Olen 15v poika ja haluisin ostaa kortsuja (harjoitukseen ainakin vielä:D)
Olen katsellut kaupoista että löytyisikö niitä. Kävin s-marketissa katselemassa ja sielä ei ainakaan kondomeja näkynyt. Huomenna aion käydä sitten muutamassa muussakin kaupassa. Myydäänkö normaalisti k-marketeissa kondomeja? Onko ne yleensä hygienia osastolla vai missä? Entä r-kioskilla?
Onse jännä jos mistään ei ihminen kortsuja saa :D Mistä niitä sais ostettua? Netistä en rupea tilaamaan.
Jos teillä on ehdottaa joitai hyviä normi kondomimerkkejä niin sanokaas vaan niistäkin:D Ja tosiaan pippelin pituus on se 15-20cm. Paksuutta en ole mitannut:D
Kiitos avusta :)
Kondomien etsintää
4
96
Vastaukset
- cdky
Niitä saa kyllä ihan joka kaupasta.
- alottaja
Miten sitten selität sen etten löytänyt? Vai minne ne on piilotettu?
- cdky
alottaja kirjoitti:
Miten sitten selität sen etten löytänyt? Vai minne ne on piilotettu?
15-vuotiaan pikkupojan jännitys ja ympäriinsä vilkuilu vaikuttivat havainnoinnin tarkkuuteen? Mistä minä tiedän, miksi sinä et niitä löytänyt. Se riippuu ihan kaupasta, mistä löytyvät. Jossain ovat samassa paikassa kuin nenäliinat, kuukautissuojat ynnä muut ja jossain ovat vaikkapa kassoilla.
- Terkkatäti
Hei Kortsupoika! Mielestäni osoittaa hienoa vastuuntuntoa, että etsit kaupasta kondomeja ja ajattelet harjoitella niiden käyttöä. On tärkeää, vaikka vielä niille ei olekaan sinulla varsinaista käyttöä, osaat sitten oikean tilanteen tullen käyttää niitä! :)
Mielestäni voisit ihan hyvin mennä kysymään kondomeja vaikka koulusi terveydenhoitajalta, hänellä niitä varmasti on. Ja mikäli ehkäisyasioissa yms. on kysyttävää, terveydenhoitaja osaa kyllä vastata sinulle.
Kaupoissa kondomit on tosiaan sijoitettu yleensä sinne, missä on kaikenlaisia hygieniatuotteita (terveyssiteitä, deodorantteja, partahöyliä, nenäliinoja jne..). Ja tosiaan joissain kaupoissa niitä on myös kassojen tuntumassa. Kaupan henkilökunnan tehtäviin kuuluu myös tuotteiden paikan näyttäminen, mikäli vain rohkenet kysyä.
Hyvää jatkoa sinulle nuori mies! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009