Onko ollut homo epäilyjä?

ätmipuro

Olen 36 vuotias mies ja elänyt käytännössä koko elämäni ilman naisystävää. Aina aika ajoin kuulee juttuja että ovat homoksi epäilleet kun ei ikinä naista ole. Kaiken huippu oli kun isä-ukko humalapäissään alkoi selittämään että kyllä sinä olet edelleen hänen poika vaikka suuntaus olisi mikä... Vähän aikaa piti miettiä ennen kuin tajusin että jopa omat vanhemmat homoksi luulee. Teki mieli sanoa että olisitte vittu vetäny mulle siwan pussin heti pään ympärille kun näitte mikä möykky sieltä ulos pullahti! Vitunko minä sille voin että olen ruma ja kääpiö.

59

400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H.CÄTMINKÄINEN

Minä olen saman ikäinen mies kuin sinä ja vastakkain saman ilmiön kanssa. Tässä joitain aikoja sitten heräsin keskellä yötä kun puhelin soi. Soittaja oli tätini, joka hetken juteltuaan alkoi esittää epäilyksiään seksuaalisesta suuntautumisestani naista kun minullakaan ei tähän ikään ole ollut. Hän jaksoi inttää, että tunnusta nyt homoutesi tule nyt kaapista ja hanki poikaystävä niin saat sinäkin olla onnellinen ja niin edelleen. Koska tädin sävy ja tarkoitus kai pohjimmiltaan olivat hyväntahtoisia en lyönyt luuria korvaan vaikka vitutti aika tavalla.
      No tuon olen ohittanut vielä olankohautuksella ja hymähdyksellä minulle on lopulta herttaisen yhdentekevää mitä kieltämättä hiukan höpsähtänyt tätini luulee.

Pahempaa on se kun eräs kusipää teki naisettomuuteni johdosta sen johtopäätöksen, että olisin pedofiili. Mistä tällaiset ajatuksen juoksut silläkin idiootilla? No tämä mulkku on kuitenkin saanut mukaan muitakin tähän vainoporukkaansa ja kerran olen ollut vähällä tulla hakatuksi.
      En ymmärrä miksi tästä seurustelusta ja seksistä tehdään nykyaikana tällainen numero. Antaisivat meidän sinkkuätmien olla rauhassa ja keskittyisivät vaan ihan keskenään niihin parisuhdekotkotuksiin jollaisena minä sitä nykaikana pidän.

• Noseless

Ruma ja kääpiö: Tyrion Lannister. Mutta persoonallisuus on kymmenen kertaa suurempi kuin kenelläkään muulla ja sydän on hyvyydessään kaunis.
      “Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you".

Sen sijaan että antautuisit omille peloillesi ja huonolle itsetunnolle, jos yrittäisit päästä niistä, voisit tehdä mitä vain.
      En tiedä onko Suomessa sellaisia terapiakursseja, joissa parannettaisiin ihmisten negatiivista suhtautumista itseensä. Saattaisi huomata että elämässä on muutakin sisältöä kuin rakkaus ja parisuhde. Jos elettäisiin vain pariutuaksemme, eläisimme vain sille kumppanille tai pelkälle kumppanin etsinnälle, niin milloin se teidän oma elämänne alkaa?

• silmätauki

Ei sillä hyvällä sydämellä naista saa jos on ruma kääpiö.

• 8393

Tyrion oli prinssi jolla oli rahaa ja statusta...

• Olenlukenutkirjat
        8393 kirjoitti:

Tyrion oli prinssi jolla oli rahaa ja statusta...

Ei ollut prinssi, eikä ollut älyttömästi rahaa eikä statusta. Mikäs sen saama arvoasema olikaan... joku julkisten käymälöiden valvoja? Ja jos sillä olisi ollut rahaa ennen "hand":iksi joutumista (tai sen jälkeen), niin eipä se käyttänyt sitä kuin matkusteluun ja huorissa käymiseen.

• atännä
        silmätauki kirjoitti:

Ei sillä hyvällä sydämellä naista saa jos on ruma kääpiö.

Saapas.

• 30plusYksinMies

Olen suunnilleen samanikäinen kuin aloittaja, ja homoepäilyjä on ollut sillä tavalla, että baarissa on tullut aika monta iskuyritystä miehiltä, jopa tultu tarjoamaan vaaleanpunaisia drinksuja yms. Olen toki naisetonkin, mutta tuskinpa nuo sitä ovat tienneet. En tiedä, miksi minua homoksi luulevat, kun en pukeudu mitenkään erikoisesti, en erityisemmin stressaa ulkonäöstäni, olen aika lässähtäneessä kunnossa, enkä ole mikään metroseksuaali bling bling -mies.

Vanhemmat eivät ole koskaan (tietenkään) suoraan sanoneet, mutta rivien välistä olen hieman ollut lukevinani sellaista kaikua, että saattavat epäillä seksuaalista suuntautuneisuuttani. Mutta väliäkö sillä, tämän ikäisenä ei vanhempien mielipiteillä kauheasti enää ole merkitystä, joten siinähän epäilevät.

• Joskus joltain "tutuilta", kun en ole käyttänyt tilaisuutta hyväksi tai käyttäydy niinkuin he tai naisilta jotka luulevat jokaisen miehen ketä ei lähde heidän leikkiin mukaan olevan homoja.......

Ei jatkuvaa, mutta toisinaan näin käy, lähinnä itseä naurattaa. :D

• erereyuyu

Niin, homoseksuaalisuus kun ei yleensä näy ulospäin mitenkään kuten ei heteroseksuaalisuuskaan. Molemmissa porukoissa on itsestään huolta pitäviä - tai ei, muodikkaasti pukeutuvia - tai ei. Yleistäminen on turhaa, kun se vaihtelee jokaisen yksilön kohdalla.

Ainoa looginen selitys on se, että jos esim. baarissa ette osoita mitään mielenkiintoa naisia kohtaan, joku saattaa tulkita sen homoudeksi - vaikkei niitä miehiä vilkuilisikaan. Mutta jos ei tanssita naista, ei tarjoa kenellekään naiselle juomaa tai flirttaile yhdenkään naisen kanssa, istuu vaan tuoppia tuijottaen elekieli torjuvana, niin kyllä itsekin miettisin, että kiinnostaako edes naiset. Yleensä sitä tulee kuitenkin katsottua jotakin mielenkiintoisen näköistä naista, vaikkei aikoisi mitään mennä sille sanomaan. Kauniita ihmisiä on vaan mukava katsella. Ja tämä koskee myös niitä tilanteita kun on kaverin/kavereiden seurassa.
      Sitä paitsi jonkun homomiehen mielestä olet/te olleet sen verran hyvännäköisiä, että ovat päättäneet ottaa riskin, jos mikään käytöksessä ei ole viitannut siihen, että naiset kiinnostaisivat.

• Kyllä, mutta eri syystä. Itselläni yksi veli on homoseksuaali, ja maaseudulla varsinkin lapsilla, mutta myös tyhmillä aikuisilla on ja varsinkin oli vielä 90-luvulla se näkemys, että jos jossain perheessä joku on sellainen, niin sitten siinä perheessä on kaikki homoja. Ei edes haluta tajuta, että eivät ne asiat sillä tavalla mene. Missään perheessä ei ole kahta homoa, se on tutkittu juttu.

Varsinaista nimittelyä en kuitenkaan ole kouluajan jälkeen kuullut muilta kuin satunnaisesti joltain yksittäiseltä lapselta. Koulussa nimittelyä sai kuulla paljon.

Siihen en osaa sanoa, onko joku minun naisettomuudestani jotain mieltä, kun ei minua juuri tunne kukaan enkä itse ole tekemisissä juuri kenenkään kanssa. Toisaalta minun asuinalueellani on se tilanne, että naisia ei yksinkertaisesti ole minulle asti, pitäisi lähteä kauas. Ja kun vielä pitäisi sopia jotenkin yhteenkin...

• jgjgjg

Tietenkin oli myös sitä kun oli iso veljeskatras eikä yhtään tyttöä niin kummasti nuoremmista löytyi suuntautuneisuutta ja nopsasti sitten isommille pihoille kun ikää riitti kun työn perässä tuolloin lähdettiin joukolla eikä herättänyt ihmetystä.
        Jos armoton flirttailija ja tulee naisten kanssa hyvin juttuun niin nou problem.

• jgjgjg kirjoitti:

Tietenkin oli myös sitä kun oli iso veljeskatras eikä yhtään tyttöä niin kummasti nuoremmista löytyi suuntautuneisuutta ja nopsasti sitten isommille pihoille kun ikää riitti kun työn perässä tuolloin lähdettiin joukolla eikä herättänyt ihmetystä.
        Jos armoton flirttailija ja tulee naisten kanssa hyvin juttuun niin nou problem.

En tiedä miten tilanne olisi silloin, jos homoseksuaali olisi veljeskatraan nuoremmasta päästä, mutta silloin kun se on heti se ensimmäinen eli vanhin kuten minun perheessäni, silloin nuoremmillakin veljillä on helposti valmiina homon maine, vaikka eivät sellaisia ole.
        Itse olen perheeni nuorin.

• ItsPossible

Olet oikeassa siinä että jos joku sisaruksista on homoseksuaali ei se tarkoita sitä että muutkin olisivat. Mutta yhden väittämäsi haluan korjata, on todellakin mahdollista että samassa perheessä on jopa kaksi lasta jotka ovat homoja (en viittaa sinuun millään tavalla). Tunnen erään miehen jonka molemmat tyttäret ovat lesboja. Todella erikoinen sattuma mutta täysin mahdollinen.

• 35vHomoksiLuultu

Arvaa vaan. Sekä vanhemmat, sisarukset ja etenkin muut sukulaiset ovat epäilleet homoksi. Vanhemmat ja siskot ei enään niinkään kun olen saanut jonkun epätoivoisen naisen käytettyä näytillä ennenkun ovat jättäneet. Nyt oon taas ollut pitkään yksin ilman mitään vastakaikuja naisilta ja etenkin vanhempien epäilyt taas heräävät kaappihomoudesta. Homoista puhuvat jatkuvasti negatiivisesti ja samalla vilkuilevat minua. Sukulaiset nyt pitävät mua varmana homona koska en vielä 35 vuotiaanakaan ole saanut pysyvää suhdetta ja lapsiakin haluaisin. Kaikki muut elävät parisuhteissa ja heillä on lapsiakin. Homo epäilyt myös rajoittavat kaveripiirejäni. Lapsuudesta mulla on kaksi miespuoleista kaveria joiden kanssa voin olla luontevasti koska heillä on naiset ja lapsia. Tunnen myös harrastuksistani muutamia hauskoja miehiä joiden kanssa en uskalla julkisesti kaveerata koska tiedän että homo epäilyt vaan paisuisivat. Tuon asian takia olen tosi yksinäinen. Naiset eivät halua seuraani ja miehiä en halua seuraani epäilyjen välttämiseksi. Tekis mieli mennä katolle huutamaan että olenn helvetti 200 prosenttinen hetero tietäkää nyt saatana se jokainen. No olkoon. Tähänkin paskaan tottuu kun sitä koko elämänsä joutuu kestämään.

• ätmipuro

Tähän vielä sellainen lisäys että en ole homokammoinen tms. Mietin vain että olen näköjään itse tahtomattani homoksi leimautunut. Kait ne ihmiset sitten ajattelee että olipa miten ruma ja lyhyt tahansa niin homoksi sitä kuitenkin kelpaa, että heillä ei ole niin väliä ulkonäöstä. En tiedä!

• graa

Kuulostaa kurjalta. Mistä luulet sen johtuvan, ettet saa vastakaikua naisilta? Onko sinua esim, kiusattu aikoinaan koulussa, niin että olet menettänyt itseluottamuksesi?

• Jotkut luulevat kaikkien aina löytävän parisuhteen ja jos ei löydä, on homo. Ajatustapa on käsittämättömän yksiviivainen.

Myöskään he eivät ajattele eivätkä tiedä ettei naisia ole yhtä paljon kuin miehiä, kun sitä ei niiden tarvitse tietenkään ajatella jotka ovat aina jonkun löytäneet.

• exitonly

Täällä myös yksi parisuhdekokematon 36-v. Eipä oo homoksi haukuttu, tuskin edes epäilty. Olen luonteeltani hiljainen joten on jäänyt naiset iskemättä.
      Eipä sitä luonteelleen mitään mahda. Sen olen tässä nuoruuteni aikana todennut, että mitä suurempi pskanjauhaja mies on, sitä parempi flaksi käy naisten suhteen.
      Harmittaahan se, jos en saa koskaan naista. Toisaalta yksin on hyvä olla.

• sapienssonhomo

Ei siinä hiljaisella hissukalla ole jakoa. Naisia kiehtoo sellainen aggressiivinen tyyppi, toki näinhän se on ollut jo siitä lähtien kun homo sapiens kahdelle jalalle nousi. Heikot karsiutuu pois.

• homokokokoko

Onhan näitä tullut. Ikää kymmenen vuotta aloittajaa vähemmän ja kokemukset naisten suhteen edelleen nollissa, niin jatkuvasti enemmän alkaa kavereilta ja sukulaisilta tulla näitä epäilyksiä ja vihjailuja. Isäni tässä hiljan saunassa vihjaili, että tuos nyt joku näytille, ei haittaa vaikka ei olisikaan nainen, eli näköjään vanhempani ovat siinä uskossa että olen homo. Eräs kaveri taas alkaa aina kännissä tivaamaan, kun naista ei ole enkä muna pystyssä kuolaa ja yritä baarin jokaista akkaa niinkuin hän.

Kauhulla odotan milloin nämä homoepäilyt vaihtuvat pedofiilisyytöksiin...

• dvdvdzvxvx

No joo, molemmiksi on epäilty

Homoksi epäili aiemmin kai monikin

Pedofiiliksi alettiin epäillä kun toin kaverin tyttärille lahjat amerikan reissulta

• Epäilyttävä_lahja
        dvdvdzvxvx kirjoitti:

No joo, molemmiksi on epäilty

Homoksi epäili aiemmin kai monikin

Pedofiiliksi alettiin epäillä kun toin kaverin tyttärille lahjat amerikan reissulta

No jos toit tytöille jotkut syötävät alushousut, niin ei mikään ihme että paljastuit.

• whhatt

Se nyt jo aika pitkälle menevää, että sinkkumiestä epäillään pedofiiliksi :D Pitäisikö kaiken kansan nähden mennä valheenpaljastustestiin, jotta saa todistettua, ettei ole pedo.

• kasiplusseiska

No näinhän se nykyään menee. Aluksi ihmetellään mikä on kun naista ei näy eikä kuulu, sitten aletaan epäillä kaappihomoksi, mutta kun poikaystävääkään ei näytä kuvioihin ilmestyvän, niin lopulta tehdään se looginen johtopäätös, että ei saatana, tyyppi on varmasti joku pedari, eläimiinsekaantuja tmv.

• kasiplusseiska kirjoitti:

No näinhän se nykyään menee. Aluksi ihmetellään mikä on kun naista ei näy eikä kuulu, sitten aletaan epäillä kaappihomoksi, mutta kun poikaystävääkään ei näytä kuvioihin ilmestyvän, niin lopulta tehdään se looginen johtopäätös, että ei saatana, tyyppi on varmasti joku pedari, eläimiinsekaantuja tmv.

Stereotyyppistä ajattelua on sekin, että esim. pedofiilin ajatellaan olevan aina sinkkumies.
        Kun tosiasiassa kuitenkin naimisissa olevissa perheenisissäkin on pedofiileja.

Ja vielä 1960-luvulla kun homous oli lailla kielletty, heidän piti esittää heteroa, esim. jotkut julkkikset jotka myöhemmin homoutensa myönsivät, seurustelivat silloin naisen kanssa kun homo ei saanut lain mukaan olla.

Sehän se onkin, että sen parisuhteen ajatellaan ikäänkuin pitävästi todistavan ihmisen "normaaliuden", vaikka näinhän se ei välttämättä ole.

• tyypillinen_tapaus
        M1978 kirjoitti:

Stereotyyppistä ajattelua on sekin, että esim. pedofiilin ajatellaan olevan aina sinkkumies.
        Kun tosiasiassa kuitenkin naimisissa olevissa perheenisissäkin on pedofiileja.

Ja vielä 1960-luvulla kun homous oli lailla kielletty, heidän piti esittää heteroa, esim. jotkut julkkikset jotka myöhemmin homoutensa myönsivät, seurustelivat silloin naisen kanssa kun homo ei saanut lain mukaan olla.

Sehän se onkin, että sen parisuhteen ajatellaan ikäänkuin pitävästi todistavan ihmisen "normaaliuden", vaikka näinhän se ei välttämättä ole.

Näin on, useimmitenhan pedofiilit saalistavat YH-äitejä päästäkseen käsiksi näiden lapsiin. Useimmissa lasten hyväksikäyttötapauksissa syyllinen on isäpuoli.

• pedofilia_sisäpiirissä

Teuvo Peltoniemen kirja Yhteinen salaisuus Seksuaalisesti hyväksikäytetyt lapset kertovat (1988) käsittelee lasten seksuaalista hyväksikäyttöä Suomessa.

Kirjan tapauksista 28%:ssa hyväksikäyttäjä oli lapsen isä, 16%:ssa isäpuoli, 14%:ssa muu miespuolinen lähisukulainen, 12%:ssa veli, 5%:ssa isoisä ja 2%:ssa velipuoli. Vain 4%:ssa tekijä oli täysin tuntematon. Hyväksikäytettyjen lasten kertomukset heijastavat sitä, kuinka tällaista tapahtuu koko ajan suomalaisissa kodeissa, ja kuinka ongelma on piilossa.

• seitenkasimyös

Kyllähän nämä kuulostaa todella tutulta stoorilta. Onneksi ei ole enää vuosiin tarvinu sukulaisille vastailla painostaviin ja syyllistäviin uteluihin, kun en ole niitä vuosiin missään nähnyt. Kaverit ja tutut vältteli kyselemästä kolmekymppiseksi asti, mutta sitten jossain baarireissuilla alkoi tulemaan melko tylyjä töksäytyksiä.
      No, ei niitäkään ole tarvinut pariin vuoteen sietää kun ei ole niitä kavereitakaan enää missään näkyny.
      En vaan ymmärrä että pitääkö siitä yrittää rangaista yksinäisyydellä jos on muuten jo jäänyt yksin elämässä. Pari kaveria on jäänyt jäljelle ja loppuja en lopulta edes kaipaile.

Kaikki ei tunnu sitä käsittävän että toisilta vaan puuttuu ne taidot ja ominaisuudet joilla tapahtuu pariutuminen, itsellä ne vähäiset joita on joskus ollut on tapahtuneet naisten aloitteesta ja armosta. En tiedä mistä ja miksi ne alkoi, enkä sitä miksi ne päättyi. Avutonta mutta totta...

• ujo_erakko

Joo, yleinen luulo kylillä että olen umpihomo. Myös pedofiiliksi on epäilty. Ja vähälahjaiseksi, puolihulluksi... Ihmiset eivät kai tajua että niiden supatukset kuulee vähän kauempaakin. Kaikki vain sen takia että olen luonteeltani introvertti ja naiseton. Juuri kukaan ei tunne minua kunnolla ja kun jutun aihetta ei ole niin sitä pitää lähteä keksimään... Oikeasti olen keskimääräistä fiksumpi (analyyttinen luonne ja paljon lukenut, ÄO epävirallisten testien mukaan 105-130), ja sydän täyttä kultaa.

• Epäilijä

Minä vähän epäilen, että se DarkFear on homo...

• Yusuf-Abdullah

Mina epaillä myos. Mina olla laitta muna hänen peppunsa monta kerta.

• metromies

Itselläni on ollut naisia ja pitkiä parisuhteita, mutta siitä huolimatta minua aika ajoin epäillään homoksi. Toisaalta tämä on ihan ymmärrettävää, koska minulla on aika paljon metroseksuaalisia ominaisuuksia: pukeudun hyvin, hoidan ihoani, penkkiurheilu ei kiinnosta, tykkään söpöistä eläimistä, käyttäydyn hyvin jne. Joskus homot tulevat iskemään ja ei se minua haittaa - samalla tavalla se on imartelevaa kuin nainen tulisi (niinkin on käynyt) - ja kohteliaasti ilmoitan olevani kiinnostunut naisista. Toki minulla on myös "miehekkäämpi" puoleni, mutta se jää joskus metroseksuaalisen puoleni varjoon.

• yunaG

Joskus mummoni kuiskasi minulle jossain sukujuhlassa, että jos haluan voin tuoda kyllä kämppikseni mukaan, ei häntä haittaa vaikka minulla olisi "sellainen" ystävätär.
      Kai sitä moni on joskus miettinyt, mutta toisaalta minulla ei ole mitään tarvetta tai paineita olla kaapissa. Jos löytäisin elämäni naisen, voisivat sukulaiset olla varmoja, että toisin hänet jokaiseen juhlaan - puolisonani.
      Mummoni on ihana, mutta pidän enemmän silti miehistä.

• Eipä ole koskaan ollu sellaisia epäilyjä, tai ei ainakaan minun korviini ole kantautunut...En vaan ole yhtään homomainen....Kyllähän nämä homot hyvin pitkälti tunnistaa jo käytöksestäkin. Siellä on se yks ämmän kromosomi aivoissa poikittain ja sit se ässä shihahtaa silleen jännästi, ikään kuin olis ollu muna suussa vähän turhankin pitkään.

• intj87

Kyllähän noita vihjailuja on kuullut ihan tarpeeksi. Ja itse olen "vasta" 28-vuotias ikisinkku. En ole tosin olemuksenikaan puolesta kovin maskuliininen kun esimerkiksi urheilu ja autot eivät ole koskaan kiinostaneet tippaakaan. Mullakaan ei ole mitään homoja vastaan (vaikka en niitä ihan joka viihdeohjelmassa jaksaisi katsellakaan) eikä haittaisi yhtään jos jollain konstilla pystyisi muuttamaan suuntautumistaan. Väitän että elämä nyky-Suomessa on homolle huomattavasti helpompaa kuin at-miehelle. Saa nähdä koska alkaa pedofiilivihjailut. Siihenkään ei pitäisi kyllä olla mitään aihetta, koska en palstan yleisestä linjasta poiketen haikaile teinineitsyiden perään vaan haluaisin löytää suunnilleen oman ikäisen, henkisesti kypsän naisen. Tätä tosin haittaa se että sattuu näyttämään kymmenen vuotta ikäistään nuoremmalta.

• ujo_erakko

"oman ikäisen, henkisesti kypsän naisen"

En tiedä vertautuuko tämä sinun iässäsi minuun (45v), mutta minusta tuntuu että olen untuvikko oman ikäiseni kaiken kokeneen ja nähneen naisen rinnalla. Jos etsin tasa-arvoista suhdetta, niin minun pitäisi ottaa huomattavasti itseäni nuorempi nainen, kun tuota elämänkokemusta ei ole juurikaan päässyt kertymään. Ainakaan sellaista, mitä naiset arvostaisivat.

• atännä
        ujo_erakko kirjoitti:

"oman ikäisen, henkisesti kypsän naisen"

En tiedä vertautuuko tämä sinun iässäsi minuun (45v), mutta minusta tuntuu että olen untuvikko oman ikäiseni kaiken kokeneen ja nähneen naisen rinnalla. Jos etsin tasa-arvoista suhdetta, niin minun pitäisi ottaa huomattavasti itseäni nuorempi nainen, kun tuota elämänkokemusta ei ole juurikaan päässyt kertymään. Ainakaan sellaista, mitä naiset arvostaisivat.

Kerrotko, mikä on sellainen elämänkokemus, mitä naiset arvostavat?

• ujo_erakko

Parisuhdekokemus, osaa elää toisen kanssa säällisesti. Naisen ei tarvitse opettaa ettei vaatteita heitellä lattialle käytön jälkeen, kuten minulla on tapana koska ne eivät itseäni häiritse tms.

Elämänkokemus. Köyhänä miehenä en ole esimerkiksi matkaillut juuri missään, en Ruotsia kauempana. Ei vaan yksin tule lähdettyä ja laiskana katson että pääsen helpommalla, kun etsin käsiini vaikkapa alueesta kertovan dokkarin kuin menen itse paikan päälle katsomaan.

Seksikokemus. Sen verran paljon on tullut aiheeseen perehdyttyä, amatööripornon, eroottisten novellien, joidenkin opetusvideoiden välityksellä ja muulla mielikuvaharjoittelulla, että uskoisin pärjääväni hyvin jos itse tilanne tulisi vastaan. Mutta jos nainen yhtään epäileekin, ettei homma olisi hallussa niin eipä sitä saa tilaisuutta päästä taitojaan testaamaankaan.

Ei mitään mitä normaaliälyinen ei nopeasti oppisi, mutta naisethan haluavat yleensä valmiin paketin. "Minä en ainakaan ala aikuista miestä opettamaan..."

• ujo_erakko

Remonttireiskan taidot vielä listaan. Kun ei ole koskaan tarvinnut mitään isompaa rempata niin ei ole tullut opeteltua moisia taitoja. Juuri mitään en tiedä talon rakentamisesta.

Teknisissä hommissa huippusuoritukset ovat auton pakoputken ja etulampun vaihtaminen (tokassa piti purkaa puolet keulasta) ja polkupyörän 7-vaihteisen navan purin osiin ja kasasin uudestaan, mutta en sen vaativampaa. Tietokoneen sisustan hallitsen jotenkuten, mutta sitäkään en ole kasannut alusta lähtien.

• atännä
        ujo_erakko kirjoitti:

Parisuhdekokemus, osaa elää toisen kanssa säällisesti. Naisen ei tarvitse opettaa ettei vaatteita heitellä lattialle käytön jälkeen, kuten minulla on tapana koska ne eivät itseäni häiritse tms.

Elämänkokemus. Köyhänä miehenä en ole esimerkiksi matkaillut juuri missään, en Ruotsia kauempana. Ei vaan yksin tule lähdettyä ja laiskana katson että pääsen helpommalla, kun etsin käsiini vaikkapa alueesta kertovan dokkarin kuin menen itse paikan päälle katsomaan.

Seksikokemus. Sen verran paljon on tullut aiheeseen perehdyttyä, amatööripornon, eroottisten novellien, joidenkin opetusvideoiden välityksellä ja muulla mielikuvaharjoittelulla, että uskoisin pärjääväni hyvin jos itse tilanne tulisi vastaan. Mutta jos nainen yhtään epäileekin, ettei homma olisi hallussa niin eipä sitä saa tilaisuutta päästä taitojaan testaamaankaan.

Ei mitään mitä normaaliälyinen ei nopeasti oppisi, mutta naisethan haluavat yleensä valmiin paketin. "Minä en ainakaan ala aikuista miestä opettamaan..."

Parisuhdekokemus: Minunkin vaatteeni ovat lattialla ;D Parisuhdekokemuksella ymmärrän jotain ihan muuta, kuten toisen huomioon ottamisen, toiselle tilan antamisen, toisesta huolehtimisen, keskustelutaidon, kyvyn näyttää tunteitaan.

Elämänkokemus: En pidä juurikaan ulkomaan matkustelusta. Kotimaan matkat ja luonto riittävät minulle. Mielestäni elämänkokemus ei kerry matkustelemalla vaan elämällä. Eläminen on erilaisista kriiseistä selviämistä, ihmisten kanssa toimeen tulemista, itsestään oppimista, jatkuvaa kehittymistä.

Seksikokemus: Jokainen nainen on yksilö ja pitää eri asioista. Taito on siinä, että ymmärtää kehonkieltä. Seksi ei ole suoritus. En usko tuota, että nainen hylkäisi kokemattoman vain kokemattomuuden vuoksi. Kenelläkään ei ole homma hallussa ensimmäisellä kerralla uuden kumppanin kanssa.

"Naiset haluavat yleensä valmiin paketin". Haluavatko miehet yleensä valmiin paketin? Elämä on opettelua.

• atännä

Onhan noita epäilyjä esitetty. "Noin kaunis ja mukava nainen, miksei sinulla miehiä ole...? Niin, eihän ne kaikki nykyaikana enää miehistä..." jne... Etenkin ikivanhat naapurit harrastavat tätä. Tietävät tasan tarkkaan ketä pihassa ja naapureilla käy kylässä tai ei käy.

Työpaikoilla tuota on myös epäilty, kun en ole innostunut työkavereiden lähentelyistä.

Omat sukulaiset myös varovasti kiertäen kyselleet, johon olen vastaillut, että valitettavasti en ole kiinnostunut naisista siinä mielessä ja että elämä olisi varmasti helpompaa, jos olisin.

Ihan sama, aika hauskaahan tuo on tavallaan, kun toisilla murheet ovat tuota tasoa ;)

• NaisetOn

Vaikka kuinka ja ei se kivalta tunnu kun itsellä on hirveä hinku saada naista mutta kun ei saa niin tunne on kuin revittäisiin sisältä kahteen suuntaan. Toinen suunta olis saada se nainen ja toinen olisi näyttää sukulaisille se oma nainen ja kun kumpikaan ei onnistu yrityksistä huolimatta niin lähinnä pää hajoo. Sitten ihmisille on helpompi tulkita että tuo on homo kun sillä ei ole naista. Eihän kukaan sitä sitten usko kun kaikki pitää itsestäänselvyytenä että tavallinen mies saa naisen ja sellainen joka ei saa on oltava erilainen. Mun mielestä epäilevien pariskuntien kannattaisi kysyä vaikka siltä omalta nais puolisoltaan että seurustelisitko tuon homoksi epäillyn kanssa. Saattais olla helppo saada luonnollinen selitys asialle miksi kyseinen henkilö on naiseton eikä se naisettomuus aina täydy liittyä homouteen. Itse ottaisin kenet naisen vaan mutta ei mua taas halua kukaan nainen.

• epäHomo

Saihan tuota yhdessä vaiheessa kuulla ihan kiitettävästi töissä ja tuntuu että mulla on muutenkin jo homon maine tällä kylällä. Töissä tuntui että kaikki työkaverit oli tehny jonku salaliiton keskenään, että "nyt vittuillaan tolle urakalla ku en ole naista". Siinä oli sitten työnjohtajat ja kaikki heittämässä sitä niin helvetin hauskaa homoläppää. Meinas tulla loparifiilikset, mutta onneks nyt ei enää aikoihin ole tarvinu ainakaan töissä kuulla. Jos se taas alkais jossain vaiheessa niin multa loppuu kyllä huumori, kun muutenki on välillä ollu niin jojoonvetämisfiilikset itelläkin tämän takia kun en vaan yksinkertaisesti parisuhteeseen näytä kykenevän. Sitten ku (miespuolinen) kaveri kävi välillä täällä mulla iltaa istuksimassa ja käytiin paikallisessa baarissa, kerran heti sisään astuessani tiskillä yksi kolli alkoi hyräillä Poliisiopisto-elokuvan homotunnaria. Sitten toinen kerta joku vanha muija ihastui kaveriini ja meni puhumaan sille silläaikaa kun kävin vessassa, eikä uskonut etten ollut sen kaverin poikaystävä.

• Ongelma ei koske pelkästään miehiä, mua luullaan välillä lesboksi vaikken ole mitenkään rekkatyylinen. Ilmeisesti se, että en ole kujertamassa avuttomana joka miehelle ja pärjään itsekseni aiheuttaa epäilyt, siis esim. baarissa tai tapahtumissa. Kaverit ja vanhemmat kyllä tietävät minun olevan hetsku.

• kullitsuussa

En varmasti ole homo, vaikka kaverin kanssa telttaillessa herättiin aamulla kullit suussa.

• ihanläpällä

Silloin epäiltiin homoksi, kun otin kaveriltani läpällä suihin.

• TuossaJotain

Tässä TOP 10 juttua jotka ovat tulleet vastaan kun en ole pitänyt ääntä tyttöystävistäni ja kun en ole niitä esitellyt tutuille, sukulaisille, työkavereille jne.

*Homo
      *Minipenis (sen täytyy olla syy jos mies on sinkku ja ei juokse muna tanassa seksiä hakemassa)
      *Tunteita pakeneva (kun en ole kiinnostunut jostain naisesta x joka on kiinnostunut minusta)
      *Pelokas ujomus (vaikka juttelen ihmisten kanssa rohkeasti?!
      *Aseksuaali
      *Katkera naistenvihaaja (kun kerroin tulleeni satutetuksi ja etten luota ihmisiin)
      *Nirso (kun en ole kiinnostunut mm. pyöreistä naisista)
      *Jotain vikaa (kysellään olenko vapaaehtoisesti vai mitä vikaa minussa on = jopa päin naamaa?!)
      *Sitoutumiskammoinen (kun juoksunsa juossut nainen tai aloilleen asettuminen ei >30 miestä juuri nyt kiinnosta)
      *Pelimies (ihan totta! kun tulen liian hyvin naisten kanssa juttuun ylipäätää?!)

Kyllä näitä kaikkia on minusta luultu tai siihen suuntaan vihjailtu.
      Ei voisi uskoa.

Väitän, että tosiasiassa jos kyselyä jälkikasvusta ei lasketa niin naiset pääsevät nykyään helpommalla näistä kyselyistä kuin miehet.

Miehillä taas odotetaan olevan vähintään sinkkuna jatkuva panomeininki päällä tai he ovat ns. runkkareita joka siis tarkoittaa että mies ei löydä seuraa (koska epämieluisa nainen voittaa kaiketi oman käden aina) mutta toisaalta nainen taas on itse valinnut olla yksin (koska naisen oma käsi voittaa epämieluisan miehen aina).

Joskus tulee mieleen että eletäänkö me oikeasti kulttuurissa jossa ei olla yksilöitä eläen omissa kehoissaan vaan jossain päällekkäin toisia aina nussivassa sykkivässä ihmiskeossa.

• PalikatLuuleeHomoiksi

Itse olen havainnut homoepäilyjä olevan paljon sellaisilla ihmisillä, jotka ovat poikkeuksellisen heikkolahkaisia mutta samalla voimakkaasti ulospäinsuuntautuneita. Muutamia älyykkyystesteissä kohtuullisesti menestynyttä on tullut vastaan, joilla on samanlaisia uskomuksia. Heille taas on tyypillistä kohtuullinen älykkyys, mutta samalla heillä on erittäin heikot yleistiedot.

• Heikkolahjaisia mutta samalla voimakkaasti ulospäinsuuntautuneita, taitaa sopia tuo kuvaus aika moneen koulukiusaajaan.

• Tähtilapsi_

Ei ole ollut mutta itse epäilen että saatan olla muukalainen (alien) tässä maailmassa nyt kun saanut tietää että verityyppini on O-.

https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20060708091811AAsSpCx

Nämä osuisi ainakin kohdalle:

1. predominance of green or hazel eyes that change color like a chameleon, but also blue eyes

2. true red or reddish hair

9. love of space and science

10. a sense of not belonging to the human race

14. truth seekers

15. desire for higher wisdom

17. deep compassion for fate of mankind

18. a sense of a 'mission' in life

• RIPFinnish

"homepäilyjä" on yhdyssana.

• ei-turvaa

Ihmiset on kertakaikkiaan julmia otuksia.
      Oma uskoni ihmisyyteen katosi toistakymmentävuotta sitten.

Koulukiusaajat levittelivät kotipaikkakunnalla kaikenlaisia huhuja minusta
      koko yläasteen ajan.

Yksin ja eristettynä en voinut jäädä edes omaan lukioon.
      Rakensin siis elämäni muualla, kävin koulut ja löysin hyvän työpaikan.

Vaikka yritystä oli, en löytänyt tyttöystävää rumuuteni vuoksi.

Vuosia koulun jälkeen kun erehdyin menemään viettämään iltaa kotipaikkakunnan baariin sain kokea että kaikki huhut on vieläkin voimissaan.
      Ilta päättyi pahoinpitelyyni jonkun tuntemattoman paikallisen toimesta.
      Lopuksi minut heitettiin ulos baarista ilman silmälasejani ja lompakkoani. Vasta pitkällisen neuvottelun jälkeen sain omaisuuteni takaisin ja lopulta yksi paikallinen heitti autolla kotiin (isosta rahasummasta).
      Syy ei jäänyt epäselväksi, ennen yllätyslyöntiä pahoinpitelijä haukkui homoksi oman sukunimeni kera.
      Oli pelottavaa havaita miten ihmiset voi kääntää selän pelkkien huhujen perusteella. Todistajia ei meinannut millään löytyä vaikka baari oli täynnä paikallista väkeä.

En vielä nykyäänkään liiku kotipaikkakunnallani humalassa ja joudun olemaan varuillani siellä liikkuessa

Toinen ongelma on se että huhut liikkuvat tehokkaasti,
      ihmiset joita olen luullut ystäviksi ovat kääntäneet selkänsä minulle yhtäkkia ilman erityistä syytä.

Uusia ystäviä on mahdoton saada nyt varttuneella iällä.
      Miehet pelkäävät homoksi ja naiset ovat karttaneet minua kokoajan ulkonäköni vuoksi.
      Tämä on totisesti taistelu jota ei voi voittaa, ihmiset uskovat mieluummin valheisiin ja huhuihin.

• gffgfh

Öh, kannattaisiko muuttaa isompaan kaupunkiin ja aloittaa puhtaalta pöydältä? Kuulostaa aika sisäsiittoiselta tuppukylältä. Ihmisten mielet tuntuvat vääristyvän pienissä joukoissa. Pelottavaa ajatella, miten helposti pikkukylän väki liittoutuu keskenään ja ovat sitten aggressiivisempien johdolla niitä yksilöitä vastaan, jotka heidän mielestään ovat erilaisia. Aivan kuin joku yläaste-maailma.

Itse muuttaisin uuteen kaupunkiin, kävisin terapiassa käsittelemässä tuota, sillä varmasti jotain psyykkisiä arpia tuollaisesta jää, ja alkaisin nauttia elämästä ilman sekopäitä. Ja isommassa kaupungissa ne parisuhteen löytämisen mahdollisuudetkin kasvaa, mutta kuten monilla palstalaisella tuntuu olevan vakavia itsetunto-ongelmia, ne kannattaisi käydä terapiassa käsittelemässä. Se on ihan totta, että muiden on helpompi rakastaa ihmistä, joka osaa rakastaa itseään. Ja pilkunviilaajat ja kyynikot voivat uskoa, että se itsensä rakastaminen on siis itsensä arvostamista. Ei ihminen ole pelkkiä "huonoja" puolia. Sille jolla on huono itsetunto tai masennus on ihan turha yrittää takoa tätä tai mitään muutakaan järkipuhetta päähän.

• 11plus2
        gffgfh kirjoitti:

Öh, kannattaisiko muuttaa isompaan kaupunkiin ja aloittaa puhtaalta pöydältä? Kuulostaa aika sisäsiittoiselta tuppukylältä. Ihmisten mielet tuntuvat vääristyvän pienissä joukoissa. Pelottavaa ajatella, miten helposti pikkukylän väki liittoutuu keskenään ja ovat sitten aggressiivisempien johdolla niitä yksilöitä vastaan, jotka heidän mielestään ovat erilaisia. Aivan kuin joku yläaste-maailma.

Itse muuttaisin uuteen kaupunkiin, kävisin terapiassa käsittelemässä tuota, sillä varmasti jotain psyykkisiä arpia tuollaisesta jää, ja alkaisin nauttia elämästä ilman sekopäitä. Ja isommassa kaupungissa ne parisuhteen löytämisen mahdollisuudetkin kasvaa, mutta kuten monilla palstalaisella tuntuu olevan vakavia itsetunto-ongelmia, ne kannattaisi käydä terapiassa käsittelemässä. Se on ihan totta, että muiden on helpompi rakastaa ihmistä, joka osaa rakastaa itseään. Ja pilkunviilaajat ja kyynikot voivat uskoa, että se itsensä rakastaminen on siis itsensä arvostamista. Ei ihminen ole pelkkiä "huonoja" puolia. Sille jolla on huono itsetunto tai masennus on ihan turha yrittää takoa tätä tai mitään muutakaan järkipuhetta päähän.

Siinä vaiheessa kun terapia takaa pillun saannin sinne on varmasti useamman vuoden jonot. Joo kyllä olen kokeillut senkin kortin enkä saa siltikään naisia. Miten se parantaa ruman ihmisen naaman kun istuu tunnin viikossa psykologin edessä nessupaketti pöydällä ja puhuu niitänäitä. Saman saa aikaan puhelu vaikkapa sen ainoan ystävän kanssa ja tulos on jopa parempi.

• Naisasialooseri
        gffgfh kirjoitti:

Terapia ei poista mihinkään niitä syitä miksi ihmisellä on se huono itsetunto eikä se varsinkaan nosta miehen tasoa.

• 11plus19
        Naisasialooseri kirjoitti:

Terapia ei poista mihinkään niitä syitä miksi ihmisellä on se huono itsetunto eikä se varsinkaan nosta miehen tasoa.

Nämä terapia puheet täällä on ainoastaan vaan alemmantasonmiesten nöyryyttämistä ei muuta.

• Naisasialooseri

Ai että onko ollut? Jo 15-vuotiaana eräs pitkäaikainen kaverini tenttasi suoraan, että olenko homo ja vaati tunnustamaan. Myös muut kaverit ovat vakavissaan jo tuolloin pohtieen, että olenkohan homo, yksi kertoi minulle siitä humalapäissään. Eräs toinen noista kavereista myös puhui päin naamaani siitä, että minua ei kiinnosta naiset, ei nyt ihan suoraan homoksi sanonut. Onneksi toinen kaveri sentään nosti esille sen asian, että ei minua miehetkään näytä kiinnostavan eli ei ollut homouden kannalla vaikka hänkin oli sitä mieltä, että en ole kiinnostunut naisistakaan.

Nykyään ei ainakaan päin naamaa ole kukaan homoksi epäillyt, mutta varmasti joku epäilee, sukulaisista en ole varma mitä ajattelevat. Eräs parikymppinen nainenkin kysyi suoraan, että olenko homo ja yksi kamunainen kysyi, että olenko kiinnostunut naisista.

• iIhminen

Aikansa homoksi luulivat, jättivät rauhaan kun sanoin olevani aseksuaali vaikka sekään ei aivan pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Minä kaverin kanssa nuorena noin 14v haluttiin mittailla kummalla on isompi kalu. Juuri kun pidettiin toisista kiinni tuli naapurin emäntä nurkantakaa, sanoin tulkaa pojat ja vei latoon. Kertoi siellä että on eri suuntauksia ja näin teidän tuli eteen ja kysyi eikö nainen kiihota, katsoin sen herkku rintoja ja kalu nousi Tarja tarttui nuoreen kaluun ja runkkasi sitä kiihkeänä avasi vielä avointa rintojen erua ja silloin lensi näytti että tähtää suuhunsa. teki saman Reinolle ja sanoi nyt menettä.
      Meni viikkoja kunnes naapuri tuli tiellä vastaan sanoi tulkaa kylään. Sanoi että viimmeksi oliko liian raju sanoimme et ollut. Marjatta katseli ikkunoista avasi kauniit rinnat esille sanoi voittekoskea molemmat puristeltiin rintoja kuiskas voitte imeä vuorotellen Marjatta huokaili ja kokeili kaluja kysyi oletteko imeneet toisia yökättiin Marketta laskeutu ja imi vuoroin toista nousi ylös väliin istumaan heti imimme nännejä Marjatta ohjasi käteni pilluun kuiskas pitäähän sinun tietää mikä nainen on pillu oli liukas Marjatta paineli sormiani sisälle ja kiljahteli Levitti jalkansa ja veti viereen sanoin pane sisälle sain ensi kertaa naista karvanen pillu ja liukas laukesin onnellisena ja kaveri tilalle siinä katsoessa alkoi uudelleen seisoa odotin innokkaana vuoroa Marjatta oli silmät kiinni huokaili vaan että naikaa pojat.

Naurettiin kun lähdettiin pitää meitä homoina nyt meillä on pillu jota saadaan.
      Muöhemmin nähtiin Markettaa kaupan edessä, kysyi voidaanko käydä illalla kylässä? Mentiin aika myöhään autoa ei ollut pihassa. Marketta aukaisi oven päällä hyvin rinnat näyttävä paita sanoi heti mies on matkoilla.
      Marketta istui meidän keskellä kysyi vieläkö teillä tekee mieli toisia sanoin ei kun sinä olet opettanut hyvin. Kokeilin rohkeasti rintoja huokasi hiljaa onko tämäkään oikein hyväilin pitkiä nännejä laitoin käden paidan sisään Marketta huokasi saatte minut haluamaan kohta oltiin kaikki melkein alasti kalut pystyssä istuttiin Marketta otti kalusta ja meni kontalleen ja imi kaverin kanssa nostettiin Marketta ja vietiin sänkyyn nyt saatiin kunnolla naista ei estellyt hetkeäkään antoi koko ajan kummallekkin varmaan sai kuusi kertaa kunnon lastin Marketta jäi mäkaamaan sänkyyn kun lähdettiin, sen jälkeen saatiin viestillä tietoa kun voi ottaa vastaan sitä kesti noin vuoden. ei voi kun kiittää Markettaa opetuksesta. Ensimmäinen tyttöystävä oli haltioissaan kun rakasteltiin sanoi että ei koskaan tiennyt kuinka voi olla ihanaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2423
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      119
      1289
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      993
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      251
      873
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      872
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      850
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe