mielipiteitä miehiltä

ihmettelevä

Olemme poikaystäväni kanssa molemmat kaksikymppisiä ja asumme yhdessä. Miksi ukkoni mielestä on normaalia olla ilmoittamatta minulle tekemisistään ja olla koko viikonloppu kaverin luona pelaamassa tietokoneella käymättä kotona viittä minuuttia kauempaa. En ole koskaan pyrkinyt rajoittamaan hänen menemisiään tai kieltänyt häntä menemästä jonnekin. Edellisessä suhteessaan ukkoni exä tosin piti häntä jatkuvassa otteessaan ja kontrolloi koko ajan tekemisiä. Joudunko minä nyt kärsimään hänen edellisen muijansa tekosista. Lisäksi hän aina kuulemma unohtaa soittaa minulle ollessaan jossain useita tunteja tai suunnitelmien muuttuessa, ja ajantaju vain unohtuu ja sen takia hän tulee kotiin myöhemmin kuin on aikonut. En ymmärrä hänen käytöstään, ymmärtäisiköhän joku muu, ja selventäisi tätä miehistä ajattelua.

8

1039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelevä

enkä todellakaan ole ainoa joka ajattelee näin, jopa poikaystäväni äiti on huomauttanut hänelle asiasta.

• Tunteellinen siili

häneltä kumpi hänelle on tärkeämpi: sinä vai tietokone. Jos vastaus on sinä niin kerro että olisi mukavaa viettää yhteistäkin aikaa ja jos vastaus on tietokone niin pihalle vain.

Minä suorastaan ihmettelen tällaisia miehiä. En minä ainakaan noin menettelisi naiseni kanssa, jos sellainen olisi.

• filosofiaa sohvan pohjalta
        Tunteellinen siili kirjoitti:

häneltä kumpi hänelle on tärkeämpi: sinä vai tietokone. Jos vastaus on sinä niin kerro että olisi mukavaa viettää yhteistäkin aikaa ja jos vastaus on tietokone niin pihalle vain.

Minä suorastaan ihmettelen tällaisia miehiä. En minä ainakaan noin menettelisi naiseni kanssa, jos sellainen olisi.

"Minä suorastaan ihmettelen tällaisia miehiä. En minä ainakaan noin menettelisi naiseni kanssa, jos sellainen olisi."

Samaa mieltä mutta mahtaakohan tässä olla juuri se syy miksi meille ei ole naista?

Välinpitämättömyys on hyve naismarkkinoilla

• Olisiko syynä mielenkiinnon puute toiseen?Jos joku tietokone on naista tärkeämpi niin ei hyvin mene kuitenkaan.Kannattaa varmaan ottaa asia pöydälle ja kysyä.Ei asiat selviä kuin suoraan kysymällä, jos täysin silloinkaan.

Itse tekisin vastaavalla tavalla ehkä, jos huomaisin ettei nainen ole kiinnostunut tai tarkemmin sanoen osoita huomiotaan ja kiintymystään.Eräänlaisena mielenosoituksena.

• ihmettelevä

minun puolelta ei ainakaan ole kyse siitä etten olisi kiinnostunut hänestä, ettei sen takia tarvitse osoittaa mieltään..

• MIELIPITEENI

vaikka olenkin nainen ja pyysit niitä miehiltä.
      kuulosti niin pelottavan tutulta, että olisi voinut olla minä noin viivi vuotta sitten.
      Älä ole hölmö ja kattele tuollaista touhua.
      Tee siihen stoppi ennen kun sinun on sitä vielä vaikeampaa tehdä. Ei ole toisen elämän rajoittamista "vaatia" miehen panosta sinuun ja parisuhteeseen.Täytyy ilmoittaa jos ei tule ´kotiin sehän on selvää on silkkaa vittuilua pitää toista tollaisessa ankstissa.
      Poikaystäväsi on pelkkä poikanen joka ei tiedä mitä tahtoo. anteeksi nyt vain mutta jos tietäisi
      tahtovansa sinut ja yhteisen elämänne hän varmaan olisi joskus kotona siitä sinulle kertomassa.
      Tiettyjä asioita ei tarvitse sietää vaan ollakseen reilu ja kiva tyttöystävä. Kumppanisi tulisi olla reilu sinua kohtaan ja myöntää olevansa teinipoika joka tahtoo syljeskellä vielä pihalla kavereittensa kanssa, eikä leikkiä kotia!

• Wilma

Siis olipa hyvä lukee sun vastaus!!!! Oon itte nimittäin pähkäilly mitä tehdä kundikaverin kanssa joka tekee välillä mitä lystää ja välillä palvoo maata jalkojen alla..Ei taida kundilla olla vielä kypsyyttä olla johdonmukainen teoissaan. Oon yrittäny "ymmärtää" ja oon nalkuttanu ja oon sanonu suoraan miten pahalta tuntuu kun toinen tuntuu välillä unohtavan mun olemassaolon, meno jatkuu silti aina väliin samanlaisena. Itse en jaksais pelata mitään pelejä, joten ehkä parempi alkaa miettiä sinkkuelämään paluuta...

• ihmettelevä

olen tullut itsekin siihen tulokseen että hän on vielä niin lapsellinen, mutta ajattelin katsella tilannetta vielä jonkin aikaa, ja jos ei ala muutosta tapahtumaan, niin sitten harkitsen vakavampia toimenpiteitä..kiva kuulla etten ehkä olekaan mikään nalkuttava akka ja liian vaativa..:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7765
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1965
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1016
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe