Ei jokainen joka sanoo Herra, Herra pääse elämään

21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. 22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' 23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. 24. Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi. 25. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu. 26. Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi. 27. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri." (Matteus 7:21-27)

Ei siis jokainen , joka huutaa Herra, Herra, pääse Taivasten valtakuntaan, vaan ne jotka tekevät Jumalan tahdon, otavat Kristuksen sanat vastaan ja tekevät niiden mukaan.

Mutta seurakunnat tänään eivät opeta ihmisä seuraamaan Herran esimerkkiä, puhtaasta sydämestä, joten viisasta on erottaua niiden menoista, ja tavoista..

Älkää menkö muiden mukana, vaan seuratkaa Herraa Jeesusta Kristusta, sillä hänen seuraajat perivät elämän, mutta muut ekyvät.

5

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuliaisuudenkäskyt

Laittomuuden tekijät. - Menkää siis pois!

Minä olen Herra, sinun Jumalasi, vapautin sinut synnin orjuudesta, siis ettet orjaksi tulisi jälleen, - älä pidä muita jumalia, minun rinnallani.
      Siis, älä tee itsellesi jumalankuvaa, perinnäissäännöistä, käsityksiä, mitä on ylhäällä, tai alhaalla maanpäällä, ei niistä, mitkä ovat vesissä, maan alla.
      Käsitehtyjä kuvia, krusifikseja, ristejä, älä kumartele, äläkä palvele niitä, esim. korukauppiaita, kuvantekijöitä. Sillä tekosi seuraa jälkipolviin ja tuo kirouksen, kun he seuraavat sinua, isänä, isoisänä jne.
      Laupeutta halua, jotka kumartavat rakkaudenkäskyjäni, Hengessäni, voimassani, siis rakastavat käskyjäni.
      Älä turhaan lausu minun nimeäni, jos et kunnioita minua. Sillä rakkaudettomuus, siis laittomuus saa rangaistuksen.
      Tottelemattomuus kansani kohdalla vanhassaliitossa on varoittava esimerkki, ettei enää niskoiteltaisi lopunaikana.
      Jos lausut nimeni, tee sanani mukaan.
      Muista pyhittää lepopäivä. Siis olen siunannut lepopäivän Aadamia varten siis MInä Herra erotin ja pyhitin sen päivän. Ei teidän isienne perinnäissäännöt. Seitsemäs päivä muistuttaa luomisesta, Siis olen Luoja ja vaadin tilille luodut. Mutta tottelevaiset Sanalleni saavat levon.
      Nyt tee työsi, mutta älä unohda seurustella kanssani, että Sanan kautta rakentaisin sinua, sekä seurakuntaani. Olet osa sitä. Siis kunnioita Minun lepopäivääni, jonka jo luomisessa asetin. Sinulla ei ole oikeus neuvoa minua näissä asioissa, vaan Minä Herra neuvon sinua. ---- muista -- pyhittää.
      Siksi pyhitin ja erotin sen päivän ja se on ohjeena maailman loppuun asti ---- kansalleni, joka minun nimeäni mainitsee.
      Kuutena päivänä tein .... ne.

Kunnioita isääsi ja äitiäis, tämä edelleen on siunaiksen päämäärä, äläkä tapa, älä tee huorin, kysehän on myös ruumiistasi, älä häpäise sitä.
      Älä varasta, äläkä sano lähimmäisestä väärää todistusta, sillä tämäkin on tätäpäivää ja voimassa niin kauan kuin taivas ja maa on, eikä muuta ole lupa opettaakaan. Älä himoitse lähimmäisesi huonetta, vaimoa, älä hänen palvelijaansa, jne. jne.
      Tämä on viesti ------ kansalleni ----- siis Herrankansalle. joka minun nimeäni lausuu.

Tämä on tahtoni, se erottaa sinut maailmasta, ympärileikkaa sydämesi, lihasi joutuu kuolemaan ja tämä rakkauden käskyt on sinulle elämäksi.

Siis kulje tietäni. Äläkä väheksy mitään käskyäni siksi, ettei sinua vähemmäksi taivaassa kutsuta, vaan niin opettaessasi, sinut kutsutaan suureksi, kuuliaisuutta tahdon, en ulkokultaisuutta ja perinnäisoppien oppia, jolla tyhjäksi tehdään minun sanani, sanoo Herra,
      Ja lakini on Hengellinen, kilvoittelijalle on Voiman ylhäältä. Henki tekee Kristuksessa teidät vapaaksi ja Minussa te voitte kaiken, ette lihassanne.
      Se ei taivu tahtooni, mutta kuolettakaa lihalliset tekonne. Se on Jumalan mielen mukaisuutta.

• luetaankosanaa

Voi Mikko !

Taas väänetelet Raamattua ja sen sanomaa kieroon ja vinoon !

Mutta kun olet umpi sokea, niin et voi nähdä !

Et sitä edes näe, että tuossa Sanakohdassa puhutaan uskosta osattomista, ei uskovista !

Siinä nimittäin Herra sanoo hyvin selvästi:

'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'

Siis "En koskaan ole tuntenut", eli ei puhuta Jumalan lapsista, eikä Herran lampiaista, vaan uudestisyntymättömistä, eli tämän maailman ruhtinaan lapsista !

Mutta Mikko, sinä itse kuulut tuohon joukkoon, ja siksi et ymmärrä tätäkään asiaa, kun luulet omilla töilläsi ja teoillasi ja tekemättä jättämilläisi itse itsesi pelastaa.

Sinä et tarvitse Jumalaa etkä Jeesusta, vaan pelastat siis muka itse itsesi !

Eli Jeesus tulee sanomaan sinulle juuri nuo sanat:

'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'

Siis yhtälailla sinä luulet toimineesi Herran nimessä ja tehneesi Herran tekoja, vaikka oletkin tehnyt vain omia tekojasi !

Siis uudestisyntyminen on se avain, ja vasta sen jälkeen ollaan liitossa ja liiton Sanat koskettavat ja koskevat vain Hengestä syntynyttä, eli uudestisyntynyttä Jumalan lasta !

Ja sinulle Mikko Jeesus ei ole siis edes Jumala, vaan joku "jumala" vain, ja sekin kertoo sinusta paljon, eli kuulut joukkoon jehovantodistajien tai vastaavien, jotka myöskään eivät ole mitään uudestisyntyneitä, vaikka Raamattua lainaavatkin ja Jeesuksestakin puhuvat !

• Kyllä siinä puhutaan uskovista, jotka eivät sittenkään olleet uskovia, vaikka omasta mielestään olivat.

Älkää pettäkö itseänne, sillä tekomme seuravat meitä, ja jos te ette nyt anna itseänne tosissaan Jumalalle, niin milloin?

Ottakaa siis kehotus vastaan ja asettakaa tienne ja sydämenne.

• luetaankosanaa
        mikko.ainasoja kirjoitti:

Kyllä siinä puhutaan uskovista, jotka eivät sittenkään olleet uskovia, vaikka omasta mielestään olivat.

Älkää pettäkö itseänne, sillä tekomme seuravat meitä, ja jos te ette nyt anna itseänne tosissaan Jumalalle, niin milloin?

Nyt kiedot jo itsesikin sanoillasi !

Vai oletko tässäkin asiassa noin ymmärtämätön Mikko ?

Siis uskova ei ole kuin se, joka on uudestisyntynyt, siis Hengestä syntynyt !

Muut ovat vain uskonnolisia, ja siten epäuskoisia ja palvelevat vain epäjumalaa !

Niin ovat jopa ihan perusteet sinulla sekaisin, ja siksi muukaan ei voi olla kunnossa !

Herää jo harhoistasi Mikko !

• luetaankosanaa
        mikko.ainasoja kirjoitti:

Kyllä siinä puhutaan uskovista, jotka eivät sittenkään olleet uskovia, vaikka omasta mielestään olivat.

Tämä kirjoituksesi kertoo selvästi senkin, että et ole oikea Uskova, vaan uskonnollinen vain, eli sinulta puuttuu se Raamatun opettama Usko, jonka vain Jumala saa aikaan ja synnyttää ihmisessä !

Olet vain kuten muutkin uskontoa harrastavat ihmiset, jotka uskovat johonkin oppiin tai kirjaan tai guruun ja hänen sanoihinsa.

Siis et eroa esim. budhalaisesta, joka uskoo budhan olevan ainoa oikea Jumala !

Mutta tuollainen ihmisen oma "usko", eli oikeammin uskottelu, ei ole sitä Uskoa, josta Raamattu puhuu ja johon se kehoittaa !

Joh. 6:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".

Siis ilman Pyhää Henkeä, ei ole oikeaa Uskoakaan, vaan uskottelua ja luulottelua, jota Mikko sinun oppisi ja kirjoituksesi ovat, ja niistä tämä asia selviää hyvin, sillä Pyhä Henki ei opeta valheita, ja Hengen opettama puhuu Totuutta, ja se näkyy oikean Uskovan kirjoituksista !

Sinun kirjoituksistasi Mikko sen sijaan näkyy syvä ymmärtämättömyys ja sokeus, jopa ihan perus asioiden suhteen, vaikka kovasti pyrit olemaan jopa lain opettaja !

Mikko, ensin tarvitaan uudestisyntyminen, eli ihmisen tulee syntyä uudesti ylhäältä, eli syntyä Hengestä, jossa ihminen saa Pyhän Hengen, joka sitten alkaa opettamaan ja avaamaan Raamattua ja sen opetuksia !

Ilman Pyhää Henkeä ihminen ei ole Uskova, vaan vain Hengetön, ja siten hän ei voi oikeasti mitään Uskoa !

Opetus lähtee vasta Pyhän Hengen saamisesta, sillä ei voi olla oikeaa opetusta, ilman Opettajaa, mutta Mikko sinä luulet siis ihmis järjellä selvittäväsi Hengelliset asiat ja opetukset, vaikka Raamattu sanoo selvästi, että se ei onnistu siten:

1. Kor. 2:13 ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33