiinnosta.

Eivät eläimetkään tanssi eivätkä juopottele, mutta parittelevat silti. Ihmisellä siihen on liitetty keinotekoisesti typeriä ihmisen itsensä keksimiä epäoleellisia asioita.

• 12x12

Kapakat ja tanssit ovat monelle nimenomaan paikkoja joista haetaan naisia. Siksi ihmettelen että jos naisen löytäminen kiinnostaa niin kyseiset hommat eivät kiinnosta edes siinä yhdessä mielessä. Vähän kuin ilmoittaisi että ei ole kiinnostunut työpaikkailmoitusten selaamisesta tai haastatteluissa käymisestä mutta työn kyllä haluaisi.

Toki voi olla, että kirjoittaja tarkoittaa, että hän ei pidä naisen hakemisesta sieltä tai ei siinä onnistu mutta se on ihan eri juttu.

• tuotummanainen

En muista, aika kauan?
      Miksi? Koska en osaa sitoutua. Heti kun parisuhde alkaa tuntua liian tylsälle, lähden. Tai jos näen jonkun houkuttelevamman.
      Mitäs näitä kaunistelemaan, tällainen olen ja olen tyytyväinen näin!
      Nyt olen ollut ihan yksin jo melko kauan. Ja mitä kauemmin olen, sen kamalammalta tuntuu sitoutuminen! On niin hyvä asua yksin,omassa asunnossa, oma komento. Omat rahat jotka käytän niinkuin haluan.
      Vapaus on mulle vain niin kullankallis! En ole häkkieläin!

• fgsdgfgdg

Jos parisuhde on sinulle häkki, niin et ole hyvässä suhteessa vielä ollutkaan. Tai sitten pariutuminen vain ei ole sinun juttusi ylipäätään.

• ekaero

ehkä näin. jäin sinkuksi reilu vuosi sitten niin tuttava kolleekat sanoivat pysyvän sinkkuna niin ehkä käy itselle samoin kun on itsensä herra yksin asuvana kun nököjään siihenkin tottuu seuraan niin enää kaipaakkaan..

• Anon436676797

27 vuotta.

• jokumies83

Toista vuotta jo, ei vaan jaksa kiinnostaa tarpeeksi että aloitetta jaksaisi tehdä saati olla jossain tyrkyllä missä vois ketään tavata.

• sekeskivertomies

Pari vuotta sinkkuna kohtuullisen pitkän parisuhteen jälkeen. Uuden ihmisen löytäminen on aina ollut itselle vaikeaa pienien tuttavapiirien takia. Ehkä osittain siksikin olen tylsää seuraa. Olisihan sitä varmasti laajemmat tuttavapiirit jos osaisi olla sosiaalisempi ja keskustella helpommin ihmisten kanssa.

• turhauttaa

2,5v avioerosta, pari kunnon tapailusuhdetta/seurusteluyritystä se jälkeen. Vioteen ei ole ollut mitään kuin pelkkiä säätöjä.

Ei kiinnosta. Pari erittäin sopivalta tuntunutta naista on tullut kohdalle, mutta nämä ovat olleet varattuja. Huikeeta kemiaa.

Ja koko ajan mua joku on repimässä suhteeseen/ilmottaa olevansa kiinnostunut. Olen vaan nirso ja vähän vaikeesti tavoteltava.

• m_yli30w

Periaatteessa kai koko ikäni muutamaa muutaman kuukauden tapailua lukuunottamatta.

Syyt lienee se, että olen mies ja huono tekemään aloitteita. Ja lähetän kai liikaa "kaverisignaaleita" tahtomattani, koska potentiaaliset naisystäväehdokkaat ovat yleensä lopulta tahtoneet olla "vain kavereita".

Uskoisin, että vastaavilla ominaisuuksilla naisena naisen kropassa vientiä riittäis. Tyhjä arpa olla aloitteen tekevä sukupuoli ilman kykyä ja rohkeutta tehdä oikeanlaisia aloitteita...

• 5plus16

Ei ole mitään kaverisignaaleita. Naiset jotka haluavat olla "vain kavereita" ovat naisia, jotka eivät halua olla sen enempää ja tuskin ovat niin kaverinkaan perässä.

• ikisinkku42

Koko ikäni koska olen ruma ja naiset ei ole koskaan haluneet tutustua.

• Anustappi

Olen ollut sinkkuna nyt pari vuotta. Alussa olo oli varsin yksinäinen, mutta sitten löysin erittäin hyvän ystävän, itseni. Kaipuuta sosiaaliseen kanssakäymiseen helpottavat ystävät. Kosketusta ja läheisyyttä saan koiriltani. Erotiikasta pitää huolen oikea käteni. Asiat ovat siis varsin kohtuulliselta mallilla. Tietynlainen, varsin korkea kynnys on ehtinyt muodostua parisuhdeajatuksille. Ehkä viihdyn itsekseni. Ehkä luon muureja, koska pelkään aiempaa enemmän heittäytymistä uuteen ihmissuhteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      133
      4705
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      70
      3310
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      105
      3185
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      39
      2631
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      28
      2312
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      113
      1608
    7. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1136
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      339
      1127
    9. 49
      872
    10. Mitä luulet mies

Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin
      Ikävä
      55
      691
    Aihe