Tai kysytään ensin onko teillä kavereita? Ja onko niissä kavereissa naisia? Osa on kirjoittanut olevansa arkoja, ujoja ja eivät osaa lähestyä tai puhua naisille. Joten mitä jos ottaisitte tavoitteeksenne hankkia kavereita elämäänne? Toisi iloa, sisältöä ja sellaista muuttumattomuutta, jota parisuhde ei tuo, kun hyvät kaverit säilyy silloinkin kun parisuhde loppuu.
Ja jos voisitte "pretty please" edes tämän yhden kerran olla ottamatta jokaista sanamuotoa suurennuslasin alle, vaan vastaisitte ihan asiallisesti mikä kaveri-tilanne on, ja luuletteko että kavereita olisi hyvä hankkia ja olisiko naispuolisista kavereista hyötyäkin, kun oppii puhumaan ja olemaan naisten kanssa ilman mitään seksuaalista tai romanttista agendaa siinä taustalla?
Itselläni on naispuolisia kavereita, takana monta vuotta kaveruutta, ja ovat kyllä auttaneet minua olemaan naisten seurassa rennosti - siis näin tapahtuu automaattisesti, ettei siinä tarvitse mitään tietoisesti opetella - vaikka oikeat ihastumiset yms. tilanteet tuovat tottakai väkisinkin jännitystä.
Onko teillä nk. "ätmeillä" naiskavereita?
53
<50
Vastaukset
On molempia, naisia ja miehiä kavereina. Tosin naisia ei lähipiiriin enää kuulu. Eikä tuttujen naisten seurassa olo ole auttanut yhtään naisten lähestymiseen.
- Kilttiatm
Ei ole mitään kavereita. Jos olisi nais kavereita niin varmaan yrittäisin päästä panemaan koska 31 vuoden iässä ei alkaa olla jo kiire saada nais kokemuksia. Salilla muutamat naiset on moikkaileet usein mutta ei siellä uskalla mitään tehdä koska se moikkailu on vaan sellainen tapa että moikkaillaan kun tulee salille usein.
- Ätmiätmillesusi
Miksi et ole kaveri muiden hyljeksittyjen kilttien atmien kanssa vai inhoatteko toisiannekin?
- ei.homo.ätmi
Ätmiätmillesusi kirjoitti:
Miksi et ole kaveri muiden hyljeksittyjen kilttien atmien kanssa vai inhoatteko toisiannekin?
Miksi oletat, että ätmit olisivat homoja?
- nohuhhuhdvergrcdsfvewf
ei.homo.ätmi kirjoitti:
Miksi oletat, että ätmit olisivat homoja?
Kaikki ihmisten kanssa oleminen on seksuaalista? Et taida paljon nähdä vanhempiasi, vai käyttävätkö he sinua hyväkseen?
- vewfefcdefrcd
nohuhhuhdvergrcdsfvewf kirjoitti:
Kaikki ihmisten kanssa oleminen on seksuaalista? Et taida paljon nähdä vanhempiasi, vai käyttävätkö he sinua hyväkseen?
En ole hyväksikäytetty. Olen vanhempieni kanssa tekemisissä taktisista syistä, jotta saisin aina tarvittaessa apua (esim. neuvoja asioissa jotka he tietävät paremmin) ja säilyttäisin osuuteni perintöön. Homokavereihin minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa, koska vastaavaa hyötyä tuskin olisi tiedossa.
- ööööööööö
vewfefcdefrcd kirjoitti:
En ole hyväksikäytetty. Olen vanhempieni kanssa tekemisissä taktisista syistä, jotta saisin aina tarvittaessa apua (esim. neuvoja asioissa jotka he tietävät paremmin) ja säilyttäisin osuuteni perintöön. Homokavereihin minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa, koska vastaavaa hyötyä tuskin olisi tiedossa.
Sinunko ihmissuhteesi siis ovat aina seksuaalista laatua? Sinullako ei voi olla miespuolisia kavereita, koska et pysty olemaan vain kaveri toiselle ihmiselle, vaan miesten keskenkin mukana on aina seksiä, kun sinusta on kyse?
- vewfecedfefrcd
ööööööööö kirjoitti:
Sinunko ihmissuhteesi siis ovat aina seksuaalista laatua? Sinullako ei voi olla miespuolisia kavereita, koska et pysty olemaan vain kaveri toiselle ihmiselle, vaan miesten keskenkin mukana on aina seksiä, kun sinusta on kyse?
En ole homo, joten en harrastaisi toisen miehen kanssa seksiä ikinä. Minulla voisi olla mieskavereita, joiden kanssa ei siis harrastettaisi mitään seksuaalista, mutta en usko että se kaveruus olisi kivaa. Kaveruushan perustuu siihen, että haluaa olla sen kaverin kanssa (ei siis välttämättä seksuaalisesti mutta ylipäänsä yhdessä), ja koska en ole homo en nauti miehen seurasta. Töissä tulee tehtyä jotain hommia miesten kanssa, mutta se on eri asia, koska silloin keskitytään tehtävään eikä ihmiseen.
- fftfgtddsf
Ei ole kavereita. Mieskavereita en oikeastaan kaipaakaan. Naiskavereita jos olisi niin miksei joku heistä alkaisi kanssani parisuhteeseen? En kyllä oikein ymmärrä, mitä niiden kanssa tekisi, jos eivät parisuhteeseen haluaisi.
- ätmtytecore
Kavereita on muutama, miehiä kaikki ns. tosielämän kaverit. Netissä on taas muutama naispuolinen kaveri, mutten tiedä laskeako niitä nyt ihan sellaisiksi jos en ole heitä koskaan edes livenä nähnyt. Naisia ei ole koskaan tainnut kaverina "oikeasti" olla, kerran yritin yhden kanssa mutta ei siitä tullut kuin ongelmia kun tää huono itsetunto tuli esille siinä kaverisuhteessakin naisen kanssa. Hermoille alkoi käymään myös naisen jatkuva (mies)huolien kuunteleminen. Koko homma loppui sitten naurettavaan riitaan ja mökötyskatko yhteydenpidossa kasvoi vuosien mittaiseksi. Onhan tuo mielessä käynyt, että voisi olla ihan kiva jos olis naisia kavereina, mutta toisaalta pystynkö edes siihen. Ja miten niitä naisia saa edes kaveriksi, esim. töistä olen yrittänyt erään kanssa jonka kanssa nähdäkseni tulin hyvin toimeen, mutta tämän yhteydenpitohalukkuus vapaa-ajalla vaikutti varsin nihkeältä.
- näinn
osaan olla naisten kanssa rennosti. Syyni on edellaankin, etten viitsi itseäni tyrkyttää. Ainut mahdollisuus on, että nainen tekee selkeän aloitteen..
- ruma-ätmi
Muutama mies kaveri on. Naiskavereita ollut mutta yhteydenpito on vähentynyt. Kerran yritin iskeä yhtä nais kaveriakin mutta ei sitä kiinnostunut ja nykyään se ei halua enää kahville edes koska luulee että yritän aina vonkata. Muuten se on kehunut mua hyväksi mieheksi.
- äng-äänne
helka kirjoitti:
Siis o:lla eli vonkata.
Älä palstapinkviini takerru epäoleellisiin asioihin!
- apsss
Kiitos vastauksista. Ja suosittelen kyllä hankkimaan naispuolisia kavereitakin. Toki kavereiden kanssa on aina omat kriteerit, ettei ole järkeä hankkia sellaisia kavereita, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Ja myös ei ole järkeä hankkia kavereita joihin ihastuisi tai joilta yrittäisi vongata seksiä.
Mitä jos vonkaajat hankkisivat kaverin naisesta, joka on esim. lesbo tai päinvastainen kuin ne naiset, joihin yleensä tunnette vetoa?
Ei se olisi teistäkään hauskaa, jos olisi sellainen homokaverina, joka vonkaisi seksiä koko ajan. Haluaisitteko viettää aikaa sellaisen kanssa, joka tekisi teidän olonne epämukavaksi ettekä osaisi olla oma itsenne tai olettaisitte, ettei se ole edes kiinnostunut teistä muuten kuin seksimielessä?
Muuta en osaa sanoa, kuin että kaverit ovat parhaimmillaan todellinen ilo, eikä pääse eristäytymään maailmasta ja ihmiskunnasta. Ja naispuolisten kavereiden kanssa oppii vähän jotain naisistakin. Ja oppii olemaan myös ihan oma itsensä niiden kanssa. Sekä sen, ettei tarvitse jännittää. Mie oon ollut naisten kanssa enemmän tekemisissä kavereiden, töiden ja opiskelujen puolesta, että osaan olla niiden kanssa ihan rennosti ja jutella niitä näitä. Pari kertaa on myös sattunut niin, että kun olen rentona ja juttelen mukavia, niin yhtäkkiä huomaankin joutuneeni naisen kiinnostuksen kohteeksi luultavasti siksi, kun olen ystävällinen ja lähestyttävä. En vain siinä tilanteessa ajattele mitään taka-ajatuksia. Kunhan olen oma itseni. Että sellaisesta rentoudesta voi olla hyötyä.- bvflhgvfb
Miksi nainen haluaisi kaveriksi muttei suhteeseen? Miksi pitäisi ryhtyä kaveriksi naisen kanssa, josta ei itse pidä?
- sddssdsd
bvflhgvfb kirjoitti:
Miksi nainen haluaisi kaveriksi muttei suhteeseen? Miksi pitäisi ryhtyä kaveriksi naisen kanssa, josta ei itse pidä?
Trolli: en edes jaksa vastata ekaan kysymykseesi, mutta ei kaveriksi kannata ruveta kenenkään kanssa, josta ei pidä. Kaverit pysyy silloinkin kun parisuhteet hajoaa. Niitä kannattaa hankkia ja pitää kiinni.
- nyt.meni.epäselväksi
sddssdsd kirjoitti:
Trolli: en edes jaksa vastata ekaan kysymykseesi, mutta ei kaveriksi kannata ruveta kenenkään kanssa, josta ei pidä. Kaverit pysyy silloinkin kun parisuhteet hajoaa. Niitä kannattaa hankkia ja pitää kiinni.
No miksi sitten ehdotettiin "Mitä jos vonkaajat hankkisivat kaverin naisesta, joka on esim. lesbo tai päinvastainen kuin ne naiset, joihin yleensä tunnette vetoa?"? Eli pitääkö kaverista olla kiinnostunut vai ei?
- 640
nyt.meni.epäselväksi kirjoitti:
No miksi sitten ehdotettiin "Mitä jos vonkaajat hankkisivat kaverin naisesta, joka on esim. lesbo tai päinvastainen kuin ne naiset, joihin yleensä tunnette vetoa?"? Eli pitääkö kaverista olla kiinnostunut vai ei?
Kaverista ei kuulu olla seksuaalisesti kiinnostunut.
Jos et pysty noteeraamaan naisia ihmisinä, vaan ainoastaan seksiobjekteina, niin ei sinulta sitten se kaveruus kyllä mitenkään onnistu.
- Chkukka
Miten naiskavereita saa? Joku kertoi että työkaverin yhteydenpito loppui lyhyeen.
Yksi vinkki: naiselle kannattaa alkuvaiheessa sanoa "siis ihan vaan kaverina, älä ala ajattelemaan mitään muuta"
Tuo on todella voimakas lause ja mukavana sivutuotteena sen sanominen lisää naisen kiinnostusta sinuun!
Ton voi heittää siitäkin huolimatta vaikka haluaisitkin enemmän. Mielipiteesihän voi muuttua ;) Eikö olekin niin, että joku nainen on sullekin sanonut "ollaan vaan ystäviä" ja siitä huolimatta (tai jopa sen takia) olet edelleen todella kiinnostunut tuosta naisesta. On muutama naiskaveri, tai enemmänkin tuttu. Yksi hyvä ystävä, jonka kanssa aktiivisesti olen tekemisissä, on nainen. Hassusti olen aina tullut naisten kanssa paremmin toimeen kuin miesten ja vasta viime vuosina olen pari miespuolista tuttua/kaveria saanut.
Yhteistä näille naispuolisille tutuille on se, että kaikki ihmettelevät miten en saa naista... -_-- wfrgerhrehgwrg
no miksi et?
Se vaan taitaa olla niin, että seksuaalisesti kiihottavaa naista on vaikea olla ajattelematta seksuaalisesti....siis jos sellainen kaverina olisi.
- aatm
Ei tietenkään ole, yhtään naispuolista kaveria eikä edes tuttua. Kun on ruma, tyhmä, osaamaton ja menestymätön, ei voi kelvata kenellekään missään mielessä.
- Kaveriton_nussimaton
Ei ole. Jos olisi, niin yrittäisin nussia niitä.
- oikea-ätmi
Ei ole kavereita. Ei naisia eikä miehiä.
- intj87
Ei yhtään kaveria ellei veljeä voi sellaiseksi laskea. Olen eristäytynyt nykyään niin hyvin ettei edes oikeastaan kiinnosta tutustua ihmisiin. Ei kyllä kiinnosta oikeastaan mikään muukaan enkä tiedä kauanko tätä paskaa enää jaksaa.
- Yksinäinen.Poikamies.ätm
EI ole naista ystävää/kaveria !! ei voi keskustella mitään henkiökohtaista asiaa kenellekkään.
Töissäkin pitää olla puhumatta yksityisistä asioista mitään.- Hähnytentajuu
Siis miksi pitää?
- Yksinäinen.Poikamies.ätm
Ainahan on niitä nuuskijoita ja uteliaita joille "pitäs" kertoa henkilökohtaisia asioita !!!
En ole sitä tyyppiä joka kertoo omia asioita kylillä.
- heheihihi
Hehehe, ikisinkuille naisia kavereiksi. Voi sitä tuskan määrää, kuin vartaassa grillattaisiin. Katsoa saa, muttei koskea.
- sdffgdfd
Jep, vähän kuin miljonääri antaisi kodittomalle kerjäläiselle joka päivä tukun seteleitä, että "pidä näitä hetki", mutta ei saisi käyttää niitä rahoja mihinkään.
- Rumpelstilzchen_
Olisi mielenkiintoista tietää, että mistä reilu 30-vuotias mies niitä naispuolisia kavereita hankkii? Ei ole tähänkään mennessä ollut naiskavereita.
- gdgfgfjh
Yksi juttu myös, jos ei naispuolisia kavereita halua hankkia on se, että kannattaa mennä vaikkapa jollekin kurssille, jossa on enemmistö naisia. Tällä tavoin joudutte kanssakäyntiin naissukupuolen edustajien kanssa ilman että siitä seuraa seksiä tai parisuhdetta. Joudutte puhumaan heille ja opettelemaan naisten seurassa olemista. Saattaisi olla iso apu siinä, kun sitten lähestytte naisia vaikkapa baareissa tai missä ikinä käyttekään.
Ite olen opiskellut yhden alan, jossa oli enemmistö naisia. Toisaalta naispuoliset kaveritkin ovat auttaneet rentoon kanssakäyntiin naisten kanssa. Mutta en olekaan trolli, joka väittää ettei pysty olemaan naisen kanssa samassa huoneessa monkumatta pillua. Muille sinkuille suosittelen ei-seksuaalista jokapäiväistä jutustelua naisten kanssa ilman mitään haihatteluja parisuhteesta niiden kanssa. Sen jälkeen kun olette oppineet olemaan naisten seurassa voi se parisuhteen etsiminen saada ihan uudenlaista puhtia, kun ymmärtää paremmin miten naisten kanssa ollaan.Kyllä, kyllä ja kyllä, juuri näin.
Naispuolisia kavereita ei hankita sen helpommin kuin miespuolisia. Kaveruus syntyy ajan myötä, jotkut tuttavuudet tulevat toisia läheisemmiksi ja heistä tulee kavereita. Pääasia, että hankkii niitä uusia tuttavuuksia molemmista sukupuolista eli tutustuu uusiin ihmisiin, tapaa uusia ihmisiä, viettää aikaa uusien ja vanhojen tuttavien parissa.
Te, jotka ette voisi olla viehättävien naisten seurassa miettimättä heidän nussimistaan: entä kun tyttöystävänne haluaisi esitellä teidät sisarelleen, ystävättärelleen, kutsuisi heitä mukaan viettämään iltaa kanssanne... eikö olisi aika kiusallista, jos ette pystyisi kaverin nähdessänne muuta kuin pippeli tanassa miettimään hänen nussimistaan?
Voi teitä reppanoita. Isot on puheet mutta oikeasti: aika lirissä elämänne kanssa olette. Ja pysytte.- ikineitsysinkkuätmi
"Tällä tavoin joudutte kanssakäyntiin naissukupuolen edustajien kanssa ilman että siitä seuraa seksiä tai parisuhdetta."
Huh, mikä helpotus, seksiä ja parisuhdetta onkin pukannut päälle ihan koko ajan. Not. Eli ei ikinä. - yritä.tajuta.perusasiat
helka kirjoitti:
Kyllä, kyllä ja kyllä, juuri näin.
Naispuolisia kavereita ei hankita sen helpommin kuin miespuolisia. Kaveruus syntyy ajan myötä, jotkut tuttavuudet tulevat toisia läheisemmiksi ja heistä tulee kavereita. Pääasia, että hankkii niitä uusia tuttavuuksia molemmista sukupuolista eli tutustuu uusiin ihmisiin, tapaa uusia ihmisiä, viettää aikaa uusien ja vanhojen tuttavien parissa.
Te, jotka ette voisi olla viehättävien naisten seurassa miettimättä heidän nussimistaan: entä kun tyttöystävänne haluaisi esitellä teidät sisarelleen, ystävättärelleen, kutsuisi heitä mukaan viettämään iltaa kanssanne... eikö olisi aika kiusallista, jos ette pystyisi kaverin nähdessänne muuta kuin pippeli tanassa miettimään hänen nussimistaan?
Voi teitä reppanoita. Isot on puheet mutta oikeasti: aika lirissä elämänne kanssa olette. Ja pysytte.Siinä vaiheessa olisi jo se yksi oma nainen, eli elämä olisi pelastettu ja kaikki olisi aivan toisin.
helka kirjoitti:
Voi teitä reppanoita. Isot on puheet mutta oikeasti: aika lirissä elämänne kanssa olette. Ja pysytte.Vanha ja elämässä epäonnistunut feministi yh siellä yrittää taas inistä ;) Sinä olet epäonnistuntu elämässäsi, koska olet yh, sekä feministi. Onko lapsesi yhtä tyhmä kuin sinä?
Vihjeenä vaan kaikille palstaa lukeville, että helkan on sen verran vieraantunut elämästä ettei hänen juttujaan kannata ottaa todesta.- Totuus1
helka kirjoitti:
Voi teitä reppanoita. Isot on puheet mutta oikeasti: aika lirissä elämänne kanssa olette. Ja pysytte.Kuka on väittänyt ettei pystyttäisi ajattelemaan muuta kuin seksiä kauniin naisen nähdessämme?
- gffgdfjujk
Totuus1 kirjoitti:
Kuka on väittänyt ettei pystyttäisi ajattelemaan muuta kuin seksiä kauniin naisen nähdessämme?
Öh, jos luet näitä eri keskusteluja täällä, niin huomaat miten suurin osa tuntuu asiasta ajattelevan. Ettei tarvitse kysellä "kuka on väittänyt", kun riittäisi että sanoisit olevasi sellainen, joka ei näe kaikkia ihmisiä panopuina. Tähän mennessä sellaiset ihmiset eivät ole tänne paljoa kirjoitelleet. Siksi kärjistykset ym. on tarkoitettu noille trolleille/oikeasti seonneille, joilla ei tunnu olevan enää mitään otetta todellisuuteen.
- Totuus1
gffgdfjujk kirjoitti:
Öh, jos luet näitä eri keskusteluja täällä, niin huomaat miten suurin osa tuntuu asiasta ajattelevan. Ettei tarvitse kysellä "kuka on väittänyt", kun riittäisi että sanoisit olevasi sellainen, joka ei näe kaikkia ihmisiä panopuina. Tähän mennessä sellaiset ihmiset eivät ole tänne paljoa kirjoitelleet. Siksi kärjistykset ym. on tarkoitettu noille trolleille/oikeasti seonneille, joilla ei tunnu olevan enää mitään otetta todellisuuteen.
Toistan kysymyksen: Kuka täällä on väittänyt ettei pystyttäisi ajattelemaan muuta kuin seksiä kauniin naisen nähdessämme? Mainitse vaikka jotain nimimerkkejä.
- rrgrrgrgg
Totuus1 kirjoitti:
Toistan kysymyksen: Kuka täällä on väittänyt ettei pystyttäisi ajattelemaan muuta kuin seksiä kauniin naisen nähdessämme? Mainitse vaikka jotain nimimerkkejä.
Harvat uskaltaa/haluaa tehdä oman nimimerkin. Jos olet niin laiska, ettet jaksa lukea viestiketjuja läpi, niin kiinnitä asiaan huomiota kun tätä palstaa selailet. Tuo tulee taas ennemmin tai myöhemmin vastaan. Itse myönnän olevani laiska, ja etten jaksa selata läpi noita paskaviestejä läpi, etenkin kun tänne spämmätään samoja viestejä ainakin 10x päivässä, ja päivän tai pari vanhat viestit katoaa jo tuonne taaemmas. Tässä keskustelussa vastaavan mielipiteen esitti M1978.
- Totuus1
rrgrrgrgg kirjoitti:
Harvat uskaltaa/haluaa tehdä oman nimimerkin. Jos olet niin laiska, ettet jaksa lukea viestiketjuja läpi, niin kiinnitä asiaan huomiota kun tätä palstaa selailet. Tuo tulee taas ennemmin tai myöhemmin vastaan. Itse myönnän olevani laiska, ja etten jaksa selata läpi noita paskaviestejä läpi, etenkin kun tänne spämmätään samoja viestejä ainakin 10x päivässä, ja päivän tai pari vanhat viestit katoaa jo tuonne taaemmas. Tässä keskustelussa vastaavan mielipiteen esitti M1978.
Hän sanoi "vaikea olla ajattelematta seksuaalisesti". Ei sanonut etteikö pystyisi olemaan ajattelematta seksuaalisesti.
- kkkjjjj
Totuus1 kirjoitti:
Hän sanoi "vaikea olla ajattelematta seksuaalisesti". Ei sanonut etteikö pystyisi olemaan ajattelematta seksuaalisesti.
No ala sitten reagoimaan viestini muihin kohtiin, kuten siihen, että selaa itse. Vaikutat siltä, että tiedät kyllä siitä mistä kirjoitin, mutta haluat muuten vain olla vaikea ja esittää tyhmää.
- Kaunisnainee
Ei 100% miehistä pysty olemaan minun kaveri koska heillä seksuaaliset halut kaiken aikaa mielessä. Paras ystäväni onkin homo no problems :)
- dvgvgwf
Tässä vielä ohjeet miten niitä kavereita saadaan: http://www.hs.fi/elama/a1433301512889
- IG-88
Tärkeimmät ystäväni ovat naispuolisia, heistä osa varattuja, osa sinkkuja. Juttelen heidän kanssa päivittäin ja sinkku kun olen niin välillä käytän ideani heihin. Esimerkiksi syntymäpäivä- ja joululahjoihin on mukava panostaa, välillä järjestää leffailtoja ja piknikkejä jne. Läheisyyden määrä vaihtelee kerroittain ja siitä kenen kanssa olen mutta kaikesta ollaan tässä vuosien aikana puhuttu ja mielellään ollaan sylikkäin ja muuta, mutta ei missään nimessä seksiä. Miehiäkin toki löytyy mutta kun niille maistuu vähän enemmän tuo viina kun taas itse mielelläni olen selvinpäinkin. Ja opiskelen sairaanhoitajaksi mutta jos jotain, niin tuo opiskelu on saanut tunteet naisiin vähentymään koska ovat niin kylmiä, laiskoja ja bilehileitä.
- dfsdsssdffsd
Kuten jonnekin muistelen kirjoittaneeni (viestiin ei tosin kiinnitetty taaskaan huomiota), niin naisia on monenlaisia. Ymmärrän että osalla on vaikeuksia niiden naisten kanssa, joiden ainoat mielenkiinnot elämässä on bilettäminen, ryyppääminen ja draamanhakuisuus. Harrastuksena ehkä vielä salilla käynti, mutta sekin on ulkonäkö painotteista. Niiden koko elämä pyörii ulkonäön ja sosiaalisten suhteiden ympärillä.
Mutta sitten on niitä muita naisia, joita on todella paljon eri tyyppisiä. Luulisi että niitä muunkinlaisia olisi sairaanhoitaja-opiskelijoiden joukossa. - IG-88
Tietenkin naisia on monenlaisia, meidän luokalla on noin 22 oppilasta, siitä pois minä ja toinen mies sekä muutama vanhempi nainen niin kyllä siihen jäljellä jää vain niitä jotka roikkuvat jokaisissa opiskelijabileissä ja seuraava päivä menee krapulassa. Yritin ensimmäisen vuoden olla porukassa mukana ja mennä mukana aloitteluihin ja bileisiin mutta jätin sen suosiolla pois koska aavikollakaan ei tulisi niin yksinäinen olo kuin heidän kanssaan. Ei minulla ole heidän kanssa koulutuksen ja kansallisuuden lisäksi juuri mitään yhteyttä. Sen sijaan yhden ystäväni löysin viime vuonna kaverini luota kun puhuimme vain jostain ja kemiat kohtasivat ja sen jälkeen juteltiin varmaan kolme kuukautta ilman että jutuista olisi ollut puutetta.
Salillakäyntiä en pidä ongelmana naisella, käyn itsekin niin mikäs siinä jos nainenkin käy. Kuhan vaan ei ole sitä salillakäyntiä mistä kuulee että mennään lukemaan Cosmoa ja kuulemaan uusimmat juorut. Ja kauniitahan luokkalaiseni ovat, sitä en kiistä, mutta minkäs teet jos se kaikki siihen ulkonäköön jää.
- rumamies-
Monesti naiset ovat sanoneet että ollaan vaan kavereita mutta ne naiset ei koskaan halua edes lähteä baariin, ei kahville, ei elokuviin ei rannalla eikä mihinkään. Pitävät siis minua rumana eikä minun kanssa sovi näyttäytyä. Mies kavereita löytyy.
- gfhfgggg
Huono provo. Kavereita ei valita ulkonäön perusteella.
- Työtön_ätmi
Ei ole mitään kavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126871Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47809Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli35806- 54691
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143684Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus49671Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy186639Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e26632Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42626Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset
Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv21614