Deittiprofiili usealla sivulla ei yhteydenottoja

HuiRumaNaama

Ei yksikään vastakkaisen sukupuolen edustaja ole ollut kiinnostunut ottamaan yhteyttä deittiprofiilini tai ottamaan yhteyttä edes facebookin sinkut ryhmissä?
Saatika että olisi soiteltu tai olisin tehnyt sokkotreffit.
Onko maksulliset deittipalvelut parempia kun hakee seuraaa. En tiedä koska olen käyttänyt ilmaisiapalveluja.

Kivaa kesä tulossa, juhannus, festarit ja muut kesän ulkoilmatapahtumat.
Olisi kivaa käydä sellaisessa yhdessä toisen kanssa.
Yksin on mälsää lähteä mihinkään tapahtumaan.

Onko jollain toisella samanlaisia kokemuksia että ketään ei ole ollut kiinnostunut sinun profiilistasi?
Kysyessä tämän sillä ei ole merkitystä oletko mies nainen.

ps. olen poliittisiin puolueisin kuulumaton, en ole evlut suuntauksen jäsen, olen hetero, Israelin ystävä, ja vanhollinen lähes konservatiivi, siinäkö riittävät syyt? ;)

29

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neidl

Ootko mies vai nainen? Ainakin miehille on oppaita nettideittailuun esim millainen profiilikuva kannattaa laittaa jne. Cajun on on ainakin tehnyt gentlements guide for online dating.

• HuiRumaNaama

Eikö niitä oppaita ole molemmille, miehille ja naisille.

• 1818

Israelin ystävä on ehdottomasti plussaa, kiinnostuisin heti sellaisesta miehestä. Sen sijaan festarit sun muut massatapahtumat ovat ehdottomasti miinusta, en lähtisi! Juhannuskin on yliarvostettu, yksi päivä enemmän aikaa ryypätä kuin tavallisena viikonloppuna, onko se nyt niin ihmeellistä?

• HuiRumaNaama

Niin kaksi voi yhdessä päättää miten viettää viikonloppuja ja kesää iltoja. Kaksin jossain, ystävien seurassa tai yhdessä jossain kesätapahtumassa.
        Kesällä löytyy taiteidenyötä ja erinlaisia musiikkitapahtumia.
        Sen tietää silloin kun niistä keskustelee ja missä ja milloin tapahtumat järjestetään. Mistä toinen tykkää ja löytyykö yhteistä tykkäämistä.
        Olisi hienoa yhdessä viettää kesä viikonloppua jossain teltassa, mökillä, mantereella taikka saaressa. Vaihtelu virkistää.

• Totuus1

Olet oikeassa. Israelin ystävä on yhtä kuin sotahullu, joka nauttii syyttömien tappamisesta.

• 1818

Israel selviytyy sotahullujen saartamana. Hatunnosto.

• jannanna

Mitä tarkoittaa että olet Israelin ystävä? En oikein ymmärrä valtioystävyyttä. Vai oliko se verhoiltu kiertoilmaus sille, että kuulut johonkin lahkoon, Siion-kirkkoon tms?

• HuiRumaNaama

En kuulu mihinkään lahkoon, en edes evlut lahkon jäsenrekisteriin.

• Muutamilla sivustoilla deittiprofiili ja ei ensimmäistäkään yhteydenottoa n. 10 vuoden aikana. Tinderissä olen saanut viestin yhdeltä naiselta.

• HuiRumaNaama

Tuskin olemme ainoat joidenka deittiprofiili ei ole herättänyt vastakkaisensukupuolen kiinnostusta.

• kyssyymmyys

Oletko itse lähettänyt naisille aloitteita vai odotatko naisilta yhteydenottoa?

• kyssyymmyys kirjoitti:

Oletko itse lähettänyt naisille aloitteita vai odotatko naisilta yhteydenottoa?

Olen tehnyt netissä muutamia aloitteita (max 5) ja päässyt treffeille kahden naisen kanssa (3 treffit kummassakin tapauksessa).

• kakeke
        wlfwd kirjoitti:

Olen tehnyt netissä muutamia aloitteita (max 5) ja päässyt treffeille kahden naisen kanssa (3 treffit kummassakin tapauksessa).

Tuollainen treffeillepääsyprosentti saa jopa Y-KTM:t kateelliseksi. Mikset ole jatkanut omaa aktiivista linjaasi enempää jos kokemustesi pohjalta vähintään 40% lähestymistäsi on päätynyt treffeihin asti?

• 2plus6
        wlfwd kirjoitti:

En oikein ymmärrä mikä on ongelmasi? Jos olet päässyt noin monen kanssa treffeille niin tuohan on todella hyvä prosentti! Osa ei pääse edes keskustelemaan yhdenkään naisen kanssa. Ja nykyään kaikki on Tinderissä niin luultavasti pääsisit sitä kautta vielä useamman treffeille.

• askoaa

Eihän sulla ole mitään hätää. Paljon vastauksia suhteessa avauksiin, asut naisvoittoisimmalla paikkakunnalla koko maassa ja sulla on vielä asennetta ja rohkeutta esiintyä omalla kuvallasi täällä.

En tunne hevipiirejä mutta jos aatteet näkyy vaatteista niin se saattaa aina vähentää vientiä muissa piireissä ja parin löytäminen voi olla helpompaa vaikka festareilta. Nahkarotsissa ei ole mitään vikaa mutta jos alla on aina bändipaita, ei kaikki naiset sitä tule katselemaan. Ponnari ja silmälasit on vähän mikkohyppönen mutta ei mitenkään mahdoton juttu.

• stailaukseen_vaan
        askoaa kirjoitti:

Eihän sulla ole mitään hätää. Paljon vastauksia suhteessa avauksiin, asut naisvoittoisimmalla paikkakunnalla koko maassa ja sulla on vielä asennetta ja rohkeutta esiintyä omalla kuvallasi täällä.

En tunne hevipiirejä mutta jos aatteet näkyy vaatteista niin se saattaa aina vähentää vientiä muissa piireissä ja parin löytäminen voi olla helpompaa vaikka festareilta. Nahkarotsissa ei ole mitään vikaa mutta jos alla on aina bändipaita, ei kaikki naiset sitä tule katselemaan. Ponnari ja silmälasit on vähän mikkohyppönen mutta ei mitenkään mahdoton juttu.

Samaa mieltä. Nimimerkki wlfwd näyttäisi olevan ihan ok:n näköinen, mutta tyylissä olisi parantamisen varaa. Voisi joku nainen tai homomies käydä vähän stailaamassa niin naisiakin luultavasti löytyisi paremmin. Ja enemmän hymyä kehiin. Tosin wlfwd:n kuvat taitavat olla jo monta vuotta vanhoja joten en tiedä miten hän on muuttunut.

• 2plus6 kirjoitti:

En oikein ymmärrä mikä on ongelmasi? Jos olet päässyt noin monen kanssa treffeille niin tuohan on todella hyvä prosentti! Osa ei pääse edes keskustelemaan yhdenkään naisen kanssa. Ja nykyään kaikki on Tinderissä niin luultavasti pääsisit sitä kautta vielä useamman treffeille.

Tinderissä olen päässyt yksille treffeille (naisen aloitteesta!) viime syksynä, mutta viimeiseen puoleen vuoteen ei ole tullut ainuttakaan matchiä.

• kakeke kirjoitti:

Tuollainen treffeillepääsyprosentti saa jopa Y-KTM:t kateelliseksi. Mikset ole jatkanut omaa aktiivista linjaasi enempää jos kokemustesi pohjalta vähintään 40% lähestymistäsi on päätynyt treffeihin asti?

Teen aloitteita vain niille joiden kriteereihin sovin ja jotka sopivat minun kriteereihin. Noita ensin mainittuja on todella vähän.

• askoaa kirjoitti:

Pukeutuminen aika neutraalia nykyään, paitsi keikoilla ja muissa erityistilanteissa. Hiuksia pidän ponnarilla vain kotona ja urheillessa.

• stailaukseen_vaan kirjoitti:

Samaa mieltä. Nimimerkki wlfwd näyttäisi olevan ihan ok:n näköinen, mutta tyylissä olisi parantamisen varaa. Voisi joku nainen tai homomies käydä vähän stailaamassa niin naisiakin luultavasti löytyisi paremmin. Ja enemmän hymyä kehiin. Tosin wlfwd:n kuvat taitavat olla jo monta vuotta vanhoja joten en tiedä miten hän on muuttunut.

Tarttis saada kroppa parempaan kuosiin, että vaatteet istuisivat paremmin ja olisi muutenkin enemmän valinnanvaraa pukeutumisessa.
        Treffiprofiileissa käyttämäni kuvat ovat 6 kk - 5 v vanhoja.

• wlfwd kirjoitti:

Tarttis saada kroppa parempaan kuosiin, että vaatteet istuisivat paremmin ja olisi muutenkin enemmän valinnanvaraa pukeutumisessa.
        Treffiprofiileissa käyttämäni kuvat ovat 6 kk - 5 v vanhoja.

5vuotta vanhoja?....Tuo alkaa jo olla kohtuu raskasta kusettamista. Kyllähän ne kuvat joutaa olla korkeintaan muutaman kuukauden ikäisiä.
        -Kumminkin tarkotus on, että kun joku menee treffeille, niin se kuvan soisi vastaavan sen hetkistä olemusta ja kuntoa.

• jokumies83

Itellä on tällä hetkellä proffa vain eräällä kansainvälisellä sivustolla, hyvän toiminnallisuuden vuoksi. Useitakin naisia on lähestynyt siellä, joskin kukaan ei ole ollut suomalainen. Mut hyviä keskusteluja on syntynyt sitä kautta, joskin lähempi tapaaminen on mahdottomuus.

• Tornadohuman

Oikeanlaisen ja tehokkaan moodin löytäminen näihin hommiin voi olla kovan ajattelutyön takana. Älä luovuta vaan analysoi ja opi virheistäsi.

• Neidl

Wlfwd:
      Kannattaa siis tutustua tohon Cajunin oppaaseen. Siinä muun muassa sanotaan ettei kannata katsoa kameraan. Toivottavasti deittipalvelun profiilikuvasi on siis eri kuin Suomi24:ssä ;-)

• Olen tuotakin käyttänyt, mutta tuoreemmat käytössä tällä hetkellä. Ei ne kyllä varmaankaan sen parempia ole.

• 11plus6

Jätä nyt ainakin tuo Israel-juttu mainitsematta jos sillä ei ole suurempaa roolia elämässäsi kuten joku aiemmin mainittu uskontojuttu. Siitä tulee vaan vaikutelma että toisessa päässä on joku sotaisa änkyrä joka julistaa aamukahvipöydässä mielipiteitään jossain kaukana käytävistä kahakoista. Tai sitten se pahempi eli just se uskonto.

Konservatiivisuus ja vanhoillisuus on myöskin pahoja turn offeja ellei ne perustu siihen, että olet selvästi varakas tai hyvätuloinen perheen elättäjä ja nainen voi huoletta pitää kotia kunnossa ja hoitaa lapsia. Sellaisiakin naisia on jotka mielellään tuon osan ottaa. Mutta jos se on vaan kankeita sukupuolirooleja ilman että sinusta on vastaavasti mukavan elämän tarjoajaksi, ei se ole naiselle kuin lisärasite.

• nvjwdncjwnci

Mun mummoni kuului Israelin ystäviin ja oli tosi syvästi uskossa oleva kristitty. Jos et hae nimenomaan uskonnollisia konservatiiveja, niin todellakin yhteys siihen pois.

• sinkkumies30

Varmaan jotain 200 naiselle olen vastannut eikä ne ole vastannut takaisin. Ajatttelin palkata seuralaisen festareille kesällä koska haluja olisi mennä jonnekkin. Maksakoot lysti mitä vaan, olen kyllästynyt yksin olemaan.

• 4ja5

Mikset lähde jonkun kaverin tai kaveriporukan kanssa festareille? Ei siellä yksin tarvitse olla jos ei naista ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      832
    2. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      799
    3. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      35
      796
    4. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      691
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      674
    6. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      46
      646
    7. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      186
      639
    8. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      616
    9. Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset

Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv
      Haapavesi
      21
      614
    10. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      24
      606
    Aihe