Nykyisin myytävistä ns.tavallisista perheautoista persoonallisin on ehdottomasti Nissan Primera!
Aivan toista kuin saksalaiset pappa-autot.
Ranskalaiset yrittävät tehdä näyttäviä autoja, mutta tällä hetkellä tuo Primera on ehdottomasti ykkönen.
Muutaman kuukauden päästä käyn tilaamassa omani...
Persoonallinen
14
1056
Vastaukset
- sama
että kun Nissaniini tulee vielä kunnon madallus ja 19 vanteet kesäksi, niin se on täydellinen!
- the riddler
Voi sitä muovilistojen rutinaa kun tuolla Primerallasi jyrryytät menemään 19' vanteilla... muista pyytää vannekauppiaalta korvatulpat kaupan päälle! *LOL*
- killisilmä
Ekös siinä mittareitakin katota silmät "killellään"
- Ex-audi
Niin se vaan nykyään on, että persoonalliset autot tehdään muualla kuin saksassa. Amerikkalaiset, japanilaiset, ranskalaiset ja taitavat olla vielä vähän saksalaisia parempiakin.
Itse ajelen nykyään tyytyväisenä amerikkalaisella biilillä. - o o o o o
se on persoonallinen auto eikä niitä ole ihan joka toisessa parkkiruudussa... Ja testeissä menestyminen osoittaa että autossa on sitä jotain.
- sentään
Octaviassahan ei tasan tarkkaan ole yhtään mitään persoonallista, ja sitäkautta myös tyylipula vaivaa octaviaa.
- Lefa
Onhan se Primera ihan persoonallisen näköinen, puhumattakaan Micrasta. Mutta perheautoluokassa Alfa 156 ja Citroen C5 yltävät mielestäni ihan samalle (persoonallisuus?)tasolle kuin Primera.
Ja tulee Saksastakin persoonallisia autoja, esimerkiksi Audi A2, BMW 1-sarja, A-Mersu ja Opel Signum. Harmi vaan, että premium-lisä tekee monista saksalaisautoista tolkuttoman kalliita. Toisaalta ehkä se myös lisää persoonallisuutta kun pikkuautosta saa maksaa ison hinnan. - Öhman
Nissani on kieltämättä aika persoonallisen näköinen ja vieläpä positiivisesti, toisin kuin c5!
Mazda 6 näyttää myös hyvältä, tosin hillitymmin.
Näissä autoissa on myös se etu saksalaisiin verraten, että ne ovat myös hyviä autoja :) - Primera
http://www.spiegel.de/auto/werkstatt/0,1518,grossbild-350084-297591,00.html
- hyvä
paljon parempi esim. kuin arvostettu volvo.
Hyvä ostos! - Primera
hyvä kirjoitti:
paljon parempi esim. kuin arvostettu volvo.
Hyvä ostos!Vuoden 2003 taulukossa kaikki Nissanit ovat punaisella ja kaikkein epäluotettavimpia luokassaan.
Esim. Primera pisteitä 20, kun Volvolla vain 6. - japa
Primera kirjoitti:
Vuoden 2003 taulukossa kaikki Nissanit ovat punaisella ja kaikkein epäluotettavimpia luokassaan.
Esim. Primera pisteitä 20, kun Volvolla vain 6.2003 vuosimallien ongelmat ovat valmistajan tiedossa, ja kaikki tuonikäiset autot on korjattu, jokaikinen. Kyseessä on siis vikapiikki, joka tulee tasaantumaan.
- OOOO
ei muuta sanottavaa
- puhe
mersusta, eikä fordista, lueppa tarkemmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576