mutta tässä tapauksessa uskon erittäin vahvasti kyseessä olevan vain yhteiskuntaa hyödyttävää positiivista luonnonvalintaa: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015060419803551_uu.shtml
Yleensä toisen poismeno on ikävä asia
merkitselvät
3
220
Vastaukset
- aapua
Miks kytät ei auttaneet tuota uhria ylös järvestä?? häh... syyllisiä?Kesähän nyt on joten vesi ei liian kylmää ole.
- Putte_Kandaun
Olet siis isoveli valvoo -kannattaja. Ihminen joka lähtee yhteiskunnan hyödystä ihmiskunnan sijaan saa toivottavasti kaiken paskan niskaansa jota karma voi ja tulee antamaan elämän aikana.
- Virheet_pois
Darwinin mukaan tämä tapahtuma oli luonnon valinta. Itse kannatan epäkelpojen yksilöiden karsiutumista geenipoolista, ihan ihmiskunnan itsensä takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 47750
- 40731
- 39698