kristinuskon harhaoppisuus

laurukka

Ajatellaan kristinuskon oppeja ja historiaa.jeesus ristiinnaulittiin julmasti ja raasti.tekoa palvotaan hyvänä.miksi.teko on ihmisoikeuksia loukkaava.tuhansia ihmisiä on murhattu saman uskonnon nimissä.miljoonat kärsivät mielenterveyden ongelmista.perkeleellä uhataan ja uhkaillaan edelleenkin ihmisiä.pakkokäännytetään alkuperäiskansoja..uhkaillaan jumalan nimeen.miksi palvoa sellaista uskontoa johon liittyy niin paljon pahaa ja julmuuksia..tuomitaan kaikki muut uskonnot ja ihmiset vääräuskoisiksi.homot ja lesbot joutuvat sietämään jo.uskonharjoittajien takia henkistä julmuutta..olen käynyt itse kokouksissa ja joutunut perkeleellisten uhkauksien uhriksi.mennessäni kuulemaan jotain mieltä auttavaa..muut kuin he itse ovat saatanan kätyreitä ja elävät perkeleen vallassa.muutenkin koko uskonto on perustettu vasta Jeesuksen Kristuksen kuoleman jälkeen..miten kukaan normaalisti ajatteleva ja tunteva ihminen voi uskoa tai ylläpitää tälläistä propagandaa tai sallia tälläistä uskontoa levitettävän koulussa lapsilleen..jooga ja meditaatio terveet elämäntavat maalaisjärki jms.asiat ovat hyviä asioita.ei uskonto jonka varjolla aiheutetaan huolta ja pelkoa muille ja tehdään ihmisistä vainoharhaisia ja mielenterveysongelmaisia.itse olen sairastunut henkisesti kristinopin takia.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ateisti

      Ok eli tää on takuu varma trolli, mut vastaan nyt kuitenkin. Kaikkien uskontojen nimissä ollaan tehty ja tehdään edelleenkin pahaa. Se ei ole uusi asia. Mutta kristityt eivät ole sen pahempia kuin muutkaan. Jopa ateistit tekevät kauheuksia. Mutta tekstissäsi on myös pieni totuuden siemen. Mielestäni uskontoa ei edes pitäisi opettaa koulussa. Saati liittää lapset johonkin tiettyyn uskontoon heti heidän syntymänsä jälkeen. Olisi mielestäni parempi jos lapset voisivat täysi-ikäisiksi tullessaan päättää itse mihin uskontokuntaan liittyvät vai liittyvätkö mihinkään. Ja jos uskonto on vanhemmille tärkeä asia he voisivat valistaa lastaan siitä kotona. Nykynuoret harvoin todella uskovat jumalaan ja silti heille syydetään koulussa Jeesuksen oppeja ja sääntöjä vaikka he eivät edes usko koko juttuun.
      Tämä oli vain minun mielipiteeni. Kaikilla saa olla omansa.
      Enkä minä ole mikään kristinuskon puolustaja. Olen ateisti ja uskon tasa-arvoon ja ihmisten omaan hyvyyteen kaikkivaltiaan jumalan sijasta.

    • ajattelija143

      On totta, että kristinusko on aiheuttanut ja aiheuttaa edelleen valtavalle määrälle ihmisiä kärsimystä ja sen lisäksi valtavasti kuolonuhreja. Käsitys tuomitsemista ja pahasta on suuri ongelma. Suurin osa ihmisistä on pohjimmiltaan hyviä ja nekin, jotka eivät ole, eivät ole myöskään pahoja. En syyllistä tai tuomitse ketään. Sattumaa voisi syyttää, mutta se olisi mieletöntä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe