free-witch

Rikoshyväksyntää

Mene pois, saatanallisia kiero kirjoitat ihan, haista kuules, rikinkatku

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • free-witch

      No kappas. Olen jo näin suuren suosion täällä saavuttanut? :) Täytyy myös sanoa, että viestisi ei varsinaisesti hengi älykkyyttä. Humalassako kirjoitit keskellä yötä? (Tai sitten olet trolli joka yrittää mustamaalata uskovaisia.)

      Mitäs jos kokeilisit rukoilla minut pois? ;) Jos ei onnistu, on jumalasi tahto että olen täällä, etkä voi enää urputtaa.
      Tämähän on siis vapaa keskustelupalsta, joten saan olla täällä siinä missä sinäkin. Jos et pidä uskostasi tekemistäni huomioista, olisi syytä kyseenalaistaa se oma usko, ja miettiä onko siinä lopultakaan mitään järkeä. Uskallatko?

      Sillä sekunnilla kun joku tekee kirjoituksistani PERUSTELTUJA kriittisiä huomioita, myönnän ne heti. Harva on niin tähän mennessä tehnyt.
      Rikollista on se, että usko on peruste päätettäessä yhtään mitään yhteiskunnallisia asioita.

      • ffffgggg

        ostettu kalut = tuska parahdus


      • liian_vaikee

        ???? kenenkäs Sanaa tämä on? ei jymmärrä


      • ffffgggg
        liian_vaikee kirjoitti:

        ???? kenenkäs Sanaa tämä on? ei jymmärrä

        oli selityksenä aloitukseen eli käännä sanaparit


      • liian_vaikee
        ffffgggg kirjoitti:

        oli selityksenä aloitukseen eli käännä sanaparit

        olut?? ööö mitäs pahaa oluessa.. ihan sama


      • ffffgggg
        liian_vaikee kirjoitti:

        olut?? ööö mitäs pahaa oluessa.. ihan sama

        Kastettu olut = ....


      • 15152

        Markus 5:9 '' Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta". '' Legioona on 6000 eli tässä ihmisessä oli sisällä 6000 demonia. Totisesti, totisesti, joka kerta, kun ihminen tekee syntiä, häneen tulee sisään demoni. Vain usko Kristukseen pelastaa. Itse olen täysluuseri, olen täysnolla olen täysin täysin täyskovakalloinen mutta totuus on Kristus Häneen uskova on pelastuva


      • tarkentava-kysymys
        15152 kirjoitti:

        Markus 5:9 '' Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta". '' Legioona on 6000 eli tässä ihmisessä oli sisällä 6000 demonia. Totisesti, totisesti, joka kerta, kun ihminen tekee syntiä, häneen tulee sisään demoni. Vain usko Kristukseen pelastaa. Itse olen täysluuseri, olen täysnolla olen täysin täysin täyskovakalloinen mutta totuus on Kristus Häneen uskova on pelastuva

        Eikö niitä demoneja ollut rajallinen määrä, joku väitti että 50,5 miljoonaa.
        Mistä niitä sitten riittää joka paikkaan kun jo tänne Suomeen tarvittaisiin useampi miljoona.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/11175653


      • vapaa.vitsi

        " Harva on niin tähän mennessä tehnyt."
        Minusta on hienoa, että kerrot ylivertaisuutesi heti kärkeen, näin voimme alistuen lukea "totuuttasi" ja yrittää oppia siitä jotain.


      • free-witch
        vapaa.vitsi kirjoitti:

        " Harva on niin tähän mennessä tehnyt."
        Minusta on hienoa, että kerrot ylivertaisuutesi heti kärkeen, näin voimme alistuen lukea "totuuttasi" ja yrittää oppia siitä jotain.

        Hienoa, hienoa... nuorna vitsi viännettävä ;)

        Jos haluat, voit toki etsiä sellaisia kohtia joissa minun on osoitettu olevan väärässä. Yritä kuitenkin vähintään, sanotaanko 3 löytää? Lätäse ne pöytään, niin myönnän heti. :) Tuo olettamasi ylivertaisuus on tietty suhteellista; jos keskustelijat muuten eivät kykene asiataan perustelemaan, ja sitten mukaan pölähtää muutama joka kykenee (torre12, minä, mummomuori, satan yms.), niin onhan se tietty hiukan kärpänen-vastaan-haukka-ottelu, ja kärpäsiä harmittaa.

        Käyttäisitkin aikasi paremmin yrittämällä ymmärtää toisia näkökantoja kuin omaasi, sen sijaan että vain urputat. Heti kun joku antaa hyvän perusteen uskoa toisin kuin nyt uskon, muutan kantaani välittömästi - enkä ole tähän mennessä muuttanut.

        "Mikään ei ole totta..." ;)


      • free-witch kirjoitti:

        Hienoa, hienoa... nuorna vitsi viännettävä ;)

        Jos haluat, voit toki etsiä sellaisia kohtia joissa minun on osoitettu olevan väärässä. Yritä kuitenkin vähintään, sanotaanko 3 löytää? Lätäse ne pöytään, niin myönnän heti. :) Tuo olettamasi ylivertaisuus on tietty suhteellista; jos keskustelijat muuten eivät kykene asiataan perustelemaan, ja sitten mukaan pölähtää muutama joka kykenee (torre12, minä, mummomuori, satan yms.), niin onhan se tietty hiukan kärpänen-vastaan-haukka-ottelu, ja kärpäsiä harmittaa.

        Käyttäisitkin aikasi paremmin yrittämällä ymmärtää toisia näkökantoja kuin omaasi, sen sijaan että vain urputat. Heti kun joku antaa hyvän perusteen uskoa toisin kuin nyt uskon, muutan kantaani välittömästi - enkä ole tähän mennessä muuttanut.

        "Mikään ei ole totta..." ;)

        No, täällä on tapana julistaa valehtelijaksi ilman perusteita. Kun kyselee tarkennusta, niin tuleekin hiljaista. Yleensä jo se, että on toista mieltä, on väärässä oloa. Onhan se aika typerää ajattelua.


      • free-witch
        torre12 kirjoitti:

        No, täällä on tapana julistaa valehtelijaksi ilman perusteita. Kun kyselee tarkennusta, niin tuleekin hiljaista. Yleensä jo se, että on toista mieltä, on väärässä oloa. Onhan se aika typerää ajattelua.

        Hiljaista, tai sitten jokin näistä:
        -loukkausyrityksiä
        -raamatunlainaus
        -"Usko!"
        -aiheenvaihto
        -jankutusta.

        Onhan se. Toisaalta säälin kyllä niitä, jotka on lapsesta asti (tai vaikka myöhemminkin) indoktrinoitu, ja vaihtoehdot pelottavat. No, jatketaan sekularismin ja järjen voittokulkua, ja pidetään hihhuloinnit kaukana kouluista. :)


      • vapaa-pudotus
        torre12 kirjoitti:

        No, täällä on tapana julistaa valehtelijaksi ilman perusteita. Kun kyselee tarkennusta, niin tuleekin hiljaista. Yleensä jo se, että on toista mieltä, on väärässä oloa. Onhan se aika typerää ajattelua.

        Sinä se jaksat jankuttaa. Vastahan sinulle on selvitetty tämäkin asia. Ei ollut hiljaista muualla kuin sinun puolella kun et osannut enää kommentoida.

        " Yleensä jo se, että on toista mieltä, on väärässä oloa."

        Idiootiksihan sinä juuri äsken toista mieltä olevaa nimitit.

        Mikä viiraa ...


      • vapaa-pudotus kirjoitti:

        Sinä se jaksat jankuttaa. Vastahan sinulle on selvitetty tämäkin asia. Ei ollut hiljaista muualla kuin sinun puolella kun et osannut enää kommentoida.

        " Yleensä jo se, että on toista mieltä, on väärässä oloa."

        Idiootiksihan sinä juuri äsken toista mieltä olevaa nimitit.

        Mikä viiraa ...

        No voi kai sanoa idiootiksi, jos ihminen ei joko tajua mitään tai sanoo totuutena suoranaisia valheita. Oletko tästäkin eri mieltä?


      • vapaa-pudotus
        torre12 kirjoitti:

        No voi kai sanoa idiootiksi, jos ihminen ei joko tajua mitään tai sanoo totuutena suoranaisia valheita. Oletko tästäkin eri mieltä?

        Selvä, no sittenhän sinuakin voi kutsua idiootiksi. :)


      • vapaa-pudotus kirjoitti:

        Selvä, no sittenhän sinuakin voi kutsua idiootiksi. :)

        Kyllä voi, jos syyllistyn valehteluun tai jos en tajua mitään. Nyt en ole vielä idiootin asteella.


      • vapaa-pudotus
        torre12 kirjoitti:

        Kyllä voi, jos syyllistyn valehteluun tai jos en tajua mitään. Nyt en ole vielä idiootin asteella.

        "Nyt en ole vielä idiootin asteella."

        Silloinhan nimitämäsi henkilö voi sanoa samaa: en ole vielä idiootin asteella. Vaikka sinä niin nimitteletkin.


      • vapaa.vitsi
        free-witch kirjoitti:

        Hienoa, hienoa... nuorna vitsi viännettävä ;)

        Jos haluat, voit toki etsiä sellaisia kohtia joissa minun on osoitettu olevan väärässä. Yritä kuitenkin vähintään, sanotaanko 3 löytää? Lätäse ne pöytään, niin myönnän heti. :) Tuo olettamasi ylivertaisuus on tietty suhteellista; jos keskustelijat muuten eivät kykene asiataan perustelemaan, ja sitten mukaan pölähtää muutama joka kykenee (torre12, minä, mummomuori, satan yms.), niin onhan se tietty hiukan kärpänen-vastaan-haukka-ottelu, ja kärpäsiä harmittaa.

        Käyttäisitkin aikasi paremmin yrittämällä ymmärtää toisia näkökantoja kuin omaasi, sen sijaan että vain urputat. Heti kun joku antaa hyvän perusteen uskoa toisin kuin nyt uskon, muutan kantaani välittömästi - enkä ole tähän mennessä muuttanut.

        "Mikään ei ole totta..." ;)

        Mikä kommentissani noin pahan mielen aiheutti ?
        Käyt henkilökohtaisuuksiin nyt, sinulta siis loppui argumentit alkumetreillä.
        On ylimielistä todeta, ettet ole löytänyt kaltaistasi älykköä, joka kertoisi jotain hmm. lapsellisuudestasi alkaa kilpailemaan kanssasi.

        Tässä valossa, mitä esität, olet kyllä vitsi, huonommasta päästä.

        Jätitkö tarkoituksella mietitätä pois luettelostasi, vai edustatko juuri häntä ?
        Kirjoitustyylisi on sama.

        Minulla ei ole pienintäkään aikomusta todistella sinulle mitään uskostani, mistähän sen tähän nyt vetäsit ?
        Yhden lauseen analyysisi on enemmän ennustamista, joka tietenkin sopii nimimerkkiisi yhtä hyvin, kun nenä päähän.
        Ajankäyttöni ei kuulu sinulle.
        Omaa ajankäyttöäsi voisit tarkastella, mikä ajaa älykköä pätemään tänne, sekä väheksymään meitä, jotka uskomme ?


      • free-witch
        vapaa.vitsi kirjoitti:

        Mikä kommentissani noin pahan mielen aiheutti ?
        Käyt henkilökohtaisuuksiin nyt, sinulta siis loppui argumentit alkumetreillä.
        On ylimielistä todeta, ettet ole löytänyt kaltaistasi älykköä, joka kertoisi jotain hmm. lapsellisuudestasi alkaa kilpailemaan kanssasi.

        Tässä valossa, mitä esität, olet kyllä vitsi, huonommasta päästä.

        Jätitkö tarkoituksella mietitätä pois luettelostasi, vai edustatko juuri häntä ?
        Kirjoitustyylisi on sama.

        Minulla ei ole pienintäkään aikomusta todistella sinulle mitään uskostani, mistähän sen tähän nyt vetäsit ?
        Yhden lauseen analyysisi on enemmän ennustamista, joka tietenkin sopii nimimerkkiisi yhtä hyvin, kun nenä päähän.
        Ajankäyttöni ei kuulu sinulle.
        Omaa ajankäyttöäsi voisit tarkastella, mikä ajaa älykköä pätemään tänne, sekä väheksymään meitä, jotka uskomme ?

        Kerrassaan hupaisaa, että luulet (toivot?) pahan mielen aiheuttaneesi. :)

        Miten kävin henkilökohtaisuuksiin? Osoita selkeästi.

        Äläpäs sitten ole noin ylimielinen, ja vääristele puheitani. Minä puhuin siitä, että harva on täällä esittämiäni ASIOITA kumonnut; sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että olisin "älykkö". Se tarkoittaa vain sitä, että esitän/puolustan asioita, jotka ovat selkeästi totta, ja suurin osa uskovista tai trollipelleistä kieltää ne, joko koska eivät kestä tosiasioita, tai elämättömyyttään. Ja päätelmiäni raamattujen ristiriitaisuuksista ei ole kukaan täällä kumonnut.

        Onko "mietitätä" jonkun nimimerkki täällä?

        Jos et aio todistella - ei tietenkään tarvitse -, niin turha vänistä jos pidän uskomuksiasi epätosina. Etkö muka nauraisi minut pihalle, jos kävisin luonasi väittämässä ilman todisteita että kotonani sataa karkkia? Sinulla on täysin oikeus uskoa, minulla on täysi oikeus väittää uskoasi höpöksi, ja sinulla on oikeus olla siitä välittämättä. :)

        Tuo "Mikään ei ole totta"? Se on enemmänkin filosofiani ;) Ennustamisen vetäisit taas olkiukoksi.

        Ei niin. Mutta toisten neuvominen on sallittua; sananvapaus, vapaa keskustelupalsta jne.... Enkä niinkään väheksy uskovaisia, kuin heidän uskoaan - tiedän, että teillä (lähes) kaikilla on enemmän kuin tarvittavat resurssit ymmärtää tiedettä, filosofiaa, uskonnon vaaroja; tahto puuttuu. Juurikin tuo neuvominen on motiivini.
        Jos sinä esim. tietäisit jonkun, joka käyttää jotain myrkyllistä kasvia ruoanlaitossaan, joka aiheuttaa sen verran lieviä (mutta pitemmän päälle vaarallisia) vaikutuksia ettei k.o. ihminen niitä itse yhdistä kasviin, etkö sanoisi jotain...?

        Jos tuo ei riitä sinulle, niin mites nämä:
        -lahkojen lapsihyväksikäytöt
        -ISIS
        -homojen ja monien muidenkin vähemmistöjen syrjiminen ilman mitään järkevää syytä
        -kasvualustoja fundamentalismille
        -lääketieteen vähättelystä johtuvat tarpeettomat (lapsi)kuolemat
        -selkeästi järjettömien ja epätosien asioiden pitäminen totena
        -tieteen vähättely
        -seksuaalikasvatuksen kieltäminen (mites kävi kristillisessä koulussa U.S:ssa? Klamydia-epidemia...)
        -tarpeettomat ympärileikkaukset sekä pojille että tytöille
        -me-he- heimoajattelutaistelut
        -tuomitseminen
        -kyseenalaistamisen kieltäminen - vaarallista!

        Siinä muutama maailmanlaajuinen syy, miksi en anna olla. Miksi sinä sallit nämä?


    • Ihmine

      Antaa free- vitsin kirjoitella ja ajatella niinkuin haluaa. Kyllä hänellä on oikeus mielipiteidensä julkituontiin ja hankalienkin kysymysten esittämiseen, kelle ne nyt sitten sitä ovat! Eivät kyllä minua vaivaa pätkän vertaa, päinvastoin toivotan voimia valitsemallaan tiellä. Hyväksi se on että aivosoluja juoksuttaa, etteivät ihan pörräile tyhjänpanttina.

      • free-witch

        Kiitos :) Hyvän vitsin btw veistitkin nimmaristani, heh... :D


      • Ihmine
        free-witch kirjoitti:

        Kiitos :) Hyvän vitsin btw veistitkin nimmaristani, heh... :D

        Kunnioitan sinua ihmisenä. Rypyt tässä kertyy itse kunkin otsalle!


      • free-witch

        Nöyrästi kiitos samoin :) Hauskaa päivää!


    • Maat_Diosa

      Sinä, joka Rakastat; Tule ulos luolastasi.

    • riivitsi

      Onko joku lukenut tämän ree-witsin kirjoituksia. Minä en nyt ainakaan kertaakaan ... Ainiin -- tuossa edellä luin hänen ilkuntaviestinsä :)

      • On tullut luettua hyvinkin paljon. Järkeviä kirjoittaa, vaikka joskus ajatuksenjuoksunsa onkin hieman vaikeaa. Myönteinen poikkeus täällä.


      • riivitsi

        Yksi siis löytyi. Melkoinen levikki :)


      • riivitsi kirjoitti:

        Yksi siis löytyi. Melkoinen levikki :)

        Parista maininnasta vedetty johtopäätös - melkoinen analyysi.


      • fdsafsdfa

        olen lukenut ja minusta hän on niitä harvoja poikkeuksia näillä palstoilla jolla on järki mukana, sen sijaan näitä uskonhihhuleita kyllä riittää aina solvaamassa ja panettelemassa ja pahuutta täynnä!!!


      • free-witch
        fdsafsdfa kirjoitti:

        olen lukenut ja minusta hän on niitä harvoja poikkeuksia näillä palstoilla jolla on järki mukana, sen sijaan näitä uskonhihhuleita kyllä riittää aina solvaamassa ja panettelemassa ja pahuutta täynnä!!!

        Kiitän.

        Mutta älkäämme olko samanlaisia, muistetaan että on fiksuja ja tyhmiä uskovaisia, aivan samalla tavalla kuin fiksuja ja tyhmiä ateisteja/agnostikkoja.
        Moni sukulainen/tuttu/kaveri uskoo jonkinlaiseen korkeampaan voimaan, eikä se ole minulle mikään ongelma. Miksi? Koska he eivät perusta uskoaan väkivaltaiseen heimorunouteen tai vaadi kaikkia uskomaan samoin, he vain uskovat.

        Eivät he nyt sentään pahuutta sisällä, vaan yleensä tuskaa nimeltä kognitiivinen dissonanssi. Uusi tieto osoittaa uskon epätodeksi, mutta siihen on kasvettu kiinni niin lujasti ettei siitä pysty/uskalla päästää irti. Ja se tuskastuttaa.


      • vapaa-pudotus
        free-witch kirjoitti:

        Kiitän.

        Mutta älkäämme olko samanlaisia, muistetaan että on fiksuja ja tyhmiä uskovaisia, aivan samalla tavalla kuin fiksuja ja tyhmiä ateisteja/agnostikkoja.
        Moni sukulainen/tuttu/kaveri uskoo jonkinlaiseen korkeampaan voimaan, eikä se ole minulle mikään ongelma. Miksi? Koska he eivät perusta uskoaan väkivaltaiseen heimorunouteen tai vaadi kaikkia uskomaan samoin, he vain uskovat.

        Eivät he nyt sentään pahuutta sisällä, vaan yleensä tuskaa nimeltä kognitiivinen dissonanssi. Uusi tieto osoittaa uskon epätodeksi, mutta siihen on kasvettu kiinni niin lujasti ettei siitä pysty/uskalla päästää irti. Ja se tuskastuttaa.

        Kun kerran seisot Jumalan edessä, niin kyllä sinä tyhmyyttäsi ja tiedeuskoasi manaat...

        "Ja päätelmiäni raamattujen ristiriitaisuuksista ei ole kukaan täällä kumonnut."

        ... ja ymmärät, ettei niitä ristiriitaisuuksia ole.


      • typeryyksiinkyllästynyt
        vapaa-pudotus kirjoitti:

        Kun kerran seisot Jumalan edessä, niin kyllä sinä tyhmyyttäsi ja tiedeuskoasi manaat...

        "Ja päätelmiäni raamattujen ristiriitaisuuksista ei ole kukaan täällä kumonnut."

        ... ja ymmärät, ettei niitä ristiriitaisuuksia ole.

        Hyvin kirjoitettu, siunausta elämääsi.


      • usko_on_uskomaton
        vapaa-pudotus kirjoitti:

        Kun kerran seisot Jumalan edessä, niin kyllä sinä tyhmyyttäsi ja tiedeuskoasi manaat...

        "Ja päätelmiäni raamattujen ristiriitaisuuksista ei ole kukaan täällä kumonnut."

        ... ja ymmärät, ettei niitä ristiriitaisuuksia ole.

        liikuttavaa että jollain voi olla noin vahva lapsenusko,
        mikäli kirjoittaja on tosissaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5989
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      517
      3703
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      185
      3535
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2734
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. 279
      2141
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1472
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe