Minulla on SpeedFan ohjelma koneella ja haluaisin antaa sen käynnistysoikeuden myös lasteni tunnukselle. Miten sen saa tehtyä? Nyt kun sitä klikkaa lasten tunnuksilla, se kysyy adminin salasanaa, jota en halua antaa lapsilleni.
Kiitos jo etukäteen.
Ohjelman käyttöoikeuden antaminen kaikille
4
74
Vastaukset
- FlashGordo
Jos omistaa ohjelman oikeudet sitä voi surutta jakaa.
Käyttöoikeudet kannattaa tarkistaa ohjelman kotisivuilta.- FlashGordo
Järjestelmävalvojan salasana tarvittanee kun ohjelmia asennellaan kaikille käyttäjille.
Tuolla ohjelmalla voi sitten kai myös tuhota tietokoneen.
- Ei_ihan_helppo
.
Itse aikoinaan noita wäsäilin ja ainoaksi vaihtoehdoksi jäi asentaa sen serviceksi eli taustapalveluksi mutta vaatii jonkun verran srvany - ohjelmistoon perehtymistä
. - Maria1990
Eikö Windows 7 prosta löydy mitään asetusta tms.. jolla saisi ohjelman käynnistymään kaikkien tunnuksilla, ilman että Windows kysyy salasanaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821599- 401249
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu85910Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja197909- 53845
- 61842
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20820Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54764- 33759
- 37758