palstan mies

ykkös.nainen

Jos nainen olisi tulossa luoksesi syömään niin millaisen aterian valmistaisit? Kuuluisiko siihen jälkiruokakin?

54

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ölöööö

siskonmakkarasoppaa, ja letut hillol.

• entiedä_

Varmaankin jotain hyvää perusruokaa ja ehkä myös jälkiruokaa. Mutta tuskin tämä enää tulee tapahtumaan. Tai no... Ei sitä ikinä tiiä.

• Mieliyli

Tekstisi perusteella vaikutat niin mielenkiintoiselta tyypiltä että kumma jos ei tapahdu...

• EräsMiäs

Hirvikäristystä perunamuussilla sekä kermaista korvasienikastiketta. Raikasta fetasjäävuorialaattia kyytipoikana ja jälkkäriksi mustikka rahkaa. Mut eipä tarvi kenellekään naiselle kuin ainoastaan itselle kokkailla kun ei naisia kiinnosta luonnonläheinen ihminen nykypäivänä.

• ykkös.nainen

Tuli jo nälkä. :)

• Ikis__M

Riippuisi varmaan vähän siitä naisestakin, jos se olisi vegaani niin se varmaan sulkisi aika paljon vaihtoehtoja pois mutta jos kaikkiruokainen niin sitten ehkä veivaisin jotain salaattia ehkä jotain kalaruokaa laittaisin, vaikka lohikeittoa tms. niin näkisin että inhoaako se keittoja, aika monihan niistä ei tykkää. Jälkiruokaa ei ehkä kuuluisi menuun kun minä teen niin hyvää siitä pääruuasta että siitä jo tulee ihan täyteen mutta voisihan sitä sitten jonkin ajan päästä vaikka kahvit keittää ja sen lisukkeena jäätelöä tai jotain tarjota.

• ykkös.nainen

Keitot maistuu aina, varsinkin talvipakkasilla. :) Ajattelin että olisit pyöräyttänyt pullat jälkkäriksi. :D

• Ikis__M
        ykkös.nainen kirjoitti:

Keitot maistuu aina, varsinkin talvipakkasilla. :) Ajattelin että olisit pyöräyttänyt pullat jälkkäriksi. :D

No ehkä jos nainen haluaa niin sitten voisi valmispakastepullia ostaa vaikka tietysti vienona toiveenahan on että nainen tuo aamulla leipomansa pullat mukanaaan, niitähän voisi sitten kahvin kera maistella :)

• plaaahhh

Koska keitto on valmista?

• Ikis__M
        plaaahhh kirjoitti:

Koska keitto on valmista?

Sehän valmistuu aika nopsaan sitten kun on joku tulossa :) Keittoruuathan on muuten siitäkin hyviä kun itseksensä valmistuu niin jos ehtii liian aikaisin perille voi sitten aloitella salaatilla ja vinkullä keiton valmistumista odotellessa :) Pataruuatkin tietysti siinä suhteessa mainioita tai ehkä jopa vielä helpompia, vaikka karjalanpaisti kun paranee vaan mitä pidempään hautuu niin ei haittaa hirveästi jos tulija vähän myöhästyykin.

• plaaahhh
        Ikis__M kirjoitti:

Sehän valmistuu aika nopsaan sitten kun on joku tulossa :) Keittoruuathan on muuten siitäkin hyviä kun itseksensä valmistuu niin jos ehtii liian aikaisin perille voi sitten aloitella salaatilla ja vinkullä keiton valmistumista odotellessa :) Pataruuatkin tietysti siinä suhteessa mainioita tai ehkä jopa vielä helpompia, vaikka karjalanpaisti kun paranee vaan mitä pidempään hautuu niin ei haittaa hirveästi jos tulija vähän myöhästyykin.

Mahtavaa :) Kerro vaan koska on valmista niin tulen syömään.

• ehditkö
        plaaahhh kirjoitti:

15 minuuttia, hopi hopi. :P

• Ikis__M
        plaaahhh kirjoitti:

Pitää sitten vinkata. Vähän aikaa voi mennä kun pitäisi ihan testimielessä sitten kai hommata leveälahkeiset farkut kun niitä ei juuri ennestään ole. Valmiiksi siivutettua juustoa toki ruisleivän päälle keiton seuraksi hommaan myös, sandaalit laittaisin myös ja sukat jalkaan niin nähtäisiin voiko niistä päästä ylitse:

http://www.menaiset.fi/artikkeli/seksi_ja_suhteet/ihmissuhteet/nyt_meni_fiilis_nain_pienet_asiat_voivat_tuhota_alkavan_parisuhteen

Yleensä en juuri mässytä ja maiskuta syödessä mutta voisnhan yrittää sitäkin :D Jos noista kaikista selvittäisiin niin oltaisiin jo pitkällä kai :)

• Ikis__M
        ehditkö kirjoitti:

15 minuuttia, hopi hopi. :P

Ei valmistu hyvä lohikeitto vartissa :)

• plaaahhh
        Ikis__M kirjoitti:

Pitää sitten vinkata. Vähän aikaa voi mennä kun pitäisi ihan testimielessä sitten kai hommata leveälahkeiset farkut kun niitä ei juuri ennestään ole. Valmiiksi siivutettua juustoa toki ruisleivän päälle keiton seuraksi hommaan myös, sandaalit laittaisin myös ja sukat jalkaan niin nähtäisiin voiko niistä päästä ylitse:

http://www.menaiset.fi/artikkeli/seksi_ja_suhteet/ihmissuhteet/nyt_meni_fiilis_nain_pienet_asiat_voivat_tuhota_alkavan_parisuhteen

Yleensä en juuri mässytä ja maiskuta syödessä mutta voisnhan yrittää sitäkin :D Jos noista kaikista selvittäisiin niin oltaisiin jo pitkällä kai :)

Kuullostaa tosi hottikselta :) Laita vielä t-paita missä on joku olut-merkki niin olen liekeissä :D

• Ikis__M
        plaaahhh kirjoitti:

Kuullostaa tosi hottikselta :) Laita vielä t-paita missä on joku olut-merkki niin olen liekeissä :D

sitten pitäisi kyllä hommata amislippiskin :D

• plaaahhh
        Ikis__M kirjoitti:

sitten pitäisi kyllä hommata amislippiskin :D

Kyllä!!! Näihin illanistujaisiin haluan ehdottomasti! Mä tulen sitten pieruverkkareissa ja isäni vanhassa villapaidassa hassut sukat jalassa :)

• Ikis__M
        plaaahhh kirjoitti:

Kyllä!!! Näihin illanistujaisiin haluan ehdottomasti! Mä tulen sitten pieruverkkareissa ja isäni vanhassa villapaidassa hassut sukat jalassa :)

Menee tukka linttaan kyllä sillä lippiksellä :( No voinhan pitää sitä sitten koko ajan päässä nin ei haittaa ja ruokajuomaksi pitää kyllä sitten hakeakin pirkka-olutta :D Ne hassut sukat ja villapaita voisi kyllä olla aika suloisetkin, verkkarit...no joo riippunee verkkareista :D

• dskfjhsljkhgj
        Ikis__M kirjoitti:

Ei valmistu hyvä lohikeitto vartissa :)

Ehkä tarkoitus on tehdä huonoa keittoa; se on osa tuota testiä että kestääkö nainen vai onko nirso. Perunat ainakin kannattaa jättää raaoiksi.

• plaaahhh
        Ikis__M kirjoitti:

Menee tukka linttaan kyllä sillä lippiksellä :( No voinhan pitää sitä sitten koko ajan päässä nin ei haittaa ja ruokajuomaksi pitää kyllä sitten hakeakin pirkka-olutta :D Ne hassut sukat ja villapaita voisi kyllä olla aika suloisetkin, verkkarit...no joo riippunee verkkareista :D

Pirkka-olut lempijuomani ;) Nyt menen taas... yhteys pätkii pahasti ja mulla menee hermot. Mutta huutele kun ruoka on valmista :) maltan tuskin odottaa. Ja hyvää yötä sitten kun nukkumaan menet.

• dskfjhsljkhgj kirjoitti:

Ehkä tarkoitus on tehdä huonoa keittoa; se on osa tuota testiä että kestääkö nainen vai onko nirso. Perunat ainakin kannattaa jättää raaoiksi.

"Perunat ainakin kannattaa jättää raaoiksi."

Hmm...mites tuo onnistuu, ei oikeastaan muuten kuin kypsentämällä muut ainekset erikseen ja lisäämällä perunat jälkikäteen hieman jäähtyneeseen keittoon, perunat kyllä kypsentyy vaikka lisäisi vasta ihan lopuksi, jos neste on tarpeeksi kuumaa. :)

Eli on aika hankalasti toteutettavissa tuollainen......täytyy olla aika sankari, että saa tuon tehtyä keittoruokien kanssa.

• Ikis__M
        dskfjhsljkhgj kirjoitti:

Ei pysty, ruualla ei saa leikkiä eikä hyviä aineksia viitsi pilata. Juu, uusista perunoista kermainen lohikeitto, ei siitä saisi pahaa yrittämälläkään.

• Ikis__M
        dskfjhsljkhgj kirjoitti:

Ei vaan pysty, ruualla ei saa leikkiä eikä hyviä aineksia viitsi pilata. Juu, uusista perunoista kermainen lohikeitto, ei siitä saisi pahaa yrittämälläkään.

• Ikis__M
        plaaahhh kirjoitti:

Pirkka-olut lempijuomani ;) Nyt menen taas... yhteys pätkii pahasti ja mulla menee hermot. Mutta huutele kun ruoka on valmista :) maltan tuskin odottaa. Ja hyvää yötä sitten kun nukkumaan menet.

Näkyy tosiaan tökkivän aikalailla ja ihmeherjoja heittää :( Juu, ilmoittelen, olisit kyllä varmaan hyvää syömäseuraa vaikka sitten niissä pieruverkkareissakin :) Kuten myös hyvää yötä & kauniita unia :)

• ölölööö

olottaja varmaa tarkotti et jälkiruuaks pitas olla jotai seksii.

• ykkös.nainen

Kyllä sinun letut kelpaisi. :)

• ätmel

Neitsytnaiselle varmaan käräyttäisin pannulla lohta, höyryttäisin kasviksia, optiona niiden kaveriksi kvinoaa, joku simppeli salaatti ja sit jälkkäriksi joko tamagoyakihärveli tai kiisseli.

Kurpalle korkeintaan kanaa ja riisiä salaatti jäätelö.

• vihatipunen

Mä söisin mieluummin kanaa ja riisiä kuin käräytettyä lohta ja kvinoaa. Lohta söisin kyllä jos se olisi tehty paremmin. Mutta kurppana saisin tuon toisen vaihtoehdon. Jäätelö on parempaa kuin joku kiisseli. Mutta mitä on "tamagoyakihärveli"??

• ätmel
        vihatipunen kirjoitti:

Mä söisin mieluummin kanaa ja riisiä kuin käräytettyä lohta ja kvinoaa. Lohta söisin kyllä jos se olisi tehty paremmin. Mutta kurppana saisin tuon toisen vaihtoehdon. Jäätelö on parempaa kuin joku kiisseli. Mutta mitä on "tamagoyakihärveli"??

Se on sitä että mulla on tamagoyakipannu ja haluan käyttää sitä johonkin. T___T

• Ikis__M
        ätmel kirjoitti:

Se on sitä että mulla on tamagoyakipannu ja haluan käyttää sitä johonkin. T___T

Kuulostaa lahjalta jolla halutaan v..lla tai hankitaan semmoiselle jolla on jo kaikkea.

• josei--
        Ikis__M kirjoitti:

Kuulostaa lahjalta jolla halutaan v..lla tai hankitaan semmoiselle jolla on jo kaikkea.

Minusta se kyllä kuulosti aamiaiselta :)

• mitä-saisi-olla

Raaka-aineet riippuu naisen mieltymyksistä, mikäli jotenkin on mieltynyt sammen mätiin ja skumppaan, ei se pääsisi luokseni syömään.

Perunastakin voi tehdä 20 illallista, kuten vaikka lähi-idän tapaan täytettyjä uuniperunoita ja on kyllä teknillisesti paljon vaikeampi kuin paprikat.

Pientä kevyttä aina alkupalaksi, mistä lähdetään. Viini on se tärkein, se tarjoillaan ekana, eikä saa unohtaa vettä. Jos hän rakastaa juustoja, niin sitten tarjoillaan juustoja. Laitetaan helpoksi, sen kun katsot kokkikirjasta tai ravintolamenuun.

Mikäli rakastaa munkkeja, niin kyllä, pääsee inttiimiin pari leivontaan. Mikäli rakastaa jotain, mitä täytyy pyöritellä eikä osaa, niin ne on ensisijaisesti, lihapullanpyörittelykin tihkuu seksiä kahdestaan.

• laiskaa

Jotain helppoa kuten vaikka näkkäriä, säilykepapuja ja maapähkinöitä. Juomaksi raanavettä.

• Menisi vaikeaksi. Itse syön hernekeittoa ja lihapiirakoita.

• etsentään

ripsipiirakoita?

• m.86

Hirven sisäfilettä pihveinä, uunissa paistettua bataattia, lanttua, perunaa, porkkanaa, kukkakaalia, kesäkurpitsaa ja sienikastiketta. Punaviiniä.
      Jälkiruoaksi tummaa suklaata.

• ykkös.nainen

Kuulostaa herkulliselta. :)

• Ex--PUA

Itse olen tarjoillut sen illallisen minkä olisin ehkä syönyt itsekin. Joskus olen panostanut.

Muistan erään neidin. Se halusi välttämättä auttaa. Laitoin sen keittämään pastaa. Se helkkari meni tupakalle, samalla kun levy oli täysillä, joten minä nekin keitokset jouduin viimeistelemään.

No, kun ruoka oli tarjolla, veteli neiti sitä innolla. Ihan hyvin siihen nähden, että Se oli kävelevä testeri joka koitti aina keksiä minulle jonkun haasteen (Se oli PUA-aikojen naisia).

Tällä kertaa se veteli sitä pastaa kastikkeineen ja välillä kommentoi "mmmmm Tää on siis niin hyvää!!" ja haki lisääkin.

Joten, jos muistaisin tuon reseptin, niin tietenkin toistaisin sen.

(Lopultakin me miehet kaipaamme vain rakkautta, ja naista joka osaa arvostaa sitä mitä teemme.)

• cvcvcvcvv

Mikä homo sitä oikein valmiiksi kokkailisi, pistää akan keittiöön niin saa myöhemmin pilluakin todennäköisemmin.

• Vaikka kreikkalaiset lihapullat juustotäytteellä ja jälkkäriksi suklaavaahtoa mansikoilla.

• ykkös.nainen

Täytyypä tulla käymään kun nälkä iskee. :)

• ykkös.nainen kirjoitti:

Täytyypä tulla käymään kun nälkä iskee. :)

Sopii. :)

• ykkös.nainen

Voisin tuoda ne pullat kahville jotka on vielä syömättä. :)

Voisin tuoda ne pullat kahville jotka on vielä syömättä. :)

Kyllä ykkös.naisen pullat varmasti maistuu. Keitetään ruoan jälkeen oikein kuumat kahvit.

• ykkös.naine
        ujo.ktm40 kirjoitti:

Kyllä ykkös.naisen pullat varmasti maistuu. Keitetään ruoan jälkeen oikein kuumat kahvit.

Oikein kuumaa kahvia..

• ykkös.nainen
        ykkös.naine kirjoitti:

Oikein kuumaa kahvia..

Rupesi mielikuvitus jo villisti laukkaamaan että jäi jo kirjainkin pois. :)

Rupesi mielikuvitus jo villisti laukkaamaan että jäi jo kirjainkin pois. :)

Mä huomasin. ;)

Katsellaan kesemmällä sitä pullan maistelua.

• ykkös.nainen
        ujo.ktm40 kirjoitti:

Mä huomasin. ;)

Katsellaan kesemmällä sitä pullan maistelua.

Tehdään niin. Hyvää yötä. :)

Tehdään niin. Hyvää yötä. :)

Hyvät yöt. :)

• ölölöööö

lakoilla höystettyjä hirvikärpäsiä jälkiruuaks, ja kuukauden mädänny rusakkopaisti pataateilla voikukkakastikkeella.

• ykkös.nainen

Mistä saat hirvikärpäsiä tähän aikaan vuodesta vai oletko pakastanut?

• ykkös.nainen

Mistä saat hirvikärpäsiä tähän aikaan vuodesta vai oletko pakastanut niitä?

• Tarjoiluni

Läskisoossia ja perunamuussia, jälkkäriksi tsinuskitoffeita, jotka on muuten hyviä. :P Puoli pussia hupeni äsken ihan huomaamatta.
      Saapi nähdä, tuleeko tämä viestini kahdesti, kun tökkii..

• Kilttiatm

Muusia ja lihapullia itsetehtyjä. Jälkkariksi mansikoita ja kermavaahtoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5564
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1645
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      20
      1119
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      997
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      987
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      934
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      898
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      890
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      120
      864
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      848
    Aihe