Jalassa on kumma mustelma. Parantumisen jälkeen niitä on ollut jos juon. Verikokeet normaalit.
Nyt en ole juonut vähään aikaan ja silti on mustelma. Se ei siis johdu juomisesta.
Nuoruudessani kun kuuluin hell.srk:aan opetettiin että parantuminen on uskosta kiinni.
Verikokeet oli viimeksi normaalit kun mitattiin alkoholin aiheuttamaa mustelmaa.
Olin kuolemansairas tai en mieheni on pahoinpitelysyytteen ja rattijuopumuksen takia vaarassa joutua 2 vuodeksi vankilaan.
Hän on ollut henkireikäni...
Nyt hän on selvinpäin kun minä juon.
Uusiiko mun leukemia?
2
<50
Vastaukset
- Tomialatalo
Haluaisin että kirjoittaisit minulle lisää aiheesta osoitteeseen [email protected] Minulla voi olla sinulle pari terveysvinkkiä
Aivan näin aluksi on todettava, että syöpä ei sanan varsinaisessa merkityksessä todellakaan ole "Jumalan rangaistus" sinulle esim siitä, että olet paha, kylmä laskelmoiva ateisti.
Syövän aikaansaavat monet eri tekijät, mm korkea PH arvo eli veren ja vatsan HAPPAMUUS!
"Nuoruudessani kun kuuluin hell.srk:aan opetettiin että parantuminen on uskosta kiinni."
En ota tässä viestiketjussa kantaa muuhun kuin syöpään. Itsellänikin on syöpäpelko ja varsinkin eturauhasyöpä pelottaa ihan HELVETISTI!
Sen sanon...että syöpä ei ole "Jumalan rangaistus" Sen aikaansaa YHTEISKUNTA jossa elämme!
Eli ISTUMME paljon...istumme HUONOSSA ASENNOSSA ja myöskin syömme paljon LIHAA JA SOKERIA!
https://www.youtube.com/watch?v=fxBPJwVhfMY
Näin se keho HAPPAMINEN vain etenee, ja siellä muhii ties mitä pöpöjä!
Ensimmäinen askel paranemisessa on TÄMÄ!
MENE...TOTEUTA JA NOUDATA TÄTÄ KEHOTUSTA! SE LÖYTYY RAAMATUSTA!!!
"Ja Jumala sanoi: Katso, minä annan teille kaikkinaiset siementä tekevät ruohot, joita kasvaa kaikkialla maan päällä, ja kaikki puut, joissa on siementä tekevä hedelmä; olkoot ne teille ravinnoksi."
1 Mooseksen kirja 1 luku 29 jae
Esim kun syöt omenan...muista sydä KOKO OMENA! Siemenet ja kanta kanssa ROHKEASTI SUUSTA SISÄÄN VAAN! - helvetissäeiparane
Kun ei ole uskoa, ei parane, epäuskoinen kituu ainaisesti vaivassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010330Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523525Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja523268- 642865
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2052230- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252023Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221446Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386