Naisen huumorintaju

Ikis__M

Tästähän joku ketju taisi ollakin mutten jaksa kaivaa niin teen uuden. tässä siis osoitus naisten (ja feministien) huumorintajusta:

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/rosa_merilaisen_ja_saara_sarman_seksismille_irvaileva_huumoriblogi_keraa_kiitosta_ulkomailla

http://allmalepanels.tumblr.com/

On femakkokiihkossa väkerretty mukahauska sivusto teemalle "miehet saa aina kaiken, epistä" ja sitten keskitytään nillittämään kapealle sektorille kuinka erilaissa taphtumissa esiintyjät ja puhujat on AINA pelkästään miehiä. Johtusikohan se siitä että miehet on parempia esiintyjiä ja puhujia sekä siitä että niillä on jotain oikeaakin sanottavaa eikä vain itkua "Miehet saa aina enemmän", "naisen euro" tms.

Naurattiko ketään tuo Rosan huumoriblogi? Minä en löytänyt mitään hauskaa sieltä.

41

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisten_huumori

Naiset nauraa tasan kahdenlaisille jutuille 1) silloin kun kiinnostava mies sanoo ihan mitä tahansa, 2) silloin kun pilkataan joitain muita ihmisiä.

Kyky nauraa itselleen tämä, kaikkien hyvien koomikoiden tärkein kyky, puuttuu naisilta. Naiset ottaa itsensä liian tosissaan.

• aikuisten.oikeesti

Oletko vähän kyynikko?
        .
        a1) tyhjän naurajia on myös miehissä...
        b2) riippuu pilkasta ja pilkan kohteesta...
        c3) parasta pilkka on ollut silloin, kun se on niin ohuena siivuna ettei kohde edes huomaa sitä...korkeintaan ymmärtää aikojen kuluttua:
        kuka oikeesti pilkkasi ja ketä!
        d4) jokaisessa naisessa on vähän feminismiä mukana, ei muuten nainen oliskaan.
        Ihan eri asia on piikkilankafeminismi. Se et nainen aattelee omilla aivoillaan:
        ei ole feminismiä!

"Naiset ottaa itsensä liian tosissaan."
        -Jos ei itse ota itseään tosissaan, ei sua kukaan muukaan noteeraa.
        Eikä tolla tosissaan ottamisella ole tekemistä huumorintajun kanssa.
        Kas sillä ihmisellä, joka ei kykene nauramaan itselleen, on huono itsetunnonarvo.

• abeced

"Eikä tolla tosissaan ottamisella ole tekemistä huumorintajun kanssa."

Kyllä sillä on. Kun ottaa itsensä liian tosissaan niin ei kykene nauramaan itselleen, vaan aina loukkaantuu tai ei uskalla esim. pelleillä koska pelkää näyttävänsä hölmöltä.

• aikuisten.oikeesti

Ok, sä käsittelet asiaa noin.....
        Itsensä tosissaan ottavalla mä tarkoitan jotain muuta kuin sä.
        Siis sitä et ei anna polkea omia mielipiteitään/arvojaan vain mielyttääkseen muita.
        .
        Mä näen asian näin: Hän joka ei uskalla pistä itseään likoon..pelleillä.. sanoa jotain aivan hölmöä asiaa julki....kysellä "hölmöjä" jne...
        tanssia vaikka ei osaiskaan, laulaa vaikka ääni on kuin variksella...
        Hän pelkää hölmöillä koska ei itse arvosta itseään tarpeeksi, eikä missään nimessä halua muiden näkevän häntä henkisesti "alasti" vajaavaisena.
        On mullakin niitä alueita..."joilla en liiku", epäilen et jokaisella on "tabunsa"
        .
        Silti hänellä voi olla hyvä huumorintaju, tajuaa sen mille nauraa ja mille ei, puhumattakaan tilannekomiikasta...jota näkee koko ajan ympärillään.
        Pystyy siis lukemaan myös kehonkieltä, mistä usein se tilannekomiikka syntyy...
        Toisen ihmisen suu sanoo toista, mitä ilmeet, eleet ja liikeet taas ilmaisevat!

Käytin ilmaisuna itsetunnonarvoa, joka esim. ex-PUA:lla on ylikehittynyt, ja toisaalta........niin no, tää arvio menis henkilöhyökkäykseksi! =))

• Ex--PUA
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

Ok, sä käsittelet asiaa noin.....
        Itsensä tosissaan ottavalla mä tarkoitan jotain muuta kuin sä.
        Siis sitä et ei anna polkea omia mielipiteitään/arvojaan vain mielyttääkseen muita.
        .
        Mä näen asian näin: Hän joka ei uskalla pistä itseään likoon..pelleillä.. sanoa jotain aivan hölmöä asiaa julki....kysellä "hölmöjä" jne...
        tanssia vaikka ei osaiskaan, laulaa vaikka ääni on kuin variksella...
        Hän pelkää hölmöillä koska ei itse arvosta itseään tarpeeksi, eikä missään nimessä halua muiden näkevän häntä henkisesti "alasti" vajaavaisena.
        On mullakin niitä alueita..."joilla en liiku", epäilen et jokaisella on "tabunsa"
        .
        Silti hänellä voi olla hyvä huumorintaju, tajuaa sen mille nauraa ja mille ei, puhumattakaan tilannekomiikasta...jota näkee koko ajan ympärillään.
        Pystyy siis lukemaan myös kehonkieltä, mistä usein se tilannekomiikka syntyy...
        Toisen ihmisen suu sanoo toista, mitä ilmeet, eleet ja liikeet taas ilmaisevat!

Käytin ilmaisuna itsetunnonarvoa, joka esim. ex-PUA:lla on ylikehittynyt, ja toisaalta........niin no, tää arvio menis henkilöhyökkäykseksi! =))

Seuraavaksi varmasti haluat hieman lipaista minun ylikehittynyttä "itsetunnonarvoa".

;)

• vihatipunen

Mä olen tutkinut ja vertaillut MM-kisojen lätkätuloksia ja sinä luet Me Naisia...Mites tää nyt näin on mennyt...

• ehkäkäpä

Sä olet juntti.

• vihatipunen
        ehkäkäpä kirjoitti:

Sä olet juntti.

Ok. Alan sitten lukea Me Naisia niin minustakin tulee sivistynyt...

• Ikis__M

Minä ennakkoluulottomasti tutustun kiinnostaviin uutisiin koska ihan oikeasti haluaisin löytää todisteita naisten fiksuudesta ja hyvyydestä eri elämänalueilla, valitettavan usein vain joudun pettymään :(

• Iikss
        Ikis__M kirjoitti:

Minä ennakkoluulottomasti tutustun kiinnostaviin uutisiin koska ihan oikeasti haluaisin löytää todisteita naisten fiksuudesta ja hyvyydestä eri elämänalueilla, valitettavan usein vain joudun pettymään :(

Taidat kaunistella. Oikeasti etsit vain esimerkkejä naisten pahuudesta ja kieroudesta ja sivuutat esimerkit fiksuudesta ja hyvyydestä.

• Tähti-Silmä
        Ikis__M kirjoitti:

Kokeile joskus aidosti oikeesti tutustua naisiin ihan livenä ! Saatat yllättyä : )
        Kyllä meitä on moneen junaan, niinkuin teitä miehiäkin ;D

• Ikis__M
        Iikss kirjoitti:

Taidat kaunistella. Oikeasti etsit vain esimerkkejä naisten pahuudesta ja kieroudesta ja sivuutat esimerkit fiksuudesta ja hyvyydestä.

Tuossa on juuri se epäkohta, toistuvasti näillä etsintretkilläni kohtaan vain todisteita siitä pahuudesta ja kieroudesta ja eihän sen niin pitäisi olla. Olisi hienoa löytää jotain hyvää nykynaisista, kedon kukkasten tuoksua ja puhdasta hyvyyttä niin kuin 50-luvulla vielä oli, tieteen mainetekoja Marie Curien jalanjäljissä tms. mutta harvassa on iloiset yllätykset vaikka näin nettiaikaan niitä pitäisi helposti olla löydettävissä.

• Ikis__M
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Kokeile joskus aidosti oikeesti tutustua naisiin ihan livenä ! Saatat yllättyä : )
        Kyllä meitä on moneen junaan, niinkuin teitä miehiäkin ;D

Joo pitäisi varmaan mutta pelkään niin pettyväni etten taida uskaltaa :D

• Tähti-Silmä
        Ikis__M kirjoitti:

Tuossa on juuri se epäkohta, toistuvasti näillä etsintretkilläni kohtaan vain todisteita siitä pahuudesta ja kieroudesta ja eihän sen niin pitäisi olla. Olisi hienoa löytää jotain hyvää nykynaisista, kedon kukkasten tuoksua ja puhdasta hyvyyttä niin kuin 50-luvulla vielä oli, tieteen mainetekoja Marie Curien jalanjäljissä tms. mutta harvassa on iloiset yllätykset vaikka näin nettiaikaan niitä pitäisi helposti olla löydettävissä.

50-luku oli ja meni.
        Olet jämähtänyt menneeseen ja se ei tee hyvää psyykkeelle. Hyväksymällä maailman muuttumisen on helpompi kohdata todellisuus, totuus.
        Valitettavasti vanhempi sukupolvi pysyy kotona enimmäkseen. Käytkö lavatansseissa? Löytyisikö sieltä sopiva nainen sinulle.

• txkh
        Ikis__M kirjoitti:

Jos elit 50- luvulla niin kunnia elämänkokemukselle.
        Tuskin tuolloin nainen oli täydellinen kuitenkaan. Miehetkin olivat vain ihmisiä. Joka ajassa on omat haasteensa.
        Nyt on vuosi 2015 eikä muuksi muutu.

• Ikis__M
        Tähti-Silmä kirjoitti:

50-luku oli ja meni.
        Olet jämähtänyt menneeseen ja se ei tee hyvää psyykkeelle. Hyväksymällä maailman muuttumisen on helpompi kohdata todellisuus, totuus.
        Valitettavasti vanhempi sukupolvi pysyy kotona enimmäkseen. Käytkö lavatansseissa? Löytyisikö sieltä sopiva nainen sinulle.

En halua hyväksyä maailmaa sellaisena kuin se nykyään on. Koskaan ei pitäisi hyväksyä muutosta huonompaan selviönä vaan pyrkiä palaamaan takaisin vanhaan malliin jos on huomattu se uusi olikin virhe, tässä korjaamisessa päävastuu on teillä naisilla koska vain te kykenette siihen.

• Ikis__M
        txkh kirjoitti:

Jos elit 50- luvulla niin kunnia elämänkokemukselle.
        Tuskin tuolloin nainen oli täydellinen kuitenkaan. Miehetkin olivat vain ihmisiä. Joka ajassa on omat haasteensa.
        Nyt on vuosi 2015 eikä muuksi muutu.

"Jos elit 50- luvulla niin kunnia elämänkokemukselle.

Nyt on vuosi 2015 eikä muuksi muutu."

Kunpa olisinkin elänyt tuolloin, silloin kaltaiseni kiltti & kunniallinen fiksu mies on ollut varma menestyjä tekipä mitä tahansa, sai kunnollisen naisen ja kauniita lapsia sen kanssa. Oli ne naiset ainakin paljon täydellisempiä kuin nykyään, näin uskon. Vaikka olisi vuosi 2015 voi nainen muuttua halutessaan parempaan suuntaan.

• Tähti-Silmä
        Ikis__M kirjoitti:

En halua hyväksyä maailmaa sellaisena kuin se nykyään on. Koskaan ei pitäisi hyväksyä muutosta huonompaan selviönä vaan pyrkiä palaamaan takaisin vanhaan malliin jos on huomattu se uusi olikin virhe, tässä korjaamisessa päävastuu on teillä naisilla koska vain te kykenette siihen.

Kehitys menee omalla painollaan eteenpäin, koska ihmiset muuttuvat väkisinkin koko ajan , sen ajan asenteiden mukaan ja se on sen verran valtava voima joka vie meitä eteenpäin muuttuvaan tulevaisuuteen kiihtyvään vauhtiin, josta
        osa porukkaan on jo pudonnut pelistä. Olen kyllä huomannut kasvattajia jotka arvostavat 50-luvun arvoja, mutta se on aika pieni ihmisryhmä.
        Nyky nuoriso ei tiedä 50-luvusta eikä niitä taida liiemmin kiinostaakaan, näin virtuaaliaikakaudella!

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Kehitys menee omalla painollaan eteenpäin, koska ihmiset muuttuvat väkisinkin koko ajan , sen ajan asenteiden mukaan ja se on sen verran valtava voima joka vie meitä eteenpäin muuttuvaan tulevaisuuteen kiihtyvään vauhtiin, josta
        osa porukkaan on jo pudonnut pelistä. Olen kyllä huomannut kasvattajia jotka arvostavat 50-luvun arvoja, mutta se on aika pieni ihmisryhmä.
        Nyky nuoriso ei tiedä 50-luvusta eikä niitä taida liiemmin kiinostaakaan, näin virtuaaliaikakaudella!

Hmmmm.....taidat olla oikeasti yksi harvoista aidosti rehellisistä naisista täällä, mutta näinhän tuo menee, isommat voimat ohjaavat kehitystä, eikä siihen auta vaikka, kuinka kiukuttaisi.....

Ajattelen kuitenkin niin, että aina on tietty määrä erillaisia persoonia, jos ei sitten evoluutio pariutumisen takia, muuta tätä persoonien suhdetta erillaiseksi, kasvuympäristö ja arvot vaikuttavat tosin myös, joten voi olla, että tulevaisuus on jotain mitä ei sukokaan, mene ja tiedä aika sen näyttää....

Tosin, ikinä ei voi tietää vaikka ihmiskunnan arvot muuttuisivat pehmeämmiksi, mutta se vaatisi, jonkin suuren mullistuksen tai tapahtumaketjun, joka aiheuttaisi tälläisen lopputuloksen, eli tällä hetkellä näyttää kyllä ihan toiselta, mitä jotkut toivoisivat.....

Noiden asioiden pohjalta joutuu itsekin miettimään asioita tarkasti, eli onko mahdollista oikeasti saada elämänkumppania vai pitääkö opetella oma tyyli, joka toimisi itselle mahdollisimman hyvin suhde rintamalla, eli olisi itsekin sinut asian kanssa, satuttamatta naista, sekä itseäni.

Pohdintoja, pohdintoja, puoliksi suunniteltu on puoliksi tehty..... :)

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

Hmmmm.....taidat olla oikeasti yksi harvoista aidosti rehellisistä naisista täällä, mutta näinhän tuo menee, isommat voimat ohjaavat kehitystä, eikä siihen auta vaikka, kuinka kiukuttaisi.....

Ajattelen kuitenkin niin, että aina on tietty määrä erillaisia persoonia, jos ei sitten evoluutio pariutumisen takia, muuta tätä persoonien suhdetta erillaiseksi, kasvuympäristö ja arvot vaikuttavat tosin myös, joten voi olla, että tulevaisuus on jotain mitä ei sukokaan, mene ja tiedä aika sen näyttää....

Tosin, ikinä ei voi tietää vaikka ihmiskunnan arvot muuttuisivat pehmeämmiksi, mutta se vaatisi, jonkin suuren mullistuksen tai tapahtumaketjun, joka aiheuttaisi tälläisen lopputuloksen, eli tällä hetkellä näyttää kyllä ihan toiselta, mitä jotkut toivoisivat.....

Noiden asioiden pohjalta joutuu itsekin miettimään asioita tarkasti, eli onko mahdollista oikeasti saada elämänkumppania vai pitääkö opetella oma tyyli, joka toimisi itselle mahdollisimman hyvin suhde rintamalla, eli olisi itsekin sinut asian kanssa, satuttamatta naista, sekä itseäni.

Pohdintoja, pohdintoja, puoliksi suunniteltu on puoliksi tehty..... :)

En kai nyt sentään, kiitos kumminkin! Vastasin sinulle äsken ,mutta se hävisi jonnekkin bittiavaruuteen.:(
        Rehellisyys on vahva ominaisuus minussa, joskus on tullut turpaankin sen takia,
        Näkymättömät voima ohjaa meitä ihan fyysisesti sekä ajatusten tasolla.
        Kasvuympyrät ainakin kouluissa ovat koveneet, verpaalinen väkivalta on ainakjn lisääntynyt. Minun poikani kauhisteli politiikkoja , että tuollaisetko hoitaa meidän asioita, ovat kuin riitelevät lapset.
        Mitä tulee henkiseen kehitykseen, niin se on ainakin lisääntynyt, on paljon valveutuneita ihmisiä jotka tekevät hyviä asioita kaikkien hyväksi!
        Maailman taloudellinen tilanne tulee vielä vaikuttamaan arvaamattomalla tavalla jokaista ihmistä tulevaisuudessa, mutta nyt nautitaan tästä hetkestä ja toivotaan
        sydämessämme parasta ! :D Näin tänään miettii hän...hmmm...

• Ex--PUA
        Ikis__M kirjoitti:

Yksikään hirmuvalta ei olisi omannut sitä kaataneita kapinallisia, jos porukka ottaisi lammastelun asenteekseen.

ja olihan se 50-lukukin joskus nykyisyyttä, joskin hyvää sellaista. Toivotaan että tämä aika opitaan menneisyytenä johon kukaan ei halua palata.

• ätmel

Saatko palkaksi pillua, kun promoat täällä noita?

• missäkiintiöt

http://allmalepanels.tumblr.com/

Eihän tuo ole huumoria, vaan itkua siitä, että maailman älykkäimmät ihmiset ovat kaikki miehiä. Sitten kun nerot kohtaavat, joukossa ei olekaan lainkaan naisia. Miksei neroudessakin ole kiintiöitä?

• aikuisten.oikeesti

Mihin me neroutta tarvitaan? Riittää kun on fiksu ja antaa miehen tehdä keksinnöt.
        Mulle riittää et saaan nauttia niistä keksinnöistä!
        Jokaisen on ansaittava itse kannuksensa itse, en kannata mitään kiintiöitä sukupuolen mukaan.

• aikuisten.oikeesti

Pikku tarkennus: tarkoitin et mulle sopii miehen kehittelemä kulkuneuvo-auto.
        Mun puolesta ovat saaneet keksiä sen, en mä sitä kunniaa siitä halua naisille.
        Mutt on kiva ajaa sillä, mä nutin valmiista tuoetteesta.
        Tai roomalaisten vesijohdosta, jota on vuosisatojen verran jalostettu.
        Rakastan sitä tunnetta kylpyhuoneessa kun kun saan pestä itseni lämpimässä suihkussa.
        Ilmeisemmin miesten keksintö se suihkukin...mut mitä sitten.... minä nautin siitä!
        Niin et tehkää te miehenköriläät keksintöjä tukka sauhuten...tai kaljuna...kyllä me otamme hyvät keksinnöt mielellämme käyttöön. Muistamatta edes kuka ne keksi.

• Ex--PUA

Pikku tarkennus: tarkoitin et mulle sopii miehen kehittelemä kulkuneuvo-auto.
        Mun puolesta ovat saaneet keksiä sen, en mä sitä kunniaa siitä halua naisille.
        Mutt on kiva ajaa sillä, mä nutin valmiista tuoetteesta.
        Tai roomalaisten vesijohdosta, jota on vuosisatojen verran jalostettu.
        Rakastan sitä tunnetta kylpyhuoneessa kun kun saan pestä itseni lämpimässä suihkussa.
        Ilmeisemmin miesten keksintö se suihkukin...mut mitä sitten.... minä nautin siitä!
        Niin et tehkää te miehenköriläät keksintöjä tukka sauhuten...tai kaljuna...kyllä me otamme hyvät keksinnöt mielellämme käyttöön. Muistamatta edes kuka ne keksi.

Juuri noin te naiset teette, mutta samalla vaaditte saada kävellä meidän miesten ylitse vaikka olemme teidän yläpuolellanne.

Katso ympärillesi: ilman miestä ei sitä olisi.

Palvele siis.

• aikuisten.oikeesti

Kyllä mä palvelen, mulla on sellainen ammatti hoitoalalta.
        Eihän mulla olis asiakkaita jos en hoitas työtäni. Olen vielä yksityisellä sektorilla niin siellä on oltava palvelualtis...siitä ne asiakkaat maksaa hoidon lisäksi.
        .
        Riittikö vastaus sulle? Oot muuten täysin kaks jakoinen luonne...huomaan.
        Toivottavasti tämä on trolli minäsi.
        Öitä sulle!

• Ex--PUA

Kyllä mä palvelen, mulla on sellainen ammatti hoitoalalta.
        Eihän mulla olis asiakkaita jos en hoitas työtäni. Olen vielä yksityisellä sektorilla niin siellä on oltava palvelualtis...siitä ne asiakkaat maksaa hoidon lisäksi.
        .
        Riittikö vastaus sulle? Oot muuten täysin kaks jakoinen luonne...huomaan.
        Toivottavasti tämä on trolli minäsi.
        Öitä sulle!

Wow. Olen otettu tuosta, että huomasit kaksjakoisuuteni. Se että teet sen näin pienessä ajassa, ja pienellä tuntemisella. Mitä sinä sillä meinaat, tai mistä sellaista päättelit?

Mutta hyvä että palvelet, ja nukut että jaksat täyttää osasi naisena.

• hahhihhehtaas

Ja palstan vakimääkijät pillittävät kun naiset aina sitä ja aina tätä.
      Ette edes ymmärrä mikä ero on tuolla blogilla ja teidän omalla surkeudellanne jota täällä jankkaatte.
      En välitä näiden naisten blogia lukea, teiltä saa fakta- vitsejä riittävästi.
      Sori vaan, fanitan juurikin mieskoomikoita että turha tehdä päätelmiä oman sukupuolen suosimisesta. Hetero olen ja pysyn.
      Ja ensimmäisen vastaajan viestin, osasin päätellä jo ennen lukemista.
      IkisM ja perässä roikkujat, onko teillä mitään mahdollisuutta suunnata valtava mielenkiintonne johonkin positiiviseen? Ennen pitkään tällainen negatiivinen sivutyö kostautuu. Teidän levyt rahisee pahasti..tämä ei ollut vitsi.

• älämuuta-aihetta

Miksi kyseistä blogia ei saisi arvostella, jos se on hauska vain huonoudessaan?

• hahhihhehtaas

Arvostelkaa aivan rauhassa mutta osaatteko lopettaa kaikkien naisten halveksinnan?
        On kyllä ollut valaisevaa ja hyvin opettavaista huomata mitä niiden "kilttien ja kunnollisten" ulkokuoren alla oikeasti onkaan. Tuo oman hyvyyden korostaminen onkin puppua. Kiitos tämän palstan.
        Olen sinkku ja katson jatkossa seurani vieläkin tarkempaan ;).

• SinäVoititVaiVoititko
        hahhihhehtaas kirjoitti:

Arvostelkaa aivan rauhassa mutta osaatteko lopettaa kaikkien naisten halveksinnan?
        On kyllä ollut valaisevaa ja hyvin opettavaista huomata mitä niiden "kilttien ja kunnollisten" ulkokuoren alla oikeasti onkaan. Tuo oman hyvyyden korostaminen onkin puppua. Kiitos tämän palstan.
        Olen sinkku ja katson jatkossa seurani vieläkin tarkempaan ;).

"Olen sinkku ja katson jatkossa seurani vieläkin tarkempaan"

Tämä on se argumentti, jolla nainen luulee voittavansa aina väittelyn: "Minullapa on pillu. Mutta kun olit erimieltä niin nytpä en annakaan... ainakaan sinulle. Ähäkutti!".

• hahhihhehtaas
        SinäVoititVaiVoititko kirjoitti:

"Olen sinkku ja katson jatkossa seurani vieläkin tarkempaan"

Tämä on se argumentti, jolla nainen luulee voittavansa aina väittelyn: "Minullapa on pillu. Mutta kun olit erimieltä niin nytpä en annakaan... ainakaan sinulle. Ähäkutti!".

Juu olen huomannut joidenkin miesten käyttävän juurikin tätä voittaja- sanaa. Eipä mulla ole mitään hävittävääkään kun sulle vastaan. Ei tässä ollut kyse alapäästä, ei mun eikä sun. Ei antamisesta eikä ähäkuteista. Ymmärsitkö jo?
        Sinä voit antaa itseäsi aivan kelle haluat, aivan miten haluat. Onkin sitten eri asia kuka huolii sut tuolla asenteella. Olen mäkin rukkasia saanut, se on vain elämää.
        Sori vaan mutta ei mieskään ole mulle hyödyke enkä mä piluteline.

• Ex--PUA
        hahhihhehtaas kirjoitti:

Juu olen huomannut joidenkin miesten käyttävän juurikin tätä voittaja- sanaa. Eipä mulla ole mitään hävittävääkään kun sulle vastaan. Ei tässä ollut kyse alapäästä, ei mun eikä sun. Ei antamisesta eikä ähäkuteista. Ymmärsitkö jo?
        Sinä voit antaa itseäsi aivan kelle haluat, aivan miten haluat. Onkin sitten eri asia kuka huolii sut tuolla asenteella. Olen mäkin rukkasia saanut, se on vain elämää.
        Sori vaan mutta ei mieskään ole mulle hyödyke enkä mä piluteline.

Tässä on hyvä esimerkki miten naiset ovat luontaisia seuraajia:

"Olen mä miestenkin nähnyt tekevän niin ja noin" :D

Kuin pienet lapsukaiset...

• NytValkenee

Tästä nyt jo ketjussa esiintyneestä "pillulla kiristämisestä" ja sukupuolikiintiöistä tajusin, että sukupuolikiintiöt ovat vain uusi versio pillulla kiristämisestä.

Tuo alkuperäinen blogihan vaatii kuvien keinoin sukupuolikiintiöitä. Kun asiasta huomauttaa, naiset reagoivat kiristämällä pillulla. Mutta ne ovatkin yksi ja sama asia.

Naiset ovat evoluutiossa kehittyneet kiristämään pillullaan, koska miehet antavat pillulle äärettömän arvon. Näin naiset kuvittelevat, että pillu on jotain niin arvokasta, että maailman älykkäimpien ihmisten konferenssissakin pillulla pitäisi olla ääni, vaikkei sillä olisi mitään sanottavaa.

Tästä päivästä lähtien tulen pitämään sukupuolikiintiöitä vain pillulla kiristämisen sivistyneempänä muotona. Kun hallitukseen vaaditaan niin ja niin monta naisministeriä, pitäisi sanoa suoraan, että naiset siinä pillulla kiristävät itselleen valtaa.

• makuuhuonekeisari

Todellinen "valtataistelu" käydäänkin aina makuuhuoneen puolella. ;)

• Ihan hauska ajatus tuo allmalepanels, ehtaa meemipotentiaalia. Käy tosin nopeasti itseään toistavaksi (huumoriarvon kannalta) kun suurin osa vain kuvia/listoja tapahtumista jossa on vain miespuhujia. Esim. bingokuvio oli vinkeä.

• Etsivainomaasi

Yleistäminen on typerää ja aloittaja yleistää oikein olan takaa. Joten naisista aloitus ei kerro mitään, mutta osaatko arvella kenestä sen sijaan.

• Vaillapohjakuvia

Täällä Tampereella me aina nauramme Roosan kumisaappaille ! Ensinnäkin ne on mustat ja liian isot hennolle tytölle, lisäksi ne on vanhat ja "kulahtaneet" taitaa olla muutama reikäkin..... mutta voi niillä munille potkia pehmeästi jos eivät lähde lentoon.

• Ex--PUA

Naiset eivät ole edes toistensa mielestä aina hauskoja.

Lähinnä silloin kun se on tuollaista alusta loppuun asti teennäistä, passiivis-aggressivista teatteria ja epätoivoista liian kovaa yrittämistä.

• Äädämi111111111

Naisten huumorintajussa ei muutenkaan ole kehumista. Ne esimerkiksi raivostuvat heti kun niiden pillusta väännetään huumoria. Eivät ilmeisesti lainkaan tajua (tai feminismikiihkon vallassa teeskentelevät etteivät tajua) miten koomista on, että jollain on haaroissaan pelkkä reikä! Siis ei killuttimia HAHA!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      111
      2892
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2395
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      22
      2344
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1976
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1650
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      170
      1365
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      288
      1188
    8. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80
      1044
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1034
    10. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      1023
    Aihe