AUTON OSIEN KESKIMÄÄRÄINEN KESTOIKÄ?

Mistä löydän autonosille keskimääräisen kestoiän määritykset, erityisesti ALA- YLÄTUKIVARSIEN osalta?

10

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tpiomam

Toyota 30 vuotta.

• newcarbest

Eipä ole tarvinnut tukivarsia uusia, kun vaihtaa auton uuteen 80 tuhannen kilometrin ajon jälkeen eli noin 2 vuoden välein. Tällä rytmityksellä autoaan ei myöskään joudu katsastamaan.

• 330

Ei semmosii tilastoja ole vielä tehty tähän muoilmaan, harakiri osat kestää yleensä pariviikkoo!

• 20_vuotta

Tukivarret kestävät vähintään 20 vuotta. Tukivarsien niveletkin kestävät ainakin sen 10 vuotta.

• 133

Jossakin ylätukivarret (puslat) voi kestää vain 30tkm. Siis huonossa merkissä. Saatan olla väärässäkin.

• dkflk

Tarkoitat siis että volkkarissa ja audissa joutuu uusimaan 30tkm välein.

• 116

Ehkä noissa mutta ei omakohtaista kokemusta. Alfa 156 löystyi ylätukivarret aika nopeasti vaikka uudet kiristettiin auto ajoasennossa eli ilman tunkkia. Ylätukivarret meni leimasta vielä läpi mutta ilmeisesti pientä välystä jo löytyi.

• 171

Jossain toisessa taas 150tkm tai 20 vuotta. Mutu. Riippuu myös paljon käytöstä ja teiden kuoppaisuudesta esimerkiksi.

• Uskovaan

Motonet ja Biltema: yksi katsastusvuosi. Alkuperäiset osat: paljon pitempään.

• Vagisti

Kuten todettua halpa pasha ei kestä niin paljoa kuin merkkiosa,toki kuten todettu jo niin olosuhteet missä autoa ajetaan vaikuttavat paljon osien kestävyyteen.

Eikä kyse ole myöskään siitä VÄLTTÄMÄTTÄ ajatko volkkarilla tai audilla koska näitäkin merkkejä on tehty useammalla erillaisella alustalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2320
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1337
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1266
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe