Persoonallinen

auto

Nykyisin myytävistä ns.tavallisista perheautoista persoonallisin on ehdottomasti Nissan Primera!
Aivan toista kuin saksalaiset pappa-autot.
Ranskalaiset yrittävät tehdä näyttäviä autoja, mutta tällä hetkellä tuo Primera on ehdottomasti ykkönen.
Muutaman kuukauden päästä käyn tilaamassa omani...

14

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama

että kun Nissaniini tulee vielä kunnon madallus ja 19 vanteet kesäksi, niin se on täydellinen!

• the riddler

Voi sitä muovilistojen rutinaa kun tuolla Primerallasi jyrryytät menemään 19' vanteilla... muista pyytää vannekauppiaalta korvatulpat kaupan päälle! *LOL*

• killisilmä

Ekös siinä mittareitakin katota silmät "killellään"

• Ex-audi

Niin se vaan nykyään on, että persoonalliset autot tehdään muualla kuin saksassa. Amerikkalaiset, japanilaiset, ranskalaiset ja taitavat olla vielä vähän saksalaisia parempiakin.
      Itse ajelen nykyään tyytyväisenä amerikkalaisella biilillä.

• o o o o o

se on persoonallinen auto eikä niitä ole ihan joka toisessa parkkiruudussa... Ja testeissä menestyminen osoittaa että autossa on sitä jotain.

• sentään

Octaviassahan ei tasan tarkkaan ole yhtään mitään persoonallista, ja sitäkautta myös tyylipula vaivaa octaviaa.

• Lefa

Onhan se Primera ihan persoonallisen näköinen, puhumattakaan Micrasta. Mutta perheautoluokassa Alfa 156 ja Citroen C5 yltävät mielestäni ihan samalle (persoonallisuus?)tasolle kuin Primera.

Ja tulee Saksastakin persoonallisia autoja, esimerkiksi Audi A2, BMW 1-sarja, A-Mersu ja Opel Signum. Harmi vaan, että premium-lisä tekee monista saksalaisautoista tolkuttoman kalliita. Toisaalta ehkä se myös lisää persoonallisuutta kun pikkuautosta saa maksaa ison hinnan.

• Öhman

Nissani on kieltämättä aika persoonallisen näköinen ja vieläpä positiivisesti, toisin kuin c5!
      Mazda 6 näyttää myös hyvältä, tosin hillitymmin.
      Näissä autoissa on myös se etu saksalaisiin verraten, että ne ovat myös hyviä autoja :)

• Primera
      • hyvä

paljon parempi esim. kuin arvostettu volvo.
        Hyvä ostos!

• Primera
        hyvä kirjoitti:

paljon parempi esim. kuin arvostettu volvo.
        Hyvä ostos!

Vuoden 2003 taulukossa kaikki Nissanit ovat punaisella ja kaikkein epäluotettavimpia luokassaan.
        Esim. Primera pisteitä 20, kun Volvolla vain 6.

• japa
        Primera kirjoitti:

Vuoden 2003 taulukossa kaikki Nissanit ovat punaisella ja kaikkein epäluotettavimpia luokassaan.
        Esim. Primera pisteitä 20, kun Volvolla vain 6.

2003 vuosimallien ongelmat ovat valmistajan tiedossa, ja kaikki tuonikäiset autot on korjattu, jokaikinen. Kyseessä on siis vikapiikki, joka tulee tasaantumaan.

• OOOO

ei muuta sanottavaa

• puhe

mersusta, eikä fordista, lueppa tarkemmin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59