Ovat niin rumia! Ei sovi edes kalju.... hyi vittt...! Inhoan suomalaisia ja heidän kalpean laikukkaita ihojaan niin...!! ja leuka olematon iso nenä kaartuu alaspäin rumat kulmakarvat ohut suu ruma tukka... hyiiiiiii
Miksi suomalaiset ovat niin helevetin RUMIA
10
<50
Vastaukset
- mutakuonomutakuoppaan
Mene takaisin sinne mistä olet tullut. Suomalainenhan et ole koska tuskin haukkuisit itseäsi täällä. :D
- roomeocccc
aloittaja on itse SUSIRUMA
- rumakuinperse
Rumia on aina enemmistö, muuten kauniit eivät erottuisi
- nollaarvio
mukavaa olla vai kuinka. saa rauhassa tehdä reissunsa kukaan ei vislaa saati huutele rivouksia perään, kaikki on niin sulosta.
- kaunis-mies
Me komeat ei liikuta rumien keskuudessa, harrastamme yksityisautoilua tummennetuilla laseilla.
- cheekestania
lienet kuuluisa cheek, eller hur.
- kodvo
Peiliin katsoessani totesin ettei tämä suominaama vetele mun jälkeläiselle. On porkkana nenää, iho ongelmia, tankki tyyli, kapeat hartiat, iso perse, huono ryhti, totisuutta ym.
Menin ja nain kauniin ulkomaalaisen naisen. Toivottavasti geenipooli sekoittaa kortit lapsemme osalta paremmin. - einiinkaunis
tässähän sitä ollaan, onko varaa sanoa noin . foto ois kiva.
- nollaarvio
Nyt puhunet itsestäsi. älä ole moksiskaan, voin sanoa että kyllä teitä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890