Rauhaa lähi-itään.
rukoillaan rauhaa Israelille ja juutalaisille
7
<50
Vastaukset
- psalmi91
Samalla koko mailmalle. Ei se niinvaikeata ole pyytää rauhaa myös suomen rajoille ettei rikolliset ja muut ikävät haitat sieltä tulisi Siihen olen aloittanut toivoni
Virsi 501 Rukoilisitte ymmrärrystä joskus itsellenne ja Pyhien puolesta, mutta kun kaikki muut tuntuvat menevän tämän ajan uskovien edelle ennen kuin Pyhät, eli Jumala kansa.
Ja miksipä te rukoilistte Pyhien puolesta, kun itse ette ole Pyhiä.
Tehkää parannus, sillä nämä hurskaat puheenne eivät teistä vielä hurskasta silti tee, vaan se, että te teette hurskaude.- Kuplapuhkeaa
Näin toimii rauhanruhtinas. Matt.10:34. Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaa rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Luuk.12:51. 12:53. Tässä vähän ymmärrystä.
Eikös kristityt rupea nyt tuomitsemaan Israelilaisia kun sinne on tulossa myöskin homoavioliitot, siis sitä että Israel rupeaa myöskin vihkimään homoseksuaaleja.
Monet kiihkokristityt ovat jo ruvenneet jakelemaan tuomiota Israelille.
http://www.haaretz.com/opinion/1.658083Sitäpaitsi eikö se ole aika tekopyhää rukoilla rauhaa vain Israelilaisille eikä palestiinalaisille.
Muistamme myös palestiinalaisia, teitä palstan ateisteja ja kaikkia ihmisiä.
"Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta" (1 Tim 2:1).
- eva-elonova
Maailmassa on muitakin huolen aiheita kun nuo kaksi keskenään sotivaa maata. Kohta kolmatttatuhattavuotta, ihan paimenheimoista lähtien ovat ottaneet maatilkuistaa yhteen.
Minä rukoilen Eskimoiden, karjalaisten, Tanskalaisten ja kaikkien maaailman kansojen puoesta rauhaa. Suomi säilyttämään rajansa ja somalit sinne mistä tulivat. Se on heidän kotimaansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840