http://www.menaiset.fi/artikkeli/seksi_ja_suhteet/ihmissuhteet/deittivalmentaja_mia_halonen_sinkkuelaman_vaaroista_naiset_syovat_suklaata_kotona_lihovat_ja_tulevat_vuosi_vuodelta_epatoivoisemmiksi
Kannattaisi nyt vaan naiset ottaa tälläinen kunnollinen mies ettette naiset jää yksin ja lihotatte itsenne pois markkinoilta.
Naiset on epätoivoisia
19
<50
Vastaukset
- Tyrkkymyrkky
En minä ainakaan ole epätoivoinen.
Ja katson mielummin salkkareita ku istun tyrkyllä meluisessa baarissa, se on jo nähty.
Vai pitäiskö lähteä kartsalle pillurallia vetämään , häh.....ikääkin on jo mukavasti ettei sekään oikein sovi , heilua karstalla ;D
Mielummin yksin ku olla tyrkyllä. - muuta_asennetta
Mikä se sellainen kunnollinen mies on joka arvostelee naisen ulkokuorta? Onko jonkun naisen suklaan syöminen sun ongelma alkuunkaan?
Miettisit ennemmin mitkä syyt saavat naisen olemaan sinkku.
Erittäin suuri selittävä tekijä on juurikin "kunnollisten miesten" pilkkaava sävy sinkku naisia kohtaan jo ennen tutustumista.- Eimilläänpahalla
Miehet on visuaalisia eli jos olet ruma ja fätsy niin pysy siellä lähiössä poissa ihmisten silmistä.
- FKLmemklwfwe
No haluanko kuulla naisen valitusta nilkkakivuista kun pitää nousta ne kolme kerrosta? Haluanko maksaa kumppanini sepelvaltimoleikkaukset kun pulla-ahmatti nyt vaan ei viitsinyt rajoittaa? Jaksanko olla nostelemassa joka vitun pudonnutta kynää kun laardiahteri ei siihen itse pysty? En ole urheilullinen, en timmikään. Mutta jaksan juosta viidet raput, pääsen itse lattialta ylös enkä tietentahtoen tunge itseäni terveydelliseen riskiryhmään painoni kanssa, en ole niuho mutten toisaalta täysin sokea valinnoilleni.
Ja siis, haluan edes jotenkin näyttää kumppanini silmissä mieheltä, olkootkin ettei ole sixpäkkiä, on sentään vyötärö. Tämä on minun huomaavaisuuttani tulevaa kumppaniani kohtaan - se miten kohtelen itseäni.
- epötoivohaisee
Ja palstan luuseriätmit eivät sitten ole epätoivoisia?
Niinpä niin... - ätmi-runkkari
Nyt sitä pillua jakoon naiset ettette rupsahda ihan kokonaan. Ei teitä kukaan halua 40 vuotiaina enää. Joku lähipupin juoppo voi haluta teitä vielä siinä iässä.
Jeps, olen mies sinkku ja söin hetki sitten snickers:in ja kohta tummaa suklaata kahvin kanssa, enkä ole tukeva......taas turha provo ketju, suosittelen tälläisten boikotointia....
- Ikis__M
Tuossa on vaaransa, se on liian helppo jäädä kotiin kun arvaa ne palkinnot. Itsekin jäin eilen kun tuli telkkarissa ohjelmaa vaikka alunperin oli vähän tarkoitus lähteä liikenteeseen, pitää nyt paikata ja mennä ihan justiinsa kun saan tuon lasin tyhjäksi.
- Ex--PUA
Ikis__M kirjoitti:
Tuossa on vaaransa, se on liian helppo jäädä kotiin kun arvaa ne palkinnot. Itsekin jäin eilen kun tuli telkkarissa ohjelmaa vaikka alunperin oli vähän tarkoitus lähteä liikenteeseen, pitää nyt paikata ja mennä ihan justiinsa kun saan tuon lasin tyhjäksi.
Samaa tiedossa myös täällä. Välikuoleman jälkeen.
Saa nähdä onko heilat setien kanssa vielä heilumassa. ;) Ex--PUA kirjoitti:
Samaa tiedossa myös täällä. Välikuoleman jälkeen.
Saa nähdä onko heilat setien kanssa vielä heilumassa. ;)Lähittekö jo =DD....venatkaa nyt ees hetki...
- Ex--PUA
MGTOW kirjoitti:
Lähittekö jo =DD....venatkaa nyt ees hetki...
En minä ainakaan.
Päätin että menen bussilla. On ilmaisia työmatkoja joita käytän, ja kieltämättä välikuoleman vuoksi nautin vielä hieman hapanta ja katso euroviisuja.
Oletko valppaana itse? Ikis lienee jo jossain naisten liehiteltävänä. Ex--PUA kirjoitti:
En minä ainakaan.
Päätin että menen bussilla. On ilmaisia työmatkoja joita käytän, ja kieltämättä välikuoleman vuoksi nautin vielä hieman hapanta ja katso euroviisuja.
Oletko valppaana itse? Ikis lienee jo jossain naisten liehiteltävänä.Meen katsomaan onko tuttuja liikenteessä...ainahan niitä on...mutta...
- Ex--PUA
MGTOW kirjoitti:
Meen katsomaan onko tuttuja liikenteessä...ainahan niitä on...mutta...
Jos niitä ei ole, niitä tehdään. Good night. ;)
Mä en kyllä syö juurikaan suklaata tai muutenkaan makeisia kovinkaan usein. En ole epätoivoinen, enkä jää kotiin, kulutan yksinäisen ajan treenatessa.
- karvamuna
Naiset ei tee mitään kumppanin löytämiseksi.
- röhröhoinkoink
Tekee enemmän kuin te luuserit.
- aikuisten.oikeesti
Koko illan olen puputtanut pullaa ja makeaa teetä. Ihan tosissaan kohta tulee pulaa jo korvista ulos. Kilot ei vaan nouse niin kuin toivoisin, vieläkin oon kulmikas.
Pari kiloa vielä pitää saada nousemaan painoni, jotta kehtaan hiekkarannalle mennä.
Kehtaat vielä sanoa ettei naiset tee mitään..tietäisit vaan mikä urakka syödä enemmän mitä haluaa.
Onnea ei ollut kun jalkani katkaisin,aattelin. Nyt näyttää kuitenkin siltä et kun en pääse paljon liikkeelle, mun painoni nousee nopeammin. =))
.
Mitäs itse olet tehnyt löytääkses kumppanin...
Siis muuta kuin ett olet tehnyt epäkurantin nikken ja yhden lauseen textin tänne?
Onko äiti antamassa häädön vai mikä sai liikkeelle?
.
Olen nyt lukenut pari viikoa tätä palstaa ja tuskastunut tähän vinkunaan täällä.
Ei varmaan ole yksistään sun syysi, joka kirjoitus täällä:
miss syytetään naisia siitä ettei miehillä ole tyttöystäviä.
Ankea palsta! Ihan vaan tiedoksi: En minäkään aijo lähteä soitteleen ovikelloja ja kyseleen ujoja syrjään vetäytyviä miehiä mahdollisesti ulos:
.
rannoille..puistoihin..uimahalliin..tanssimaan..konsertteihin tai työpaikoille kyseleen kuka teistä naisista tykkäis lähteä elokuviin kanssani?.. tai vaikka pyöräileen..tai järjestetäänkö työporukan kanssa piknik retki? (keksi itse mihin)
.
Sorry..hitsas vaan kiinni tää teidän miesten uus avuttomuus.
Tossa olis apuja enshätään...kokeile.
Jos tulee pakit...siihen ei kuole! Olen sen itse todennut hiljattain.
Olen samanlainen "norsu lasikaupassa" en osaa.. kun ei ole tarvinnut osata!
Kuten huomaat, mä kun menen niin tanner tärisee...kuvainnollisest ainoastaan.
- Golfpallonaluoksespompin
Se on, jos tiikeri tankissa on jo käynyt. Mutta toki reppu pusikossa lisää osuman tarkkuutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762135
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo381483Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321174Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56932- 55866
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol252845Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20802Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis202679