Tunteilla haluaisit leikkiä? :)
Kenen palstalaisen
10
<50
Vastaukset
- miksitoisten
Tunteilla pitäisi leikkiä?
- oasiksen
tunteilla
- Jassuka
Miksi sä haluat käyttää minun nimimerkkiä? Ikään kuin tekisin näin älyttömiä aloituksia. :(
En ilahtunut. En siltikään rekisteröi nimimerkkiä. Turha vaiva.Mikset voisi rekisteröidä? Siinä on myös mahdollisuus käyttää toista nimimerkkiä jos tahtoo! Minuakin kiusattiin, ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin rekata!
- Jassuka
Älykkö kirjoitti:
Mikset voisi rekisteröidä? Siinä on myös mahdollisuus käyttää toista nimimerkkiä jos tahtoo! Minuakin kiusattiin, ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin rekata!
En halua antaa kiusaajalle periksi. Taidan ottaa riskin, että joku oikeasti luulee minun tehtailevan 24/7 höpöjuttuja palstalle. Useimmat vakiot ainakin tietää, että trollin elämäntehtävä on muiden nimissä esiintyminen.
Jassuka kirjoitti:
Tai jospa kuitenkin. :)
Noni eiks oo parempi , voit käyttää myös toista nimimerkkiä jos haluut!
- Jassukka_uloskirj
Minulla on uusi skypesuhde <3
- Titityyyyyyy
Tiina titityyyyyy tahtoo leikkikamujaaaaaa... sit voi taas tehtailla valheellisia ilmiantoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501