kristinuskon harhaoppisuus

laurukka

Ajatellaan kristinuskon oppeja ja historiaa.jeesus ristiinnaulittiin julmasti ja raasti.tekoa palvotaan hyvänä.miksi.teko on ihmisoikeuksia loukkaava.tuhansia ihmisiä on murhattu saman uskonnon nimissä.miljoonat kärsivät mielenterveyden ongelmista.perkeleellä uhataan ja uhkaillaan edelleenkin ihmisiä.pakkokäännytetään alkuperäiskansoja..uhkaillaan jumalan nimeen.miksi palvoa sellaista uskontoa johon liittyy niin paljon pahaa ja julmuuksia..tuomitaan kaikki muut uskonnot ja ihmiset vääräuskoisiksi.homot ja lesbot joutuvat sietämään jo.uskonharjoittajien takia henkistä julmuutta..olen käynyt itse kokouksissa ja joutunut perkeleellisten uhkauksien uhriksi.mennessäni kuulemaan jotain mieltä auttavaa..muut kuin he itse ovat saatanan kätyreitä ja elävät perkeleen vallassa.muutenkin koko uskonto on perustettu vasta Jeesuksen Kristuksen kuoleman jälkeen..miten kukaan normaalisti ajatteleva ja tunteva ihminen voi uskoa tai ylläpitää tälläistä propagandaa tai sallia tälläistä uskontoa levitettävän koulussa lapsilleen..jooga ja meditaatio terveet elämäntavat maalaisjärki jms.asiat ovat hyviä asioita.ei uskonto jonka varjolla aiheutetaan huolta ja pelkoa muille ja tehdään ihmisistä vainoharhaisia ja mielenterveysongelmaisia.itse olen sairastunut henkisesti kristinopin takia.

2

138

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ateisti

Ok eli tää on takuu varma trolli, mut vastaan nyt kuitenkin. Kaikkien uskontojen nimissä ollaan tehty ja tehdään edelleenkin pahaa. Se ei ole uusi asia. Mutta kristityt eivät ole sen pahempia kuin muutkaan. Jopa ateistit tekevät kauheuksia. Mutta tekstissäsi on myös pieni totuuden siemen. Mielestäni uskontoa ei edes pitäisi opettaa koulussa. Saati liittää lapset johonkin tiettyyn uskontoon heti heidän syntymänsä jälkeen. Olisi mielestäni parempi jos lapset voisivat täysi-ikäisiksi tullessaan päättää itse mihin uskontokuntaan liittyvät vai liittyvätkö mihinkään. Ja jos uskonto on vanhemmille tärkeä asia he voisivat valistaa lastaan siitä kotona. Nykynuoret harvoin todella uskovat jumalaan ja silti heille syydetään koulussa Jeesuksen oppeja ja sääntöjä vaikka he eivät edes usko koko juttuun.
      Tämä oli vain minun mielipiteeni. Kaikilla saa olla omansa.
      Enkä minä ole mikään kristinuskon puolustaja. Olen ateisti ja uskon tasa-arvoon ja ihmisten omaan hyvyyteen kaikkivaltiaan jumalan sijasta.

• ajattelija143

On totta, että kristinusko on aiheuttanut ja aiheuttaa edelleen valtavalle määrälle ihmisiä kärsimystä ja sen lisäksi valtavasti kuolonuhreja. Käsitys tuomitsemista ja pahasta on suuri ongelma. Suurin osa ihmisistä on pohjimmiltaan hyviä ja nekin, jotka eivät ole, eivät ole myöskään pahoja. En syyllistä tai tuomitse ketään. Sattumaa voisi syyttää, mutta se olisi mieletöntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      74
      1193
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      101
      1160
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      75
      1027
    4. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      24
      1023
    5. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      998
    6. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      126
      910
    7. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      858
    8. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      131
      850
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      58
      805
    10. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      27
      801
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      46
      701
    12. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      686
    13. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      70
      682
    14. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      681
    15. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      132
      662
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      50
      642
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      637
    18. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      80
      622
    19. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      12
      619
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      48
      614
    Aihe