linna ? Siis kunnallisena palveluna ? Tunnetusti Tamperelaiset lääkärit ovat kovin heikkotasoisia. Ólen ajatellut jompaan kumpaan noista vaihtaa oman terveysasemani.
kumpi parempi. Lielahden terveysasema vai
8
2914
Vastaukset
- ihmelääkäreitä
Tarkoitin. Vai Pihlajalinna (kehräsaaaressa) ? Linnassa tietysti toimisi tuokin palvelu paljon paremmin kuin tavallisille kansalaisille, mutta sitä en tarkoittanut.
- Pihlajalinnaan
Kehräsaaren Pihlajalinnassa olen saanut asiallista hoitoa omalääkäriltäni.
- puhut-soopaa
-----Tunnetusti Tamperelaiset lääkärit ovat kovin heikkotasoisia.-----
Kerro millaiseen tutkimukseen viittaat vai onko ollut puhetta vain "poikien" kanssa kolmen ison tuopin jälkeen. Vain idiootti heittelee tuollaisia puheita ilman mitään tosiasiaa mihin nojata. Kyllä tamperelaislääkärit ovat käyneet ihan saman koulutuksen ja valittu koulutukseen aivan yhtä tiukoin kriteerein kuin kaikki muutkin lääkärit.- ihmelääkäreitä
No sitten ne Tamperelaiset lääkärit ovat niin luonnevikaisia, että eivät sovellu ammattiinsa. Välinpitämättömiä ja typeriä toheloita suurin osa. Taitaa heillä opit unohtua pian opiskelujen jälkeen tai sitten ei osata vain soveltaa opiskelemiaan asioita.
- MedicumaludeAb
ihmelääkäreitä kirjoitti:
No sitten ne Tamperelaiset lääkärit ovat niin luonnevikaisia, että eivät sovellu ammattiinsa. Välinpitämättömiä ja typeriä toheloita suurin osa. Taitaa heillä opit unohtua pian opiskelujen jälkeen tai sitten ei osata vain soveltaa opiskelemiaan asioita.
Mistä tiedät, että tampereella työskentelevät lääkärit on tamperelaisia? Leimaat kaikki tamperelaiset lääkärit luonnevikaisiksi, vaikka et tiedä heistä mitään kollektiona? Itse et osaa edes kirjoittaa suomen kieltä.
Häpeä!
- ihmelääkärit
Vastaaja taisi olla itse tamperelainen lääkäri luonteestaan päätellen. Niin kumpi terveysasema on parempi ?
- Kokemusvain
Pihlajalinna.
Siellä on kokeneet lääkärit, toisin kuin terveyskeskusten nuoret lekurit.
- Anonyymi
Terveyskeskus lääkärit ei ymmärrä yhtään mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348