linna ? Siis kunnallisena palveluna ? Tunnetusti Tamperelaiset lääkärit ovat kovin heikkotasoisia. Ólen ajatellut jompaan kumpaan noista vaihtaa oman terveysasemani.
kumpi parempi. Lielahden terveysasema vai
8
2979
Vastaukset
- ihmelääkäreitä
Tarkoitin. Vai Pihlajalinna (kehräsaaaressa) ? Linnassa tietysti toimisi tuokin palvelu paljon paremmin kuin tavallisille kansalaisille, mutta sitä en tarkoittanut.
- Pihlajalinnaan
Kehräsaaren Pihlajalinnassa olen saanut asiallista hoitoa omalääkäriltäni.
- puhut-soopaa
-----Tunnetusti Tamperelaiset lääkärit ovat kovin heikkotasoisia.-----
Kerro millaiseen tutkimukseen viittaat vai onko ollut puhetta vain "poikien" kanssa kolmen ison tuopin jälkeen. Vain idiootti heittelee tuollaisia puheita ilman mitään tosiasiaa mihin nojata. Kyllä tamperelaislääkärit ovat käyneet ihan saman koulutuksen ja valittu koulutukseen aivan yhtä tiukoin kriteerein kuin kaikki muutkin lääkärit.- ihmelääkäreitä
No sitten ne Tamperelaiset lääkärit ovat niin luonnevikaisia, että eivät sovellu ammattiinsa. Välinpitämättömiä ja typeriä toheloita suurin osa. Taitaa heillä opit unohtua pian opiskelujen jälkeen tai sitten ei osata vain soveltaa opiskelemiaan asioita.
- MedicumaludeAb
ihmelääkäreitä kirjoitti:
No sitten ne Tamperelaiset lääkärit ovat niin luonnevikaisia, että eivät sovellu ammattiinsa. Välinpitämättömiä ja typeriä toheloita suurin osa. Taitaa heillä opit unohtua pian opiskelujen jälkeen tai sitten ei osata vain soveltaa opiskelemiaan asioita.
Mistä tiedät, että tampereella työskentelevät lääkärit on tamperelaisia? Leimaat kaikki tamperelaiset lääkärit luonnevikaisiksi, vaikka et tiedä heistä mitään kollektiona? Itse et osaa edes kirjoittaa suomen kieltä.
Häpeä!
- ihmelääkärit
Vastaaja taisi olla itse tamperelainen lääkäri luonteestaan päätellen. Niin kumpi terveysasema on parempi ?
- Kokemusvain
Pihlajalinna.
Siellä on kokeneet lääkärit, toisin kuin terveyskeskusten nuoret lekurit.
- Anonyymi
Terveyskeskus lääkärit ei ymmärrä yhtään mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241