Olen katsellut vaimolle ko. auton vanhempaa sarjaa (2005 - 2009). Millaisia kokemuksia 2,7 dsl tai 3,6 dsl-tekniikasta, automaattiaskista, sähköhärpäkkeistä ja yleensä toimintavarmuudesta? Isossa autossa on isot kulut, sehän on selvää. Mutta onko noissa ollut jotain odottamattomia ja ylimääräisiä murheita? Ilmajousitus myös mietityttää, kannattaako tuon ikäisessä edes harkita?
Ja auto on siis tulossa henkilölle, joka ei varmasti tee autolle mitään muuta kuin käy tankkaamassa ja pesettämässä. Siksi tuo toimintavarmuus kiinnostaa. Lexus ja BMW on vahvasti vaihtoehtona, mutta kun ne ei oikein ole maastoautoja.
Range Rover Sport - kokemuksia?
4
399
Vastaukset
- 888888
No Lexus ja Bmw ovat ihan varmasti vähävikaisempia.
- lovehates
Vaimolla on varmaan omakin maku ja mielipide:)
- Tarvitaanko
rouvalle välttämättä maastoautoa jos käy vaan pesettämässä ja tankkaamassa? Lexus noista ylivoimaisesti luotettavin.
- Ettäsilleeee
Maastoautot on surkeita ajaa ja tiloiltaan usein pieniä verrattuna isoihin farkkuihin kuten bmw 5 sarja ja e-luokan mersut jne. Range rover myös merkkinä jäljessä premium merkkejä. Rangessa hirveät päästöt ja kulutus. Myös auton jälleenmyyntiarvo on surkea kuten lexuksenkin. Kaikki merkit joita ei paljoa ole on vaikea myydä joskus eteenpäin edes jollain tavalla järkevään hintaan. Samaan listaan voi lisätä jaguarin,alfan jne. Yhden automyyjän suusta kuulin että tämä evoque malli on kuulema koko ajan pajalla ja vähemmän tienpäällä. Itse olin autosta kiinostunut eikä voinut sitä minulle suositella tämän takia. Paljon sähkövikaa. Range häviää ajettavuudessa 100-0 esim bmw X5 ja muille kunnon autoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869