Sillä se perustuu vain ihmisten luokitteluun. Jokaisella on oma polkunsa jota kautta Luoja hakee kokemuksia kaksinaisuuden maailmasta . Kaikki sielut ovat yhtä tahrattomia .
Siispä yhden totuus ei tietenkään ole muiden totuus kuten jo totesin, jokaisella on oma polkunsa.
Syntiä ei ole olemassa
Valoa_LetThereBeLight
2
121
Vastaukset 2
Laittomuus on jo syntiä,ihmisten lukitteluun kuuluu kateuteen on jo syntiä.
- eipahalle
Yhden totuus ei ole luokittelua vaan tahto joka on Jumalan.
Raamattu käyttää pahoista teoista ja ajatuksista sanaa synti joka on selkeä sana jonka yksinkertainenkin helposti ymmärtää.
Mikäli sana pitäisi muuttaa niin se voisi olla sana rikos. En todellakaan näe tarvetta muuttaa synti sanaa.
Sielut ovat tosiaankin tahrattomia mutta ovatko sen jälkeen kun ihminen mellastaa omin säännöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2052177Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591439Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271081- 71927
- 58918
- 50842
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93787
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta115717Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200707