Uusiiko mun leukemia?

Jalassa on kumma mustelma. Parantumisen jälkeen niitä on ollut jos juon. Verikokeet normaalit.
Nyt en ole juonut vähään aikaan ja silti on mustelma. Se ei siis johdu juomisesta.

Nuoruudessani kun kuuluin hell.srk:aan opetettiin että parantuminen on uskosta kiinni.

Verikokeet oli viimeksi normaalit kun mitattiin alkoholin aiheuttamaa mustelmaa.

Olin kuolemansairas tai en mieheni on pahoinpitelysyytteen ja rattijuopumuksen takia vaarassa joutua 2 vuodeksi vankilaan.

Hän on ollut henkireikäni...

Nyt hän on selvinpäin kun minä juon.

2

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomialatalo

      Haluaisin että kirjoittaisit minulle lisää aiheesta osoitteeseen [email protected] Minulla voi olla sinulle pari terveysvinkkiä


      Aivan näin aluksi on todettava, että syöpä ei sanan varsinaisessa merkityksessä todellakaan ole "Jumalan rangaistus" sinulle esim siitä, että olet paha, kylmä laskelmoiva ateisti.


      Syövän aikaansaavat monet eri tekijät, mm korkea PH arvo eli veren ja vatsan HAPPAMUUS!


      "Nuoruudessani kun kuuluin hell.srk:aan opetettiin että parantuminen on uskosta kiinni."


      En ota tässä viestiketjussa kantaa muuhun kuin syöpään. Itsellänikin on syöpäpelko ja varsinkin eturauhasyöpä pelottaa ihan HELVETISTI!


      Sen sanon...että syöpä ei ole "Jumalan rangaistus" Sen aikaansaa YHTEISKUNTA jossa elämme!


      Eli ISTUMME paljon...istumme HUONOSSA ASENNOSSA ja myöskin syömme paljon LIHAA JA SOKERIA!

      https://www.youtube.com/watch?v=fxBPJwVhfMY


      Näin se keho HAPPAMINEN vain etenee, ja siellä muhii ties mitä pöpöjä!



      Ensimmäinen askel paranemisessa on TÄMÄ!


      MENE...TOTEUTA JA NOUDATA TÄTÄ KEHOTUSTA! SE LÖYTYY RAAMATUSTA!!!

      "Ja Jumala sanoi: Katso, minä annan teille kaikkinaiset siementä tekevät ruohot, joita kasvaa kaikkialla maan päällä, ja kaikki puut, joissa on siementä tekevä hedelmä; olkoot ne teille ravinnoksi."

      1 Mooseksen kirja 1 luku 29 jae


      Esim kun syöt omenan...muista sydä KOKO OMENA! Siemenet ja kanta kanssa ROHKEASTI SUUSTA SISÄÄN VAAN!

    • helvetissäeiparane

      Kun ei ole uskoa, ei parane, epäuskoinen kituu ainaisesti vaivassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe