Kissojen irtipitäjät oma kastinsa

kyllästynytasiaan

Vain harvat ryhmät katsovat omaavansa oikeudet toisen omaisuuteen ja oikeuksiin ja samalla olevansa lakien yläpuolella. Niin juuri, rikolliset, luonnonraiskaajat mönkijöillään ja kissojen irtipitäjät.

Kissojen irtipitäjät ottavat omankädenoikeudella omia oikeuksia laeista ja säännöistä piittaamatta. Kissa päästetään virtsaamaan ja ulostamaan muiden tonteille. Kolmessa eri laissa kissan pitäminen irti oman pihan ulkopuolella on rikos. Se ei ole omistajansa hallinnassa eikä välittömästi kytkettävissä minun kukkapenkissäni.

Tarkoittaako se nyt, että yhtä sosiaalinen koiranpitäjä saa siis viedä eläimensä esim. koiransa tarpeilleen kissanpitäjän tontille? Kyllä kai.

4

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissatjätelavalle

Totta kissojen pitäjät on aika luikureita, kusevat pitkin portinpielet kissankusi haisee todella kauhealta onkohan, niin jotta kissanpitjäkin haisee kuselle ja paskolle, kissaa ei saa missään oloissa päästää vapaaksi, tätä nämä kurjat kissin omistajat ei millään tahdo uskoa, se on lainvastaista, mutta minun talon pihalla ei ole pitkään aikaa kissoja ollut, sille kissalle tulee kuolema vanhaan tapaan jos ilmaantuu.

• kyllästynytolen

Vastatkaa nyt kissoja pitävät? Mitä pidätte siitä, että tulen samalla tavalla tuomaan koirani ulostamaan tontillenne?

• kidsamies

Pidän siitä kyllä! Nuolen koirasi peppua.

• MiettiiHän

Miksei mua ole koskaan haitannut naapureiden kissat?
      Oma kissanikin kyllä välillä lähtee teilleen jos on ikkuna auki, mutta tuohon kuistille se aika pian palaa vaatimaan sisäänpääsyä.

Maalla asuessani mulla oli enemmänkin kissoja, ja tietenkin kaikki vapaana. Hyvin ne pitävät röyhkeimmät jyrsijät kurissa. Maalla vapaana ulkoileva kissa on aivan ehdoton välttämättömyys.

Ehkä se sit on niin, että toiset tykkää eläimistä ja toiset eivät (paitsi hiiristä/rotista).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      20
      2988
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2577
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1443
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1231
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe