Löytyykö hyviä ideoita miten toimia kun naapurissa räksyttää useampi koira. Omistajaa tämä mölinä ei ilmeisesti haittaa, mutta itse en jaksaisi kuunnella näitä koiria päivästä toiseen. Ihmettelen, että joku on kehdannut tuoda tiheään asutulle taajama-alueelle noin haukkuherkkiä koiria.
Räksyttävät koirat
53
<50
Vastaukset
- hauhauhauh
Yllytä niitä räksyttämään vieläkin enemmän. Se temppu yleensä tehoaa.
- homelite
äänekkäät pienkoneet antaa kans naapurille vastamelua ...
- Joutavaa
Joutavaa.Itse räksytät enemmän joutavasta :)
- hauhauhauh
Asettelepa itsesi naapurin asemaan.
- Näin
Käy avaamassa häkki päivällä ja päästä luontoon ne :)
- vastapalvelus
Suosittelen halpaa moottorisahaa, se kannattaa käynnistää pihalle pärisemään niin aikaisin aamulla että naapuri on varmasti vielä nukkumassa, ja sahasta äänenvaimennin pois.
Omalle perheelle kannattaa varata riittävästi korvatulppia.
- hauhau.lapua
.338 Lapua Magnum on suomalaisen Lapuan kehittämä pitkänmatkan tarkkuus- ja metsästyspatruuna (8,6×70 mm tai 8,58×70 mm). Se on keskisytytteinen, pullonkaulamainen patruuna, jota käytetään erityisesti sotilas- ja kilpailutarkkuusammuntaan.
- kyllästyny-
Honkimettäs kaas räksyttää kaksi vasikankokoosta koiraa kaiket päivät ja aitauksen haju kantautuu naapureihin saakka.Ei tunnu omistaja tajuavan tilannetta....
- titityyyyy
Koiraihimisenä tiiän että koirat kyllä haukkuu, mutta virallinen kantahan on vissiin että 06-22 välilllä pääsääntöisesti pitäis olla hiljaista!? Aikoinaa ku miulla oli koira naapurin kanssa tuli riitaa koiran haukkumisesta, otin yhteyttä poliisiin ja kysyin kuinka pitää toimia...Poliisin vastaus oli ettäkoiran työ on haukkua!! :) kunhan vaan on ed. mainitulla ajankohdalla hiljaa...
- tui
Sulla taitaa olla noi kellonajat nurinpäin??? Jos koirat on hiljaa ajalla 22-06 niin siihen ei virkavalta kuulemma puutu (tälläsen vastauksen sain ku asiasta uteliaisuuttani kyselin)... Kysäsin myös sen että jos jostakin syystä kuitenkin koira haukkuu öisin, siihenkään ei puututa jos se ei ole jatkuvaa... Katsovat sen ns. vähäiseksi häiriöksi.... Noh, mulla ei itsellä koiraa oo, mutta halusin keskusteluun osallistua kuitenkin.
- meluavaan
Meillä tuollainen melu loppui, kun pojan peltoautosta otettiin pakoputki pois ja konepelti ylös naapurin rajalle.
Siinä se sitten paukutti pari tuntia ja sanoin naapurille, että bensaa riittää jos tarvetta on. Uhkas poliisilla ja tappaakkin mutta koirat hiljeni, se osti niille haukkupannan.
Oli se kyllä julmettu melu, aivan peltikattokin kohosi ja koirat ryömi kusivana peräs pihalla. Silentat pääs istuin itse keittiössä. - KurtV
Kurt Vonnegut neuvoi eräässä kirjassaan panemaan rikottuja partakoneen teriä jauhelihan sekaan ja heittämään ne koirille. Minä en kuitenkaan neuvo ketään tekemään niin, koska viattomiahan koirat ovat omistajiensa typeryyteen.
- noproblem
Asuntoalueilla yleensä kuuluu jos jonkinlaista ääntelyä. Se kuuluu asiaan kun asutaan yhdessä muiden kanssa. Jos äänet häiritsevät niin suosittelisin lämpimästi etsiytymään jonnekin missä ei ole muita ihmisiä tai eläimiä. Meidänkin naapurissa koirat haukuskelee, mutta ei se ole epänormaalia niinkun ei ruohonleikkuritkaan tai lasten kiljuntakaan. Toivon päiviisi muutakin tekemistä kun muitten kyttääminen ja arvostelu. Voimia sinulle elämässäsi suvaitsemattoman mielesi kanssa.
- Haukuskelija
Vain koiranomistaja voi olla noin tyhmä ja muitten asuinrauhasta piittaamaton. Kiitos kuitenkin hyvistä nauruista. Kyllä ne aina koiran "haukuskelun" voittaa, kunhan ei tarvi koko päivää nauraa.
- Palikka11
Sinä olet varmaankin juuri tällaienen naapurustonpelastaja. Kyyläät parvekkeellasi ja asunnossasi miten muut elävät elämäänsä ja avaudut siitä joko internettin, tai mitä paremmin, vielä toisille naapureille. Sitten vain vastamelua pitämään ja häiriköimään. Kaikki vielä mukaan toimintaan eikö?
- Kolmepointtia
Koiranomistajat mielummin haja-asutusalueelle. Koirille haukkuvero. Koiranpaskat omistajien tonteille.
- klkääöääöl
lkijihjjkjhhkhgkjhjkjhjlj
Oletko puhunut asiasta suoraan - ja samalla asiallisesti - naapurisi kanssa?
- Kusaisiko
Sähän nyt vasta varsinainen keksijänero olet. Eipä tuota ole koskaan kukaan keksinytkään. Menen heti huomenna puhumaan tuolle naapurin kennelin pitäjälle.
Hankin tänään luotiliivit ja kypärän niin selviydyn ehkä pienin vaurioin.
Ei rakkilaumaa asutusalueella pitävä henkilö voi olla niin sivistynyt, että pystyy keskustelemaan asiallisesti kanssaihmisten kanssa.
Parkkeraa lähimmän pururadan varteen siihen koiran ulkoiluttamiskiellon viereen ja laske tunnin sisällä kuinka moni koira ulkoiluttaa isäntäänsä siitä ohi.
Minä kerran laskin klo. 17.00-18.00 meni 7 koiraa ja jokainen kusaisi siihen kieltomerkin paalun juurelle. Isäntä tarkisti vielä tuliko sieltä tarpeeksi. - Liikaaikaonpahasta
Kusaisiko kirjoitti:
Sähän nyt vasta varsinainen keksijänero olet. Eipä tuota ole koskaan kukaan keksinytkään. Menen heti huomenna puhumaan tuolle naapurin kennelin pitäjälle.
Ei rakkilaumaa asutusalueella pitävä henkilö voi olla niin sivistynyt, että pystyy keskustelemaan asiallisesti kanssaihmisten kanssa.
Parkkeraa lähimmän pururadan varteen siihen koiran ulkoiluttamiskiellon viereen ja laske tunnin sisällä kuinka moni koira ulkoiluttaa isäntäänsä siitä ohi.
Minä kerran laskin klo. 17.00-18.00 meni 7 koiraa ja jokainen kusaisi siihen kieltomerkin paalun juurelle. Isäntä tarkisti vielä tuliko sieltä tarpeeksi.Sinähän voisit rakentaa siihen kieltomerkin viereen vartiotornin. Soitat sitte aina poliisille kun näet koiran taluttavan omistajaansa sehän on 20e rikesakon arvoinen rikkomus. Saadaan suomen talous nousuun eikä tarvita mitään yhteiskuntasopimuksia ja sinäkin tunnet itsesi tärkeäksi.
Kusaisiko kirjoitti:
Minä kerran laskin klo. 17.00-18.00 meni 7 koiraa ja jokainen kusaisi siihen kieltomerkin paalun juurelle. Isäntä tarkisti vielä tuliko sieltä tarpeeksi.Eli suomeksi sanottuna: uskallus riittää ainoastaan täällä netissä anonyyminä inisemiseen, mutta asiasta keskustelemiseen ei.
Jos et viitsi mennä ovelle keskustelemaan, niin pudota kirje postilaatikkoon.- Saksanpaimen
Valitettavasti koirat usein kärsii omistajiensa tyhmyydestä, monesti se narunpäässä kaulapannassa oleva on viisaampi kuin taluttaja.
- suomenpystykorrva
Saksanpaimen kirjoitti:
Valitettavasti koirat usein kärsii omistajiensa tyhmyydestä, monesti se narunpäässä kaulapannassa oleva on viisaampi kuin taluttaja.
Samaan tulokseen olen tullut itsekin lukiessani tämän palstan koiranomistajien kommentteja. Tuohon samaan räksytykseen hekin turvautuvat kunnon argumenttien puutteessa. Jos heillä olisi jotain toimintaa korvien välissä, niin itsekin osaisivat pitää huolta siitä, ettei koko naapuruston tarvitsisi olla tekemisissä heidän harrastuksensa kanssa aamusta iltaan.
- joskuskäynäin
Niissä kylteissä kyllä ainakin simpsiöllä kielletään koiran ulkoilutus ja kävely pururadalla latukaudella, ei suinkaan ympäri vuoden. Viime viikolla oli jo aika surkiat hiihtokelit mun miälestä. Yrittäkää ny oppia tulemaan toimeen kaikenkaisten kansalaisten kanssa älkääkä ny joka olemattomasta mieltänne pahoittako. Elämä on paljon helpompaa kun ei sekaannu toisten asioihin. Mikä jesus siinä on ku koko aijan pitää kytätä, ennen vanhaan oli melekeen joka torpas hirvikoira ja ne vasta räksytti yätä päivää.
- älyhoihoi
Sinäkö olet sitä mieltä, ettei naapurin kokopäiväisesti räksyttävä koira sekaannu naapurin asioihin???
- hyväthyssykät
älyhoihoi kirjoitti:
Sinäkö olet sitä mieltä, ettei naapurin kokopäiväisesti räksyttävä koira sekaannu naapurin asioihin???
"Yrittäkää ny oppia tulemaan toimeen kaikenkaisten kansalaisten kanssa älkääkä ny joka olemattomasta mieltänne pahoittako. "
Tässä koiranomistajan ajatusrakennelma on olematon häirintä, jos koira räksyttää joka päivä asuntoalueella.
Aivot taitaa olla lähellä persettä, jos niitä ollekkaan. Pururadalla saa paskattaa koiraansa, saahan lenkkeilijä ne tennarit puhtaaksi sitten kotona.
- PaskaJaska
Muutama Ex Motorolan valmistama disko piezzopilli osottamaan naapurin koiriin, jokaiseen eritahtinen nopeasti pyyhkäisevä 19-22 kHz sweeppa. Tietenkin 10-20% särökään ei ole pahasta. Signaali tasoksi sitten suurin sallittu kyseiselle pillille. 24/7 päällä.
Viikko-pari, koirat ovat hiljaa ja vinkuvat hiljaa mahdollisimman kaukana.
Näinhän ei sitten saa tehdä! - voivoi
En oo vielä ikään ollu sellaasella asuntoalueella jossa ei kuulu meteliä. On keväällä moottorisahaa pärisemäs, kesällä tenavia huutamas, talavella lumiaura kolajamas ja syksyllä poijat huurattaa mopojansa porukalla. Eli asutusalueella kuulen kaikenlaasta vaikkei ittellä tai rajanaapurilla olisi yhtään koiraa. Ei oo koiran tai mopopoijan tai moottorisahallisen miehen syy että jotkut tukkii asustamaan taajamaan vaikka ei kestä normaalin elämisen ääniä. Ja mulla ei oo koiraa vaan elämänkokemusta ja kykyä tulla toimeen naapurien kanssa ilman että ramppaisin kertomassa heille mitä he minun mielestä tekevät kulloinkin väärin. Koittakaa nyt selvitä näistä arjen pienistä vastoinkäymisistä ilman paniikkia.
- jassoovoivoi
Siis aidan takana päivät pitkät haukkuva koira kuuluu mielestäsi "normaalin elämisen ääniin"?
- verollevain
Olen kyllä sitä mieltä, että suomen pystykorvan kaltaisen haukkujan, kun hommaa asuntoalueelle niin kipiä on pää.
Se haukkuu koko ajan ellei muuta haukuttavaa ole niin kusiaanen saa tunnin äänijakson aikaseksi.
Ei nuo asuntoalueet muutu koirien osalta hiljaiseksi muuten kuin koiraveron kautta. Jos on varaa ostaa koira ja elättää sitä niin kyllä on varaa maksaa n. 500-1000 € koiraveroa kunnalle. - yhyfgjhk
verollevain kirjoitti:
Olen kyllä sitä mieltä, että suomen pystykorvan kaltaisen haukkujan, kun hommaa asuntoalueelle niin kipiä on pää.
Se haukkuu koko ajan ellei muuta haukuttavaa ole niin kusiaanen saa tunnin äänijakson aikaseksi.
Ei nuo asuntoalueet muutu koirien osalta hiljaiseksi muuten kuin koiraveron kautta. Jos on varaa ostaa koira ja elättää sitä niin kyllä on varaa maksaa n. 500-1000 € koiraveroa kunnalle.Jos koirille laitetaan vero niin laitetaan huutaville kersoillekkin vero ja sama summa! Ja jos eivät hiljene niin tappi suuhun. Ja lapsilisät pois, joka kersoja hankkii niin ei niitä yhteiskunnan tartte elättää, maksakoot ne kulunsa itte joka niitä haluaa.Niin ja mopoille 1000€ vero metelöinnistä klo.21.00 jälkeen!
jos on vara ostaa mopo niin on vara siittä veroakin maksaa. - kersanomistaja
yhyfgjhk kirjoitti:
Jos koirille laitetaan vero niin laitetaan huutaville kersoillekkin vero ja sama summa! Ja jos eivät hiljene niin tappi suuhun. Ja lapsilisät pois, joka kersoja hankkii niin ei niitä yhteiskunnan tartte elättää, maksakoot ne kulunsa itte joka niitä haluaa.Niin ja mopoille 1000€ vero metelöinnistä klo.21.00 jälkeen!
jos on vara ostaa mopo niin on vara siittä veroakin maksaa.Olen aina ollut sitä mieltä, että koiranomistajilla vippaa päästä, mutta näin paljon, sitä en tähän mennessä tiennyt.
- BUUUUUUUUUUUU
Aihe on kulunut, joten saat yhtä kuluneen fraasin takaisin. MUUTA korpeen. Ihmiset, jotka yleensäkin muuttavat kaupunki/tiheästi asutulle alueelle ovat aikamoisia älykääpiöitä, jos eivät ymmärrä/tajua/voisi edes kuvitella, että ko alueilla on melua/meteliä ja meininkiä. Jos koirat naapurissasi lakkaavat olemasta eli niistä ei olisi enää häiriötä (?), niin olen satavarma siitä, että päässäsi muhii jo seuraava valituksen aihe. Olet juuri niitä minä-minä tyyppejä, jotka ajattelevat niin, että muiden pitää elää sinun mukanasi. Joten, ole hyvä, pistä luukkusi myyntiin ja muuta korpeen. Siellä on sinunlaistesi paikka.
- sivistynytkin
Normaali peruskoulun keskenjättäneen älykeskittymän mielipide.
Miksi ei se haukkuherkän koiranhankkija muuta korpeen siellä saa pitää meteliä eikä ole naapureita kuulemassa.
Yhteisössä eletään sivistyneesti ottaen huomioon ympäristö. - minäminätyyppi
Ällistyttävä älyn riemuvoitto.
- BUUUUUUUUUUU
sivistynytkin kirjoitti:
Normaali peruskoulun keskenjättäneen älykeskittymän mielipide.
Miksi ei se haukkuherkän koiranhankkija muuta korpeen siellä saa pitää meteliä eikä ole naapureita kuulemassa.
Yhteisössä eletään sivistyneesti ottaen huomioon ympäristö.Toistan MUUTA KORPEEN. 99%:a ihmisistä on kyllästynyt teidän kitisijöiden jatkuvaan narinaan. Pidätte niin helvetillistä älämölöä asiasta kuin asiasta. Ja toista taas: Jos ne hurtat muuttaisikin korpee n omistajineen, niin te kitisijät haette seuraavan syyn naapuristanne, että pääsette valittamaan/kitisemään/vittuilemaan. Olette niin surkeita luusereita, eikä teillä ole muuta elämää, kun kytätä ja kuunnella, mitä naapurinne tekee. Tästä aiheesta kerta viikkoon joku aloittaa (kitisijät pitää meteliö itsestään), niin ketä kiinnostaa? Vain kitisijöitä. Toivon totisesti, että jokainen teistä, joka näin hanakasti elää toisten elämää omanaan saisi oikein veemäisiä naapureita, hakukkuvia hurttia (mieluummin vähintään 3 kpl), 10 kersaa, juoppopariskunnan, moottoripyöräkerholaisia, romun hamstraajia, mamuja, huumeiden käyttäjiä ja samanlaisia kitisijöitä, joiden kanssa sitten saisitte kilpailla, kummalta sakilta irotaa paremmat valituksen aiheet. Hankkikaa elämä. Kukaan ei taajamissa/kaupungeissa kaipaa teidänlaisia naapureita ja sehän teitä vituttaakin. Sitähän sanotaankin, että"paha kello kauas kuuluu" jne.. Ja mitä tuohon koulutukseen tulee, niin jäi tuo kiertokoulukin kesken, mutta en sentään naapureideni elämään, tekemisiin, kotieläimiin puutu. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu.. Ai niin, itse muuten asun kennelin vieressä, eikä haittaa pätkääkään vaikka kuuluu haukkua mennen tullen.. Vaikka tässä kiertokoulu kesken jäikin, niin taitaa kuitenkin olla tuo polla terveellä tasolla.. No olenhan minä näitä korkeakoulun käyneitä viisaita nähnyt, ja yksi yhteinen piirre heissä on huomattu. Viisauden ja hulluuden raja on häilyväinen, mitä lukeneempi sen sekopäisempi.
- novoisunkans
BUUUUUUUUUUU kirjoitti:
Toistan MUUTA KORPEEN. 99%:a ihmisistä on kyllästynyt teidän kitisijöiden jatkuvaan narinaan. Pidätte niin helvetillistä älämölöä asiasta kuin asiasta. Ja toista taas: Jos ne hurtat muuttaisikin korpee n omistajineen, niin te kitisijät haette seuraavan syyn naapuristanne, että pääsette valittamaan/kitisemään/vittuilemaan. Olette niin surkeita luusereita, eikä teillä ole muuta elämää, kun kytätä ja kuunnella, mitä naapurinne tekee. Tästä aiheesta kerta viikkoon joku aloittaa (kitisijät pitää meteliö itsestään), niin ketä kiinnostaa? Vain kitisijöitä. Toivon totisesti, että jokainen teistä, joka näin hanakasti elää toisten elämää omanaan saisi oikein veemäisiä naapureita, hakukkuvia hurttia (mieluummin vähintään 3 kpl), 10 kersaa, juoppopariskunnan, moottoripyöräkerholaisia, romun hamstraajia, mamuja, huumeiden käyttäjiä ja samanlaisia kitisijöitä, joiden kanssa sitten saisitte kilpailla, kummalta sakilta irotaa paremmat valituksen aiheet. Hankkikaa elämä. Kukaan ei taajamissa/kaupungeissa kaipaa teidänlaisia naapureita ja sehän teitä vituttaakin. Sitähän sanotaankin, että"paha kello kauas kuuluu" jne.. Ja mitä tuohon koulutukseen tulee, niin jäi tuo kiertokoulukin kesken, mutta en sentään naapureideni elämään, tekemisiin, kotieläimiin puutu. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu.. Ai niin, itse muuten asun kennelin vieressä, eikä haittaa pätkääkään vaikka kuuluu haukkua mennen tullen.. Vaikka tässä kiertokoulu kesken jäikin, niin taitaa kuitenkin olla tuo polla terveellä tasolla.. No olenhan minä näitä korkeakoulun käyneitä viisaita nähnyt, ja yksi yhteinen piirre heissä on huomattu. Viisauden ja hulluuden raja on häilyväinen, mitä lukeneempi sen sekopäisempi.
Älyllisesti vajaan lisäksi vielä kovakalloinenkin!
- snaknusiovov
novoisunkans kirjoitti:
Älyllisesti vajaan lisäksi vielä kovakalloinenkin!
Niinpä. Hänhän ei edes ymmärrä lopettaa ajoissa vaan repii itsensä hajalle kaikkien nähden ja kuullen.
- hyihelvete
BUUUUUUUUUUU kirjoitti:
Toistan MUUTA KORPEEN. 99%:a ihmisistä on kyllästynyt teidän kitisijöiden jatkuvaan narinaan. Pidätte niin helvetillistä älämölöä asiasta kuin asiasta. Ja toista taas: Jos ne hurtat muuttaisikin korpee n omistajineen, niin te kitisijät haette seuraavan syyn naapuristanne, että pääsette valittamaan/kitisemään/vittuilemaan. Olette niin surkeita luusereita, eikä teillä ole muuta elämää, kun kytätä ja kuunnella, mitä naapurinne tekee. Tästä aiheesta kerta viikkoon joku aloittaa (kitisijät pitää meteliö itsestään), niin ketä kiinnostaa? Vain kitisijöitä. Toivon totisesti, että jokainen teistä, joka näin hanakasti elää toisten elämää omanaan saisi oikein veemäisiä naapureita, hakukkuvia hurttia (mieluummin vähintään 3 kpl), 10 kersaa, juoppopariskunnan, moottoripyöräkerholaisia, romun hamstraajia, mamuja, huumeiden käyttäjiä ja samanlaisia kitisijöitä, joiden kanssa sitten saisitte kilpailla, kummalta sakilta irotaa paremmat valituksen aiheet. Hankkikaa elämä. Kukaan ei taajamissa/kaupungeissa kaipaa teidänlaisia naapureita ja sehän teitä vituttaakin. Sitähän sanotaankin, että"paha kello kauas kuuluu" jne.. Ja mitä tuohon koulutukseen tulee, niin jäi tuo kiertokoulukin kesken, mutta en sentään naapureideni elämään, tekemisiin, kotieläimiin puutu. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu.. Ai niin, itse muuten asun kennelin vieressä, eikä haittaa pätkääkään vaikka kuuluu haukkua mennen tullen.. Vaikka tässä kiertokoulu kesken jäikin, niin taitaa kuitenkin olla tuo polla terveellä tasolla.. No olenhan minä näitä korkeakoulun käyneitä viisaita nähnyt, ja yksi yhteinen piirre heissä on huomattu. Viisauden ja hulluuden raja on häilyväinen, mitä lukeneempi sen sekopäisempi.
Luetko itse tuota oksennusta? Epäilen! Onanoi veskissä, älä täälä netissä kompuutterilla.
Sua ei koske yhteiskunnan normit eikä lait, mutta kunhan joku loukkaa sun reviiriä niin palokunta, poliisi ja armeija paikalle.
Olen muutaman kerran törmännyt kaltaisiisi lyhytniskaisiin elämässäni ja aasikin tuntuu huippuälykkäältä sen jälkeen, mutta sivistynyt yhteiskunta ei voi poistaakaan teitä. Aatu sitä harrasti huonolla tuloksella.
- rakit
Laitahan laki pelaamaan!
Käräjäoikeus: Koira ei saa haukkua päivällä pihalla
Nurmeksen käräjäoikeus pysytti voimassa rikesakon Hurtantiellä naapureita häirinneestä haukunnasta.
Nurmeksen käräjäoikeus katsoi kahden ajokoiran haukkumisen päiväsaikaan omakotitalon pihan häkissä riittäväksi perusteeksi rikesakon määräämiselle.
Poliisi määräsi sakon koirat omistaneelle 73-vuotiaalle nurmekselaisnaiselle heinäkuussa. Tätä ennen poliisipartio oli käynyt edellisviikkoina kahdesti huomauttamassa naista koirien haukkumisesta Hurtantiellä Nurmeksen keskustassa. - jonnaXx
Meillä käy kissit kuseksimas pihaan .
- juhdfhjfhjgdfhj
itse koiranomistajana olen kyllä sitä mieltä että räksyttävää koiraa ei kuuntele kukaan. Ota koira ja laita se häkkiin huutamaan muiden vaivoiksi eipä järki paljon päätä pakota. Koira on perheenjäsen eikä mikään häkkieläin. jos ei tajua ostaa haukkupantaa niin koira pois. valitettavasti näitä ääliö koiranomistajia on ja paljon.
- eiveroa
Voi, että oot oikeassa! Ennen pitkää yhteiskunnassa tulee laki koiraverosta näiden tomppelien takia.
- kamalaaaa
Ja yksiki mies rällästi moottorisahan kans monena päivänä pihallansa. Saha pois tuollaiselta. Ja viime talavena heräsin viireltä aamulla lumiauran ryskeeseen. Aurat pois vaan ja vero päälle. Naapurin koliikkilapsi myös järkyttää elämääni kiljumalla yhtä mittaa ja leikkipuistokin rakennettiin vielä tonttimme läheisyyteen meiltä kysymättä ja siellä huudetaan kaiken päivää. Lapsilisät pois niin olis vähemmän meteliä. Kysyisin myös teiltä, miten olette päässeet eroon noista fasaanikukoista, jotka rääkyy aika rumasti aamuyöstä, ovat vissiin rauhoitettuja eikä niille voi mitään? Vaikka kellonaika on välillä 22-06? Ja nyt vielä tuo naapurin tee-se-itse-mies osti naulapyssyn ja rupesi rakentamaan autotallia. Eikö se voi käyttää liimaa?
- kamalaaaa
Ja yksiki mies rällästi moottorisahan kans monena päivänä pihallansa puitansa karsien. Saha pois tuollaiselta. Ja viime talavena heräsin viireltä aamulla lumiauran ryskeeseen. Aurat pois vaan ja vero päälle. Naapurin koliikkilapsi myös järkyttää elämääni kiljumalla yhtä mittaa ja leikkipuistokin rakennettiin vielä tonttimme läheisyyteen meiltä kysymättä ja siellä huudetaan kaiken päivää. Lapsilisät pois niin olis vähemmän meteliä. Kysyisin myös teiltä, miten olette päässeet eroon noista fasaanikukoista, jotka rääkyy aika rumasti aamuyöstä, ovat vissiin rauhoitettuja eikä niille voi mitään? Vaikka kellonaika on välillä 22-06? Ja nyt vielä tuo naapurin tee-se-itse-mies osti naulapyssyn ja rupesi rakentamaan autotallia. Eikö se voi käyttää liimaa?
- räksräksräks
Koiranomistajat eivät lopeta tuota räksyttämistään millään. Miksi sitten niiden koiratkaan?
- naksut
Koiran ja kissan asuminen kuluttaa asuntoa. Eläimistä lähtee karvoja ja hilsettä mitä ei imurilla pois saa listojen alta ja laminaatin raoista. Eläimet piereskelevät sohvalla, rapsuttavat itseään matonpäällä. Useissa lemmikkieläinasunnoissa sisäilma on tunkkainen, eikä todellakaan ole kyse vielä näistä hälläväliäperheistä.
- yäkääkö
Niin ja kakarat haisee koiranulolle kostealla ilmalla niin, että lapsia opetettaessa tietää tasan tarkkaan missä perheessä nukutaan koiran kanssa.
Välillä yököttä niin, että tekis mieli panna suihkun kautta pulpettiin istumaan nämä musikat. Eihän lapsen vika ole moinen.
- näinseon
Joo ja joissain kodeissa käydään vessassa ulostamassa ja haju on melkoinen. Pikkuvauvat eivät käytä edes vessaa, mikä saa hajun leviämään ympäri huoneistoa. Yököttää. Minä en pidä valkosipulin hajusta hienostuneessa nenässäni, joten olisi syytä kieltää sen käyttö julkisissa tiloissa. Naapurin rouva kulkee kanssani samalla bussilla ja hänen hajuvetensä haisee minun nenässäni hyönteismyrkylle. Veronkorotus siis hajuvesiin ja pian. Ja minun mielipiteenihän on aina ja iankaikkisesti se Ainoa Oikea joten jos olette eri mieltä niin olette räksyttäjiä. Älkää siis turhaa puolustako omaa näkemystänne, minä olen se jonka maailmankuvaa täytyy kaikkien muiden kunnioittaa.
- kolmikanta
ehdottomasti olen sitä mieltä että suomessa jossa on TILAA HENGITTÄÄ tulisi olla mahdollisuus asua haja-asutusalueella.Mutta ku just maalaaspuolue kepu lyö kaikenmaailman jätelakeja ettei kukaan normityössä käyvä voi muuta kuin ostaa tontin kunnallistekniikan vierestä tiheältä asuntoalueelta.
- verotusarvo
Vihreät saisivat puuttua lemmikkieläinten ylitiheyteen asuinalueella sekä asunnossa. Pienessä kaksiossa vanhempien ja lasten lisäksi kasi isoa (40kg) koiraa on liikaa. Koiralle voisi olla verotusarvo sen painon mukaan.
- soputilaa
Meillä 47 m2 asunto ja kolme ihmistä lisäksi meillä on kaksi BOKSERIA eikä kukaan ole valittanut ahtaista tiloista.
- kummaatouhua
Siinä nähdään mitä seuraa kun kyläkoulut on lopetettu ja kylät tyhjätty ja kaikki sopeutumattomat pakotettu asumahan toistensa kylkeen. kyllä tuollaiset kennelin pitäjät, pitääs pikkuusen miettiä. on sivistymätöntä pitää koiraa joka haukkuu jatkuvasti. ajattele pikkuusen muitaki kun ittiäs. mokoma koiranomistaja. Sinulle melusta kärsivä sanoisin, ei kun asia tapeetille vaan reilusti,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822