Keskustaa lähellä olevana arvostan yleisestikin hyvinä pidettyjä asioita. Niihin kuuluu ystävällisyys, avuliaisuus, yhteistyökyky jne
Hieman ihmetyttää nykyinen meno, jossa ihmisiä pidetään hyvinä tai huonoina mm. asuinpaikan perusteella.
HV:ni on vankasti sitä mieltä, että jo Tsadissa asuminen tekee hänestä jo lähtökohtaisesti paremman.
Huvittaa tuo yksioikoinen junttinäkemys. Ho hoo, ho hoo!
Ei ole kaikki synapsit enää käytössä.
Keskusta, normaalia elämää
9
<50
Vastaukset
- Yksikköpäällikkö
Myös tiedotusvälineet kertovat hyvin vähän normaali-ihmisten elämästä, koska se ei myy.
- Yksikköpäällikkö
Ei kuulu normaalipäisen touhuun tuo toisten nimien nostelu tänne, kuten erittäin vähälle jäänyt HV:ni koko ajan vitutuspurkauksissaan tekee.
- Kiero_kierompi_jne
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/sipilan-haastattelua-seuranneet-potkut-oikeuteen/PbpE4J6X?_ga=1.69451991.67672140.1432648329
"Keskustaa lähellä olevana arvostan yleisestikin hyvinä pidettyjä asioita. Niihin kuuluu ystävällisyys, avuliaisuus, yhteistyökyky jne"
Ja jos uutisointi ei ole niinkuin keskusta (Sipilä)on halunnut, järjestetään ikävästi fudut.- Yksikköpäällikkö
Entäs nimien nostelu? Eikö se kieli äärimmäisestä tyhmyydesta, joka on Kapin perusheinää?
Yksikköpäällikkö kirjoitti:
Entäs nimien nostelu? Eikö se kieli äärimmäisestä tyhmyydesta, joka on Kapin perusheinää?
Eipä taida mediakaan malttaa huomenna olla nostamatta esille muutamien ministereiden nimiä, ellei ässätrio peräti tee sitä itse. Pahalta kuitenkin näyttää, että salkkujako ratkeaa lopullisesti vasta torstaina.
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Eipä taida mediakaan malttaa huomenna olla nostamatta esille muutamien ministereiden nimiä, ellei ässätrio peräti tee sitä itse. Pahalta kuitenkin näyttää, että salkkujako ratkeaa lopullisesti vasta torstaina.
Joo, noin varmaan huomenna tapahtuu kuin sanot. Mutta niillä ei ole huolta henkilöllisyytensä paljastumisesta kuten tuolla, jolle vastaat. Minä en todellakaan ole hänen henkilöllisyyttään paljastanut, kun en sitä tiedä, enkä välitä tietääkään. Mutta en usko - en ainakaan halua uskoa - että tuo olisi hän, joksi joku on hänet täällä päätellyt. Ilmeisesti siksi, että tuo on vihjaillut tuntevansa tiettyjä henkilöitä, joiden joukkoon hän toivoisi hänet yhdistettävän.
- Yksikköpäällikkö
kapi_ kirjoitti:
Joo, noin varmaan huomenna tapahtuu kuin sanot. Mutta niillä ei ole huolta henkilöllisyytensä paljastumisesta kuten tuolla, jolle vastaat. Minä en todellakaan ole hänen henkilöllisyyttään paljastanut, kun en sitä tiedä, enkä välitä tietääkään. Mutta en usko - en ainakaan halua uskoa - että tuo olisi hän, joksi joku on hänet täällä päätellyt. Ilmeisesti siksi, että tuo on vihjaillut tuntevansa tiettyjä henkilöitä, joiden joukkoon hän toivoisi hänet yhdistettävän.
Älä yritä väistää vastuutasi! Vain Sinulla on motiivi ja vain Sinulla!
- Yksikköpäällikkö
Normaaliin elämään kuuluu myös tasapuolisuus. Kaikki näkökulmat on tuotava esille ja julkaistava.
YLE ei niin tee. Siellä vallitsee sossu-, suvaisevaisuus- ja monikulttuuriperspektiivi. Normaalia elämää hyvinkin sinulle on tuollainen, että olet viettänyt tällä palstalla nekin kaksi päivää, jotka minä olen ollut reissussa. Niin aina.
Ja puhut vitutuspurkauksesta. Minulla noiden evp-toverieni kanssa oli oikein mukavaa Tallinnassa, jossa yhdessä. mm. hyvin söimme Olde Hansassa. Ja laivallakin, kun joukossamme oli myös naisia, muutamat meistä olivat matkassa vaimojensa tai naisystäviensä kanssa. Niinpä minäkin pääsin myös vähän tanssahtelemaan, vaikka mukanani ei ollut nyt tuossakin joukossa jo tuttu naisystäväni, joka nyt on kiertämässä Ranskaa ja Saksaa omalla matkallaan. Sitä reissuamme ei todellakaan voida pitää vitutuspurkauksena.
Sillä aikaa sinä palstaa päivystäessäsi olet turhautunut, kun et ole nähnyt minua palstalla - sepä ihme! Ja olet tehnyt tuollaisen avauksen, jolla olet sitten keskustellut itsesi kanssa. Tuollaista kyllä voidaan pitää vitutuspurkauksena;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381