Minulla on SpeedFan ohjelma koneella ja haluaisin antaa sen käynnistysoikeuden myös lasteni tunnukselle. Miten sen saa tehtyä? Nyt kun sitä klikkaa lasten tunnuksilla, se kysyy adminin salasanaa, jota en halua antaa lapsilleni.
Kiitos jo etukäteen.
Ohjelman käyttöoikeuden antaminen kaikille
4
104
Vastaukset
- FlashGordo
Jos omistaa ohjelman oikeudet sitä voi surutta jakaa.
Käyttöoikeudet kannattaa tarkistaa ohjelman kotisivuilta.- FlashGordo
Järjestelmävalvojan salasana tarvittanee kun ohjelmia asennellaan kaikille käyttäjille.
Tuolla ohjelmalla voi sitten kai myös tuhota tietokoneen.
- Ei_ihan_helppo
.
Itse aikoinaan noita wäsäilin ja ainoaksi vaihtoehdoksi jäi asentaa sen serviceksi eli taustapalveluksi mutta vaatii jonkun verran srvany - ohjelmistoon perehtymistä
. - Maria1990
Eikö Windows 7 prosta löydy mitään asetusta tms.. jolla saisi ohjelman käynnistymään kaikkien tunnuksilla, ilman että Windows kysyy salasanaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741