Afgaanilais-naisesta ja Suomen ensimmäisestä mamu-kansanedustaja naisesta (sitten Hella Vuolijoen o.s. Murri) tuli suomen-ruotsinkielinen vaimo ja rouva Johan Fager! _Herttaista eikö totta!_
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015051619704185_vi.shtml
Häitä vietetään lauantaina Helsingin Svenska Klubbenilla.
Papilloomavirus ei katso sukupuolta Kysy lääkäriltäsi tai lue lisää.
papillooma.info/
Razmyar ja hänen tuore aviomiehensä, suomenruotsalainen rahoitusalalla työskentelevä Johan Fager tapasivat toisensa kolmisen vuotta sitten. Kihloihin he menivät alkuvuodesta 2014.
- Uskonto ei häissämme niinkään näy. Juhlamme ovat sekoitus itää ja länttä. Ripaus pohjoismaalaisuutta on mukana, Razmyar kuvaili hääsuunnitelmia Iltalehdelle syksyllä 2014.
Edustaja Nasima "Nuzzima" Razmyarista tuli rouva!
16
212
Vastaukset
- tietääköjoku
En minä ainakaan ole häihin menossa. Mitä ansioita hänellä on ,en ole seurannut tapahtumia viime kuukausina?
- sjhgsd
Onnea vaan!
- djgsd
Sulho näyttää kainolta, heh, heh, heh, heh...
- MullahOmar
Aika harvinaista herkkua sulhaselle. Morsian joka on neitsyt :-)
- joopajookyllävaan
Älä unta näe;)
- afgaani-mummo
Afgaani-Talebaani-mummeli, limanuljaska Jungnerinkin Nuzzima rupsahtaa jo, raju pakkeli vielä osin peittää.
- IrstaJunger
Jaa, minä en tiennytkään että aivopierujen äiti Mikael-boy en tuotakin ehtiny hässiä. On se varsinainen häntäheikki, pimpero mielessä kokoajan mokomalla irstailijalla.
- Näin_on_pojjat
IrstaJunger kirjoitti:
Jaa, minä en tiennytkään että aivopierujen äiti Mikael-boy en tuotakin ehtiny hässiä. On se varsinainen häntäheikki, pimpero mielessä kokoajan mokomalla irstailijalla.
No Jungerin libido ja mieskunto kasvoi entisestään eturauhassyövän leikkauksen jälkeen joten hankkikaa sama niin jaksatte olla kadehtimatta!
- HeittoSivulta
Se papilloma viihtyy kyl mustassa puskassa...
- dsdzfxd
Onkohan se ympärileikattu
- hörhököoot
Mitä sinä "dsdzfxd" teet sillä tiedolla.
- Eirakkaudesta
Vain hurri voi tehdä noin,palvellaakseen kansainvaellusta.
- höhöhöh
Seuraavissa vaaleissa Nasima on sitten RKPn ehdokas ja pääsee taas eduskuntaan. Hän oli muuten Jungnerin avustaja edellisessä eduskunnassa! Kansainvälisyys on sosiaalidemokratiaa.
- noeiköhän
Tee kuten monet muutkin naiskansanedustajat kun pääsevät eduskuntaan, kohta ilmoittaa olevansa raskaana ja jää lippukaudeksi täydellä palkalla äitiyslomalle.
- LomalleVaan
No on siitä vähemmän haittaa äitiyslomalla kuin eduskunnassa, kyllähän se tietenkin nyppii kun se meidän rahoilla lomaille.
- AFGAANINVINTTIKOIRA
Eipä olisi uskonut vielä 30vuotta sitten että Afganistanin alkuasukas, land of oopiumin, valitaan Suomen eduskuntaan! Rappio on syvällä tietyissä vihervasuri piireissä! eiköhän Nazimalla oli ollut paljon enemmän annettavaa kotimaassaan klitorisamputoiduille siskoilleen? täällä häntä ei tarvita mädättämällä yhteiskuntaa. no onneksi on opposiittiossa 4vuotta ellei sitten ainiaaksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855