Pääsin vihdoin nussimaan mutta.....

KylmäHiki

Vaatteiden pois otto ruljanssissa akka sanoi että hänellä muuten on kemikaaliherppes. Mikä vittu on kemikaaliherppes? Olin niin fiiliksissä että olin muka tietäväni ja eikun kahta kortsua päällekkäin ja meinasin vielä mummon kutoman villasukankin laittaa mut eikun toimeen. Nyt on sit alkanu hirvittää mikä tauti tuo on kun ei kuuklestakaan löydä. Tiedättekös te?

17

88

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivännaurut

      Genitaaliherpes ;D

      • hehheh---

        Ehdit ensin ;D


      • KylmäHiki

        No sellainen löytyy kyllä kuukkeli haulla. Kiitos! Ei näköjään mikään hyppykuppa sentään ole huh! Ei vissiin ihan hoksottimet oo ollu terävimmillään kun kerrankin saa säpinää.


    • kemikaaliherpes

      voi tarttua myös kortsun kanssa

    • Tästä syystä en nussi ihan kenen kanssa.
      Mieluummin nussimatta puoli vuotta, kun saada jotain sukupuoli tautia.

      • sexuallytrasmitted

        Herpeshän ei häviä elimistöstä, eli voit deittailla vaikka loppuelämäsi naista, aika ei herpestä poista.


      • jippiiiii

        Miljoonalla suomalaisella on genitaaliherpes. Harvoilla oireilee. Suurin osa ei tiedä kantavansa virusta. Jos olet kerrankin harrastanut suojaamatonta seksiä, sinullakin voi olla se :)


    • kortsukanaali

      No mut jos käytit kortsua, niin ei ole mitään hätää :)

      • tarttuumyösoireettomana

        Onpas. Voi tarttua myös muilta suojaamattomilta pinnoilta.


    • Jgfgj

      Oisit laittanu koko paketin päälle samantien ;)

      Mahtanu olla kuti herkässä kun kahdenkin kortsun vielä lähtee :D

    • Hdfvvh

      Tää olis kyllä kuulunu Romantiikka -osioon ehdottomasti :D

    • Nainen kertoi, että hänellä on herpes, silti häntä fiiliksellä panemaan.
      Voi voi.

      • 20plus9

        Älä kadehdi muita jos ei itselles lohkee. Ja suojaustakin on käytetty kuten edellä lukee.


      • Eipä herpeen ole tepsinyt suojaus.
        Ei 100% suoja.


      • 20plus9 kirjoitti:

        Älä kadehdi muita jos ei itselles lohkee. Ja suojaustakin on käytetty kuten edellä lukee.

        En pane helppoja naisia, ei minulla voi olla.


      • Väännän.rautankaa
        ruusy kirjoitti:

        En pane helppoja naisia, ei minulla voi olla.

        Jos olet esimerkiksi ollut parisuhteessa, jossa ei käytetä kondomia koko ajan ja joka kerta, niin kyllä sulla voi se olla. Kuten tuossa todettiin, herpeskin voi olla oireeton ja ehkä sen aikainen tyttöystäväsi ei ole edes tiennyt olevansa kantaja. Vain neitsyellä ei ole sukupuolitauteja 100%:lla varmuudella. Muuten altistut joka kerta taudeille kun panet vaimoasi 10 avioliittovuodenkin jälkeen paljaalla.


      • kaikkeavoiolla
        Väännän.rautankaa kirjoitti:

        Jos olet esimerkiksi ollut parisuhteessa, jossa ei käytetä kondomia koko ajan ja joka kerta, niin kyllä sulla voi se olla. Kuten tuossa todettiin, herpeskin voi olla oireeton ja ehkä sen aikainen tyttöystäväsi ei ole edes tiennyt olevansa kantaja. Vain neitsyellä ei ole sukupuolitauteja 100%:lla varmuudella. Muuten altistut joka kerta taudeille kun panet vaimoasi 10 avioliittovuodenkin jälkeen paljaalla.

        "Vain neitsyellä ei ole sukupuolitauteja 100%:lla varmuudella."

        Ei ole varmaa tuokaan. Huuliherpes voi levitä genitaalialueelle (kemikaalialueelle ;)) , kaikenlaisia tulehduksia voi tulla, veren välityksellä voi saada vaikka mitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe