Yläkroppa ei kehity

letkukäsi

Olen treenannut salilla lihasvoimaa pian neljä-vuotta säännöllisesti ja ajan myötä olen pannut merkille, että erityisesti jalat ja keskikivartalo ovat kehittyneet huomattavasti paremmin, kuin yläkeho. Erikoisinta tässä on se, että olen painottanut juuri tuota yläkehon treeniä, mutta vaikutus on ollut päinvastainen. Yläkehoon ei siis ole juurikaan tullut voimaa. Treenaan ala- ja yläkehon eri päivinä ja alakroppaa olen treenannut 10-12 toistoilla ja yläkroppaa 6-8. Olen pitänyt voiman kehitysmittarina leuanvetoa (kuuluu myös treeniohjelmaan), eli olen välillä kokeillut paljon menee. Leuanvetotulokset ovatkin olleet laskusuhdanteiset. Tarkemmin sanottuna, hauikset ja yläselkä eivät tahdo kehittyä, vaikka kuinka treenaisin monipuolisesti. Sen sijaan ojentajat ja hartiat kehittyvät paremmin. Mistä tämä voi johtua? Pitäisikö yläkeholle lisätä toistoja?

6

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimeton

mitäpä jos keskittyisit pään/aivojen trenamisiin.

• Blueteam

oletko kokeillut statiinia?

puhdastuokafoorumilta saat ohjeet statiinin käyttöön

• letkukäsi

Mites tuo "kolesterolilääke" vaikuttaa kropan kehitykseen?

• Blueteam

statiini on ihmelääke joka auttaa kaikkeen

• kokemustaon

Palkkaa kunnon valmentaja niin alkaa kehittyä. Yksin tahkoamisessa on tullut seinä vastaan. Ammattilaiset kattoo sun tilanteen ja tekee ohjelmat jotka toimivat.

• srhsfbsbs

Haha, jos ei kaveri osaa treenata niin siinä ei pers anal rainerit auta paskan vertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      54
      4736
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      172
      4286
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3902
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      127
      3882
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      49
      3681
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3508
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3051
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2895
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2726
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      15
      2460
    Aihe