Eikä ole ketään ketä halata aamulla. Sellaista se on ätmin elämä.
Heräsin naispulaan
21
<50
Vastaukset
- ruma-ätmi
Heräsin ja runkkasin
Oletatko, että jonakin aamuna siihen viereen yhtäkkiä ilmestyy joku jota halata, ilman että sinun tarvitsee itse tehdä asialle jotain?
- fätmi-sinkku
Oletan tietenkin.
fätmi-sinkku kirjoitti:
Oletan tietenkin.
Mutta mitäs, kun atm = mies, joka ei saa naista. Jos siis olet atm niin sehän on puhdas mahdottomuus, että vieressä jonakin aamuna (tai päivänä tai iltana) olisi nainen. Jos olisi, niin et olisi atm. Mutta koska olet päättänyt olla atm, niin olet päättänyt olla mies joka ei tule koskaan heräämään naisen vierestä.
Aika tyhmä päätös minusta :/- fätmi-sinkku
helka kirjoitti:
Mutta mitäs, kun atm = mies, joka ei saa naista. Jos siis olet atm niin sehän on puhdas mahdottomuus, että vieressä jonakin aamuna (tai päivänä tai iltana) olisi nainen. Jos olisi, niin et olisi atm. Mutta koska olet päättänyt olla atm, niin olet päättänyt olla mies joka ei tule koskaan heräämään naisen vierestä.
Aika tyhmä päätös minusta :/Köyhä = ihminen, jolla on vähän rahaa.
Onko köyhä välttämättä koko elinikänsä köyhä? fätmi-sinkku kirjoitti:
Köyhä = ihminen, jolla on vähän rahaa.
Onko köyhä välttämättä koko elinikänsä köyhä?Ei siitä olekaan kysymys, onko elinikänsä köyhä. Kyse on siitä, että jos ihmisellä olisi rahaa niin hän ei olisi köyhä => jos miehellä olisi nainen niin hän ei olisi atm.
Voi se köyhäkin aamuisin kirjoittaa jollekin palstalle, että "Heräsin rahattomuuteen, sellaista se on köyhän elämä", mutta mikä siinä on uutinen? Mikä siinä on se informaatio, mitä halutaan välittää? Yksittäisen ihmisen huokaus. Jos hän kysyisi, kuinka voisi muuttaa tilannettaan (kuinka voisin rikastua, mitä voisin tehdä että jonakin päivänä heräisin rikkaampana) niin silloin siinä olisi jotain järkeä keskustelun kannalta, mutta sen toteaminen että naista saamattoman miehen elämä on sellaista ettei aamulla ole naista (köyhän elämä on sellaista ettei ole rahaa) on yksinkertaisesti tyhjänjauhamista päivästä toiseen.- Erässmies
fätmi-sinkku kirjoitti:
Köyhä = ihminen, jolla on vähän rahaa.
Onko köyhä välttämättä koko elinikänsä köyhä?Ei ole jos vaikka voittaa miljoonia Lotossa tai Eurojackpotissa. Onhan tuo aika mahdotonta mutta kuitenkin periaatteessa mahdollista.
Erässmies kirjoitti:
Ei ole jos vaikka voittaa miljoonia Lotossa tai Eurojackpotissa. Onhan tuo aika mahdotonta mutta kuitenkin periaatteessa mahdollista.
Ei, ihminen jolla on miljoonia, ei ole köyhä. Mies, jolla on naisia, ei ole atm.
- Erässmies
helka kirjoitti:
Ei, ihminen jolla on miljoonia, ei ole köyhä. Mies, jolla on naisia, ei ole atm.
Niin ja köyhästä voi muuttua rikkaaksi ja atm:stä ketmiksi tai miksi ei joissain tapauksissa jopa ytmiksi. Kumpikaan ei ole kuitenkaan missään nimessä helppo tie ja usein muutokseen vaaditaan aika paljon tuuriakin kovan työn teon lisäksi. Tarkoitan että välttämättä pelkkä työn teko tai pelkkä tuuri ei yksistään riitä paitsi Lottopeleissä tuuri riittää.
helka kirjoitti:
"Mies, jolla on NAISIA, ei ole atm."
hmmmmm.....eli yksi ei riitä kaikkien naistenkaan mielestä..... ;DMGTOW kirjoitti:
"Mies, jolla on NAISIA, ei ole atm."
hmmmmm.....eli yksi ei riitä kaikkien naistenkaan mielestä..... ;DÄhh, ei nyt ole siitä kyse onko niitä yksi vai monta. En vain jaksa tätä jatkuvaa marinaa jossa ensin itse todetaan että "olen atm" (eli mies jolla ei ole naista) ja sitten ollaan hämmästyneitä siitä, että ei ole naista. No hitto, jos olisi niin silloinhan kirjoittaja olisi ktm eikä atm.
Erässmies kirjoitti:
Niin ja köyhästä voi muuttua rikkaaksi ja atm:stä ketmiksi tai miksi ei joissain tapauksissa jopa ytmiksi. Kumpikaan ei ole kuitenkaan missään nimessä helppo tie ja usein muutokseen vaaditaan aika paljon tuuriakin kovan työn teon lisäksi. Tarkoitan että välttämättä pelkkä työn teko tai pelkkä tuuri ei yksistään riitä paitsi Lottopeleissä tuuri riittää.
Juuri niin, muuttua voi, mutta muuttuminen ei tapahdu sillä että hokee "olen köyhä, minulla ei ole rahaa" / "olen atm, minulla ei ole naista".
- Elämäopettaataisitei
Voi ei! Heräsit eikä ollu teinineitsyttä vieressä :o apua!! Mäkin heräsin eikä ollu ikäistäni ukonrähjää kuorsaamas siin vieres :(
- Ätmi-sinkku
En ole koskaan sanonut että haluan teini neitsyttä. Ihan omanikäinen 30 vuotias riittää.
- Ätmi-sinkku
No kun saan aina pakit kun yritän tutustua naiseen. Mitä siinä voi sitten enää tehdä. Helka varmaan vanhana jännämiehen patjana haluaa että mies ottaa väkisin naisen ja helka on varmaan siihen tottonut. Työpaikalla naiset ei edes toivottele hyvää huomenta vaan naama näkkärillä tuijottavat tietokoneruutua.
"Mitä siinä voi sitten enää tehdä."
Voi joko hyväksyä asian tai pyrkiä muuttamaan sitä. Koska ketään muita kuin itseään ei voi muuttaa, niin muutoksen on lähdettävä itsestä.
Ja tähän tulee nyt miljoonannen kerran että "mutta kun on ruma/lyhyt/pienikullinen" ja ollaan taas samassa pisteessä. Koskaan ei ilmeisesti tule mieleen, että voisi yrittää muuttaa sitä omaa persoonaansa, olla avoimempi, iloisempi, sosiaalisempi, puheliaampi... Jos ne työpaikan naiset eivät toivottele kenellekään hyvää huomenta, niin se on teidän työpaikkanne kulttuuri ja sen muuttaminen on hidasta. Jos ne toivottavat muille huomenta mutta sinulle ei, niin ongelman lähde on sinun persoonassasi.
En viitsi jatkossakaan kommentoida idioottimaisuuksia, puhuttiin niissä sitten väkisinottamisesta tai muusta vastaavasta.helka kirjoitti:
"Mitä siinä voi sitten enää tehdä."
Voi joko hyväksyä asian tai pyrkiä muuttamaan sitä. Koska ketään muita kuin itseään ei voi muuttaa, niin muutoksen on lähdettävä itsestä.
Ja tähän tulee nyt miljoonannen kerran että "mutta kun on ruma/lyhyt/pienikullinen" ja ollaan taas samassa pisteessä. Koskaan ei ilmeisesti tule mieleen, että voisi yrittää muuttaa sitä omaa persoonaansa, olla avoimempi, iloisempi, sosiaalisempi, puheliaampi... Jos ne työpaikan naiset eivät toivottele kenellekään hyvää huomenta, niin se on teidän työpaikkanne kulttuuri ja sen muuttaminen on hidasta. Jos ne toivottavat muille huomenta mutta sinulle ei, niin ongelman lähde on sinun persoonassasi.
En viitsi jatkossakaan kommentoida idioottimaisuuksia, puhuttiin niissä sitten väkisinottamisesta tai muusta vastaavasta."En viitsi jatkossakaan kommentoida idioottimaisuuksia"
Jos muut noudattaisivat samaa periaatetta, niin sinun juttujasi ei kommentoitaisi kertaakaan ;)
- Mies26v
Itse heräsin kulli kivikovana ja harmittelin sitä kun ei ollut taaskaan naista vieressä nussittavaksi. Nainen olisi aivan hyvin voinut olla iältään vaikka väliltä 18-53-vuotta kunhan vain olisin saanut upottaa kiimasta sykkivän kyrpäni märkään pilluun.
No eihän se nainen itsestään siihen viereen tule jos ei uskalla tehdä asioita sen eteen. Minkäs sille teet. - Mies-89_
Helka vois vaikka antaa pillua sen sijaan että jakelee täällä neuvoja joista ei käytännössä ole apua monellekkaan. En ole nirso ja olen aika vahvasti vanhempiin naisiin päin. Jos vain ei haittaa se että olen ujo etkä itse ole turhan nirso ja ennakkoluuloinen.
- Mies-89_
Itse ainakin olen valmis tutustumaan kaikenlaisiin naisiin ja ihmisiin ilman mitään ennakkoasenteita. Tarkoitan että olen valmis antamaan ihmisille mahdollisuuden oli sitten luonteeltaan introvertti tai ekstrovertti. Ei se kenestäkään epäsosiaalista tee ettei ole kokoajan suunapäänä.
- Kilttiatm
Miksi helka luulee että naisiin olisi helppo tutustua. Naisen ei tarvii kestää pakkeja koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4931869Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3801576Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181357- 113962
- 51929
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19916Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15771Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66763Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka10751