Moikka kaikki! Täällä yläasteikäinen tyttö, jota mietityttää, että jos vetää päivät miinuskaloreilla, niin voiko silti kehittää lihasta? Tiedän, että lihasta on silloin saada kasvamaan, mutta voiko sitä kotona treenaamalla saada kehittää ja parantaa kestävyyttä ja veto- ja työntövoimaa. Vajetta tulee päivässä yleensä noin 100-500 kcal. Kiitos vastauksista!
Lihasten treenaus!!!
12
71
Vastaukset
- musclegirl01
Tarkoitan tässä yleensä lihaksia ja lihasvoimaa!
- eivoiei
Ei voi. Varsinkaan iässä, jossa pelkkä aikuiseksi kasvaminen vie energiaa.
Miksi edes lasket kaloreita tai olet miinuksilla? Oletko ylipainoinen? Onko ylipainoa paljon?- aloitusviestinkirjoittaj
olen hieman ylipainoinen.
- eivoiei
aloitusviestinkirjoittaj kirjoitti:
olen hieman ylipainoinen.
Sun tapauksessa lopettaisin kaloreiden laskemisen, söisin terveellisesti ja tarpeeksi ja etsisin mukavan liikuntaharrastuksen. Se vähä ylipaino katoaa kyllä itsekseen.
- fr7
Lopeta se fitness päiväkirjojen kattominen. Sä vaan haluut julkisuuteen kuten nekin turhat tyrkyt.
- aloitusviestinkirjoittaj
kiitos vastanneille, otan vinkistä vaarii!
- EiEdesPT
Etenkin tuosta viimeisestä kommentista kannattaa ottaa onkeensa.
- aloitusviestinkirjoittaj
EiEdesPT kirjoitti:
Etenkin tuosta viimeisestä kommentista kannattaa ottaa onkeensa.
mikä on fitnespäiväkirja?
- fitnesstollo
aloitusviestinkirjoittaj kirjoitti:
mikä on fitnespäiväkirja?
se on ohjelma vitun pönttö
- fitnesstofätness
fitnesstollo kirjoitti:
Nyt tuo pissis katsoo yhden jakson ja heti alkaa pissisten tapaan kiljua: jee mä haluun! Sitten hän menee pissismäiseen tyyliin kerjäämään isiltä tahi äitimuorilta rahaa HELVETIN kalliisiin rätteihin joita treenivaatteiksi pissikset kutsuvat. Samalla hän kerjää rahoitusta HELVETIN kalliisiin pieruhera pulvereihin, merilevä ynnä muihin pulvereihin, vitun kalliiseen VAIN luomuruokaan, silikoni implantteihin, hiusjatkeisiin, kauneudenhoitoon, rasvaimuun ynnä muuhun täysin turhanpäiväiseen.
- Nero-Petteri
fitnesstollo kirjoitti:
jaa treeniohjelmako?
- höyläsjussi
misin ajella su bikirajat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446