Tokmannin vehnäjauho mainos mm.

åpoiopå

on juuri oikeanlainen mainos meille, meille kaupalisilta kanavilta ei juuri muita meille sopivia /tarkoitettuja mainoksia tulekkaan. Miksi ei suomen talouskasvu ole viime vuosina tehnyt kuin pohjanoteerauksia on varteen otettava selitys joka on lisäksi totuus eikä pelkkä kokemus. Kaikki suomalaiset kaupaliset kanavat on tehty niille kaikille joiden vuositulot ylittävät 30 000 euroa sekä niille joiden päivät kuluvat "ilmaisia " ämpäreitä sekä kakkiin kilpailuihuin osalistuen On se huvittavaa kun kaupalisten kanavien juotajien tulotaso on korkeampi kuin sairaanhoitajien sekä muiden ammattityöntekijöiden vuositulot jotka pitävät suomen pyörät pyörimässä 24 /7 Sitten armopaloina jakavat jotain palkintoja jotka Mainostajat ovat lahjoittaneet. Siitä vaan ja kaikkihan on aina vaan läppää...


Kerrankin tokmanni on huomioinut tavaliset työihmiset selvällä puhekielellä kotka eivät häpeä käydä ostoksilla lidlissä kuin muissakaan tarjoustaloissa menettämättä itsekunnioitustaan Kaupalisten kanavien ihmiset kertovat päivittäin "kaikkien kadehtimasta " hulppeasta elämäntyylistään joihin hyvin harvat samaistuvat paitsi he jotka haluavat olla jotain julkisuudessa.


Sitten ällöttää ja sylettää moni muukin asia Nykyisin suomalainen pop-ja iskelmämusikki on sanoituksiltaan yhtä mietelauselmaa joka kuulostaa ja tuntuu joistakin hyvältä ja joka ilmeisesti iskee kohdennettuun maksavaan kuuliakuntaansa kun toistavat yhtä ja samaa milloin ketäkin jonka levyä julkaisevat Ihan miten vaan ketä niitä kuuntelee Itse olen kuunnelut lähinnä mainokset jos kaupalista mitäkin taajutta edes haluaisin kuunella. Olen niin kyllästynyt tyhjänpäiväiseen hihittelyihin kuin tyhjän naurajiin että mitenkään minun asenetta ei muuta yksikä'än joiden taajuttaa viitsisin kuunella Ilman kuuntelemattakin tiedetään että keisarilla ei mole vaatteita.

Ruotsi tai Venäjä voittaa euroviisutkin Ehkä Norja.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiuopå

      Voin kertoa surulisen uutisen itsestäni Olin varustautunut tulevaan euroviisujuhlaan jonka voittaa Ruotsi tai Venäjä ehkä Norja Ostamalla Lidlistä vaahtokarkkeja ja muita tavalisen normaalin naisen herkkuja Mitkään ei maistu Toinen surulinen uutinen kaikille heille joiden omat päätelmät tukevat vain heidän omia näkemyksiään on se että katkeruus on tälläiselle tavaliselle normaalille naiselle liian helppo ansa langeta suomalaisten "kaikkien " perisyntejähän ovat kateus, katkeruus, viha, kosto jne. Vihastun kyllä moukkamaisuuksista mutta ymmärrän kyllä että moukkamaisuuksien takana voi olla paljon erisyitä jotka tekevät ihmisistä raukkamaisen ilkeitä, pahansuopaisia, juoruilijoita jne.


      Kuumetta edelleen....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe