Nyt lopettakaa sinkkuilu heti paikalla

nyt-selittäkää-heti

Nyt heti selittäkää miksi olette sinkkuja. Kuulitteko heti paikalla siitä ulos etsimään kumppania. Mars mars jalat liikkuu jo kohti lähipuistoa jossa menette miehen tai naisen luokse pyytämään treffeille. Kuulitteko heti paikalla jalat liikkuu mars mars.

41

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnaikkonem

Yks päivä katoin itseäni peilistä ja tajusin kuinka upeeta on kun voi käyttää valtaa ja olla just niin nirso kuin haluaa.

• Valta tuo vastuun.

Nirsoudessa taas ei ole mitään vikaa, koska parempi olla juuri niin nirso kumppanin valinnassa kuin vain haluaa, jolloin suhdekin voi toimia, muuten alkutilanne on jo hataralla pohjalla.

jk. vaikka suurimmalla osalla kenellä on valtaa käyttävät sitä vain etujen saamiseen...eli koko lause on aikalailla vitsi, jos puhutaan ihmisistä, ainakin ns. normaaleista ihmisistä. =D

• mies330

Naisilla on valta pitää ätmit ätmeinä. Älkää sit valittako kun ätmit kyllästyy ja tekee jotain pahaa naisille.

• 916

Myös ätminkäisten on elettävä ihmisiksi sekä lakien ja asetusten mukaan. Vitutus ei oikeuta mihinkään.

• höpönlöpöt

Miten mä tunnistan tällaisen ätmin? Ei kelpaa yksinäisyys, rillit eikä nörttiys esimerkeiksi.
        Entäs jos yhden pelastaisin niin kuinka mä niitä muita voisin estää tekemästä naisille pahaa?
        Kirjoitit että vastuu on naisilla. Mä en ole antanut enkä tule antamaan lupaa vahingoittaa ketään. En miehille enkä naisille.
        Sen luvan vahingoittamiseen antaa henkilö ihan itse itselleen.

• ei-viitsi

En viitsi. Riittävän hyvää kumppania ei kuitenkaan löytyisi.

• 155

Onko pakko mennä puistoon kun treffit on jo sovittu museoon???

• "Mars mars jalat liikkuu"

Sitäpaitsi juoksu käskyllä, on vaikeampaa toteuttaa toivettasi, sinun olisi pitänyt käyttää käskyä "mars" ja määrittää tahti, ei "gonat" muuten sitä tiedä.

Törkeää juosta ihmisen ohi ja samalla "möngertää" jotain "...läheks treffeil...", toinenhan jäisi ihan suu auki katsomaan......"...mitä v*ttua?..". =D

• vihatipunen

Mä tulin juuri ulkoa..Kävelin töistä kotiin mm. puistojen läpi mutta ei siinä matkalla kukaan tarttunut mukaan.

• mariah34

Minulla on se tavallinen tarina eli miehet, joista olisin kiinnostunut eivät ole kiinnostuneita minusta ja päinvastoin. Kyllä jotakin seksuaalista kemiaa täytyy suhteessa olla, ei se muuten toimi.

• Sehän on ihan selvä asia, eli olet oikeassa, mutta tuo on vain se mitä tarvitaan elämänkumppanuuden alku metreillä, jos ei osaa sitoutua oikeasti, niin se kannattaa tehdä toiselle selvälksi, eli sanoa suoraan, että "...sitten kun rupsahdat, saat mennä vaihtoon...". =D

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

Sehän on ihan selvä asia, eli olet oikeassa, mutta tuo on vain se mitä tarvitaan elämänkumppanuuden alku metreillä, jos ei osaa sitoutua oikeasti, niin se kannattaa tehdä toiselle selvälksi, eli sanoa suoraan, että "...sitten kun rupsahdat, saat mennä vaihtoon...". =D

Mielenkiintoinen tuo viimeinen lauseesi:
        eli sanoa suoraan, että... "...sitten kun rupsahdat, saat mennä vaihtoon...".
        .
        -Jos mä nyt vaikka löytäisin yli 4-kymppisen uroksen jonka kanssa synkkais yhteiselokin... siinä vaiheessa kun vuodet on tehneet varmasti jo vaukutuksia
        10-15 vuotta eteen päin..äijän ollessa n.6-kymppinen...
        .
        Voinko mä siis ilmoittaa silmää räpäyttämättä,"... sä olet jo niin rupsahtanut,
        et mä vaihdan täs kohdas vuosimallia!
        Mä olisin vasta nippa nappa nelikymppinen ja tuskin rupsahtanut...vaikka eihän sekään ole varmaa, mut epäilen.
        Reilumpaa olis jättää koko suhde väliin jos ei kykene sitoutumaan..tai
        hakea sellainen kanssaan samanhenkinen yksilö.
        .
        Epäilen et 60 vuotiaan miehen on paljon vaikeampi löytää uutta kumppania/ toveria jakamaan elämänsä arkea kanssaan, vaikka kuinka haluais.
        60 vuotiaalle naiselle se ei näytä olevan mahdoton yhtälö,
        jos nainen vaan haluaa vielä parisuhteessa elää.

Kysymys on ilman kynsiä ja hampaita....peace.

• Ex--PUA

Yksi sana: hypergamia.

• Ex--PUA
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

.
        -Jos mä nyt vaikka löytäisin yli 4-kymppisen uroksen jonka kanssa synkkais yhteiselokin... siinä vaiheessa kun vuodet on tehneet varmasti jo vaukutuksia
        .
        Mä olisin vasta nippa nappa nelikymppinen ja tuskin rupsahtanut...vaikka eihän sekään ole varmaa, mut epäilen.
        .
        Epäilen et 60 vuotiaan miehen on paljon vaikeampi löytää uutta kumppania/ toveria jakamaan elämänsä arkea kanssaan, vaikka kuinka haluais.

Täysin ohi aiheen, mutta onko sinulla sähkömopo? :3

• aikuisten.oikeesti kirjoitti:

.
        .
        .

Ymmärsit minut taas väärin.......eli olet täysin samalla "taajuudella", kommenttini oli hieman "huumoria" sisältävä, mutta tarkoitin juuri samaa mitä sinäkin....

"Reilumpaa olis jättää koko suhde väliin jos ei kykene sitoutumaan..tai
        hakea sellainen kanssaan samanhenkinen yksilö."

Tätä juuri tarkoitin, välillä tuntuu, että tekisit sen tahallasi....luulisin, että meillä on monesta asiasta samat näkökannat, mutta kuitenkaan et aina ymmärrä minua jostain kumman syystä....siis välillä tuntuu, että käännät (vahingossa?) tekstini toiseksi mitä oli tarkoitus sanoa.

Meidän välillä on aina rauha, ainakin minun puoleltani, joten älä murehdi turhista. :)

• aikuisten.oikeesti

OK, lupasin ilman kynsiä ja hampaita!
        .
        Tiedän kyllä mitä hypergamia tarkoittaa, ei vaan sovi minuun.
        Mä etsin omantieni itse,en ainakaan miehen avulla..kumppanuuden tuella ehkä.
        Kuten ei ajatuskaan et vaihtaisin kumppania "lennossa",ainakin nyt on täysin vieras ajatus.
        Tosin olen huomannut ajatusten muuttuvan vanhetessa... kun elämä opettaa.
        .
        Ei mulla varsinaista sähkömopoa ole.
        Se on oikeesti "seniori skootteri" tarpeeksi tilava ja ei niin kiikkerä,
        koska siinä on 3 pyörää.
        Mulla oli oma Honda 750 street, jonka sain synttärilahjaksi faijaltani,
        taitamattomuuttani ajoin sen ulos tieltä.
        Nyt mulla on jalka kipsissä, (taitaa olla 3-4 kerta kun kerron tämän)
        ja tämä skootteri ei ole myynnissä, sillä tämä on vain vuokrattu siksi ajaksi
        kun tarvitsen sitä liikkumiseen.
        .
        " mutta onko sinulla sähkömopo?"-Ei ole, mut jatkossa saatan harkita sitä!
        -Miten pitkälle sä kuvittelisit mun ajavan: jalka kipsissä tavallisella sähkömopolla? Tosin sillä ei pääse yhtä lujaa kuin motskalla.
        Mä en ole sirkustaiteilija...tavallisella motskarillakin tulee jo vahinko!

• Ex--PUA
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

.
        Kuten ei ajatuskaan et vaihtaisin kumppania "lennossa",ainakin nyt on täysin vieras ajatus.
        .
        koska siinä on 3 pyörää.
        .
        -Miten pitkälle sä kuvittelisit mun ajavan: jalka kipsissä tavallisella sähkömopolla? Tosin sillä ei pääse yhtä lujaa kuin motskalla.

=D Awww, vielä hellyyttävämpää. Sinulla on siis vammaismopo, ja ajelet sillä jalka kipsissä kun ajoit ison pyörän tieltä? :3

Sinulle en pysty kohta enää edes karjumaan täällä. :D

.
        .
        koska siinä on 3 pyörää.
        .

Sekoitat nyt minun ja Expuan vastaukset, sekä omat vastaukset ja kysymykset, niin etten pysy edes enää perässä, kenelle puhut mitäkin, eli kenelle puheesi (vastaukset&kysymykset) on tarkoitettu?

Toivottavasti sulla on kaikki hyvin, jotenkin tuntuu, että sinulla on huolia tai jotain muuta?

• aikuisten.oikeesti

"MGTOW:
        Sekoitat nyt minun ja Expuan vastaukset, sekä omat vastaukset ja kysymykset, niin etten pysy edes enää perässä, kenelle puhut mitäkin, eli kenelle puheesi (vastaukset&kysymykset) on tarkoitettu?
        Toivottavasti sulla on kaikki hyvin, jotenkin tuntuu, että sinulla on huolia tai jotain muuta?"

Vastaukset ovat sekä että ja tosiaankin aivan sekaisin.
        Johtuu kai siitä et mä olen hyvin hidas kirjoittamaan, mulla on ollut dysfasia.
        Puheen tuottamises lapsena, ilmaisin itseäni käsillä enemmän mitä sanoilla.
        Laulujen sanat opin ulkoa,laulamalla koska säveleet kiehtoivat mua.
        Olin ylivilkas ja oikukas lapsi.
        Kaikki kotona suostuivat ymmärtämään mua, ei mulla ollut edes tarvetta muuttua. Mutt pappa oli erimaata, vaati mua kuuntelemaan ja puhumaan.
        Soitti mulle grammarilla Oskar Merikantoa...Pieni tytön tylleröinen, Laula tyttö,
        Tuulantei, Kullanmurunen, Anniina jne. Opin sanoja sillain laulamalla:
        papan opettaessa. Niiden ymmärtämisessä mulla ei ollut pienintäkään vaikeutta.
        .
        Koulussa en oppinut samaan tahtiin lukemaan...siitä rumba alkoi....
        Mun kirjoituksesta ei vieras ymmärtänyt höläyksen pöläystä!
        16 vuotiaana ne heittää ulos puheterapeutin opetuksesta...
        yksityiseltä taholta opetusta saa. (mutt maksaa maltaita).
        En käytä enää konetta(oikolukijaa) korjaan virheitäni ja selvää olette saaneet!??

.
        Olette vaan mua nopeampia vastaamaan ja kysymään.
        alan vastaan toiselle...sit tulee joku muksuista tähän...
        mä keskeytän hetkeks ja kun vastaan taas luen mihin mun piti vastata jne.
        .
        Oli pientä "kissan hännän vetoa" ex--PUAn kanssa, toisaalla.
        Hän (kai)näki mun kysymyksen sulle ja naputti oman kysymyksensä siihen väliin.
        Mä olin kirjoittanut sulle: ilman kynsiä ja hampaita!
        Kun en ollut eritellyt sitä kenelle....
        Niin totesin sit ex--PUA:lle
        saakoot hänkin sit vastauksen ilman kynsiä ja hampaita!
        .
        Tässä on koko romaani sulle nyt vastauksena....sekoiluun.
        ps. voin väitellä vaikka kahden kanssa kunhan mun ei tarvitse kirjoittaa...
        Puhe sujuu kuin muiltakin...mut kirjoitus taito on vajaavainen vieläkin.

"MGTOW:
        Toivottavasti sulla on kaikki hyvin, jotenkin tuntuu, että sinulla on huolia tai jotain muuta?"

Vastaukset ovat sekä että ja tosiaankin aivan sekaisin.
        Johtuu kai siitä et mä olen hyvin hidas kirjoittamaan, mulla on ollut dysfasia.
        Puheen tuottamises lapsena, ilmaisin itseäni käsillä enemmän mitä sanoilla.
        Laulujen sanat opin ulkoa,laulamalla koska säveleet kiehtoivat mua.
        Olin ylivilkas ja oikukas lapsi.
        Kaikki kotona suostuivat ymmärtämään mua, ei mulla ollut edes tarvetta muuttua. Mutt pappa oli erimaata, vaati mua kuuntelemaan ja puhumaan.
        Soitti mulle grammarilla Oskar Merikantoa...Pieni tytön tylleröinen, Laula tyttö,
        Tuulantei, Kullanmurunen, Anniina jne. Opin sanoja sillain laulamalla:
        papan opettaessa. Niiden ymmärtämisessä mulla ei ollut pienintäkään vaikeutta.
        .
        Koulussa en oppinut samaan tahtiin lukemaan...siitä rumba alkoi....
        Mun kirjoituksesta ei vieras ymmärtänyt höläyksen pöläystä!
        16 vuotiaana ne heittää ulos puheterapeutin opetuksesta...
        yksityiseltä taholta opetusta saa. (mutt maksaa maltaita).
        En käytä enää konetta(oikolukijaa) korjaan virheitäni ja selvää olette saaneet!??

.
        Olette vaan mua nopeampia vastaamaan ja kysymään.
        alan vastaan toiselle...sit tulee joku muksuista tähän...
        mä keskeytän hetkeks ja kun vastaan taas luen mihin mun piti vastata jne.
        .
        Oli pientä "kissan hännän vetoa" ex--PUAn kanssa, toisaalla.
        Hän (kai)näki mun kysymyksen sulle ja naputti oman kysymyksensä siihen väliin.
        Mä olin kirjoittanut sulle: ilman kynsiä ja hampaita!
        Kun en ollut eritellyt sitä kenelle....
        Niin totesin sit ex--PUA:lle
        saakoot hänkin sit vastauksen ilman kynsiä ja hampaita!
        .
        Tässä on koko romaani sulle nyt vastauksena....sekoiluun.
        ps. voin väitellä vaikka kahden kanssa kunhan mun ei tarvitse kirjoittaa...
        Puhe sujuu kuin muiltakin...mut kirjoitus taito on vajaavainen vieläkin.

Nyt ymmärrän sinua paremmin, kiitos kun selvensit. :)

En ole sinun kanssasi "väitellyt", olet vain käsittänyt jotain väärin, jos näin tunnet edelleen, koska olimme samaa mieltä asiasta. ;D

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

Nyt ymmärrän sinua paremmin, kiitos kun selvensit. :)

En ole sinun kanssasi "väitellyt", olet vain käsittänyt jotain väärin, jos näin tunnet edelleen, koska olimme samaa mieltä asiasta. ;D

Selvitän nyt lisää, kun kerran aloitin.
        Alunperin mun oli tarkoitus kommentoida sun vastaukseen mariah34:lle.
        Hän sanoi:
        "Kyllä jotakin seksuaalista kemiaa täytyy suhteessa olla, ei se muuten toimi."
        .
        Vastauksessas sanoit:" Olet oikeassa, mutta tuo on vain se mitä tarvitaan elämänkumppanuuden alku metreillä.
        En ehtinyt pidemmälle kun systeri tuli alakertaan ja piti keskittyä systerin kysymykseen...
        .
        Kone oli auki ja ...hänen lähdettyään luin tuon viimeisen heittosi.
        Munssa kai on vähän pikku-Myyn vikaa ja tartuin sanomaasi kuin terrieri.
        Unohdin sen mihin alunperin aioin vastata!
        .
        Eli kyllä sen kemian on syytä säilyä koko ajan, vaikka se vuosien varrella muuttuiskin, ei se hävitä saa kokonaan silloinhan suhde olisi kuin sisaren ja veljen.
        Ikääntyminen tietenkin tuo esteensä, muuttaa ne tunteet hellyydeksi ja huolehtimiseksi toinen toisistaan. (toivottavasti)
        Sellainen täysin platoonin suhde on luonnollista vasta:
        kun ollaan takasuoralla tai jo ihan elämän loppusuoralla.

Joo... on mulla muutakin..mun jalkaa särkee aivan mielettömästi,enkä saa nyt nukuttua. Olen väsynyt ja kiukkuinen...kiukkuinen kai väsymyksestä.
        Jalkaa en ole kolhinut..mut stä särkee silti.

Selvitän nyt lisää, kun kerran aloitin.
        Alunperin mun oli tarkoitus kommentoida sun vastaukseen mariah34:lle.
        Hän sanoi:
        "Kyllä jotakin seksuaalista kemiaa täytyy suhteessa olla, ei se muuten toimi."
        .
        Vastauksessas sanoit:" Olet oikeassa, mutta tuo on vain se mitä tarvitaan elämänkumppanuuden alku metreillä.
        En ehtinyt pidemmälle kun systeri tuli alakertaan ja piti keskittyä systerin kysymykseen...
        .
        Kone oli auki ja ...hänen lähdettyään luin tuon viimeisen heittosi.
        Munssa kai on vähän pikku-Myyn vikaa ja tartuin sanomaasi kuin terrieri.
        Unohdin sen mihin alunperin aioin vastata!
        .
        Eli kyllä sen kemian on syytä säilyä koko ajan, vaikka se vuosien varrella muuttuiskin, ei se hävitä saa kokonaan silloinhan suhde olisi kuin sisaren ja veljen.
        Ikääntyminen tietenkin tuo esteensä, muuttaa ne tunteet hellyydeksi ja huolehtimiseksi toinen toisistaan. (toivottavasti)
        Sellainen täysin platoonin suhde on luonnollista vasta:
        kun ollaan takasuoralla tai jo ihan elämän loppusuoralla.

Joo... on mulla muutakin..mun jalkaa särkee aivan mielettömästi,enkä saa nyt nukuttua. Olen väsynyt ja kiukkuinen...kiukkuinen kai väsymyksestä.
        Jalkaa en ole kolhinut..mut stä särkee silti.

"Munssa kai on vähän pikku-Myyn vikaa"

Huomasin tämän jo aikaisemmin ja taisin mainitakin siitä, ensin "pieni pippuri" ja sitten suoraan "pikku-myy", ei se huono asia ole, osaat pitää puolesi, se on vain hyvä. :)

"Eli kyllä sen kemian on syytä säilyä koko ajan, vaikka se vuosien varrella muuttuiskin, ei se hävitä saa kokonaan silloinhan suhde olisi kuin sisaren ja veljen."

"muuttaa ne tunteet hellyydeksi ja huolehtimiseksi toinen toisistaan. (toivottavasti)"

Juuri näin, eli se on rakkautta, mutta sen eteen täytyy tehdä työtä, se ei oikeastaan ole edes työtä, vaan sen pitäisi olla luonnollista & aitoa toimintaa, jolloin kuori ei ole enää se kaikkein tärkein asia, vaan kun toista rakastat, niin näet hänet juuri niin kauniina kokonaisuutena, kuin aluksikin, ehkä jopa kauniimpana, mutta tämä tunne on "katsojassa", eli itse pitää osata rakastaa, toinen ei voi tehdä sitä toisen puolesta.

Toivottavasti saat levättyä kunnolla ja kipu helpottaisi, että voit rentoutua, hyvää päivän jatkoa sinulle, :)

• Ätmi-sinkku

Ei jaksa tehdä mitään. Liikaa pakkeja ja pettymyksiä.

• atännä

Baareilut ei kiinnosta, siellä on vain juoppoja. Muualta ei vaan ole tärpännyt. Nettideittejäkin tuossa testasin, mutta ei mitään sieltäkään. Kirjekaveri, joka sai aikaan sen etten oikein osannut muiden kanssa kirjoitella ja sopia treffejä, kun tuntui reilummalta katsoa yksi kerrallaan. Olen vain saamaton, eikä tämä sinkkuilu nyt niin huono vaihtoehto ole :)

• "Kirjekaveri, joka sai aikaan sen etten oikein osannut muiden kanssa kirjoitella ja sopia treffejä, kun tuntui reilummalta katsoa yksi kerrallaan."

=DD

Itsekin testasin (kynsin&hampain), ensimmäisellä kerralla 1 päivän, jonka jälkeen päätin ettei ole mun juttu, kun ensimmäinen ketä lähestyin kehuakseni vain hieman, oli liian "tosikko" ja kiireellä liikenteessä, eli oli hieman kiireessä haluamassa suhdetta, ilman että olisi kunnolla ehtinyt tutustua.

Toisella kertaa hieman pidempään, mutta ei tuntunut edelleenkään mun jutulta, periaatteessa olin toisella kertaa pidempään juurikin noiden "kirjekavereiden" takia, eli mukava vaihtaa ajatuksia 1-2 samanhenkisen kanssa enemmän ja sitten muutaman kanssa heitettiin ihan "tuttujen" läppää hieman.

En usko, että sinne palaan....

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

"Kirjekaveri, joka sai aikaan sen etten oikein osannut muiden kanssa kirjoitella ja sopia treffejä, kun tuntui reilummalta katsoa yksi kerrallaan."

=DD

Itsekin testasin (kynsin&hampain), ensimmäisellä kerralla 1 päivän, jonka jälkeen päätin ettei ole mun juttu, kun ensimmäinen ketä lähestyin kehuakseni vain hieman, oli liian "tosikko" ja kiireellä liikenteessä, eli oli hieman kiireessä haluamassa suhdetta, ilman että olisi kunnolla ehtinyt tutustua.

Toisella kertaa hieman pidempään, mutta ei tuntunut edelleenkään mun jutulta, periaatteessa olin toisella kertaa pidempään juurikin noiden "kirjekavereiden" takia, eli mukava vaihtaa ajatuksia 1-2 samanhenkisen kanssa enemmän ja sitten muutaman kanssa heitettiin ihan "tuttujen" läppää hieman.

En usko, että sinne palaan....

Ei tuo nettideittailu kyllä minunkaan juttuni ole. Mutta tulipa kokeiltua. Todella pinnallista touhua, ja kummallista pelaamista. Kuin karkkikaupassa, jossa on maistiaisia. Ihmisiä ei ole kovin miellyttävää lähestyä niin pinnalliselta kantilta.

Uskon, että löydän paremmin itselleni sopivaa seuraa ihan oikeasta elämästä. Noi nettiarvot eivät vastaa minun arvojani, niitä ei sieltä löydä.

• esgweg

Minusta, normaalikroppaisesta miehestä kiinnostuu vaan lihavat naiset ja se on harmillista koska itse en innostu lihavista naisista vaan harmittelen joka kerta että "miksi sinunkin on pitänyt syödä niin paljon..." :(

• ur48788i

Olin kahden vaiheilla lähdenkö baariin vai en. Toisaalta oli fiilis että tänään vois lykästää mutta katoin itseäni peilistä ja muistin etten ole naisia saanut baarista mukaan koskaan.
      Kotona menee tämä ilta.

• atännä

En minäkään kenenkään mukaan baarista lähtisi. Mutta siellä voisi tutustua alkuun. Joskus löytyy hyvää juttuseuraa.

• sincyan

Ei kiinnosta seurustelu. Miksi ottaa joku pilaamaan elämäni? Parisuhde ei tuo onnea, ainoastaan lisää ongelmia.

• ikisinkku35-

Parisuhde tietää rahan menoa ja minä kun olen tykännyt säästää jo 15 vuotta. Jotenkin vaan tuntuu että ei mua edes ole tarkoitettu suhteeseen kun naiset ei ole halunnut koskaan tutustua. Olis niin paljon annettavaa mutta lehistä saa lukea että naisilla onollut taas sellainen jännämies että ei muut kelpaa.

• jjhhh

Ihmiset ovat niin narsisteja etteivät tule toimeen kenenkään kanssa.

Parisuhde on mennyt monilla ihmeen rahan laskemiseksi, pilkun viilaamiseksi joka osoittaa vain ettei luoteta ja parisuhteessa kumppanin pitäisi olla kämppis.

Meillä on 30 vuotta laitettu kaikki rahat yhteiseen hyvään eikä laskettu puoliksi yhtään mitään.

Hyvä parisuhde vaatii sosiaalisuutta ja jumalatonta älykkyyttä niin että annetaan eikä vain oteta. Ihailen pitkiä hyviä parisuhteita jotka perustuvat kummankin puoliseen rakkauteen ja kunnioittamiseen. Mitään ei lasketa mikä menee puolison onneen. Onni loppuu lyhyeen jos ihminen omahyväinen ja ajattelee vain itseään niin sellaisten ei tarvitsisi koskaan parisuhteeseen alkaakkaan. Se että kykenee elään pitkässä suhteessa on elämän rikkaus jos se suhde on ollut hyvä eikä repivä pakko pullaa. Kusettamisella ei pitkälle pötki.

Tiedän mitenkä pitkä parisuhde luodaan, siinä ei koskaan petetä eikä luottamusta petetä.

Se että onnistuu löytämään saman henkisen ihmisen niin onkin vaikeus aste ihan toinen.

Suurin osa ihmisistä huijaa, kusettaa.

• Komppaan, juuri näin ideaalissa parisuhteessa, kiitokset ajatuksistasi!

• aikuisten.oikeesti

jjhhh...Kiitos!
        Sulla on paras kannanotto/puhe parisuhteesta mitä täältä olen lukenut.

• hc-ätmi

Miten sinkkuilu lopetetaan?

• Sen kun tietäisi!

ei vaan ole tullut vastaan ihmistä, jonka kanssa yhteiselo olisi onnistunut pidemmän päälle, yrityksiä toki ollut.

Koen, että miehiin on vaikeampi tutustua kun ainakin netissä tarjontaa on yli äyräiden.
      Ongelmaksi koituu myös se, että odotan miehen ottavan yhteyttä rohkeasti - kuin myös päinvastoin. Näin ollen, kumpikaan osapuoli ei laita viestiä.
      Olen jo ihan riittämiin juossut ihastusten perässä, välillä toisinkin päin sais olla...

• Munaotus

Ei voi seurustella koska naiset ei hyväksy erilaisuutta.

• komeaYTM

Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Minua vituttaa sinkkuihmiset yli kaiken. Nyt meette ja hankitte itsellenne elämänkumppanin ennen kun MÄ RAIVOSTUN!!!

• =DD...oliko käsky mars, mars vai pelkkä mars?

Onko pakko ottaa kuka vain, hieman riskaa peliä.....

• Sinkkumies33

Ei naiset voi hävitä mitään, ei jännämiehestä pahempaa voi olla kun jännistä miehistä naisilla on jo kokemuksia.

• ha-ku-na-ma-ta-ta

"Nyt heti selittäkää miksi olette sinkkuja. Kuulitteko heti paikalla siitä ulos etsimään kumppania. Mars mars jalat liikkuu jo kohti lähipuistoa jossa menette miehen tai naisen luokse pyytämään treffeille. Kuulitteko heti paikalla jalat liikkuu mars mars."

Ole nyt hullu hiljaa, äläkä ikinä enää tee näitä avauksia. Ei ihmispaskan oo tarkoitus pariutua tai lisääntyä, oletko ihan tyhmä?

Mitä siitäkin tulee, mikäli nämä menevät ulos etsimään kumppania ja mahdollisesti sen löytävät? puoli-ihmisiä, ihmispuolia, entistä heikompia ja tyhmempiä ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      222
      1510
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      19
      1238
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1177
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      968
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      930
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      905
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      880
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      861
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      822
    Aihe