Miten Korjata, Jos Haluaa Kaiken Hajoavan?

KVL45100

Joo elikkäs tämä on mun eka kerta kun kirjoitan minkään näköiselle palstalle siksi kirjoitin tähän aihealueeseen... Mutta joo olen 17v puoliksi suomalainen ja puoliksi marokkolainen Kouvolassa asuva poika ja mulla on tämmönen ongelma et mä vaan haluun hajottaa/satuttaa kaiken mitä vastaan tulee... Tiedän että tämä on yleistä aina ajoittain muttakun minulla se on 24/7, 365pv vuodessa oleva ongelma jota on jatkunut noin 2-3v. Kuvitelkaa itsellenne jatkuvaa stressiä ja vitutuksen tunnetta ettekä edes tiedä mistä se on lähtöisin... On vaikea keskittyä asioihin ja muutenkaan saada mitään järkevää aikaiseksi

Koulussa ''käyn'' elikkäs menen vaan tunnille istumaan enkä saa mitään aikaiseksi jos siis edes kouluun viitsin mennä. eikä muutenkaa ikinä oikein ole ollut motivaatiota mennä. Ja vaikka haluaisin että menestyisin esim. koulussa niin en vaan jaksa/pysty. tämä on ensimmäinen kerta kun kerron kenellekkään tästä asiasta (ihan tällee BTW). nyttenkin tekisi mieli hajottaa koko tämä surkea kaksio missä asun ja juosta suoraan tosta betoniseinän läpi naapuriin. teen myös musiikkia mikä ajoittain auttaa tuskaan mutta viha puskee vieläkin läpi koska en kuluta samalla energiaa.

Sitten aloin piirtelemään graffiteja joissa meni energia siihen että poljin aina pitkän matkan johku honkkarii tai motonettiin ostamaan maalia ja sitten juostiin ympäri kylää maalailemassa seiniä... mutta sekään ei auttanut, silti oi samat tunteet...

Oikeesti en enää tiedä mitä tehdä

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helpotti

Kuinka olisi joku fyysisesti rasittava harrastus?
      Halkojen hakkaaminen,liikunta harrastus,juokse ,kävele,ui,pyöräile ,raivaa metsää varmasti löytyy ihmisiä jotka kaipaavat apuasi.Kiroa ja raivoa niitä tehdessäsi.taskut siksi .....Nyrkkejä voi puida niissä!Paitsi jos kätesi ahertavat!)))))
      Kaikkea hyvää jatkossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe