Olen treenannut salilla lihasvoimaa pian neljä-vuotta säännöllisesti ja ajan myötä olen pannut merkille, että erityisesti jalat ja keskikivartalo ovat kehittyneet huomattavasti paremmin, kuin yläkeho. Erikoisinta tässä on se, että olen painottanut juuri tuota yläkehon treeniä, mutta vaikutus on ollut päinvastainen. Yläkehoon ei siis ole juurikaan tullut voimaa. Treenaan ala- ja yläkehon eri päivinä ja alakroppaa olen treenannut 10-12 toistoilla ja yläkroppaa 6-8. Olen pitänyt voiman kehitysmittarina leuanvetoa (kuuluu myös treeniohjelmaan), eli olen välillä kokeillut paljon menee. Leuanvetotulokset ovatkin olleet laskusuhdanteiset. Tarkemmin sanottuna, hauikset ja yläselkä eivät tahdo kehittyä, vaikka kuinka treenaisin monipuolisesti. Sen sijaan ojentajat ja hartiat kehittyvät paremmin. Mistä tämä voi johtua? Pitäisikö yläkeholle lisätä toistoja?
Yläkroppa ei kehity
letkukäsi
6
84
Vastaukset
- toimeton
mitäpä jos keskittyisit pään/aivojen trenamisiin.
- Blueteam
oletko kokeillut statiinia?
puhdastuokafoorumilta saat ohjeet statiinin käyttöön- letkukäsi
Mites tuo "kolesterolilääke" vaikuttaa kropan kehitykseen?
- Blueteam
statiini on ihmelääke joka auttaa kaikkeen
- kokemustaon
Palkkaa kunnon valmentaja niin alkaa kehittyä. Yksin tahkoamisessa on tullut seinä vastaan. Ammattilaiset kattoo sun tilanteen ja tekee ohjelmat jotka toimivat.
- srhsfbsbs
Haha, jos ei kaveri osaa treenata niin siinä ei pers anal rainerit auta paskan vertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412957Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262789Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342776Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4372506Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1521838Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431828Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241395Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
- 281057