Kai olette huomanneet, että kreikkalainen sarja Saari alkoi Teemalla uusintana (arkisin klo. 19). Taidan katsoa toisenkin kerran.
http://areena.yle.fi/1-2076893
http://keskustelu.suomi24.fi/t/12051832
Saari (uusintaa pukkaa)
9
605
Vastaukset
- eikaikkeakerkeä
Minä taidan jättää väliin tälläkin kerta :).
- Sarjadiggari
Äläs nyt, ei ton katsomiseen mene kuin n. 26 tuntia.
- eikaikkeakerkeä
26h = 3 x 8h työpäivä 2h
Liikaa vie aikaa :). - Hislop
Tervetuloa Facebookin Kreikkaryhmään! Löytyy nimellä Kreikka'
- 1018
Tässä on yksi syy sille, miksi maksan kitisemättä YLE-veroa. Laatusarja, joka antaa uusintanakin enemmän kuin mainoskanavien vuosituotanto yhteensä.
- BLOODisLIFE
Hyvä sarja, mä katoin sitä ja jos se olis tullu muutamia vuosia sitten niin mäkin olisin luullu että mullakin on lepra! Mutta tuskin mulla mitään lepraa oli vaan joku ihotauti tai vaikka pellagra
- kreikkalainen_mutalogia
Kreikkalainen opetusohjelmasarja, kuinka eletään herroiksi ja maksatetaan se muilla.
- Saariretki
Sarja on todella hyvä. En ole aikaisemmin katsonut. Minulla välillä tulee pisara silmään katsellessani murheita ja suruja. Miksi jäin koukkuun oli
Että olen käynyt saarella. Kävin siellä noin 30 vuotta sitten ja silloinkin minulla oli itku kurkussa. Tuli niin paha olo siellä etten käynyt katsomassa saarta tarkkaan. Olin lähellä rantaa. On sillä saarella ollut paljon surua.
Valitettavasti (tietysti) opas oli englantilainen, joten kaikkea en ymmärtänyt kertomuksista. - Annan-velat-anteeksi
Kiitän kirjailijaa, kreikkalaisia ja YLE:ä, että sain kokea tämän. Tarina oli huikea, näyttelijät kautta linjan loistavia ja kameraotokset välillä kuin liikkuvia taideteoksia. Pari viimeistä jaksoa oli liian harppovaa kerrontaa ja joidenkin henkilöiden kohtalot jäivät harmillisesti pimentoon kehyskertomuksen joutavanpäiväisen loppulässähdyksen taakse, mutta sekään ei vähennä sarjan arvoa. Olen vaikuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662238Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711480Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211454Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.771167Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771134Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211086Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051064En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9922- 77919