Paras vinkku palstalaisille!!

kestitasonmies27

Elkää täällä käykö, vaa menkää ulos siitä juttelemaan naisten kanssa???
Itsekkin menen tossa vähän myöhemmällä.

27

112

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkämeee

      Tää paikka rules ;D

    • mies-33v

      Olen tässä kuukauden aikana lähestynyt 5 naista ja saanut pakit jokaiselta. Ei kannata ulkona naisia lähestyä. Naiset on kuin oravia, ne juoksee karkuun kun läh

      • Ei toi oikein vetoa naisiin, kun heti alkaa jokaista naista lähestymään kapakassa.
        Ei ihme et sait viidestä yrityksestä viisi pakkia.
        Ainakin mitä olen kapakoissa huomannut.
        Paremmin toimia niin, et vähän aika katselet tarjonta ja vasta loppusuoralla lähestyt naisia.
        Aina on toiminut minun kohdalla.


      • rumamies-
        ruusy kirjoitti:

        Ei toi oikein vetoa naisiin, kun heti alkaa jokaista naista lähestymään kapakassa.
        Ei ihme et sait viidestä yrityksestä viisi pakkia.
        Ainakin mitä olen kapakoissa huomannut.
        Paremmin toimia niin, et vähän aika katselet tarjonta ja vasta loppusuoralla lähestyt naisia.
        Aina on toiminut minun kohdalla.

        En muuten lähestynyt kuin yhtä naista kapakassa. En edes käy kapakassa usein enkä iske naisia kännissä.


    • DarkFear_34v

      Täällä tämä aika menee niin mukavasti ja eihän naisia voi lähestyä, koska kaikki ajattelevat kaikkea negatiivista kaljuuntuvista, yksinäisistä miehistä!

    • eikä

      Eikä ku naisten pitää tulla tänne juttelee meidän kanssa.

    • Kilttiatm

      Jos naiset ei olis niin tylyjä niin lähestyisin niitä.

      • Wususo

        Tiedätkö mitä tarkoittaa termi "bitch shield"?


    • ätmel

      Mulla on tällä viikolla kahdet treffit. Niiden jälkeen voi taas hyvillä mielin jatkaa palstailua.

      • gflkjgljkfhflj

        Senkin ytmi.


    • mies-26

      On liian noloa saada pakit naisilta joten en uskalla lähestyä. Monesti on naiset antaneet pakit. Nolointa on kuin jossain bileissa nainen tulee juttelee, halaa ja kertoo kuinka mukava olen ja sitten kun pyydän treffeille niin nainen sanoo ei.

      • Guuia

        Nice guy


    • tarkemmatohjeetkiitos

      Mistä siellä ulkona löytää sellaisen naisen, jolle voi jutella?

    • Upduut

      Mies26 no älä pyydä "treffeille" sehän saa naisen unelmaprinssiominaisuuslistan heti esille. Sano "meen huomenna vaateostoksille ja pitää hoitaa pari juttua kaupungilla, lähetkö makutuomariksi." Tällä taktiikalla sinä et menetä mitään vaikka nainen ei tuliskaan.
      Opettele peliä muutenkin. Hommahan perustuu siihen että mies opettelee lukemaan naisen kiinnostuksen merkkejä ja laittaa suhteen etenemään niiden mukaan.

      • Juuri noin.


      • helka kirjoitti:

        Juuri noin.

        Lisäys ennen kuin joku takertuu sanaan "peliä": Itse tarkoitan normaaleja vuorovaikutustaitoja. Myös nainen lukee koko ajan niitä miehen kiinnostuksen merkkejä ja reagoi niiden mukaan. Ja yleensä se tapahtuu ihan alitajuisesti ilman mitään pelitaitoja (en nimittäin tarkoita nyt mitään hiusten kieputtelua ja huulien lipomista).


      • MGTOW
        helka kirjoitti:

        Lisäys ennen kuin joku takertuu sanaan "peliä": Itse tarkoitan normaaleja vuorovaikutustaitoja. Myös nainen lukee koko ajan niitä miehen kiinnostuksen merkkejä ja reagoi niiden mukaan. Ja yleensä se tapahtuu ihan alitajuisesti ilman mitään pelitaitoja (en nimittäin tarkoita nyt mitään hiusten kieputtelua ja huulien lipomista).

        ;P

        ps. melkein ehtisin....no ei vaiskaan... olen jo oppinut, etten ihan kaikkiin "pelailuihin" jaksa kommentoida, vaikka välillä tiukkaa tekeekin. ;D


      • MGTOW kirjoitti:

        ;P

        ps. melkein ehtisin....no ei vaiskaan... olen jo oppinut, etten ihan kaikkiin "pelailuihin" jaksa kommentoida, vaikka välillä tiukkaa tekeekin. ;D

        No, ainakin kommentoit muiden kirjoituksia etkä vain omiasi eri nimimerkillä, kuten vanha palstatuttu tuossa tämän kommentin alapuolella... ;D


      • Ex--PUA

        Luontaisiin kiinnostuksen merkkeihin reagoiminen ja niiden pohjalta toimiminen ei ole mitään peliä. Vaan juuri sitä luonnollista pariutumista, mitä elukatkin harrastaa.

        Peliä on koittaa käännyttää manipulaatiolla, roolin esittämisellä noita merkkejä antamaton nainen antamaan niitä - asia mikä harvemmin onnistuu, sano markkimiehet mitä tahansa.

        Vaikka kannattaa periaatteessa katsoa aina kaikki kortit, on hyvä myös osata lopettaa ajoissa.

        Sinisessä pillerissä naista valloitetaan ja tälle uhrataan aikaa, ja muita resursseja.

        Punaisessa pillerissä ymmärretään että nainen valitsee, ja toimitaan sen pohjalta.

        Aikaikkunat naisen päätökselle ovat todella lyhyet: ensimmäinen on muutamia sekuntteja, toinen muutamia minuutteja.


      • helka kirjoitti:

        No, ainakin kommentoit muiden kirjoituksia etkä vain omiasi eri nimimerkillä, kuten vanha palstatuttu tuossa tämän kommentin alapuolella... ;D

        =D

        Ainiin, unohtui kehua sinua kommentistasi, eli oli ihan asiallista. :)

        Tosin huomasin sinun kommentoineen jossain vaiheessa sitä, että ainakin itse karsastat liian avointa ja rehellistä puhetta aluksi, mutta itse taas näen sen toisin, juuri myös näiden tulkinta virheiden takia, eli vaikka kaikkea ei "ehkä" kannata sanoa heti toiselle, mistä mikäkin reaktio johtuu, niin kuitenkin sen verran avoin täytyisi olla, että pystyy toiselle selventämään ihan puhumalla, jos "merkeissä" on tulkinnanvaraa tai ovat ristiriitaisia......

        Itse tosin suosin aikalailla rehellistä ja avointa puhetta jo aluksi, mutta ymmärrän myös, että voi aiheuttaa "säikky" efektin toisessa, varsinkin jos ei ole siihen tottunut tai persoona/luonne ei ole sen kaltainen, toisaalta taitaa silloin myös toimia ihan tarkoitukseen toimivana, koska ehkä se sitten "karkottaa" väärät persoonat/luonteet aika nopeasti ja tehokkaasti, jolloin tilanne on molemmille win-win, eikä tarvitse harrastaa mitään rasittavia "peli&rooli" leikkejä.....koska ne eivät ole minun juttuni....tämä taas yhden persoonan yksittäinen mielipide....


      • Ex--PuA
        helka kirjoitti:

        Lisäys ennen kuin joku takertuu sanaan "peliä": Itse tarkoitan normaaleja vuorovaikutustaitoja. Myös nainen lukee koko ajan niitä miehen kiinnostuksen merkkejä ja reagoi niiden mukaan. Ja yleensä se tapahtuu ihan alitajuisesti ilman mitään pelitaitoja (en nimittäin tarkoita nyt mitään hiusten kieputtelua ja huulien lipomista).

        Hiusten kieputtelut, huulien lipomiset ovat yleensä hyviä merkkejä.

        Disclaimerina on vain se, että mikä on konteksti ja yksilölliset erot kehonkielessä, mutta yleensä nuo ovat hyviä.

        Esim. Hiusten remplaus on viestiltään: "olet tutkassani". Ja se tapahtuu lähes välittömästi havainnon jälkeen.

        Myös vaatteiden korjailu lukeutuu tähän.

        Sitten on vielä autoeroottinen koskettelu, mikä on jo täyttä menoa.

        Ylipäänsä ei-vapaaehtoiset keholliset viestit ovat se lähtökohta onnistuneelle naisen valinnalle.

        Voi jopa olla, että ne ovat ainoa ero onnistuneen ja epäonnistuneen lähestymisen kohdalla.

        PUA-jutuissa kuvitellaan että jollain mystisellä pelillä täysin ei-kiinnostuneetkin naiset kiinnostuvat, toisaalta se luokittelee ihan luonnolliset ja jo monien käyttämät jutut peliksi. Ei ihme että oppilaat ovat sekaisin.


      • Ex--PUA kirjoitti:

        Luontaisiin kiinnostuksen merkkeihin reagoiminen ja niiden pohjalta toimiminen ei ole mitään peliä. Vaan juuri sitä luonnollista pariutumista, mitä elukatkin harrastaa.

        Peliä on koittaa käännyttää manipulaatiolla, roolin esittämisellä noita merkkejä antamaton nainen antamaan niitä - asia mikä harvemmin onnistuu, sano markkimiehet mitä tahansa.

        Vaikka kannattaa periaatteessa katsoa aina kaikki kortit, on hyvä myös osata lopettaa ajoissa.

        Sinisessä pillerissä naista valloitetaan ja tälle uhrataan aikaa, ja muita resursseja.

        Punaisessa pillerissä ymmärretään että nainen valitsee, ja toimitaan sen pohjalta.

        Aikaikkunat naisen päätökselle ovat todella lyhyet: ensimmäinen on muutamia sekuntteja, toinen muutamia minuutteja.

        "Aikaikkunat naisen päätökselle ovat todella lyhyet: ensimmäinen on muutamia sekuntteja, toinen muutamia minuutteja."

        Tuokaan ei pidä täysin paikkaansa, siis ainakaan niin, että jos et ole tarttunut tilaisuuteen, niin se olisi ohi jonkin ajan jälkeen....nainen voi myös alkaa "saalistamaan" siinä missä mieskin....

        Muutenkin loppujen lopuksi, jos ihan tarkkoja ollaan, niin ei se aina niin ole, että nainen valitsee, niinkuin monet naisetkin ovat tähän asiaan puuttuneet..........persoonat/luonteet ovat erillaisia, joten itse alan kallistua kokoajan enemmän siihen suuntaan, ettei tämä ole milläänlailla sukupuolikysymys, siis jos jutellaan valitsijasta/valinnan kohteesta.

        Ainoastaan se on monessa tapauksessa totta, että mies saa/joutuu tekemään sen konkreettisimman teon, eli lähestymään naista sanoin tai teoin.......vaikka kyllä naisetkin siinä kunnostautuvat, jos ihan tarkkoja ollaan.....

        Todelliset pelaajat pelissä, mistä itse haluan olla ulkona joka suhteessa taitaa olla miehissä vonkaajat ja naisissa huomion hakuiset, eli juuri ne tapista tappiin ja kukasta kukkaan yksilöt.

        Harmi vain on se, että pelaajien määrä tuntuu vain lisääntyvän sitä tahtiin kun yksilöt astuvat "pimeälle puolelle".

        Toinen harmi on se, että ns."fiksut" saavat välillä siipeensä näiden speden kanssa, toivon tosin heidän olevan niin "fiksuja", että ottavat nopeasti opiksi ja sitä etteivät loukkaisi itseään pahasti niissä kohtaamisissa.....

        Tuli varmaan taas sekaisia mietteitä, toivottavasti on edes osa tekstistä ymmärrettävässä muodossa... =)


      • MGTOW kirjoitti:

        =D

        Ainiin, unohtui kehua sinua kommentistasi, eli oli ihan asiallista. :)

        Tosin huomasin sinun kommentoineen jossain vaiheessa sitä, että ainakin itse karsastat liian avointa ja rehellistä puhetta aluksi, mutta itse taas näen sen toisin, juuri myös näiden tulkinta virheiden takia, eli vaikka kaikkea ei "ehkä" kannata sanoa heti toiselle, mistä mikäkin reaktio johtuu, niin kuitenkin sen verran avoin täytyisi olla, että pystyy toiselle selventämään ihan puhumalla, jos "merkeissä" on tulkinnanvaraa tai ovat ristiriitaisia......

        Itse tosin suosin aikalailla rehellistä ja avointa puhetta jo aluksi, mutta ymmärrän myös, että voi aiheuttaa "säikky" efektin toisessa, varsinkin jos ei ole siihen tottunut tai persoona/luonne ei ole sen kaltainen, toisaalta taitaa silloin myös toimia ihan tarkoitukseen toimivana, koska ehkä se sitten "karkottaa" väärät persoonat/luonteet aika nopeasti ja tehokkaasti, jolloin tilanne on molemmille win-win, eikä tarvitse harrastaa mitään rasittavia "peli&rooli" leikkejä.....koska ne eivät ole minun juttuni....tämä taas yhden persoonan yksittäinen mielipide....

        helka ei yleensä pehmoile, mutta luulenpa, että jos samaan pöytään meidät istutettaisiin (eli kirjoitetun tekstin mukanaan tuomat virhetulkinnat ja halu kärjistää ihan vain samalla muita provosoidakseen poistuisivat) niin löytyisi aika paljon asioita, joista olemme yhtä mieltä.

        Ja olethan sinä _enimmäkseen_ asiallinen kirjoittaja ja olen ymmärtävinäni, että aika ajoin pyrit ihan vilpittömään dialogiin. Kuten minäkin, kunnes pikku piru taas istuu olkapäälle ja ilmaisenkin asiani pikkuisen kärjekkäämmin kuin hempeällä hetkellä olisin tehnyt. Mielipiteeni ja kokemukseni, kuten olen aiemminkin kertonut, ovat ihan aitoja ja tosia, mutta asioita voi ilmaista monin tavoin, ja keskustelua voi johdatella myös sillä, mitä kertoo tai ei kerro.

        Mutta senhän sinä tiedätkin ;)


      • helka kirjoitti:

        helka ei yleensä pehmoile, mutta luulenpa, että jos samaan pöytään meidät istutettaisiin (eli kirjoitetun tekstin mukanaan tuomat virhetulkinnat ja halu kärjistää ihan vain samalla muita provosoidakseen poistuisivat) niin löytyisi aika paljon asioita, joista olemme yhtä mieltä.

        Ja olethan sinä _enimmäkseen_ asiallinen kirjoittaja ja olen ymmärtävinäni, että aika ajoin pyrit ihan vilpittömään dialogiin. Kuten minäkin, kunnes pikku piru taas istuu olkapäälle ja ilmaisenkin asiani pikkuisen kärjekkäämmin kuin hempeällä hetkellä olisin tehnyt. Mielipiteeni ja kokemukseni, kuten olen aiemminkin kertonut, ovat ihan aitoja ja tosia, mutta asioita voi ilmaista monin tavoin, ja keskustelua voi johdatella myös sillä, mitä kertoo tai ei kerro.

        Mutta senhän sinä tiedätkin ;)

        Jeps. :)

        Sen verran pitää aina löytyä huumoria ja "lapsenmielisyyttä", että välillä laitetaan hieman leikiksi, sekä pieni hyväntahtoinen "kiusiminen/ärsyttäminen" on aina välillä ihan virkistävää, kunhan on taito tulkita tilannetta, ettei ammu yli tai ettei se mene pahantahtoiseksi.......sille on aina paikkansa, mutta se pitää osata katsoa, koska on sen aika ja koska ei.....


    • 30vmies

      Juttelin tännään naisen kanssa jonka mies on vankilassa. Kertoi että on kova ikävä sitä miestä. Se mies on vankilassa kolmen naisen pahoinpitelystä, myös sen naisen jonka kanssa juttelin.

      • ätmel

        Juuri tuollaisia kaikki naiset aina ovat.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1687
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1620
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1574
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      28
      1361
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1182
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      40
      1084
    Aihe