palstan miesväki

ykkös.nainen

Millaisesta vaatetuksesta pidät naisella? Miten naisen pitää olla pukeutunut että se viehättää sinua?

41

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saisi olla siistit, puhtaat, sopivat ja joissa itse viihtyy. Kotona saa kulkea melkein missä asusteissa tahansa.

      Räikeät tai liian erikoiset ei nappaa.

      • ykkös.nainen

        Kotonahan voi olla ilman rihman kiertämää. :)


      • kaik.pois.vaa
        ykkös.nainen kirjoitti:

        Kotonahan voi olla ilman rihman kiertämää. :)

        Kesällä myös luonnossa ja rannoilla.


    • Ikis__M

      siistit ja kauniit asusteet, hametta/puseroa joissa nainen voi näyttää seksikkäältä ja naiselliselta olematta kuitenkaan tyrkky.

      • ykkös.nainen

        Kurkitko hameen alle?


      • mitälyhyempisenparempi
        ykkös.nainen kirjoitti:

        Kurkitko hameen alle?

        Riipuu hameen pituudesta. Ei naisella pitäisi mitään hävettävää olla.


      • Ikis__M

      • jopaonkangasta
        Ikis__M kirjoitti:

        en tietenkään lapsellisesti kurkistelisi hienon naisen hameen alle mutta kotioloissa jos olisi oma nainen ja sillä tuommoinen voisi sinne allekin joskus kurkistaa:

        http://www.missethnic.com/ccdata/images/imageMain_34_1411.jpg

        Eihän tuonne voi kurkistaa, tarvitaan oikea tutkimusmatka ennen kuin löytää perille.


    • ätmel

      Tykkään aivan erityisesti siitä, kun nainen ei lähde college-housuissa pihapiirin ulkopuolelle.

    • 6plus8

      Vitun kireet farkut räjäyttää aina tajunnan. Muulla ei niinkään väliä.

      • Nimenomaan, ja bootcut-lahkeiset jotka on mielestäni pillilahkeisia paremman näköiset. Ja perinteisen malliset taskut pitäisi olla.

        No, kyllähän kauniille naiselle tosin sopii monikin vaate, löysempikin, mutta tuo on se seksikkäimmästä päästä oleva vaatekappale.


    • lklkplpkpl

      Ei liian outo sekalainenn kirppiskokoelma. Ei kotivaatteissa julkiselle paikalle. Ei jakkupukutärkeilijä. Ei örinähevibändien logoja tms. lapsellista angstikamaa. Ei tunnettujen brändien käsilaukkua. Ts. kaikki täysjärkinen normaali kelpaa.

    • pppkn

      Sellaset kireet varkut joihin on tussilla kirjotettu takapuoleen "täältä saa ja nuoli pimppaan." joskus ko ilin yläasteella ni yhel naisel oli sellaset. :D

    • Drunksoul

      Valkoiset tai mustat leggingsit. Nam Nam.

      • ykkös.nainen

        Mustat on tällä hetkellä jalassa.


      • 1212

      • ykkös.nainen kirjoitti:

        Mustat on tällä hetkellä jalassa.

        Leggarit naisella kiinnittää huomion ja täytyy sanoa ettei pysty olemaan vilkaisematta.

        Suorat housut myös näyttää hyvälle.


      • ykkös.nainen

      • erkki-täti

        Pakko nyt kommentoida, kun naurattaa...

        Tässä eräänä päivänä näin pariskunnan, jonka naispuolinen ihminen oli ilmeisesti sitten kesätuulella. Hänellä oli legginsit jalassa, mutta niistä näkyi ihan selkeästi läpi. Mietin että miksi kukaan pukeutuu noin...Sama, kuin olisi vetänyt sukkahousut jalkaan ja lähtenyt baanalle..

        Ihmettelin vielä enemmän, kun otin huomioon naisen muun habituksen: kävelykengät(siis todellakin sellaiset lättäpohjaiset ja soljelliset, eikä mitkään kevyet balleriinat), joku pikkukukallinen paitis ja sellainen lyhyt trenssityylinen takki. Käsilaukkukin löytyi. Päätä pitkin menevässä ohuessa ukassa oli pari pinniä.

        Jotenkin otaksun, että ko. nainen ei yrittänyt etsiä seksuaalista huomiota. Mutta miksi moiset housut, miksi?


      • atännä
        erkki-täti kirjoitti:

        Pakko nyt kommentoida, kun naurattaa...

        Tässä eräänä päivänä näin pariskunnan, jonka naispuolinen ihminen oli ilmeisesti sitten kesätuulella. Hänellä oli legginsit jalassa, mutta niistä näkyi ihan selkeästi läpi. Mietin että miksi kukaan pukeutuu noin...Sama, kuin olisi vetänyt sukkahousut jalkaan ja lähtenyt baanalle..

        Ihmettelin vielä enemmän, kun otin huomioon naisen muun habituksen: kävelykengät(siis todellakin sellaiset lättäpohjaiset ja soljelliset, eikä mitkään kevyet balleriinat), joku pikkukukallinen paitis ja sellainen lyhyt trenssityylinen takki. Käsilaukkukin löytyi. Päätä pitkin menevässä ohuessa ukassa oli pari pinniä.

        Jotenkin otaksun, että ko. nainen ei yrittänyt etsiä seksuaalista huomiota. Mutta miksi moiset housut, miksi?

        Nooh, saahan sitä pukeutua miten tykkää... Tarkastan peilistä aika tarkaan, ettei treenitrikoista näy läpi kyykätessäkään, kun niitä arveluttavampiakin esityksiä on nähty ;) Menköön vaikka varoittavana esimerkkinä itselle, mutta voi olla että jotakuta ei ihan oikeasti haittaa jos maxipöksyjen rajat ja kuosit näkyvät vähän läpi. Aika rentoa tuo pukeutuminen on nykyään, kun pyjaman housuissa ja pitkissä kalsareissa kuljetaan julkisilla paikoilla... ;)


      • ätmel
        atännä kirjoitti:

        Nooh, saahan sitä pukeutua miten tykkää... Tarkastan peilistä aika tarkaan, ettei treenitrikoista näy läpi kyykätessäkään, kun niitä arveluttavampiakin esityksiä on nähty ;) Menköön vaikka varoittavana esimerkkinä itselle, mutta voi olla että jotakuta ei ihan oikeasti haittaa jos maxipöksyjen rajat ja kuosit näkyvät vähän läpi. Aika rentoa tuo pukeutuminen on nykyään, kun pyjaman housuissa ja pitkissä kalsareissa kuljetaan julkisilla paikoilla... ;)

        Mua on aina vähään kummastuttanut huoli alusvaatteiden rajojen näkymisestä. Miksi tarvitsisi näyttää siltä kuin kulkisi kommandona?


      • atännä
        ätmel kirjoitti:

        Mua on aina vähään kummastuttanut huoli alusvaatteiden rajojen näkymisestä. Miksi tarvitsisi näyttää siltä kuin kulkisi kommandona?

        Jollei ole mitään alla, miksi pitäisi näyttää siltä että olisi ;)


      • atännä kirjoitti:

        Nooh, saahan sitä pukeutua miten tykkää... Tarkastan peilistä aika tarkaan, ettei treenitrikoista näy läpi kyykätessäkään, kun niitä arveluttavampiakin esityksiä on nähty ;) Menköön vaikka varoittavana esimerkkinä itselle, mutta voi olla että jotakuta ei ihan oikeasti haittaa jos maxipöksyjen rajat ja kuosit näkyvät vähän läpi. Aika rentoa tuo pukeutuminen on nykyään, kun pyjaman housuissa ja pitkissä kalsareissa kuljetaan julkisilla paikoilla... ;)

        "Aika rentoa tuo pukeutuminen on nykyään, kun pyjaman housuissa ja pitkissä kalsareissa kuljetaan julkisilla paikoilla... ;)"

        Nii-i! :D

        "Jollei ole mitään alla, miksi pitäisi näyttää siltä että olisi ;)"

        Hups, nyt meni sanattomaksi...."ei kommentoitavaa"...... :)


      • erkki-täti
        atännä kirjoitti:

        Nooh, saahan sitä pukeutua miten tykkää... Tarkastan peilistä aika tarkaan, ettei treenitrikoista näy läpi kyykätessäkään, kun niitä arveluttavampiakin esityksiä on nähty ;) Menköön vaikka varoittavana esimerkkinä itselle, mutta voi olla että jotakuta ei ihan oikeasti haittaa jos maxipöksyjen rajat ja kuosit näkyvät vähän läpi. Aika rentoa tuo pukeutuminen on nykyään, kun pyjaman housuissa ja pitkissä kalsareissa kuljetaan julkisilla paikoilla... ;)

        Maxipöksyjen rajat ja kuosit näkyvät vähän läpi...

        Ei ollut kyse rajoista, ja kuosikin näkyi niin hyvin, että melkein varmuudella pystyn sanomaan alushousujen merkin ja mallin. Taisi olla Sloggin thait.

        Mutta kukin toki tyylillään.


      • ätmel
        atännä kirjoitti:

        Jollei ole mitään alla, miksi pitäisi näyttää siltä että olisi ;)

        Hui kamala! :-o


      • atännä
        ätmel kirjoitti:

        Mua on aina vähään kummastuttanut huoli alusvaatteiden rajojen näkymisestä. Miksi tarvitsisi näyttää siltä kuin kulkisi kommandona?

        Voi ei ;D

        Kokeillaas uudestaan... Miksi ihmeessä sen pitäisi näkyä, minkälaisia alusvaatteita käyttää? Parhaat ei tunnu miltään eikä näy mihinkään :)


      • ätmel
        atännä kirjoitti:

        Voi ei ;D

        Kokeillaas uudestaan... Miksi ihmeessä sen pitäisi näkyä, minkälaisia alusvaatteita käyttää? Parhaat ei tunnu miltään eikä näy mihinkään :)

        Nouseeko treenin teho, jos jättää alushousut kotiin? :3


      • atännä
        ätmel kirjoitti:

        Nouseeko treenin teho, jos jättää alushousut kotiin? :3

        Treeneissä alusvaatteiden pitää toimia, ei taitaisi ilman onnistua :) Ainoa missä voi vähän riisua jos haluaa, on mave - kengät pois ;)


      • ätmel
        atännä kirjoitti:

        Treeneissä alusvaatteiden pitää toimia, ei taitaisi ilman onnistua :) Ainoa missä voi vähän riisua jos haluaa, on mave - kengät pois ;)

        Sittenhän alushousujen rajat voivat aivan hyvin näkyä, koska himokyykkääjälläkin on pakosti sellaiset jalassa.


      • atännä
        ätmel kirjoitti:

        Sittenhän alushousujen rajat voivat aivan hyvin näkyä, koska himokyykkääjälläkin on pakosti sellaiset jalassa.

        No ei kyllä saa näkyä ;D

        Kotioloissa hepenet on sitten ihan eri asia, mutta julkisesti pidetään alusasut piilossa ;)


      • hlkjhglkjghj
        atännä kirjoitti:

        No ei kyllä saa näkyä ;D

        Kotioloissa hepenet on sitten ihan eri asia, mutta julkisesti pidetään alusasut piilossa ;)

        Turhaa stressausta. On vaatteet päällä muttei haluta että vaatteet näkyy :)


    • ppoooiiuuu

      varmaa kuluneet ja reikä takapuoles.

    • Tilanteen mukaan. Arkeen farkut, lenkille trikoot ja juhliin hame. Ihan perus vaatteita, ei juppi, hippi, eikä punkkari. Ja ei ikinä niin korkeita korkoja, etteikö osaisi niillä kävellä. Suomalaisten naisten perisynti on kengät, joilla kävellessä nilkat nuljahtelevat ja polvet ovat koukussa.

      • Ikis__M

        Vika ei ole kengissä vaan naisissa jotka ei ole vaivautuneet opettelemaan kävelemään naisellisen kauniisti.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Vika ei ole kengissä vaan naisissa jotka ei ole vaivautuneet opettelemaan kävelemään naisellisen kauniisti.

        No ei tietenkään ole.


    • palstailija

      Pääasia, että pukeutuu perus tyylikkäästi, esim. pikkutakki massiivisilla olkatoppauksilla, kivipestyt farkut, rennot tarralenkkarit ja vyölaukku (käsilaukku on liian neitimäinen kapistus). Permanentti vielä hiuksiin niin alkaa sukat pyöriä jaloissa.

      • KasariLähiö

        .. perustyylikäs :)


    • Vierailevatähti

      Mä tykkään naisesta joka provosoi pukeutumisellaan. Mulle nainen joka pukeutuu... öh... lortoksi ... on mieluisa niin kauan kuin se on vain pukeutumista - en saa lähtökohtaisia negatiivisia säväreitä vesirajamekosta ja verkkosukista. Samaten goottityyli, rocktyyli on oikein jees.

      Toisessa ääripäässä sitten joku hippityttö voi näyttää oikein kivalta kirppisasusteineen.

      jos haluaa "asiallisella" klassisella pukeutumisella viehättää niin sekin onnistuu, mutta sekin pitää lyödä silleen semisti yli normaalista pukeutumisesta, tässä on tullut katseltua erästä viehättävää naista juuri sen takia että hänellä on periaattessa ihan normit virastokuteet päällä... mutta kaikki on viimeisen päälle harkittua, naama ja tukka aina laitettuna täydellisesti. Siitä huokuu että hän on panostanut asiaan ja omaa tyylitajun ja lyö pikkuisen räikeäksi, suorastaan vittuilevan hyvää pukeutumista. Ihastuin.

    • aisurimies_

      Leopardikuosiset puoleen sääreen ulottuvat legginsit, pinkit crocsit, valkoinen jätti-t-paita, jossa lukee "Kova mimmi!!", vaalennetut hiukset, joissa huonot latvat.

      Paljon meikkiä, pinkit rakennekynnet.

    • katsottavaa.kesällä

      Mahdollisimman vähän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe