Kissojen irtipitäjät oma kastinsa

kyllästynytasiaan

Vain harvat ryhmät katsovat omaavansa oikeudet toisen omaisuuteen ja oikeuksiin ja samalla olevansa lakien yläpuolella. Niin juuri, rikolliset, luonnonraiskaajat mönkijöillään ja kissojen irtipitäjät.

Kissojen irtipitäjät ottavat omankädenoikeudella omia oikeuksia laeista ja säännöistä piittaamatta. Kissa päästetään virtsaamaan ja ulostamaan muiden tonteille. Kolmessa eri laissa kissan pitäminen irti oman pihan ulkopuolella on rikos. Se ei ole omistajansa hallinnassa eikä välittömästi kytkettävissä minun kukkapenkissäni.

Tarkoittaako se nyt, että yhtä sosiaalinen koiranpitäjä saa siis viedä eläimensä esim. koiransa tarpeilleen kissanpitäjän tontille? Kyllä kai.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissatjätelavalle

      Totta kissojen pitäjät on aika luikureita, kusevat pitkin portinpielet kissankusi haisee todella kauhealta onkohan, niin jotta kissanpitjäkin haisee kuselle ja paskolle, kissaa ei saa missään oloissa päästää vapaaksi, tätä nämä kurjat kissin omistajat ei millään tahdo uskoa, se on lainvastaista, mutta minun talon pihalla ei ole pitkään aikaa kissoja ollut, sille kissalle tulee kuolema vanhaan tapaan jos ilmaantuu.

    • kyllästynytolen

      Vastatkaa nyt kissoja pitävät? Mitä pidätte siitä, että tulen samalla tavalla tuomaan koirani ulostamaan tontillenne?

      • kidsamies

        Pidän siitä kyllä! Nuolen koirasi peppua.


    • MiettiiHän

      Miksei mua ole koskaan haitannut naapureiden kissat?
      Oma kissanikin kyllä välillä lähtee teilleen jos on ikkuna auki, mutta tuohon kuistille se aika pian palaa vaatimaan sisäänpääsyä.

      Maalla asuessani mulla oli enemmänkin kissoja, ja tietenkin kaikki vapaana. Hyvin ne pitävät röyhkeimmät jyrsijät kurissa. Maalla vapaana ulkoileva kissa on aivan ehdoton välttämättömyys.

      Ehkä se sit on niin, että toiset tykkää eläimistä ja toiset eivät (paitsi hiiristä/rotista).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      808
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      657
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe